Peus inflats després del part
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Peus inflats després del part
Hola,
El meu petit té 2 dies i ara se m'han començat a inflar els peus i una mica les mans, mentre q a l'embaràs no se'm van inflar gens! A algú li ha passat?
El meu petit té 2 dies i ara se m'han començat a inflar els peus i una mica les mans, mentre q a l'embaràs no se'm van inflar gens! A algú li ha passat?
Re: Peus inflats després del part
Hola,
A mi sem van inflar una mica lea cames, i tampoc m'havia passat durant l'embaras, pero no va durar gaires dies.
Et van posar epidural? Sempre he pensat que podria ser un efecte secundari de l'anestesia, no se...
No et preocupis, a l'hospital semblava que era algo normal.
A mi sem van inflar una mica lea cames, i tampoc m'havia passat durant l'embaras, pero no va durar gaires dies.
Et van posar epidural? Sempre he pensat que podria ser un efecte secundari de l'anestesia, no se...
No et preocupis, a l'hospital semblava que era algo normal.
A mi em va passar també després del part i durant l'embaràs res de res. Sols em va durar uns dies però semblava un elefant. El que no sé és si va ser efecte de l'anestèsia.
A mi també em va passar!! I durant l'embaràs res de res. Se'm van inflar tant que vaig sortir amb sabatilles de l'hospital perquè no m'hi cabien les sabates....
A l'arribar a casa tres o quatre dies i va començar a baixar.
La gine em va dir que era totalment normal!
Ànims!
A l'arribar a casa tres o quatre dies i va començar a baixar.
La gine em va dir que era totalment normal!
Ànims!
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
A nosaltres ens van dir al curs de preparació al part que és un tema hormonal i que només dura uns dies, ànims!
A mi tb em va passar, va durar uns dies i jaestà. I durant l'embaràs no m'havia inflat gens!
Ah! I deu ser un tema hormonal perque jo no em vaig posar l'epidural..!
Ànims i felicitaaats!!!!
Ah! I deu ser un tema hormonal perque jo no em vaig posar l'epidural..!
Ànims i felicitaaats!!!!

A mi també em va passar després del segon part. Semblava un elefant i a l'hospital ja no em cabien les sabatilles.
Paciència!
Paciència!
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Enhorabona Rossinyola!
A mi també em va passar després dels meus parts i em va durar un parell de dies.
A mi també em va passar després dels meus parts i em va durar un parell de dies.
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Gràcies noies, ja començo a desinflar-me
Amb el meu primer part no em va passar, per aixó estava estranyada. Sí q em van posar epidural, però veig q sense anestèsia tb pot passar!
Amb el meu primer part no em va passar, per aixó estava estranyada. Sí q em van posar epidural, però veig q sense anestèsia tb pot passar!Re: Peus inflats després del part
A mi despres de la cessarea s em van possar tan inflats k no podia diferenciar els dits aixos si a la semana mva desapareixer!!! Kin ensurt!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |