Inseminació artificial en breu...
Inseminació artificial en breu...
Hola a totes,
Sóc nova aquest forum i usno volia comentar el meu cas.
Hem van fer un legrat per un embaràs no evolutiu al febrer (després de 2 mesos intentant-ho).Després d'això no vaig tornar a quedar-me embarassada (tinc 40 anys)vam anar a una clinica de fertilidad i la meva hormona antimulleriana era casi nula.vam Decidir començar el procés per la fiv i apart em vaig faig un tractament d'acupuntura.Després de tres dias de medicació nomes ha .evolucionat un folicle d'un total de set i hem decidit fer una inseminacio artificial perque no val la pena fer una fiv. Us heu trobat en un cas aixi? La veritat, se que no es tot negatiu i que hi han persones que si viuen situacions molt mes greus, pero despres d'un any amb molts i molts fronts negatius en aquest i altres aspectes, estic bastant enfonsada i aixo no pot ser perque l'optimisme es fonamental...moltes gracies per llegir el meu cas.Una abraçada.
Sóc nova aquest forum i usno volia comentar el meu cas.
Hem van fer un legrat per un embaràs no evolutiu al febrer (després de 2 mesos intentant-ho).Després d'això no vaig tornar a quedar-me embarassada (tinc 40 anys)vam anar a una clinica de fertilidad i la meva hormona antimulleriana era casi nula.vam Decidir començar el procés per la fiv i apart em vaig faig un tractament d'acupuntura.Després de tres dias de medicació nomes ha .evolucionat un folicle d'un total de set i hem decidit fer una inseminacio artificial perque no val la pena fer una fiv. Us heu trobat en un cas aixi? La veritat, se que no es tot negatiu i que hi han persones que si viuen situacions molt mes greus, pero despres d'un any amb molts i molts fronts negatius en aquest i altres aspectes, estic bastant enfonsada i aixo no pot ser perque l'optimisme es fonamental...moltes gracies per llegir el meu cas.Una abraçada.
- sakura1410
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm
Re: Inseminació artificial en breu...
Doncs crec que has fet el que es correcte. A veure aquest folicle!! Pot ser EL FOLICLE
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Re: Inseminació artificial en breu...
Ànims Madu40, jo no em puc ficar en el teu lloc perquè no he passat per algo així, però el meu 2016 ha estat també un any de merda de veritat, he perdut els meus nens a les 22 setmanes de gestació i ara l'acabo una mica il·lusionada amb un nou embaràs.
Fica-hi il·lusió i moltes ganes, espero que tot vagi molt bé i aviat ens donis una bona notícia!!
Fica-hi il·lusió i moltes ganes, espero que tot vagi molt bé i aviat ens donis una bona notícia!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |