Semblo la pupes després del part!

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
tossuda
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

Semblo la pupes després del part!

EntradaAutor: tossuda » dl. jul. 20, 2015 10:13 am

Hola noies!

Us volia demanar aviam si us noteu més ressentides a nivell de salut des de que heu parit. Vaig tenir a la meva filla fa 5 mesos i des d’aleshores la meva salut de ferro és història!! No sé si és normal després d’un part, o que em van haver de fer transfusions i he canviat el metabolisme... No sé! El cas és que vaig de refredat en refredat, i uns refredats de mil dimonis que l’últim em van donar antibiòtic i tot per evitar complicacions, ara haig d'anar al metge que em sembla que tinc angines... un no parar :ufs: !! Abans estava forta com un roure, no me’n recordava de l’últim refredat que havia agafat, en serio. Febre? feia anys que no en tenia! Ho porto fatal això d’estar malalta cada dos per tres. Em prenc vitamines, bec suc de taronja cada dia, fruita...

La nena no m’encomana res de res per què la tinc a casa, sóc jo que emmalalteixo com res, quin pal!!! A alguna li ha passat?
DarthVero
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

Re: Semblo la pupes després del part!

EntradaAutor: DarthVero » dl. jul. 20, 2015 10:57 am

Ufff. Sembla que ho hagi escrit jo... Sí, a mí també em va passar. He de dir que fa dos anys i mig que vaig parir i encara no estic recuperada del tot. En el meu cas em van haver d'operar de tiroides un any després, perquè l'embaràs em va deixar un nodul "de record". Jo culpava això, els canvis hormonals... crec que l'embaràs es molt dur pel cos, i que té més complicacions de les que sembla. Només et puc dir que tinguis paciència, miris de cuidar-te molt i menjar bé sobretot. Jo a dia d'avui no sòc encara la mateixa. Ànims!!!
tossuda

EntradaAutor: tossuda » dt. jul. 21, 2015 7:54 am

Hola DarthVero! ja estas ben recuperada després de l'operació? ahir vaig anar al metge i apart d'antiimflamatoris em va dir que em prengués un parell d'actimels al dia o mengés iogurts pel tema dels bifidus. Em prenc vitamines, suc de taronja... però crec que el que millor m'anirà són les vacances!!

Que la força ens acompanyi ;-)
DarthVero
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

EntradaAutor: DarthVero » dt. jul. 21, 2015 8:43 am

Si!! Això ja està superat, el que sí passa és que agafo molt més refredats (i més forts) que abans... l'hivern passat vaig prendre uns probiòtics que venen a la farmàcia i sembla que algo sí s'ha notat. Les vacances.... això sí que cura de veritat!!!
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: papallona84 » dv. jul. 24, 2015 7:34 am

Hola Tossuda!
A mi el primer any despres de neixer el meu primer fill era un no parar de posar-me malalta!lo q mai a la vida!
I tmb anava agafant de tot,refredats,laringitis,gastrointeritis etc.
El metge em va recomenar q em prenges probiotics xo em va dir q basicamet era x el fet de descansar poc
I l'estres de cuidar un fill..nose si seria x aixo xo a l'any ja s'hem va passar i ara de moment amb el segon part estic be.
Anims!!!
Imatge
Imatge
tossuda

EntradaAutor: tossuda » dl. jul. 27, 2015 12:33 pm

Papallona84 moltes gràcies i felicitats pel teu segon embaràs!

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::