Endometriosis

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
beatricebcn
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dc. maig 11, 2016 7:07 pm

Endometriosis

EntradaAutor: beatricebcn » dc. maig 11, 2016 7:21 pm

Hola!!! No he vist cap tema obert sobre l'endometriosis, així que obro aquest per totes les que ho patim poguem compartir experiencies, consells, ànims...
Jo en breu pasaré per quirofan, estic una mica "acollonida", ja que no se amb el que em puc trobar despres... Tinc dos endometriomas a l'ovari dret, un de 4cm i l'altra de 5cm, amb l'operacio m'han asegurat que guanyare qualitat de vida pero em fa por que aixó (operacio) em dificulti a l'hora de quedar-me embarassada, encara que la dra m'ha dit que no, pero no les tinc totes... Algú a pasat o està pasant per aquesta situació???
kapesol
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: ds. maig 03, 2014 8:37 pm

Re: Endometriosis

EntradaAutor: kapesol » dj. maig 12, 2016 8:51 am

Hola,
Em van operar fa 4 anys, tenia afectats els dos ovaris i les trompes. Sens dubte, he guanyat qualitat de vida, bàsicament, ja no me'n recordo què era dolor menstrual.
Pel que fa a l'embaràs, tenia entès que l'endometriosi precisament és un factor que dificulta quedar embarassada. A mí em van recomanar intentar quedar-me al més aviat possible després de l'operació, ja que l'endometriosi tendeix a tornar a reproduir-se. Nosaltres vam fer FIV, però ara torno a estar embarassada i aquesta vegada natural.
Ànims.
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dj. maig 12, 2016 11:32 am

Aquí tens un post força llarg sobre endometriosi i reproducció assistida: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=37&t=22394&hilit=endometriosi
beatricebcn

EntradaAutor: beatricebcn » dj. maig 12, 2016 12:38 pm

Moltes gràcies i enhorabona!!!! La teva experiencia m'anima una mica més, perque la veritat que ja no saps que pensar, una gent diu que millor operar abans d'embaràs, d'altre que no....i arriba un moment que debes tant, es en el moment que em trobo ara mateix, que no se que fer si aguantar i no operar-me o operar-me....
Vaig a donar un vistazo aquest posteriormente que m'heu dit.
Moltisimes gracies!!!!
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dj. maig 12, 2016 3:11 pm

Hola!!

Si llegeixes els meus comentaris veuràs que fa 3 mesos que em van operar d'endometriosis. Fa dos anys que busco un embaràs i res de res. També m'han dit que el millor seria que em quedés embarassada... A veure si l'operació ajuda. Si al setembre no m'hi he quedat haurem d'anar a reproducció assistida (RA). L'operació era necessària, sinó no podia fer RA.

L'únic que et puc dir, per la meva experiència, és que et miris tema alimentació. A mi m'ha anat molt bé per reduir els quistes de l'endometriosis i tenia una cosa similar a la teva. Ara això no ha m'ha salvat de l'operació. Només espero que no es torni a produir.

La meva germana ha passat per la mateixa intervenció i té un nen preciós de l'ovari dolent (l'operat). O sigui que no et preocupis pq majoritàriament la gent operada, si li salven l'ovari, no té gaires problemes per quedar-se embarassada.

Entrar a un quiròfan és un estres... però després et sens alleugerida d'haver-ho fet.

Jo ja no tenia gaires dolors de regla abans de l'operació, l'alimentació em va ajudar i també l'acupuntura. Després de l'operació vaig tenir una regla més adolorida (suposo que pels efectes de l'operació) i les següents sense dolor.

finalment et recomano que facis un cop d'ull a aquesta web de l'associació de dones afectades per l'endometriosis de Catalunya. T'ajudarà en moltes preguntes.

http://www.endometriosiscatalunya.com/

Molta sort!! Ja veuràs, tot sortirà bé, :ok:
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
beatricebcn

EntradaAutor: beatricebcn » dj. maig 12, 2016 3:56 pm

Hola Dalilala!!!! Fa més d'un any que menjo sense gluten ni lactosa, he trobat milloria en el tema d'anar de ventre pero amb les menstruacions no, cada vegada pitjor i ja porto 3 mesos amb hemorragies tot el cicle....Ara em controlen (hemorragies) amb Utragestan i segons la Dra s'ha d'operar ja pk no vagi a més. Pero claro, sents i llegueixes tantes coses que ja no confíes ni en el metge, almenys es el que m'està passant ara, suposo que tindrà a veure tb la por i els nervios...
Moltes gràcies per explicar-me la teva experiencia, de moment m'esteu tranquilitzant bastant....

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::