Herois, la pel·lícula
Herois, la pel·lícula
Un retrobament desperta, en un jove publicista, records d'infantesa i d'amistat, d’antics desitjos i motivacions. El record de l'últim estiu que va passar amb la colla li fa replantejar el present.
Podeu veure el tràiler aquí sota:
http://www.youtube.com/watch?v=EbrM3Gbymmo
Més informació sobre el film al web Herois, la pel·lícula http://www.heroislapel·licula.cat
Podeu veure el tràiler aquí sota:
http://www.youtube.com/watch?v=EbrM3Gbymmo
Més informació sobre el film al web Herois, la pel·lícula http://www.heroislapel·licula.cat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Herois, la pel·lícula
Hola Gisela,
Qué has vist la película?? He sentit les crítiques i diuen que es com una tornada a la infancia amb una barreja de verano azul y los Goonies, la veritat m'agradaria veure-la però amb els dos nens i uns avis poc disposats a quedar-se'ls... ho veig dificil !!
Fins aviat
Qué has vist la película?? He sentit les crítiques i diuen que es com una tornada a la infancia amb una barreja de verano azul y los Goonies, la veritat m'agradaria veure-la però amb els dos nens i uns avis poc disposats a quedar-se'ls... ho veig dificil !!
Fins aviat
Hola landayo!
Malauradament encara no l'he vist, però no trigaré massa a fer-ho.
La veritat és que té molt bona pinta, però nosé quina és l'edat recomenada.
Quan la vegi ja t'informaré de tot, si vols.
Fins aviat!
Malauradament encara no l'he vist, però no trigaré massa a fer-ho.
La veritat és que té molt bona pinta, però nosé quina és l'edat recomenada.
Quan la vegi ja t'informaré de tot, si vols.
Fins aviat!
Ok, espero un resum de la peli jejjee...
Moltes gràcies,
Moltes gràcies,
landayo jo sí l'he vista a la pre-estena al Festival de Cinema Fantàstic de Sitges ja fa 2 setmanes i encara canto le€s cançons de la banda sonora!!
A mi m'ha semblat molt tendre i et fa reviure la teva pròpia infantesa i surts emocionada i amb un somriure als llavis.
Jo estic encantada d'haver-la vist, no hi ha pelis així i per canviar val la pena i a sobre si la veus en català genial! perquè la peli es va rodar en català! una abraçada i t'animo a veure-la, no vull explicar res perquè és una peli emotiva i res de verano axul ni goonies, els crítics a vegades no saben com descriure els sentiments i es queden amb les coses superflues. ´sí d'acord van en bici en algunes seqüències i hi ha una petita aventura però d'això dir que s'assembla a verano azul i goonies, puf
no estic gens d'acord.
Simplement explica les vivències d'uns nens normals en època de vacances a l'estiu al poble on fan les vacances, i qui no ha anat en bici o ha fet una entremaliadura en aquells anys bojos? je je je
La recomano al 100%
A mi m'ha semblat molt tendre i et fa reviure la teva pròpia infantesa i surts emocionada i amb un somriure als llavis.
Jo estic encantada d'haver-la vist, no hi ha pelis així i per canviar val la pena i a sobre si la veus en català genial! perquè la peli es va rodar en català! una abraçada i t'animo a veure-la, no vull explicar res perquè és una peli emotiva i res de verano axul ni goonies, els crítics a vegades no saben com descriure els sentiments i es queden amb les coses superflues. ´sí d'acord van en bici en algunes seqüències i hi ha una petita aventura però d'això dir que s'assembla a verano azul i goonies, puf
Simplement explica les vivències d'uns nens normals en època de vacances a l'estiu al poble on fan les vacances, i qui no ha anat en bici o ha fet una entremaliadura en aquells anys bojos? je je je
La recomano al 100%
Ei Clara, moltes gracies per la recomananció!! Estaré al cas quan la passin per la tele 

La vaig veure ahir. Boníssima!!! De veritat.
Tema edat, no sé què dir-vos, es tracta algun tema una mica sensible... depèn de cada nen i de la seva trajectòria, suposo.
És genial, i en CATALÀ!!!

Tema edat, no sé què dir-vos, es tracta algun tema una mica sensible... depèn de cada nen i de la seva trajectòria, suposo.
És genial, i en CATALÀ!!!

cent per cent recomanable. Em va encantar! Per què ens hem de fer grans...
Ahir vaig anar a veure la pel·lícula. Simplement és genial!
Amb una cosa tan propera i tan important com és l'amistat, el director fa un guió i una història realment increïble!
Molt, molt recomanable!
Amb una cosa tan propera i tan important com és l'amistat, el director fa un guió i una història realment increïble!
Molt, molt recomanable!
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |