Recomanacions ginecòlegs Girona
- butterfly32
- Entrades: 4
- Membre des de: ds. des. 26, 2015 6:59 pm
Recomanacions ginecòlegs Girona
Hola,
Estic buscant ginecòleg. Em podríeu recomanar algun/a ginecòlog/a que entri per Adeslas o DKV a Girona si us plau?
Gràcies!
Estic buscant ginecòleg. Em podríeu recomanar algun/a ginecòlog/a que entri per Adeslas o DKV a Girona si us plau?
Gràcies!
Re: Recomanacions ginecòlegs Girona
Hola !!
Doncs la meva mutua es DKV i vaig amb la Meritxell Gispert i de moment estic molt contenta!! En el mateix equip del Giah (C.Bofill) n'hi a més pots consultar-ho a la seva web.
Doncs la meva mutua es DKV i vaig amb la Meritxell Gispert i de moment estic molt contenta!! En el mateix equip del Giah (C.Bofill) n'hi a més pots consultar-ho a la seva web.
Hola!
Vaig a una altra ginecòloga del grup Giha i molt contenta. La dra. Alcalde.
A part de la gine, has de mirar a quina clinica tindras la criatura, depèn de la gine tens la Bofill, la Girona, ... i has de mirar quina te el que tu voldries pel teu part.
A part de la gine, has de mirar a quina clinica tindras la criatura, depèn de la gine tens la Bofill, la Girona, ... i has de mirar quina te el que tu voldries pel teu part.
Hola!
Com han dit has de mirar les clínicas i, segons vulguis, un gine que traballe amb la mateixa. Jo també vaig a Giah i estic molt contenta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |