Ton i Rita a casa
Ton i Rita a casa
Amb en Ton i la Rita, els més petits reconeixeran els seus escenaris de cada dia. I en el disc escoltaran els sons i les cançons que s'hi relacionen.
El soroll de la porta que s’obre, l’aigua de l’aixeta, el ganivet que talla el pa i també cançons noves i tradicionals..
Editat per Publicacions de l'Abadia de Montserrat www.pamsa.cat
El soroll de la porta que s’obre, l’aigua de l’aixeta, el ganivet que talla el pa i també cançons noves i tradicionals..
Editat per Publicacions de l'Abadia de Montserrat www.pamsa.cat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Ton i Rita a casa
Ostres Toni, que tinc una filla que es diu Rita i acabo comprant tots els llibres en els que hi apareix el nom. Ara m'hauré de comprar aquests també!
Doncs i hi han uns quants de la col·lecció Ton i Rita... a la teva filla li agradaran moltíssim !!!

El que està super bé es TONI I RITA A LA GRANJA.
A part del conte, el CD combina cançons infantils amb sons de les veus dels animals de granja i crec que està moooolt bé pq les veus són d'animals reals, no d'una persona fent el so de l'animal, si ni és com si tinguessis els animals allà mateix.
Jo us el recomano
A part del conte, el CD combina cançons infantils amb sons de les veus dels animals de granja i crec que està moooolt bé pq les veus són d'animals reals, no d'una persona fent el so de l'animal, si ni és com si tinguessis els animals allà mateix.
Jo us el recomano
Hauré d'estalviar que la crisi és molt xunga... i a la Rita li agraden moltíssims els contes... ho comentarem als avis o al padrí que sempre pregunten el qué! Gràcies Toni 
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]