Preinscripció p3
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Preinscripció p3
No sé quan són les preinscripcions a p3, ho he buscat a la web de la generalitat però només he trobat lo de l'any passat, i no sé si és per la mateixa època o quan caurà aquest any... algú ho sap!?
Encara no hem decidit si farà p3, però almenys el preinscriurem i llavors ja decidirem si fem la matrícula, així tenim més temps per pensar i ell per crèixer! és un rotllo prendre decisions d'aquestes, no ho tenim gens clar!!!
Encara no hem decidit si farà p3, però almenys el preinscriurem i llavors ja decidirem si fem la matrícula, així tenim més temps per pensar i ell per crèixer! és un rotllo prendre decisions d'aquestes, no ho tenim gens clar!!!
Re: Preinscripció p3
Hola,
Començaran el 2 de febrer i normalment hauria d'haver portes obertes del 24 al 31 de gener.
Salutacions!
Començaran el 2 de febrer i normalment hauria d'haver portes obertes del 24 al 31 de gener.
Salutacions!
Preincripcions i matriculacions a partir del 2 de febrer.
Portes obertes de les escoles del vint-i-pico fins finals del mes de gener.
T'ha d'arribar una carta a casa amb la informació.
Portes obertes de les escoles del vint-i-pico fins finals del mes de gener.
T'ha d'arribar una carta a casa amb la informació.
Com les heu sabut les dates??
Jo també diria que encara no s'han publicat... i que aquestes són les de l'any passat...
Jo també diria que encara no s'han publicat... i que aquestes són les de l'any passat...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Aquestes són les que publicava el meu Ajuntament en la revista municipal. A banda, sóc professora en un Institut i nosaltres tenim previst fer les portes obertes el 19. Sempre les fem abans que les escoles, per tant, ja em quadra.
Sort amb la preinscripció a P3!
Sort amb la preinscripció a P3!
Vaig trucar al consorci d'educació de l'Ajuntament de Barcelona preguntant per la preinscripció de P3 i em van dir que encara no tenien les dates perque estaven pendents del nou/nova conseller d'educació.
Ara que ja hi ha consellera, suposo que no tardaran gaire a anunciar les dates, però està clar que s'endarrereix el calendari respecte a l'any passat. De fet, si mireu a calendaris de portes obertes, algunes escoles en fan a mitjans de febrer, així que suposo que ens anirem al mes de març....
Ara que ja hi ha consellera, suposo que no tardaran gaire a anunciar les dates, però està clar que s'endarrereix el calendari respecte a l'any passat. De fet, si mireu a calendaris de portes obertes, algunes escoles en fan a mitjans de febrer, així que suposo que ens anirem al mes de març....
Jo ho sé pq sóc mestre funcionària d'educació 'infantil.
primavera l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 10, 2011 2:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
No patiu, que tal i com funcionen les coses a educació ens enterarem per la premsa juntament amb un canvi de calendari escolar/horari o alguna sorpresa més (això és taaaan emocionant!!). A més segur que a últim moment les escoles ho decidiran, sempre i quant es crei divisió en el claustre. Educació (ups, ensenyament) funciona així 
ostres...doncs jo sóc mestra de primaria i d'educació infantil i tot just aquest divendres ho vaig preguntar a l'escola i no en sabien res encara.....
UXIA ha escrit:ostres...doncs jo sóc mestra de primaria i d'educació infantil i tot just aquest divendres ho vaig preguntar a l'escola i no en sabien res encara.....
A nosaltres ens van enviar la informació via mail i és un dels punts a parlar en el proper claustre.
A la meva escola m'han dit que les preinscripcions son del 2 AL 18 DE FEBRER
Hola, aquest tema a mi em va engoixar molt l´any passat i ara que he vist el post,he estat mirant i la generalitat
encara no ha marcat les dates de pre-inscripció, però que us sembla si els que ja tenim nens a l´escola posem el dia
de portes obertes de la nostra i potser serà d´ajuda al pares que han de fer el cambi aquest any. Si us sembla
començo jo:
Escoles Píes Sant Antoni - Dissabte 15 de Gener de 10h a 13h (l´any passat van entrar tots els qui van fer la sol.licitut) i
si algu es decideix aqui em teniu pel que volgueu preguntar.
Vinga, animeu-vos, a mi m´hagues ajudat molt tenir una llista a ma amb les dates de les escoles que em pertanyien per zona.
encara no ha marcat les dates de pre-inscripció, però que us sembla si els que ja tenim nens a l´escola posem el dia
de portes obertes de la nostra i potser serà d´ajuda al pares que han de fer el cambi aquest any. Si us sembla
començo jo:
Escoles Píes Sant Antoni - Dissabte 15 de Gener de 10h a 13h (l´any passat van entrar tots els qui van fer la sol.licitut) i
si algu es decideix aqui em teniu pel que volgueu preguntar.
Vinga, animeu-vos, a mi m´hagues ajudat molt tenir una llista a ma amb les dates de les escoles que em pertanyien per zona.
JO CONTINUO PENSANT QUE LES DATES NO HAN SORTIT. ho he preguntat de nou a la meva escola i ni han rebut cap mail ni en saben res al respecte. Amb l'administrativa ho hem buscat a la pàgina de la generalitat i de l'OME de la meva ciutat i res de res....Al final he trucat a l'ome (oficina municipal d'escolarització ) i m'han dit que encara no han sortit...aixi que NANAI.... les dates que heu publicat, tal i com em pensava, són de l'any passat, és a dir de la preinscripció del curs 2010-2011. Les noves dates sortiran sota el títol de preinscripció pel curs 2011-2012
Hola,
El meu ajuntament, insisteixo, ha publicat la data del 2 de febrer com a inici de les preinscripcions. Ho ha fet en la revista municipal repartida ara, a principis de gener.
He consultat el web municipal i comprovo que les zones escolars han canviat.
El meu institut fa portes obertes ara, al gener.
El meu ajuntament, insisteixo, ha publicat la data del 2 de febrer com a inici de les preinscripcions. Ho ha fet en la revista municipal repartida ara, a principis de gener.
He consultat el web municipal i comprovo que les zones escolars han canviat.
El meu institut fa portes obertes ara, al gener.
A mi m'ha donat la dada la direccio del meu centre
Bé, acabo de parlar amb el Consorci d'Educació de Barcelona (telf.: 93-551.10.00) i m'han assegurat que encara no hi ha dates definitives, que del 2 al 18 de febrer són les de l'any passat i hi ha centres que les agafen com a orientatives, però que apunta més a que seran a finals de febrer (tot i que m'ha remarcat que encara no tenen res definitiu). Sí que m'ha dit que ja hi ha centres que fan portes obertes, però que de dates de preinscripció segures, res de res.
Així que no entenc perquè en algunes escoles ja es diu que són aquestes dates... jo també treballo en una escola i no ens han dit res...
Si voleu, truqueu al Consorci, a veure què us diuen...
Us deixo el link de la web del Consorci d'educació de Barcelona:
http://www.edubcn.cat/ca/el_consorci/on_som
Així que no entenc perquè en algunes escoles ja es diu que són aquestes dates... jo també treballo en una escola i no ens han dit res...
Si voleu, truqueu al Consorci, a veure què us diuen...
Us deixo el link de la web del Consorci d'educació de Barcelona:
http://www.edubcn.cat/ca/el_consorci/on_som
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
No patiu, que de ben segur que abans o després ja es publicarà i us arribarà tota la informació necessaria.
Si algú necessita les dates de portes obertes de les escoles de Castelldefels que m'ho faci saber que li envio totes per un MP.
Si algú necessita les dates de portes obertes de les escoles de Castelldefels que m'ho faci saber que li envio totes per un MP.
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
ok, merci a totes... una mica embolic tot plegat... suposo que ja ens assabentarem tal com dieu, i segur que per aquí al SP se'n parlarà també!
merciiii!
merciiii!
Hola, el nostre fill gran començarà P3 aquest curs i l'Ajuntament ens ha enviat les dates de portes obertes de totes les escoles públiques i concertades però no han dit res de les pre-inscripcions però tenim visites a les escoles fins el 5 de febrer.

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |