Bib'Expresso
Bib'Expresso
Ja és possible preparar un biberó en uns segons, amb una sola mà i sabent amb seguretat la temperatura del biberó.
El producte té dues cubetes, en una es posa l'aigua i en l'altra la llet en pols, Després l'electrodomèstic realitza el seu treball de barrejar i homogeneitzar per tenir a punt el biberó en pocs segons. Tot aixó amb una sola mà!
Disponible en varietat de colors, trobareu més informació a la web Béaba www.beaba.com
El producte té dues cubetes, en una es posa l'aigua i en l'altra la llet en pols, Després l'electrodomèstic realitza el seu treball de barrejar i homogeneitzar per tenir a punt el biberó en pocs segons. Tot aixó amb una sola mà!
Disponible en varietat de colors, trobareu més informació a la web Béaba www.beaba.com
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Bib'Expresso
sembla mentida la quantitat de xorrades que s'inventen per treure'ns els cuartos, aprofitant que és un dels moments més vulnerables de la nostre vida...
Home... jo no crec que m'ho comprés perquè deu ser caríssim, però no ho veig cap xorrada. Tot el que sigui per fer-nos la vida més fàcil... 
més que xorrada ho trobo una pijada.... que fer un bibi no és tan difícil home!! 

- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Bones, a mi me l'acaben de regalar, i mira si q és fàcil de preparar, però si te l'escalfa al bany maria, i t'ho escalfa al moment ja és una bona cosa no ? així em puc dedicar al meu peque !

El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
clar que si nusi-nusi! a mi si m'ho regaléssin perfecte, però no m'ho compraria jo, ni ho demanaria...
Doncs jo si donés bibi si que el compraria. Durant el dia dius mira... però a la nit deu ser molt còmode apretar un botó i que et prepari el bibi. El preu està sobre els 80 euros.
Amb un primer fill hi ha molt de gastos (si no et deixen res) però amb un segon et pots permetre algun capritxet d'aquests que fan la vida més còmoda perquè no has de comprar tantes coses.
Petonets!
Amb un primer fill hi ha molt de gastos (si no et deixen res) però amb un segon et pots permetre algun capritxet d'aquests que fan la vida més còmoda perquè no has de comprar tantes coses.
Petonets!
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |