Noms de vampirs

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6552
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Noms de vampirs

EntradaAutor: Toni » dc. juny 30, 2010 9:35 am

Avui s'estrena Eclipsi la tercera part de la saga Crepuscle, i com passa sovint haurem d'esperar al DVD, al Blue Ray, o al DIVX per veure la versió en català.

A Estats Units ha augmentat de forma espectacular els nombre de nadons que porten noms de vampirs, uns 21.000 bebès nascuts el 2009 es diuen Cullen, i 22.000 es diuen Isabella.

I tu? li posaries un nom de vampir al teu bebè?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Lluma
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Noms de vampirs

EntradaAutor: Lluma » dc. juny 30, 2010 9:58 am

hi tant, el meu es dirà Dràcula!!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

EntradaAutor: Annita » dc. juny 30, 2010 11:12 am

Home, en principi la resposta es k no; el motiu : K els noms de "Crepusculo" i la resta de la saga son en angles, i no se si acaben de kedar gaire be amb els cognoms nostres ( Cullen Prat, Isabella Pérez... no se, no em fan el pes) :-D Si lliguessin una mica més crec k si k m'animaria, pq m'agaraden els noms diferents i originals. :ok:
I
Imatge

Imatge
gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

EntradaAutor: gemma » dc. juny 30, 2010 11:20 am

Ei, Toni!!! Que Jacob és un licàntrop, un home llop...no un vampir...però aprofito a recordar-te que et vaig proposar el nom d'Anakin i no et va semblar molt correcte pel cas que el nen anés al costat fosc. ;-)

Eduard és força utilitzat i ja conec molts...clar que Edward és més cool. jejeje
Toni
Entrades: 6552
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dc. juny 30, 2010 11:24 am

en català s'ha de riure dient he,he,he.. no "jejeje"

:love: :love: :love: :love: :love:
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dc. juny 30, 2010 11:25 am

Doncs a nosaltres Eduard és un dels noms de nen que més ens agraden, però no per ser un vampir famés xuleres ja li posarem el seu nom.
Ara si l'Emma hagués estat nen el nom que li haguessim possat (i que si algun dia tenim un nen posarem) és Enric i una de les raons (a part de perquè ens agrada molt) és pel Harry Potter. Si tenim una nena, el més segur és que es digui Leia, o Lia com la de la Petazetas.
Edito per especificar que aquest noms són per un segon fill, no per l'Emma!!!!
Doris
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

EntradaAutor: Doris » dc. juny 30, 2010 12:04 pm

Jo he de dir que com a Twilighter, el que si faria es tenir un fill del vampir... :love: :love: :love: :love: ara que no em sent el meu home...i tant em faria el nom.... >.-<: >.-<: >.-<:
Clar que no se si seria una bona idea (les que heu llegit Amanecer, ja sabeu de que parlo) :ok:

Avui es el gran dia!!!! ja tenim la tercera al cine...yeahhh!!!!!
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. juny 30, 2010 2:28 pm

Cullen? de nom? ara si que em deixeu parada!!
Doris
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

EntradaAutor: Doris » dc. juny 30, 2010 4:58 pm

Aquests yankis......jejejejej :r) :r) :r) :r) :r) tanta hamburgesa...estan grillats, mira que posar aquest nom a un nen :ufs:
DEMETER
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:09 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: DEMETER » dc. juny 30, 2010 6:29 pm

Altres noms més extranys s'han posat a fills de famosos americans.. i no tan famosos.
Imatge

Imatge
Bita
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

EntradaAutor: Bita » dc. juny 30, 2010 8:35 pm

Doris ha escrit:Jo he de dir que com a Twilighter, el que si faria es tenir un fill del vampir... :love: :love: :love: :love: ara que no em sent el meu home...i tant em faria el nom.... >.-<: >.-<: >.-<:
Clar que no se si seria una bona idea (les que heu llegit Amanecer, ja sabeu de que parlo) :ok:

Avui es el gran dia!!!! ja tenim la tercera al cine...yeahhh!!!!!

Doris i jo dic que el meu primer part va ser traumatic :-D :-D :-D :-D si es que no aguanto res!!

Ostres jo es que soc molt fredolica ;-) però amb un Jacob jo sí que hi faria un fill AUUUUUU

Doncs el que realment ha revolucionat Twiligth a USA amb els noms són els "combo" unim dos noms per a fer-ne un ;-) (no comento més per a no donar info) per exemple un matrimoni en que ell es diu Enric i ella Carla i han de tenir una nena i fan un COMBO amb els seus noms i li diuen CARLEN. Doncs això diu que està sent el boom en noms.
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

EntradaAutor: JOBAAL » dv. jul. 02, 2010 8:56 am

"Cullens" si que són raros aquests americans :-:) Home, potser Cullen no li posaria, però tampoc està malament en comparació amb els Kevin i algún Brandon que he sentit (del Costner i la Sensación de Vivir que fa uns anys van causar "estragos"... :ufs: )
Ei! Que a mi tampoc m'importaria tenir un fill amb el llop... :love: :r) aaaaaauuuuuuuuuuu!!!
Imatge

Imatge
rosapalo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: rosapalo » dc. jul. 07, 2010 10:56 pm

el que fa la pantalla gran .. de vegades semblem una mica babaus i fem el que veiem ... i aquests nens... quan siguin una mica grans ..la peli estarà més passadeta..
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. jul. 08, 2010 8:32 pm

rosapalo ha escrit:el que fa la pantalla gran .. de vegades semblem una mica babaus i fem el que veiem ... i aquests nens... quan siguin una mica grans ..la peli estarà més passadeta..

Si, si, pobres nens! Quan siguin grans i algú els hi pregunti el perquè d'aquest nom, hauran de justificar perquè sa mare era una friki les vampirs... :-D
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dj. jul. 22, 2010 11:48 am

ostres és que Cullen telaa!!! isabella encara, que al menys és un nom, i no un cognom!! :ufs:

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 59 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::