HELP!
HELP!
Noies necessito ajuda!!
Acabo de rebre els meus analisis i son catastrofics!! en tots els valors em surten que estic menopausica i l'Hormona antimuleriana com si tingués 50 anys!!
Estic en xoc i enfonsada!
Algu li ha passat i s'ha pogut quedar embarassada o ja haig d'anar a donació d'ovuls!!!!
Acabo de rebre els meus analisis i son catastrofics!! en tots els valors em surten que estic menopausica i l'Hormona antimuleriana com si tingués 50 anys!!
Estic en xoc i enfonsada!
Algu li ha passat i s'ha pogut quedar embarassada o ja haig d'anar a donació d'ovuls!!!!
Re: HELP!
JAD, jo no et puc ajudar en aixo q expliques, tot i que conen una noia que li va passar algo semblant.
Pero d'entrada no t'agobiis, primer a veure que et diu el gine. I molts, molts anims!
Pero d'entrada no t'agobiis, primer a veure que et diu el gine. I molts, molts anims!

- il.lusionada
- :: puça

- Entrades: 37
- Membre des de: dt. abr. 26, 2016 10:20 am
Re: HELP!
Hola! se com et pots sentir. Jo tinc 33 anys i a mi m'ho van detectar fa 2 anys. Jo comeno ara tractament fiv amb els meus óvuls, encara que el metge creu que no será possible que respongui bé a la medicació.
Peró també em queden dos congelats a la privada que son de ovodonació.
Així que si has d'anar-te a ovodonació, t'animo a que ho facis, pensa que el tindrás tú a la teva pancha i el pariras tu!!
es possible que necessitis temps, jo ho vaig passar molt malament, pero la única finalitat es que volem ser pares!
Qualsevol dubte, preguntem!
una abraçada
Peró també em queden dos congelats a la privada que son de ovodonació.
Així que si has d'anar-te a ovodonació, t'animo a que ho facis, pensa que el tindrás tú a la teva pancha i el pariras tu!!
es possible que necessitis temps, jo ho vaig passar molt malament, pero la única finalitat es que volem ser pares!
Qualsevol dubte, preguntem!
una abraçada
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |