AGORA

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Arwen
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dl. abr. 09, 2007 4:58 pm
Contacta:

AGORA

EntradaAutor: Arwen » dt. abr. 20, 2010 3:41 pm

Hola!!

A la meva nena no l'han agafat en cap de les cinc opcions que vaig posar a la preinscripció per començar P3 i resulta que l'han ficat a una escola pública que està a 40 minuts caminant des de casa i a més a més no està construida encara... en fi que estic una mica depre... Estic pensant altres opcions i havia pensat de ficar-la al agora de sant cugat. Alguna de vosaltres sap preus d'aquesta escola? He trucat però per telèfon no diuen res i m`han donat cita per principis de maig. Sabeu alguna altre escola on la pugui matricular de la zona de Rubi o Sant Cugat?
Gracies!!
Imatge
Xana
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: AGORA

EntradaAutor: Xana » dt. abr. 20, 2010 3:57 pm

Ostres quin greu...

No et puc ajudar amb aquesta escola, però a Sant Cugat mateix tens l'Avenç. No sé com està de places, però l'escola està força bé i preu "raonable" entre les concertades: surt per uns 350€/mes (crec recordar) i t'ho inclou tot (permanències si et cal, excursions, material, convivències...)

El meu gran va a la Frederic Mistral, que és de la mateixa fundació, i n'estem encantats... i és on anirà el petit l'any vinent.

Anims!!!
Imatge

Imatge
Arwen
Contacta:

EntradaAutor: Arwen » dj. abr. 22, 2010 3:27 pm

Gracies Xana, preguntarè si tenen places i ja us aniré explicant....
:***: :***: :***:
Imatge
amaiam
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 11:54 am

EntradaAutor: amaiam » dg. maig 23, 2010 2:05 pm

Hola!

Nosaltres hem estat mirant l'Àgora. Al final, et vas informar dels preus? Si no hi trucaré.

Merci,
Amaiam
Imatge
NOVETATS SOBRE L'EMBARÀS DEL GUIU A:
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Arwen
Contacta:

EntradaAutor: Arwen » dj. juny 17, 2010 10:07 am

Perdó però és que he estat sense ordinador durant 3 setmanes ?-)
Vaig anar a informar-me i l'escola em va agradar molt. Les classes son en català i en anglés. Més endavant estudien 3 anys xinés i després han de triar una altra llengua. També fan música i els ensenyen a tocar un instrument. Les instal.lacions molt bones i els extraescolars variats...

Els preus carets però clar amb tot el que ofereixem.... Més o menys 450 euros al mes (escola, natació i colonies) i una matricula el primer any de 950 euros. El servei de menjador no me'n recordo molt bé però crec que a prop dels 200 euros i l'autocar uns 90...
Imatge
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

EntradaAutor: Napa » ds. juny 19, 2010 12:14 pm

hola, fa uns anys segons un estudi que va apareixer al diari el mundo estaba considerada una de les millors escoles d´espanya, jo he treballat a un altre escola de sant cugat pero l´agora té molt bona fama
plastilina
:: gosset
:: gosset
Entrades: 421
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 9:31 pm

EntradaAutor: plastilina » dt. març 08, 2011 4:28 pm

al final esteu a agora?
amaiam

EntradaAutor: amaiam » dj. març 10, 2011 6:24 am

Hola,

El meu nen encara no va a escola, però finalment l'Àgora la vam descartar, a no ser que a Sabadell no entrés a les que volem.

Vaig trobar que els feien massa art, música i potser massa llengües (català, castella, naglès, frnacès, alemany i xinés) com perquè les aprenguin bé cada una. Buscava un model més clàssic i no em va convéncer però és una qüestió de criteri personal, perquè és de les millors escoles d'Espanya i els alumnes tenen molt bons resultats.

Vaig tenir la sensació que si no estan a l'alçada, els marginen una mica, amb una reconducció que en diuen, que la fan psico-pedagogs i que no està inclòs al preu. Els preus al final et sortia per uns 700 euros, amb tot.

Merci,
Amaiam
Imatge
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Dana81
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

EntradaAutor: Dana81 » dc. maig 04, 2011 9:40 pm

Hola! Al final quines escoles vàreu triar? Quines referències teniu?

Gràcies
Mama del 2008, 2011 i 2015
amaiam

EntradaAutor: amaiam » dj. maig 05, 2011 6:12 am

Nosltres hem preferit que vagi més a prop de casa i com que ens toca per zona els Escolapis de Sabadell i és una escola que sempre m'ha agradat, és la que volem triar en primera opció.

Amaiam
Imatge
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Elsa pataki
Entrades: 68
Membre des de: dl. juny 13, 2011 8:07 pm

EntradaAutor: Elsa pataki » dt. juny 14, 2011 8:58 am

L'escola Agora té molt de renom, al diari el mundo la posen entre les 100 millors escoles, i crec que esta entre les primeres de catalunya!

Jo també crec que no cal que es facin tants idiomes, amb l'anglès, català i castella és suficient.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. juny 14, 2011 1:20 pm

Hola!

El proper dijous, 16 de juny a la sala d'actes de la meva feina fan la presentació de l'escola Agora Masia Bach http://www.coac.net/Barcelona/fhomebages.htm

Us deixo el link per a qui li pugui interessar.

Petons, Meri
Imatge

Imatge
Xana
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

EntradaAutor: Xana » dt. juny 14, 2011 3:18 pm

Doncs segueixo encantada amb la Frederic Mistral - i ara ja hi tinc els dos nens!!

A veure... entrar si no estas dins l'àrea de proximitat és complicat - aquest curs s'hi han quedat fora bastantes families que no tenien els 30 punts. Això si, amb els 30 punts entres casi segur.

Es una escola on els apreten força, sobre tot a partir de 3er, però que ofereixen tot el recolzament necessari, tant als nens com als pares. Vaja, que no arraconen els nens que no hi arriben, eh? I tot i això, tenen força bons resultats a selectivitat. L'escola és molt gran (6 linees!), però sorpren la sensació de que tothom es coneix. Hi ha molt de caliu entre els profes i els nens i els pares.

Les instal·lacions és potser el més justet, sobre tot si ho compares amb altres escoles de la zona. I el fet que tenen dividida l'escola en dos centres: parvulari a Sarrià i Tibidabo, primaria a Tibidabo, i secundaria i batxillerat a Sarria. Peeero.... tenen un servei de llançadora que uneix els dos centres i que funciona força bé.

En quant a preus, si no recordo malament està al voltant dels 350€-400€ al mes, tot inclos (permanències si et calen (de 7.45 a 18.30), menjador, excursions i colònies)

Ah! i el perfil dels pares que porten els nens allà (que a mí em preocupava que fosin molt "pijos"): doncs hi ha casi de tot!! Des de profesionals liberals (metges, arquitectes, periodistes...), mestres de tots els nivells, o assalariats de tota mena (com jo mateixa). Vaja, que per res és elitista!!

Nusé... com ja t'he dit, jo estic molt contenta. :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::