P-3, que tenen que portar?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Yaiza202
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

P-3, que tenen que portar?

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. jul. 17, 2009 7:24 am

Hola noies!!!
La meva nena comença al Setembre el primer any de cole, el cas esque nose quines son les coses que tenen que portar, que ho sabeu???
Gracies wapisss
danu79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

Re: P-3, que tenen que portar?

EntradaAutor: danu79 » dv. jul. 17, 2009 7:47 am

Això dependrà de cada escola. Suposo que a l'estiu rebràs una carta on t'expliqui què cal portar.
Jo sóc mestra i a la nostra escola els nens i nenes vénen un dia amb els pares a portar-ho tot: tovalloletes, roba de recanvi en una bossa, got... i el dia d'escola ja vénen amb la bata (que en el nostre cas és per a tots els nens iguala).
Si veus que a s'acaba l'agost i no has rebut res jo faria una trucada a l'escola a principis de setembre!
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

EntradaAutor: Jalina » dv. jul. 17, 2009 7:51 am

Hola!!

Jo també sóc mestra i, com diu la danu79, el més normal és que t'enviïn una carta explicant-te el que heu de portar o convocant-vos per una reunió els primers dies de setembre (nosaltres ho fem així).
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dv. jul. 17, 2009 9:05 am

Hola!

Jo et dic el mateix que les altres, t'ho diran per carta o a la reunió, però per si et serveix d'orientació la Cèlia l'any passat havia de dur:

per deixar a l'escola:
- una muda de recanvi en una bossa amb el seu nom per deixar-la a l'escola. Si controlen poc, els primers dies se'n poden dur dues.
- un paquet de toallitas
- una capsa de clinex

cada dia:
- la bata
- la jaqueta marcada amb el nom i amb una cinta per penjar-la, (preferiblement una goma perquè no la trenquin)
- l'esmorzar en una bosseta amb el seu nom i amb un tovalló de tela. (prohibit dur marranades, només entrepans o fruita... coses així)

I em sembla que no em deixo res...
Imatge
Imatge
Imatge
Yaiza202
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. jul. 17, 2009 9:17 am

gracies per la info guapes. Llavors esperare habeure si m'envien una carta i sino a primers turcar-he gracies de nou!!!
Pe
PereMajor

EntradaAutor: PereMajor » dv. jul. 17, 2009 9:57 am

Això t'ho han de dir a la renunió. És estrany que encara no t'ho hagin dit...A nosaltres ens van convocar a finals de juny per explicar-nos-ho tot, no només el tema de la roba sinó l'entrada progresiva dels de P-3, la normativa de l'escola, els extraescolars, etc, etc. Precisament demà anem a comprar les bates i el xandall perquè a l'agost estarà tancat i no és plan d'anar a fer-ho al setembre amb presses... Truca a l'escola perquè és molt estrany que no t'hagin dit res.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::