Escoles a Premià de Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
jmpiris
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. abr. 12, 2007 9:35 pm

Escoles a Premià de Mar

EntradaAutor: jmpiris » ds. feb. 27, 2010 5:32 pm

Hola,
voldria fer-vos una consulta. Una amiga meva està molt angoixada perquè ha fet la preinscripció del seu nen a P3 i gairebé segur que no li tocarà l'escola que ha demanat en primer lloc. Les altres opcions no la satisfan tant, per distància, o perquè a la jornada de portes obertes no li van acabar de fer el pes. M'agradaria animar-la una mica, doncs penso que poques opcions té, és a dir que s'haurà de conformar amb la que li adjudiquin, ella creu que serà la tercera o quarta opció....Algú em podria donar referències del CEIP La Lió, CEIP Sant Cristòfol, La Salle?

Moltes gràcies!
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Escoles a Premià de Mar

EntradaAutor: lila » dg. feb. 28, 2010 8:31 am

no li va acabar de fer el pes, la Salle? jo tenia entès que, en general, les salles eren bones escoles...

però no et puc ajudar gaire, perquè la de premià, en concret no la conec... en conec una altre de poble que sí que està molt i molt bé, de salle, i pensava que totes tenien més o menys la mateixa línia...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
sinera
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dg. set. 13, 2009 4:14 pm

EntradaAutor: sinera » dl. març 01, 2010 10:53 am

Jimpiris,

Penso que escollir escola, és una cosa molt personal. Depèn molt del que n´esperi cadascú.
A les jornades de portes obertes, totes ofereixen el millor d´elles mateixes, però la realitat és la que es viu dins les aules, als passadissos, al gimnàs, al pati... entre els nens i els mestres.
Hi ha pares que prioritzen que els nens surtin amb un bon nivell acadèmic, d´altres la qualitat humana del professorat, d´altres els espais i els recursos materials, d´altres la pedagogia de treball...
El que penso però, que cal tenir clar d´entrada, és si s´aposta per l´educació pública o per la privada.
FREDOLICA
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 19, 2009 8:11 am

EntradaAutor: FREDOLICA » dl. maig 23, 2011 10:25 am

Hola,
nosaltres som de Premià. El meu fill no va a cap d´questes escoles però conec gent que hi porta els nens.
La Lió te molt bona fama, de fet és l´escola de Premià que més solicituds rep i si no la tens com a 1ª opció i tens molta sort no t´hi entra el nen.
La salle també es molt bona escola. És molt gran i el pati i les instalacions estân molt bé. És un centre concertat i es paga bastant de menjadors, permanencies, excursions, xandall... Però és una escola molt reconeguda i amb fama de tenir bon nivell.
I de sant cristofol conec de tot: gent que n´està contenta i gent que no. Suposo que depèn de cadascú. Nosaltres hi varem anar a la jornada de portes obertes i ens va agradar força.
Espero haber pogut ajudar.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::