Els TO prediuen un embaras? Que en penseu?
- Amanda2016
- :: rateta

- Entrades: 187
- Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am
Els TO prediuen un embaras? Que en penseu?
He llegit molt per internet i em surt el dubte...
Creieu que es possible? Experiencies?
Creieu que es possible? Experiencies?
Re: Els TO prediuen un embaras? Que en penseu?
Si lo predicen. Yo a dia 28 de ciclo TO con segunda línea muy marcada y a la mañana siguiente un "embarazada 2-3" en un CB.
- Amanda2016

Gracias Naila!
Espero pronto poder dar mi experiencia tambien.
El TO con la primera orina como los TE?
Espero pronto poder dar mi experiencia tambien.
El TO con la primera orina como los TE?
Amanda que vols dir??? Nonse si ho dius que son fiables o es mes facil fer diana, o be que si faug un To estant embarassada em sortiria positiu el TO???? No t'entenc...
No, els TO es un altre horari, si no recordo malament era de 12-20h pero mira-ho be al altre post de supergrafiqueres que alla surt tot!!!

No, els TO es un altre horari, si no recordo malament era de 12-20h pero mira-ho be al altre post de supergrafiqueres que alla surt tot!!!

- Amanda2016

Per detectar ovulacio se que es fan entre les 10 i les 20h
La pregunta es si arribant a la data de NW pot sortir positiu o anar pujant la intensitat.... i si aixo es senyal de embaras
No se si m'explico be
La pregunta es si arribant a la data de NW pot sortir positiu o anar pujant la intensitat.... i si aixo es senyal de embaras
No se si m'explico be
Ah vale, doncs ni idea.... jo vaig fer el TO positiu (que em va sortir dos sies seguits), crec que vaig fer un mes x veure si el positiu s'acabava (obviament XD) i ja ho vaig deixar de fer.....aixi q no ho se. Aviam si algu et pot contestar!!!! 

Lo hice por la noche. Lo de la intensidad no lo sé.
- Amanda2016

Be, ara sembla que puc contestar per experiencia propia i... SI! Els TO han confirmat embaras abans que el TE
Al primer TO amb ratlleta no vaig fer TE, quan vaig veure al següent TO que pujava intesitat si vaig fer TE i s'intuia linea....
Vaig seguir fent TO que cada cop pujava mes i als dos dies ja sortia linea del TE marcada, clareta pero marcada.
Aixi que en el meu cas si ha sigut un avançament d'una gran noticia!
Al primer TO amb ratlleta no vaig fer TE, quan vaig veure al següent TO que pujava intesitat si vaig fer TE i s'intuia linea....
Vaig seguir fent TO que cada cop pujava mes i als dos dies ja sortia linea del TE marcada, clareta pero marcada.
Aixi que en el meu cas si ha sigut un avançament d'una gran noticia!
Felicidades!!!!
I quans dies abans haurien de començar a marcar? Suposo q deu variar, pero vull dir si despres de SW o 2 o 3 dies abans de la W?? A veure si ens fan sortir de dubtes una mica abans!!
- Amanda2016

Jo vaig probar uns 5 dias abans de la W... al veure'l marcat vaig anar fent i cada dia marcava mes!
Sort Tulipi!!!!!
Sort Tulipi!!!!!
Gracies Amanda! Pero al final he decidit q no fare ni TO ni TE fins el dia despres de la DNW, a veure si aguanto
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |