ESCOLES A PARETS DEL VALLES
ESCOLES A PARETS DEL VALLES
Hola a tothom, vaig venir a viure a Prets del Vallès fa uns 4 anys, i l'any que ve la nena ha de començar P3 i no tenim cap referència de cap escola d'aquí. N'hi ha 2 de concertades i la resta són públiques. Algú que les conegui bé em pot aconsellar?
Gràcies
Gràcies
Re: ESCOLES A PARETS DEL VALLES
Hola, jo també sóc de Parets i la meva filla començarà l'escola el proper any. Les escoles públiques que més m'han agradat són la Vila parietes i el pompeu fabra. Tinc coneguts a les dues escoles, però em fa molt més el pes la pompeu fabra. Per la zona on visc, l'eixample són les que millor em van. La vila parietes també està molt bé, és molt nova i les instal.lacions i el profesorat són bons. De les altres no et puc dir res perquè no conec a ningú que hi vagi. Espero haver-te ajudat encara que només sigui una mica.
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Hola!
Jo conec una nena que va al Pau Vila, que crec que també està a l'Eixample, i està contenta, molt contenta.
Sort!!!!
Jo conec una nena que va al Pau Vila, que crec que també està a l'Eixample, i està contenta, molt contenta.
Sort!!!!
Moltes gràcies a totes dues!
Jo visc al casc antic i les que hem queden més a prop són el Lluis Piquer i les monges, que és concertada, però no m'importa haver d'agafar el cotxe si l'escola te més bon nivell acadèmic, que és el que desconec. Jo també he sentit a parlar del Vila Parietes però no conec a ningú que hi vagi.
Merisc, quan dius que "t'han agradat" vol dir que ja les has visitat? És que jo ho vull fer per la jornada de portes obertes que encara no sé quan la faran i aniré a veure'ls tots. Per què et fa més pes el Pompeu Fabra? Creus que té més bon nivell? Hi portaràs la teva filla? I de l'ACESCO en sabeu alguna cosa? A mi m'han dit que és més difícil entrar perquè només té una línia, i el Pau Vila també, perquè té molta demanda. Bé això és el que diuen les meres de l'escola bressol.
Buf! Estic feta un embolic, només tracto de portar-la a la que crec tingui més bon nivell acadèmic i no en tinc ni idea.
Merci a les dues
Jo visc al casc antic i les que hem queden més a prop són el Lluis Piquer i les monges, que és concertada, però no m'importa haver d'agafar el cotxe si l'escola te més bon nivell acadèmic, que és el que desconec. Jo també he sentit a parlar del Vila Parietes però no conec a ningú que hi vagi.
Merisc, quan dius que "t'han agradat" vol dir que ja les has visitat? És que jo ho vull fer per la jornada de portes obertes que encara no sé quan la faran i aniré a veure'ls tots. Per què et fa més pes el Pompeu Fabra? Creus que té més bon nivell? Hi portaràs la teva filla? I de l'ACESCO en sabeu alguna cosa? A mi m'han dit que és més difícil entrar perquè només té una línia, i el Pau Vila també, perquè té molta demanda. Bé això és el que diuen les meres de l'escola bressol.
Buf! Estic feta un embolic, només tracto de portar-la a la que crec tingui més bon nivell acadèmic i no en tinc ni idea.
Merci a les dues
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie