Articulacions adolorides
Articulacions adolorides
noies, no sé si és d'agafar la nena amb braços, o del cansament general, o no sé..., però pels matins em llevo amb un mal a les articulacions dels dits i els canells....a més, m'he hagut de tornar a treure els anells, perquè tinc les mans inflades, també els peus a estones. Ostres, sembla que encara estigui embarassada.
Potser hauria de fer una mica d'exercici però amb aquesta calor (i la mandra que em fa anar a qualsevol gimnàs i deixar la meva pitufa!)
Potser hauria de fer una mica d'exercici però amb aquesta calor (i la mandra que em fa anar a qualsevol gimnàs i deixar la meva pitufa!)
Re: Articulacions adolorides
musica estic igual que tu, semblo una iaia. Potser si qu els dies que camino més no tinc tant de dolor, però al llevar-me al matí em fa mal tot.
En especial em feien mal els genolls i crec que era d'aixecar-me de la butaca de donar el pit amb tot el pes del Martí a sobre, que no es poc! Ara he possat un coixí i queda més alt, ja no em fan tant de mal...
Alguna te algún remei? Al setembre començaré a fer exercici, esperem que millori una mica!
En especial em feien mal els genolls i crec que era d'aixecar-me de la butaca de donar el pit amb tot el pes del Martí a sobre, que no es poc! Ara he possat un coixí i queda més alt, ja no em fan tant de mal...
Alguna te algún remei? Al setembre començaré a fer exercici, esperem que millori una mica!
Hola noies,
Carai, m'acabeu de recordar a mi fa un any. Jo vaig obrir un post sobre aquest tema:
viewtopic.php?f=72&t=14493
De fet jo tenia un cas una mica més "fotut" perquè vaig perdre moltíssima força a les mans i als braços ( no podia obrir els taps dels pots, em costava girar la clau de la porta etc...). A més se m'adormien molt els braços i les mans. També vaig obrir un post sobre això perquè va ser el primer símpoma que vaig tenir:
viewtopic.php?f=31&t=12921
A mi em va durar bastant temps, però cap als 9 o 10 mesos vaig anar millorant, i ara ja estic bé, pero em va tocar fer rehabilitació. El metge em va dir que és habitual que passin aquestes coses després d'un embaràs i que en funció de cada persona, li dura més o menys temps, i es té amb més o menys intensitat.
Espero que vosaltres sigueu de les que us dura poc temps! A disfrutar dels vostres peques que d'aqui a un temps ja no us en recordareu!
Carai, m'acabeu de recordar a mi fa un any. Jo vaig obrir un post sobre aquest tema:
viewtopic.php?f=72&t=14493
De fet jo tenia un cas una mica més "fotut" perquè vaig perdre moltíssima força a les mans i als braços ( no podia obrir els taps dels pots, em costava girar la clau de la porta etc...). A més se m'adormien molt els braços i les mans. També vaig obrir un post sobre això perquè va ser el primer símpoma que vaig tenir:
viewtopic.php?f=31&t=12921
A mi em va durar bastant temps, però cap als 9 o 10 mesos vaig anar millorant, i ara ja estic bé, pero em va tocar fer rehabilitació. El metge em va dir que és habitual que passin aquestes coses després d'un embaràs i que en funció de cada persona, li dura més o menys temps, i es té amb més o menys intensitat.
Espero que vosaltres sigueu de les que us dura poc temps! A disfrutar dels vostres peques que d'aqui a un temps ja no us en recordareu!
ostres noies, doncs veure que no sóc l'única em deixa més tranquil·la! serà qüestió de temps, i de fer exercici doncs! això de la hormona, gemins, no ho sabia! que fort! el cos es savi, eh!
Jo també dono les gràcies, així que es ben normal aixó! Els primers dies em feien mal les costelles i les caderes i vaig parlar amb la meva llevadora que em va dir que era normal després del part. Amb el temps ja no em feia mal però lo dels genolls i les articulacions dels braços va anar arribant després i no entenia per què.
gemins74 veig que tu també estaves igual, gràcies per l'aclaració
musica gràcies per obrir el post
Aviam si anem millorant.....
gemins74 veig que tu també estaves igual, gràcies per l'aclaració
musica gràcies per obrir el post
Aviam si anem millorant.....
Hola noies!
Es veu que és força habitual això de les articulacion, a mi els sis primers mesos em feien molt de mal els genolls i els turmells! sobretot al matí quan m'aixecava de dormir semblava que estés encarcarada!, Sort que amb el temps el cos es torna a posar a lloc!
Es veu que és força habitual això de les articulacion, a mi els sis primers mesos em feien molt de mal els genolls i els turmells! sobretot al matí quan m'aixecava de dormir semblava que estés encarcarada!, Sort que amb el temps el cos es torna a posar a lloc!

