Buscar embaràs a partir dels 38...quan costa?
Buscar embaràs a partir dels 38...quan costa?
Hola, he quedat embarassada dos cops al primer intent ( tot que el segon embaràs no va anar bé) . El primer va ser amb 30.... Ara tot i que sóc conscient que l ' edat influeix em vaig fer il.lusions... I és clar,el primer mes de búsqueda ha estat negatiu. A les que us heu quedat embarassades a partir dels 38 quan us ha costat concebre? Quins consells us han donat els ginecòlegs? Quan temps de marge? Gràcies
Re: Buscar embaràs a partir dels 38...quan costa?
Hola!!
Jo tinc 38 anys. Em vaig quedar embarassada a la primera però vaig patir un avort bioquímic. Ara ho estem tornant a provar des de fa dos mesos i res. Els metges ens han dit que ho provem durant 6 mesos i si em quedo embarassada hauré de fer tractament.
Jo tinc 38 anys. Em vaig quedar embarassada a la primera però vaig patir un avort bioquímic. Ara ho estem tornant a provar des de fa dos mesos i res. Els metges ens han dit que ho provem durant 6 mesos i si em quedo embarassada hauré de fer tractament.
Després de 2 embarassos a la primera ( amb 32 i 34 anys ) ara amb 38 estem intentant tenir el tercer. Portem 5 mesos de cerca i res. El ginecoleg em recomana anar a IA però la meva parella no vol...
Hola, jo tb tinc 38 anys i Estic embarassada del meu segon Fill (18 setmanes). Hem tardat 6 mesos i pel primer va ser 4 mesos.
Tinc una amiga que Em va recomenar el clearblue... Nos voliem q vingues "naturalment" i no el vam Fer servir, pero tinc d altres amigues q m han dit q funciona be!
Sort i Trankila, q segur q et quedaras d'aqui poquet :)
Tinc una amiga que Em va recomenar el clearblue... Nos voliem q vingues "naturalment" i no el vam Fer servir, pero tinc d altres amigues q m han dit q funciona be!
Sort i Trankila, q segur q et quedaras d'aqui poquet :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |