Maca andina

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
peke25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

Maca andina

EntradaAutor: peke25 » dj. oct. 05, 2017 6:39 pm

Hola noies
algú em podria fer cinc cèntims de com pendre la maca andina...quants dies, desde quin dia començar etc....vaig una mica perduda i si algú li ha funcionat per quedar-se embarassada més ràpidament o ens pugui explicar la seva experiència estaria molt agraïda....
Moltes gràcies
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Maca andina

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. oct. 05, 2017 10:30 pm

Hola!

Jo vaig prendre perles d'onagra per regular la regla, maca andina (en teoria va millor que ho prenguin ells pels espermatozoides crec, però el meu home no ho va voler prendre perquè li feien mal de cap i ho vaig fer jo) i vitamina E. La veritat és que ens hi vam quedar forçaràpid (7-8 mesos després d'avortament dels quals 3 descans obligat, o sigui uns 4-5 de cerca i crec el tema psicològic hi va tenir el seu paper també perquè em vaig obsessionar una mica amb el tema). No recordo les dosis i com anava lo dels dies... Hi havia alguna cosa que s'havia de deixar de prendre el dia que contaves que ovulaves i tornar-hi el primer dia de regla.

En el segon embaràs només em vaig prendre Vitamina E, i també super ràpid tot i tenir regles irregulars i no fer els deures cada dia. Si no ho vols prendre tot jo et recomanaria la Vitamina E. Vaig llegir un estudi científic on es comprovava que augmentava la fertilitat de les rates de l'estudi. No estava demostrat en persones. No recordo d'on el vaig treure, però em va semblar prou fiable, i de fet, sempre s'ha recomanat quan busques embaràs menjar sardines i altres aliments rics en Vitamina E!

Sé que també hi ha unes infusions que has de prendre en funció del moment del cicle, però ni idea de com funcionen.

Jo vaig estar buscant molt per la xarxa, i ja fa tant que no recordo pàgines ni com anava exactament, però recordo que també vaig anar a la parafarmàcia i a una herbolisteria i allà em van estar informant de com prendre-ho.

A veure si algú amb més memòria que jo et dóna altres consells. Sino jo començaria només amb la Vitamina E, aquesta la prenia un cop al dia.

Sort!
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

EntradaAutor: Sa6 » ds. oct. 07, 2017 2:14 pm

A mi també m'interessa.

Jomateixa, gràcies per la info. Buscaré això q comentes de la vitamina E.

Quina marca de maca andina compreu? Quins canvis heu notat?

Gràcies
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dg. oct. 08, 2017 10:31 am

Hola! Nosaltres hem gastat ja 2 bots de maca en pastilles, comprats a l'herboristeria.
Ens van recomanar 2 comprimits diaris en una mateixa presa al mati (es estimulant i si el prens a la nit potser no dorms), son per prendre tu i la parella.
No he notat cap canvi la veritat, i la dietista em va dir que no fes gaire cas dels productes miraculosos, pero ni idea de si a nivell intern ha fet algun canvi en fls espermatozous o els ovuls.
El que si vaig notar va ser que prenent-lo tard em despertava a mitja nit i no podia seguir dormint.
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::