Gine per DKV

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nuty
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Gine per DKV

EntradaAutor: Nuty » dt. feb. 02, 2016 7:15 pm

Bona tarda,

Alguna de vosaltres em podria donar referencies d'aquests gines que surten en el quadre medic de DKV?
* Luciana Bergamaschi
* Anna Maroto
* Jose Mª Ramos

M'agradaria saber una mica la seva manera de treballar (si van al gra, si explica en detalls, etc), si assisteixen parts, i si és així, a quina clinica?

I en el seu defecte, sino sortis cap referencia d'aquests, algun gine@ de Girona, que visiti a les tardes a la clinica Girona o a la Bofill. Si algú em dona una molt bona recomenació miraria si entra per DKV.

Gràcies per endavant!!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Gine per DKV

EntradaAutor: illeta25 » dc. feb. 03, 2016 9:04 am

Hola Nuty

Dons personalment en Jose Mª Ramos a mi no m’agrada gens, no té gaire tacte en depèn que ta de dir i bastant desagradable. Només vam anar-hi 2 cops després ja vàrem decidir que no i tornaríem més. Ara que bo en la seva feina ho és perquè també es un dels grossos del Trueta de Ginecologia.

Jo també tinc aquestes 3 opcions de DKV però al final vàrem anar a Girona al Giah que és de la Bofill amb la dra. Gispert i tot perfecte el seguiment , part i estada a la clínica. El moment del part Llevadores un 10! Respectant en tot moment i animant a que fos part natural fins al final perquè a mi em feia gracia que fos així (que el final no va ser... l’epidural va caure però perquè la vaig demanar) La gine que em va atendre al Part es la Dra. Alcalde que era la que estava de guàrdia (de l'equip del Giah) i també molt bé.

Els horaris no els se però tenen web i segur que surt.

Si mai tinc un segon de ben segur que repeteixo. ;-)))
Imatge
Nuty
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: Gine per DKV

EntradaAutor: Nuty » dj. feb. 04, 2016 6:50 pm

Gràcies illeta. L'opinio d'en Ramos no ets la primera que ho sento dir.
I Amb la Montserrat Alcalde hi vaig anar fa uns anys a la visita per una amiga... però tampoc recordo exactament com és.

A veure si surten més opinions de les altres dos gines que hi ha, i sinó m'haure de replantejar anar a Girona.

Salut!!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::