Picor a la cicatriu de la cesària
Picor a la cicatriu de la cesària
Hola,
Ja fa 17 mesos de la cesària i, tot i que no és excepcionalment desagradable, tinc picor a la part dreta de la cicatriu tot sovint. Algú s'hi ha trobat? Acaba marxant? Vol dir que hi ha queloide o alguna cosa similar?
Gràcies!
Ja fa 17 mesos de la cesària i, tot i que no és excepcionalment desagradable, tinc picor a la part dreta de la cicatriu tot sovint. Algú s'hi ha trobat? Acaba marxant? Vol dir que hi ha queloide o alguna cosa similar?
Gràcies!
Re: Picor a la cicatriu de la cesària
A mi a vegades em pica, sobretot quan hi ha canvis de temps. Ah! I tinc problemes a l'hora de triar calces! Les que em queden just a l'alçada de la cicatriu em molesten moltíssim! Al principi no hi suportava ni els texans, però ara, gairebé nou mesos després, ja porto tota la roba d'abans i cap problema. Durant uns mesos m'hi vaig posar oli de rosa mosqueta, però ja fa temps que no m'hi poso res de res... suposo que passarà, no?
Ostres, a mi mal ni molèsties, no, només picor. La qüestió és que la part esquerra està força plana, però la dreta potser fa una mica més de relleu i és la que em pica...
, per això pensava en el queloide.
, per això pensava en el queloide.Re: Picor a la cicatriu de la cesària
HOLA!
A mi de tant en tant també em pica la cicatriu però la meva és de fa quasi 5 mesos, per tant suposo que és normal. Ja em van dir que la recuperació total és llarga però si dubtes ves a que et mirin.
A mi de tant en tant també em pica la cicatriu però la meva és de fa quasi 5 mesos, per tant suposo que és normal. Ja em van dir que la recuperació total és llarga però si dubtes ves a que et mirin.
Hola,
Jo el dia 9 farà 10 mesos de la cessaria i la cicatriu em pica moooolt sovint, i depèn de la roba interior o biquini és insuportable! Espero que vagi passant... I també que millori l,aspecte que la veritat és que no ha quedat gaire bé :(
Jo el dia 9 farà 10 mesos de la cessaria i la cicatriu em pica moooolt sovint, i depèn de la roba interior o biquini és insuportable! Espero que vagi passant... I també que millori l,aspecte que la veritat és que no ha quedat gaire bé :(
A mi a vegades em pica kuan a de ploure o m ha d venir la regla!!!! Em van sir k era nrmal
Doncs ara fa força que ja no em pica.
Els nens tenen 22 mesos.
Ostiii mara17 a mi em pica a la part dreta tbb!!! Fa 12 mesos...aixo es xq encara cicatritza imagino no???
Vés a saber Martina, em va deixar de picar al cap de poc d'obrir aquest fil. Ja podria ser... No era dolor, només picor, i tampoc exagerada, però sí que a èpoques era sovint.
Mrtina13 la meva cicatriu té 16 mesos justos i encara em pica de tant en tant. Ara molt menys que fa uns mesos.
Jo la hidrato molt amb oli de rosa mosqueta, tot i que l'altre dia vaig llegir que va molt bé la crema de culete de la weleda, així que la provaré ja que el meu nen la fa servir
Jo la hidrato molt amb oli de rosa mosqueta, tot i que l'altre dia vaig llegir que va molt bé la crema de culete de la weleda, així que la provaré ja que el meu nen la fa servir
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |