CEIP Sant Quirze Safaja - ZER Moianès

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

CEIP Sant Quirze Safaja - ZER Moianès

EntradaAutor: isa » dc. oct. 13, 2010 5:17 pm

Noies,
doncs que el curs que vé la Paola ja anirà a P3, i aquí al meu poble tenim dues escoles però em crida l'atenció el CEIP Sant Quirze, que el tenim a 10 minuts i tinc bones referències. Alguna de vosaltres el coneix?
Merci! :globus:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
isa

Re: CEIP Sant Quirze Safaja - ZER Moianès

EntradaAutor: isa » dv. oct. 15, 2010 5:44 pm

Ramtri bona aportació, els meus pares em diuen això, que el meu pare treballa a Castellcir i a l'hivern li passa això.... en fi, suposo que finalment anirà aquí a Sant Feliu....
Imatge
Imatge
isa

EntradaAutor: isa » dl. oct. 18, 2010 3:16 pm

Es que el que busco és una escola petita, i les de Sant Feliu ja ho són, però la de Sant Quirze encara més....a Caldes ja ho trobo massa gran. L'acabarem portant a Sant Feliu segur, de fet, de les dues que hi ha, a una he estudiat sempre i a l'altra hi vaig treballar com a integradora social durant tres cursos....i totes dues m'agraden, eh, però volía tenir referències d'aquesta rural. En fi...veig que ningú la coneix!
Imatge
Imatge
helan
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

EntradaAutor: helan » dg. nov. 07, 2010 6:21 pm

Jo conec alguns nens que hi van, bé conec als pares, i estan molt contents. Al ser rural, els nens s'ajuden entre ells, és petita i les seves necessitats estan ben cobertes. A nivell educatiu es veu que molt bé, però nosaltres estem com tu. No sabem si Sant Feliu o Sant Quirze... i per ara, pel tema cotxe i temps, ens estem plantejant anar a Sant Feliu que sempre hi podem anar a peu encara que estigui allà a dalt (la de monges no hi anirem perquè no volem educació religiosa). A Caldes sé que és difícil entrar-hi si no som d'allà, així que potser ens veiem per aquí :--/)
helan
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

EntradaAutor: helan » dj. feb. 23, 2012 8:06 pm

Hola a totes!!

Pujo aquets post per un motiu concret. Aquest dissabte 25 de febre entre les 10 i les 14h hi ha jornades de portes obertes a l´escoleta de Sant Quirze de Safaja (forma part del ZER Moianès). Sé que ara per moltes/s és moment de cercar escola i no sabeu si el vostre fill/a podrà entrar a on vosaltres desitgeu. Però el cas de les escoles rurals (com les de la ZER) tenen el problema contrari, van faltes de nens i nenes, i més quan tanquen les guarderies dels poble petits.
Així que animo a totes aquelles mares i pares que vulguin a visitar l´escoleta de Sant Quirze Safaja que vinguin aquest dissabte. I a part de la visita a l´escoleta, hi haurà tallers i algo per picar!!

Moltes gràcies per deixar-me aquest espai després de tant temps sense conectar-me. La meva filla finalment fa P3 a Sant Quirze. Ella està encantada i això és el que compte. Té els seus inconvenients i els seus aventatges. Si voleu fer-me qualsevol pregunta us respondré encantada.

I molta sort a tot/es!!

Edito per afegir la pàgina de l´AMPA de l´escola, i així hi feu un cop d´ull:

http://ampaparcdelaigua.consorcidelmoianes.cat/presentacio1_1/_uAlD6pePkNaYxreg3lmepFmBfDEAkbauarPuXS8lQy3y-L79UwQxWg

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::