Perles d'oli d'onagra

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Boniqueta
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Perles d'oli d'onagra

EntradaAutor: Boniqueta » dl. jul. 11, 2016 8:25 am

Hola a totes. He llegit molt sobre les perles d'oli d'onagra per regular cicles menstruals i per facilitar el coneixement de l'ovulació i, per tant, per aconseguir més fàcilment l'embaràs.

A mi m'ha passat una cosa una mica estranya. L'últim mes que vaig prendre anticonceptives va ser el mes de març. El més d'abril em va venir la regla 3 dies més tard de l'habitual suposo que és lògic donat que el cos s'ha d'acostumar al haver deixat les pastilles. La resta de mesos fins al juny més o menys també m'ha anat venint així dia amunt dia avall. Al juny vam començar la cerca i no he aconseguit embaràs però a sobre la regla se m'ha avançat 5 dies!! Això si que no m'havia passat mai, se m'ha arribat a endarrerir però mai avançar.

He estat llegint que possibles períodes d'estrès o una mala alimentació ho pot provocar. Jo d'estrès no en tinc (almenys que en sigui conscient) i diria que menjo prou bé. Però si que porto uns mesos molt pendent amb el tema embaràs i potser sense adonar-me jo mateixa m'estic provocant aquest "estrès" i el cos m'està avisant d'aquesta manera.

Ja tinc una edat (38 anys) i no voldria, com totes suposo, haver de tenir una cerca moooolt llarga. De la meva filla em vaig quedar embarassada al primer intent.

El cas és que vull començar a prendre les perles d'onagra que sembla que van prou bé per regular cicles. I voldria que algú m'expliqués la seva experiència: quines preneu (n'hi ha al mercadona, van bé?), quantes en preneu al dia, quan us les preneu??
Ah també cada dia prenc l'àcid fòlic.

Moltes gràcies!!!
Imatge
Noname
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. set. 25, 2008 10:57 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Perles d'oli d'onagra

EntradaAutor: Noname » dl. jul. 11, 2016 9:29 pm

Hola Boniqueta!!
El meu gine durant l'embaràs em va recomanar les perles d'oli d'onagra per hidratar el cos. I també me les ha donat com a regulador hormonal després. Crec que sí em van anar bé. Mal no em van fer pas.
Comprava les del Mercadona -q m'ho va dir el propi Gine.
Per provar... no perds res. Sort en la recerca!
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Lannah83 » dl. jul. 11, 2016 10:08 pm

Boniqueta jo vaig pendre les perles del MERCADONA uns mesos ja que tenia cicles llargs i iirregular, i van ser més curtets i regulars (d'uns 30-32 dies).
Resultats des del primer mes en el meu cas, prenia 2 amb cada àpat (3×2) i mesos posteriors 2 àpats només.
A més mitigaven malestars premenstruals. Les prenia al acabar la regla (durant aquesta crec que et fa sagnar més).
Jo te les recomano, no fan mal i ajuden a regularte.
Que tinguis una cerca ben curteta! :ok:
Jo estic en desespero fins el cap de setmana aviam si em fet diana! ..::·· :love:
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Boniqueta
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dt. jul. 12, 2016 7:26 am

Ok, doncs aquest mateix migdia aniré a comprar-les. Com dieu, per provar no perdo res. Moltes gràcies noies!!
Lannah83 molta sort aquest cap de setmana!!! :miko:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 134 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::