Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: bronte68 » dv. març 06, 2015 11:03 am

Com va?

Sandrix que tal Sant Marti, et va agradar? a mi siiiiii :ok: :ok: :ok: . Ahir vaig anar a Bogatell i tampoc està malament però vaja, és un altre rollo.

Encara em queda Fluvià i Acacies i desprès tocarà fer sentada, recopilar i reflexionar per omplir la famosa papereta ... creuem dits!
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
cabriolet
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. juny 29, 2012 12:37 am

EntradaAutor: cabriolet » dv. març 06, 2015 10:42 pm

Noies, ¿podríeu explicar qué tal és la de Sant Martí?
bronte68, tu que has visitat les 3, que s'assembla més a Fort Pienc o La Llacuna?
sandrix77
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dl. març 09, 2015 9:37 am

Hola!!!!

Doncs el Sant Martí bé. Però em fa una mica de por el projecte educatiu. Te'l pinten molt bé, però m'agradaria saber què passa quan arriben a l'ESO...L veritat és q sembla xulo, només q això de treballar only amb projectes fa una mica de por. Però sembla q el món educatiu va cap aquí, oi? Jo potser prefereixo un mix. Aix un sé...Ah, i les instal·lacions molt bé. És una escola supernova. El posarem a la llista, això sí.

Dijous vaig anar al Provençals i em va agradar. Però no el puc posar en 1a opció pq no m'entra per zona, si no x districte. Tb el posarem.

I demà vaig a Acàcies. I ja decidim!!! Ara, q si no entrem en 1a opció...veig difícil entrar a la resta. Aixxxxxx!

Escolta bronte68, tu que vas anar a Bogatell, m'ha dit una amiga q hi va anar q tenen racó de pensar????? Q fort no? Això encara existeix? No m'agrada...
Imatge

Imatge
cabriolet

EntradaAutor: cabriolet » dl. març 09, 2015 10:22 am

sandrix77 jo també busco una escola amb un mix (projectes, ambients, tallers i racons) però que sobretot l'eix vertebrador siguin els projectes. Ah! I senese cadira de pensar i altres històries poc respectuoses.

Per cert, sabeu alguna cosa també del CEIP Arenal de Llevant?
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dl. març 09, 2015 11:06 am

Cabriolet crec que Arenal funciona per projectes. Aquesta tarda hi ha PO i conec unes noies q hi van. Ja preguntaré.

Llacuna i Fluvià tb funcionen x projectes. Però crec q són més "radicals" q Ssant Martí. Crec...
Imatge

Imatge
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dl. març 09, 2015 12:21 pm

Bones!

Cabriolet, a Llacuna no he anat però avui vaig a Fluvià (cosins germans). Sant Martí, doncs si... estil Fort Pienc però més nova, Fort Pienc té molta experiència.

El que no entenc quan parleu de sistema mixt... pensava que volíeu dir projectes i llibres. Però veig que ara dieu projectes, racons, tallers... Això per mi no és mixt, de fet a Sant Martí treballen així, no només projectes. El que en principi no fan servir llibres de text, però si va comentar que quan son més grans algun llibre toquen, paraules textuals "home, un llibre l'han de saber treballar", cosa que a mi em sembla perfecte! Pel que he sentit és menys radical que Fluvià o Llacuna.

De l'Arenal no tinc gaires referències, el de sempre, gent que et diu que està molt bé!

Sandrix, flipo amb això que em dius de Bogatell, ostres jo no ho vaig veure i no ho van dir en cap moment. Si és així :ufs: :ufs:

Ja tens clar que posaras en primera opció??? Jo avui Fluvià i demà Acacies, a veure que tal.
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

Imatge
cabriolet

EntradaAutor: cabriolet » dl. març 09, 2015 12:58 pm

Gràcies, bronte68! Sí, jo busco escoles que incorporin diversos mètodes d'ensenyament i sobretot, a aquestes edats, que siguin "hans on".

Avui a l'Arenal de Llevant no hi podré anar :( però he fet unes "portes obertes virtuals" i el que he sentit m'ha agradat molt, m'agrada aquesta manera d'aprendre (fan projectes, racons, preguntes obertes, sortides, maquetes, etc.). Us deixo els links per si us interessa:

https://www.youtube.com/watch?v=nQWpRQRr6pY

https://www.youtube.com/watch?v=ItsoEcSLvmA

Ja em diràs que tal Fluvià, jo hi aniré demà, la directora ha organitzat una reunió informativa "extra" per atendre a totes les persones que ens hem quedat fora de les portes obertes, no sé si podrem veure l'escola, però.
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dl. març 09, 2015 1:26 pm

Hola wapis!

Sí, jo x sistema mixt em referia a combinació de llibres i projectes. Sant Martí és tirant a innovador però no tan radical com Llacuna i Fluvià. Crec q Arenal és igual.

Aquesta setmana fem posada en comú definitiva amb el meu marit i a veure què... neu:-D
Imatge

Imatge
Puccini
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 09, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Puccini » dl. març 09, 2015 3:37 pm

Hola!! És la primera vegada que escric, tot i que he llegit moltes vegades el fòrum. És tan útil i va tan bé que d'altres que es troben com tu, t'expliquin la seva experiència!!

Us volia donar les gràcies per tota la informació que heu anat incloent, quina feinada! Jo també estic en el procés de decisió per escollir escola. Quin mal de cap!! de les que ens entren, les que ens agraden són Fluvià, Montseny i també Provençals, tot i que ens queda una mica més lluny. La llàstima és que les que més m'agradaven (La llacuna, Sant Martí, L'arenal) teòricament no ens entren tot i que possiblement ens queden més aprop que les que tenim dins l'àrea d'influència. De totes maneres, a la jornada de portes obertes de l'escola Montseny ens van dir que els punts de l'escola que posis en primera opció et serveixen per tota la resta d'opcions. Sabeu si és així?? O simplement és que per la primera opció sí que valen els punts però per la resta el que compta és el número de sorteig, independentment dels punts.

Demà també anem a la jornada "extra" que ha organitzat l'escola Fluvià per a les families que vam quedar fora per qüestió d'espai...a veure què tal però a priori és la nostra primera opció. No voldria posar una concertada (Montseny) com a primera perquè tenim una nena de tres mesos i....amb dos, econòmicament serà una bogeria! ja ho serà els primers dos anys!!

A veure si tenim sort però pel que llegeixo, totes les escoles que ens agraden són les més sol.licitades!! :-(( :-((

Moltes gràcies per compartir la informació!!
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dc. març 11, 2015 8:54 am

De res puccini!!!! :ok:

Ja ho teniu clar?? Jo ahir vaig anar a Acàcies i em va sorprendre gratament. Una altra a la llista.

Ara vénen els grans dubtes. El meu husband diu Montseny en 1a. Jo dubto si Montseny o Pere IV i no surto d'aquí!!!! Quina me!!!! En fi, llençaré el dau!!! Ufffff! Estic feta un bon embolic...
Imatge

Imatge
Marty
Entrades: 20
Membre des de: dl. ago. 06, 2012 9:15 am

EntradaAutor: Marty » dc. març 11, 2015 9:21 am

Hola noies! M'afegeixo una mica tard (justet si tenim en compte que el període de preinscripció ja ha començat) i una mica "fora de zona" perquè les escoles que em donen el màxim de punts són les que per aquí he llegit que a algú li agafen lluny -vivim a Sant Martí-. Us volia preguntar si alguna ha anat a veure o en sap res de l'Escola Poblenou, que està al costat de Provençals: a mi em va agradar bastant, però no sé si és perquè és petita o perquè té molta competència però no sembla tenir gaire èxit i m'agradaria saber-ne el motiu.

Què complicat és això de triar escola, eh? :S
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dc. març 11, 2015 10:30 am

Marty, no et puc ajudar, jo no he anat ni a Provençals ni a Poblenou... em toquen però ja em cauen molt lluny.

Sandrix... hem anat a un munt de sessions juntes... jejeje... ahir també estava a Acacies i també em va agradar moooooolt!. Mentre era allà fins i tot vaig pensar en posar-la com a 1a opció; a més hi ha mooooooooltes places.

Saps que em va passar??? el vídeo que van posar, em va emocionar... em vaig reprimir molt però no vaig poder evitar unes llagrimetes. Els vaig veure taaaaaant petitons :love: :love: :love: i la veritat SI m'imaginava la meva nineta allà amb la bosseta de l'esmorçar i la motxilla.

Vaig arribar a casa molt agobiada, i vaig decidir desconnectar una mica, de conya perquè tenia assaig del cor. Al cor vaig parlar amb una noia que és psicopedagoga i treballa a una acadèmia del barri, em va dir que els que tenen el nivell més baix son Fluvià i Acacies... pufff, em va descol·locar una mica :ufs: :ufs: Però vaja, és una altra de moltes opinions i no se fins a quin punt tenir-la molt en compte, crec que he preguntat massa i m'he de refiar més del meu instint.

Avui m'he llevat pensant en que posaré 1 St. Martí, 2 Brusi, 3 Acacies... no se si en 3a opció, si no entro a les primeres, encara tindré plaça o posar-la directament la segona.

Total que avui recapitulo, parlo amb el meu marit, bé... li explico tot perquè ell nomes ha estat a Voramar, i decidim. Tinc uns nervis!!!!!!!!!!

Imatge
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dc. març 11, 2015 10:34 am

Per cert, el meu marit em va passar un audio per whats de Rac1; ahir al matí al programa del Basté, "el mon a Rac1" van parlar del tema. Son 15 minutets però està força bé. Aclareix bastants dubtes, el tema que ha sortit en altres fils sobre si els punts s'arrosseguen de la 1a opció, resposta SI. Bé, ho podeu trobar a la web de Rac 1. Si algú no ho troba i li interessa jo el tinc en whats, em podeu enviar un privat amb el telèfon i us el envio.

Imatge
cabriolet

EntradaAutor: cabriolet » dc. març 11, 2015 10:49 am

bronte68 , Acàcia em consta que fa uns anys, efectivament, estava a les últimes posicions de Barcelona en els resultats de les competències bàsiques de la Generalitat. Però ja sabem que aquestes proves es limiten a 4 assignatures, eh!

Ara jo m'he quedat descol.locada amb el que t'ha comentat de Fluvià. Quin "lio", tu!
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dc. març 11, 2015 2:26 pm

Ostres, jo tb m'he quedat xof. Acàcies em va agradara molt! De tota manera, les meves pole position són Pere IV i Montseny. Algú té referències directes. Mta gent m'ha parlat bé de les dues.

Bronte68 ón eres asseguda? Segur que ens hem creuat més d'un dia hehe. A mi em va encantar el vídeo de la profe de P3, la Gemma. Tb em vaig emocionar, però és q estic embarassada :-()) i tot m'emociona neujor:-)
Imatge

Imatge
Puccini
Entrades: 11
Membre des de: dl. març 09, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Puccini » dc. març 11, 2015 2:48 pm

Hola guapes!!

Gràcies per aclarir-me el dubte sobre els punts. Escoltaré el programa...

Amb això que heu comentat de Fluvià m'acabeu de deixar fora de joc...aaiiiixxx!! Jo ahir vaig anar a la sessió i vaig tenir bones vibracions. La directora viu i explica el projecte amb molta passió, se'l creu de debò, o això em va semblar a mi. I per això és important...Ara, que l'escola no estigui ben considerada pel nivell...buuuff!!

Quin mal de cap!
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dc. març 11, 2015 3:07 pm

Sandrix estava a la segona fila al passadís, de fet 1a perquè davant meu no hi havia ningú. Si era molt xulo el vídeo, jo no estic embarassada però soc una bleda :-D :-D :-D

A veure, ara no agafeu això dels nivells com a Bíblia eh... que només és una opinió d'una persona, hi ha tantes!!

Puccini, a mi Fluvià em va agradar el projecte i l'escola però he de dir que precisament la directora trobo que va patinar... llegia molt, no duia una xuleta per anar fent una ullada per no deixar-se res no... llegia literalment tota l'estona; per això precisament a mi em va semblar tot el contrari, quan algú creu en una cosa amb cos i ànima no necessita tanta lectura, no se és una impressió!

Imatge
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dc. març 11, 2015 3:11 pm

Bronte68 jo era a la tercera o quarta fila. Entrant a mà dreta, a tocar de les profes que van parlar (bé, a prop). Potser érem a propet!!! Jo anava amb unes noies.

Bé, però la teva amiga deu tenir alguna base x dir això no???? Pregunta-li x Montseny i Pere IV neu:-D
Imatge

Imatge
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dv. març 13, 2015 8:12 am

Nenes!!!

Com ho porteu??? Bé, després de moooooltes deliveracions ja tenim primera opció: Pere IV. Montseny és el pluS, però ,més lluny i bastant més car. Un podem perfectament però 2 ho veiem justet. I si Pere IV ens agrada i està al costat de casa... neu:-D

Ara, creuem els dits!!! Pq la demanada és per flipar!!!!
Imatge

Imatge
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dv. març 13, 2015 9:08 am

Sandrix, a aquest noia només la veig els dimarts a assaig i no tinc el seu telèfon.

Jo ahir també vaig fer la llista definitiva... 1- Sant Martí!!! I com dius, a creuar dits. Al final només ompliré 7 opcions, tot i que algunes son per posar, pq Pere IV a 4a opció o Llacuna a 7a ja és impossible entrar. El que he tingut molt clar és NO posar cap escola a la que no m'agradaria anar... i si tinc mala sort i em donen d'ofici doncs ja veurem que fem.

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::