Hola noies, jo em trobo igual que vosaltres. Em fan molt mal les mans i els canells,però també els genolls i els turmells. A més a més se'm adorm el cos,i sovint tinc formigueijos. Però en el meu cas hi ha un agreujant: tinc espasmes musculars, sobretot quan estic relaxada. Faig com moviments involuntaris. A alguna li ha passat res semblant? he visitat diferents metges i tots em diuen coses diferents: que és de tenir els fills massa seguits,que és de donar el pit a les bessones, que és per les hormones, que és pels nervis i que em prengui valerianes.... no ho sé, m'amoïna això dels moviments involuntaris, per això volia saber si a algú li ha passat o si coneixeu algú a qui li passés. Dimarts tinc hora al neuròleg,aviamquè emdiu ell!
Hola Ripollesa, no se si tindrà res a veure però abans d'estar embarassada em van diagnosticar el "sindrome de las piernas inquietas" i tenia simtomes molt semblants als que expliques. A mi em començaven al vespre-nit quan em relaxava. Tenia com un neguit a les cames, semblant a un formigueix. Tenia molts espasmes, sobre tot al llit, fins i tot em despertava i despertava al meu company de la força amb que els tenia. La unica manera de calmar tot aixó era caminant i movent les cames i clar no descanses res. Quan m'ho van diagnosticar em van dir que era un problema neurològic molt semblant al parkinson. Vaig fer uns mesos de tractament i molt millor. Em torna a passar de tant en tant i va tornar quan estava embarassada (que es veu que es bastant normal encara que no l'hagis patit abans)
Pot ser el teu cas es alguna cosa semblant i també te un origen neurologic, ja que son moviment involuntaris del cos.
Esperem que no sigui res i ja ens explicaràs la visita del neuròleg!
Pot ser el teu cas es alguna cosa semblant i també te un origen neurologic, ja que son moviment involuntaris del cos.
Esperem que no sigui res i ja ens explicaràs la visita del neuròleg!
A mi em passa que em fan mal els turmells.COm si no els pugués articular bé. Quan em llevo del llit o del sofà no puc caminar bé, han de passar uns segons perquè hi torni a tenir forç. A més, em fan mal, de tant en tant, quan estic en repòs. Jo pensava que era alguna cosa de podologia.Com us debeu imaginar,no he anat al metge...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Hola mamis,
jo també me'n resenteixo com vosaltres, al matí necessito uns minuts per posar-me a to. Jo pensava que era pel pes de la nena, ja que l'agafo molt en braços, però veig que esteu igual que jo. Ara que té quasi 6 mesos estic millor, però aquests mesos enrera si em posava de cuclilles la feina era meua per aixecar-me després!
Ànims i a fer exercici, pq el caminar i el nedar crec que m'ha ajudat molt
jo també me'n resenteixo com vosaltres, al matí necessito uns minuts per posar-me a to. Jo pensava que era pel pes de la nena, ja que l'agafo molt en braços, però veig que esteu igual que jo. Ara que té quasi 6 mesos estic millor, però aquests mesos enrera si em posava de cuclilles la feina era meua per aixecar-me després!
Ànims i a fer exercici, pq el caminar i el nedar crec que m'ha ajudat molt

hola noies,
el neuròleg m'ha dit que és normal tot això que ens passa. Que són seqüel·les postpart típiques. Diu que els símptomes han d'anar remetent en els propers mesos, i que al cap d'un any han d'haver desaparegut. Jo fa una setmana que sembla que em trobo un pèl millor. Em va dir que era important prendre algun complement de vitamines uns quants mesos, per ajudar a que el cos es reajusti més ràpidament. Pel què vaig entendre,durant l'embaràs les articulacions s'eixamplen, i després del part tornen al seu lloc, ocasionant totes aquestes molèsties. Total, que no ens hem pas de preocupar.
el neuròleg m'ha dit que és normal tot això que ens passa. Que són seqüel·les postpart típiques. Diu que els símptomes han d'anar remetent en els propers mesos, i que al cap d'un any han d'haver desaparegut. Jo fa una setmana que sembla que em trobo un pèl millor. Em va dir que era important prendre algun complement de vitamines uns quants mesos, per ajudar a que el cos es reajusti més ràpidament. Pel què vaig entendre,durant l'embaràs les articulacions s'eixamplen, i després del part tornen al seu lloc, ocasionant totes aquestes molèsties. Total, que no ens hem pas de preocupar.
Gràcies Ripollesa!!! Així hem de tenir paciència... I sort que no era res greu lo teu 
Jo estic igual!!!! ja em pensava que tenia alguna cosa... a mi em fan molt mal els genolls i els tormells i la mà esquerra al matí s'em queda encarquerada i dos dits també.
Pel que veig sembla normal? menys mal ja em quedo més tranquil.la.
Pel que veig sembla normal? menys mal ja em quedo més tranquil.la.

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
A mi això també em passa! Tinc mal de genolls i turmells, i en general les cames. I avans del part no em passava...
No obstant, em vaig a fer una densitometria per veure si es per manca de calci.
No obstant, em vaig a fer una densitometria per veure si es per manca de calci.
Evi_78 va sortir bé la prova? Imagino que si, no?
I tu, SIRA, et trobes millor? Jo ja començo a aixecar-me sense dolors i els genolls han millorat moltíssim!
Que bé que només era questió de temps
I tu, SIRA, et trobes millor? Jo ja començo a aixecar-me sense dolors i els genolls han millorat moltíssim!
Que bé que només era questió de temps
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |