CERCADORES DE FEBRER
CERCADORES DE FEBRER
3....2.....1......JAAAAAA
Encetem el segon mes de l'any!! Benvingudes a les cercadores de febrer futures mamis! Aquest mes no vull que ni una es quedi sense panxu, com a mínim una per dia. O sigui que AL ATAQUEEEE, i a la caça d'ovulets ja!
Estic segura que serà un mes inoblidable.
Recordeu noies
Allò important no és no fracassar, sinó aixecar-te cada vegada que caiguis (proverbi xinès)
Moltes persones es perden les petites alegries mentre esperen la gran felicitat (Pearl Buck)
Caure està permès, però aixecar-se és obligatori!(proverbi rus)
Una alegria compartida es transforma en doble alegria. Una pena compartida, en mitja pena (proverbi suec)
L’última lluita que es perd és la que s'abandona.
Vull recordar a les panxus del mes de Gener, grans lluitadores totes, i grans companyes de cerca, us trobarem a faltar, però no dubteu ni un moment que us anirem espiant als posts de mamis de Setembre i Octubre
myiulina
Lleona
Paquita
Nightigt
Elantris
Embarassada
Martooona
_Arcoiris_
DECÀLEG DE LES CERCADORES:
1. No em faré TE abans de la data de NW
2. No m'observaré els mugrons cada 5 minuts durant el desespero
3. No em fare to els dies abans de la nw x si detecten embaraç
4. No em pendre la temperatura inutilment nomes els dies propers a la nw
5. No anire al wc cada poca estona a pasar la revisio per si ha vingut i revisar color mugrons i tamany pits
6. No m'autoevaluare psicologicament per detectar mal de cap q indiqui la proximitat de la w
7 . No buscare com una boja a internet els sintomes d'embaraç o les diferencies entre sintomes d'embaraç i de w
8. No mirare quasi amb ratjos x si m'ha sortit el gra de torn q indica la w...
9. A un dia de la NW no desesperaré per no tenir símptomes de panxu. Si no hi ha warry hi ha esperança!!!!
CERCADORES DE FEBRERNom d'usuària:
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu:
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar):
Edat dels dos:
Cicle de cerca i durada del cicles:
Nº Fills:
Data NW (importantíssim!):
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!:
Nom d'usuària: Mossa-77
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: celebrar amb algun gin-tonic l'aniversari del meu home i de la meva nena.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Billie jean de Michael Jackson
Edat dels dos: ell 33, i jo 38
Cicle de cerca i durada del cicles: 2 cicles, desprès de l'abort
Nº Fills: 1 nena de quasi 7 anys
Data NW (importantíssim!): 5 de febrer
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'encanta cuinar amb la thermomix, faig uns pastissos bonissims
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Jo em prenc l'ovusitol des de fa un mes, ell la maca andina des de fa un mes tambe. Quan hi ha SW, fem pinxitus dia si dia no, sempre que la nena ens ho permeti i els meus torns de treball...
Nom d'usuària: LANNAH83
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir buscant!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Shake it up de Taylor Swift
Edat dels dos: ell 36, i jo 32
Cicle de cerca i durada del cicles: segon cicle i de 32 dies
Nº Fills: 1 nena de Juny 2013
Data NW (importantíssim!): 5 de Febrer
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Educadora infantil jefa de mamis juny 2013
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: He pres oli d'onagra per regular cicles i Natalben preconceptivo.
Nom d'usuària: DAYNA
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Ho canviaria tot per la panxu però mentrestant... Donar-ho tot al carnaval i sortir en moto!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Aquest mes em decanto per Waterloo (Abba)
Edat dels dos: 33 jo (tot i que acabaré el mes amb 34) i 33 el Daynot
Cicle de cerca i durada del cicles: a lo tonto... aquest ja és el 4rt cicle de cerca - Durada: 26-28 dies però amb una FL talla XS :-(
Nº Fills: 0
Data NW: 20 de Febrer (dissabte!, un bon dia per per veure un TE+!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: El 3 de febrer tinc visita amb el gine per comentar resultats del semino, eco i analítica hormonal. A veure si trobem la manera d'aconseguir panxu aviat! El 27 de febrer és el meu cumple i me'l imaginava prenyi... Encara estem a temps!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol des de fa 5 mesos, maca andina dos al dia (jo), totes les pregàries "habidas y por haber" y SW dia si dia no (tot i que de tant en tant també cauen pinxitos de "recreación"... jajaja)
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
Nom d'usuària: JENN90
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir intentant i cosir!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): mmmm... no se...
Edat dels dos: Jo 25, ell 31
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle, varia cada mes la durada
Nº Fills: 1 nena (2 anys)
Data NW (importantíssim!): 9/02 aprox (no vaig apuntar dia exacte que em va baixar)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada molt llegir, estic estudiant per ser assessora de lactancia, tinc SOP, m'agrada molt cosir... Ja us explicare mes cosetes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol, fem dia si i dia no. He començat a fer TO aquesta setmana
Nom d'usuària: Efèlide
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Intentar fer més esport, ja que amb els ànims (o desànims) ho he deixat aparcat.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Aquest mes " uptown funk" de Bruno Mars
Edat dels dos: Jo 32, ell 35
Cicle de cerca i durada dels cicles: Des de febrer 2015. Els cicles em poden durar mesos. Tinc SOP
Data NW (importantíssim!): calculo que sobre el 8/2
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc vegetariana, m'encanten els animals i tinc dos gatets! :D i m'encanta fer cupcakes i pastissos!
Nom d'usuària: NANUKA1987
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: De momento seguir intentant.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Qualsevol dels Catarres.
Edat dels dos: 28 jo i 31 en Nanuko
Cicle de cerca i durada del cicles: Segon cicle. Cicles de 30-31 dies.
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 19/2-20/2
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc de Barcelona, mestra de primària i mami de l’Arlet de 20 mesos. M’agrada molt la literatura infantil, sóc la friki dels contes i per això vaig crear el blog unconteperlarlet.wordpress.com i faig de contacontes en el poc temps lliure que em deixa la petita. Vaig prticipar al fórum fa dos anys a l’agost i com a jefa de setembre on vaig gauidr molt i fer un grup que avui en dia som molt amigues. Després a mares de maig on de nou, va sortir un grup preciossisim.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Nosaltres fam fer dia si dia no.
Nom d'usuària: petit36
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: treballar i ballar!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Vivir mi vida -Marc Anthony.
Edat dels dos: jo 36 i ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicles de 26 justos clavats!
preciós!!Data NW (importantíssim!): 20 de Febrer (es el día que NOOO m'ha de venir..
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: vam patir un avortament a l'Octubre i no portem bona ratxa de salud amb el Petito36.. pero esperem aquest any ens porti lo que tant dessitja el meu peke!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si d
ia no, etc..), i el que vulgueu!: aquest cicle he comensat amb ovusitol i el petito amb Gestadha. i freqüencia.. som dels que preferim dia si dia no desde la W
Nom d'usuària: Nurieta81
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Alguna cerveseta artesana, menjar pernil i alguna farra ;)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): I was made for loving you - Kiss
Edat dels dos: Jo 34 i ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest serà el 3r cicle, i em duren entre 24 i 28 dies
Data NW (importantíssim!): 15 de Febrer aprox, depèn de quan ovuli aquest mes
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig fer la visita preconcepcional al gine al febrer de l'any passat però em van trobar hipotiroidisme i fins al Desembre no em van donar el ok per començar a cercar...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc yodocefol i onagra i fem sw dia si, dia no. A més faig gràfiques de temperatures i aquest mes TO per confirmar
Nom d'usuària: Marta1986
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: doncs sortir una mica més! Fer més vida social.
Edat dels dos: 35 ell 29 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle post avortament. Portem des del Juny. Durada de 24 dies,però el passatva ser de 26.
Nº Fills: 1nen (2anys)
Data NW (importantíssim!): doncs en principi el dia 10-2-16
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tinc un fill super guai , un gos super molon, i sóc profe d'Anglès.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: prenc Yodocefol i ara estic pensant en pendre aliments que m'ajudin amb la fase lutea . freqüència fem dia si dia no pq amb un peque costa més trobar un moment. Hehehe aquest meshem fet més hehehe
Nom d'usuària: lilylau
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Sushi, sushi i més sushi.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Shout - Isley Brothers
Edat dels dos: 29 i 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Serà el 1r! Però després de la W que m'ha de venir aquest 05/02 aprox. Els meus cicles duren uns 33 dies aprox.
Nº Fills: 1 nen d'1 any i mig
Data NW (importantíssim!): 08/03?
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc de l'Eixample de Barcelona, espero que poguem quedar amb els nostres bebès de novembre!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Acid fòlic.
Nom d'usuària: Sindria14
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Menjar pernilet i pendre alguna copeta de vi.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Hey Ya! d'Out Cast.
Edat dels dos:32 jo (33 aquest mes) i 38 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: 3er post abortament. Durada indeterminada, el darrer només 20 dies.
Nº Fills: 1 nen de 17 de 17 mesos
Data NW (importantíssim!): ni idea, però segons els calculs de la app que faig servir, el dia 3.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs res, fa 3 mesos vaig patir un abortament retingut de 10 setmanes. Ha estat una mica dur, però ja ho anem portant millor. Els dos primers embarassos van arribar prou ràpid, per això que ara tingui els cicles irregulars em reventa. Sóc molt impacient.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc iodocefol, i ni fem SW, ni SM. Amb un peque de 17 mesos que ens agota, i un Sindrio que viatja fem el que podem.
Nom d'usuària: LANINA1981
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Res especial.. anar a piscina.. beure alguna cerveseta artesana i Ah!! I seguir-ho intentant
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): The Same Things de Jamie Cullum
Edat dels dos: 34 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: primer i sempre he estat regular (26-28 dies)
Data NW (importantíssim!): Segons la app "My Calendar" que ara m'ho supervisa tot fil per randa, em toca el dia 18/02.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc deficiència del Factor 7 sanguini des de fa molts anys, cosa que també m'ha frenat per anar a buscar un embaràs ja que pot provocar hemorràgies importants, pero el gine m'ha dit que no m'he de preocupar massa i que sabent-ho el control és mes exhaustiu. Bé, amb el meu costi ja portem 11 anyets i els dos hem sigut bastant lliures i esbojarrats però ara ja comencem a tenir petitons al nostre voltant i ja sabem que això s'encomana i més des de l'avort al mes d'agost (6 setmanes) ara ens ho hem agafat amb més ganes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc des del Maig (amb interrupcions per l'avort) l'Acfol. No faig masses proves de SM o SW, de moment ho anem provant.
Nom d'usuària: Xinxa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir vivint la vida!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Miracles, d'Els Amics de les Arts
Edat dels dos: 32 i 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 1r cicle, durada de 25 dies
Data NW (importantíssim!): 24 febrer
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Per varis temes personals hem hagut d'anar endarrerint la cerca, però ara ens hi posem amb moltes ganes! A veure si estem de sort i encertem a la primera com en l'altre embaràs!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Ja fa un parell de mesos que prenc el Yodocefol i en principi farem dia si i dia no (o cada dia! que amb un petit per casa no es poden fer gaires plans!)
Nom d'usuària: Vannion
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: fer una classe d'snow
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): I believe I can fly de Me first & de gimme gimmes
Edat dels dos: Ara mateix els 2 tenim 28 anys
Cicle de cerca i durada del cicles: 5 cicles des de l'avort diferit per sac buit. La durada es molt variable, pero ultimament s'ha estabilitzat en uns 33-45 dies
Data NW (importantíssim!): l'aplicació del telefon s'aventura a dir que el 20 de febrer
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vivim a andorra, tenim un conilet i una gosseta!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Pel que fa a freqüencies, intentem no agobiar-nos i no comptar (amb els meus cicles seria una bogeria), anem fent quan ens ve de gust. Per indicació de la ginecologa prenc ovusitol, pero odio els sobres i es probable que torni a començar amb natalben preconceptivo. Ara també cambiare les begudes carbonatades per aquarius.
Nom d'usuària: Riu
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir gaudint de cada moment amb els meus com fins ara.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Amunt! del disc d'Arkandú. El porto al cotxe per la meva filla i m'anima un munt.
Edat dels dos: 32 i 43
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer cicle des de l'avortament natural. Generalment 26 dies però aquests dos cicles passats després de l'avortament 24 dies.
Data NW (importantíssim!): 17 de febrer
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: fa uns mesos he començat zumba i és molt guai! Feia temps que no feia activitat física...a veure si amb panxu podré seguir...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc Folidoce des de l'inici de l'embaràs que no va anar bé. Intentem fer dia si, dia no, ara bé...si ens ve de gust fem dia si i dia també :) ahhh i sempre fem un de remate final després d'un o dos dies post-ovulació, per si de cas.[b]
Nom d'usuària: Andina (sóc nova!)
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: començar a fer footing que desde que busco he deixat de fer esport
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Txarango-Som riu
Edat dels dos: Ell 30 jo 27
Cicle de cerca i durada del cicles: 20è cicle (13è cicle post abort)
Data NW (importantíssim!): 30-2-16
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estic esperant encara la W d'aquest mes però tinc cicles irregulars i no hi ha senyals que neguin la seva arribada, així que m'uneixo a les cercadores de febrer! Si no fem diana aquest febrer ja començaríem amb proves per saber qué passa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Doncs prenc lo habido y por haber, és a dir Ovusitol, Omega3, Yoduk. Havía provat amb Natalben pre, Gestagyn... i res. He provat SM i SW, però trobo que acaba cremant una mica si es fa ja com a deures i no per gust, així que ara ho fem quan ens vé de gust i quan toca (els dies fèrtils).
Nom d'usuària: Malibuna
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir menjant pernil i gaudint de la vida!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Qualsevol animadeta
Edat dels dos: 33 jo i 35 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: 3er cicle de cerca. Cicles irregulars, el primer de 31 i el segon de 23.
Data NW (importantíssim!): ni idea, però suposo que cap al 12 de febrer si tinc en compte quan vaig ovular.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa un any ens vam casar i volíem començar a buscar a la lluna de mel, però em van trovar un pòlip que es va complicar en una hiperplasia i he estat en tractament fins ara. Així que tenim unes ganes boges!!!
a més a més, en el nostre voltant tothom està tenint fills!!Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc Yodocefol, i aquest mes hem començat els dos amb la Maca Andina. Fem la SW dia si dia també (ho controlo amb els TO's)
Nom d'usuària: NIC
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Aprofitarem per menjar pernilet, sushi i beure vinet
Edat dels dos: ell 31 i jo 28
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle, un de 26 dies /un de 30 / un de 26...
Data NW: 16 de Febrer
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tenim dos gatets que ens fan molta companyia i ens morim de ganes de afegir un membre a la familia!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: AcFol, faig servir TO, tot i que fem SM, però aixi a la SW ens posem amb motivació extra! gotet d'aquarius després de la ovulació i ara hem comprat la maca jaja, cada cicle anirem augmentant.
Nom d'usuària: Cris1986
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Mejar sense mirar el qué
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Estiu de Zoo
Edat dels dos: jo 29 i ell34
Cicle de cerca i durada del cicles: 2º cicle i cicles de 29dies
Nº Fills:0
Data NW (importantíssim!):22/2
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc d'aquestes que li fa por veure un TE - i també un TE +
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: prenc Natalben preconceptiu i vaig fent TO
Nom d'usuària:Tànit
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: buscar panxu ja començo a desesperaaaaarrrrrrr i continuar amb el règimq ue despres amb la panxu.......
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): mira aquest mes no se si de bon rollo o de que però m'ha agafat amb la lirica vivo per lei m'agrada la versió de l'Andrea Bocelli i Laura Pausini
Edat dels dos: 34 ains em fa mal contestar aquesta pregunta es que em vaig fent gran i m'agobio un no dir!!!!!!
Cicle de cerca i durada del cicles: ja no se crec que es el 5e i ela durada 28 dies aixi de llibre...
Data NW (importantíssim!):14 febrer, us imagineu quin regal tan xulo de sant calcetiiiin???? (no ho celebro, pero aquest any espero celebrar-lo que st jordi queda massa lluny!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:doncs això que fa ja massa temps que estic a aquest costat del forum que vull canviar ja !!!!!! que em sento nova per que totes sou noves incorporacions i jo ja desespero
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: prenc acid folic i la SW intentem fer dia si dia no (es curios lo dificil que és a vegades, feina compromisos inesperats, refredats,...)i per l'avulacio intento els dos dies abans i dp al menys tb cada dia, ara estic en plema sw (be que en el meu cas no se xq el wl enten que no es sw que es sexyquinzena XDDDDDD)
Nom d'usuària: luli15
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: intentar-ho sense arribar a la desesperació...vivint el dia a dia feliç amb el meu home i els meus...
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Uptown Funk de Mark Ronson ft Jason Derulo
Edat dels dos: jo 29 ell 37
Cicle de cerca i durada del cicles: els meus cicles son irregulars... tinc ovaris poliquistics
Data NW (importantíssim!): 07/02
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Quan vam començar a buscar em vaig quedar als 8 mesos... pero vam tenir un abort a les 12 setmanes, aixo va ser al febrer 2014 despres ja no ens em tornat a quedar més. Jo tinc ovaris poliquistics... el meu home des de fa 4 mesos que li van fer seminograma i REM no li a sortit gaire bé... te poca cantitat i no gaire bons... Ara estem apuntats per la primera FIV a la S.S. i anem molt perduts.. La meva ginecologa que vaig per privat no ho veu tant malament confia en la fiv... en canvi la ginecologa de la S.S. em diu que ho veu "regular" i estic algu desanimada...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Jo prenc ovusitol-D desde el passat mes de juny (anteriorment he fet acupuntura, he pres infusions cicliques, osteopatia... infinitat de coses en aquests casi 3 anys ja de cerca), ara la meva gine em va recetar per pendre a la nit "melatonina aquilea" i a partir de dilluns em faré beta si diumenge no em ve la warry per començar a pendre progevera i regular els cicles. El meu home pren Kreastim des de el mes de desembre... (he de dir que amb el Kreastim la segona prova de REM li va millorar una mica
[b]
Nom d'usuària: Boleta-BCN
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: viatje a Indonèsia a l'estiu
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): I's a Beautiful Day (Michael Bublé)
Edat dels dos: ell 35, i jo 34
Cicle de cerca i durada del cicles: sisè cicle i de 29 dies
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): 7 de Febrer
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc una persona molt optimista i alegre pero m'estic desanimant una mica... M'he fet el TO i alguns mesos no em dóna positiu cap dia. Alguns sí... El de CB és bastant car i ara he començat amb el One Test, però no ho veig clar. Val la pena el monitor de CB? És supercar però si funciona, inverteixo...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Frequència quan ens ve de gust, normalment 1 cop a la setmana, crec que hauriem de començar a aumentarla... Aquest mes em fan l'anàlisi hormonal i el meu marit el semino (quan li vingui de gust, no el vull forçar...). Crec que això és tot!
Nom d'usuària: a1idaka
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir buscant i fent vida normal
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Feeling good (Nina Simone)
Edat dels dos: jo 28 i ell 30
Cicle de cerca i durada del cicles: És el primer cicle que busquem, no se la durada dels cicles perquè fins ara he pres anticonceptives per temes hormonals
Data NW (importantíssim!): en principi 25/2
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc mestra de primària i de música a Cornellà.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!:En principi el plan és intenta-ho sense pressions. He deixat de fumar i he començat a prendre ACFOL. He llegit que és recomanable fer una visita al gine si estas buscant, així que tinc hora el 25.
Nom d'usuària: Sulca
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Brindar alcohòlicament als dinars i sopars amb amics
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): One Day (Asaf Avidan)
Edat dels dos: 31 jo / 33 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle de cerca - Després del part 26 el més curt i 36 el més llarg
Nº Fills: 1 nen de 20 mesos
Data NW (importantíssim!): 06/03 segons la app
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Al desembre del 2012 vaig patir un abort a les 8 setmanes. Al setembre següent em vaig quedar a la primera pensant que em costaría. Tinc SOP i tenia cicles interminables però quan vaig tenir al nen la cosa va millorar bastant...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc gestagyn pre , ara començaré a fer servir TO i la freqüència... Doncs quan el nen ens ho permet!
Nom d'usuària: luni81
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: bicicleta i menjar embutit :)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Titanium de David Guetta
Edat dels dos: 34 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: Segon cicle post-avort. Durada entre 28 i 31 dies, depen.
Data NW (importantíssim!): 1 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc una enamorada del Japó, vam anar de lluna de mel i vull tornaaaaaaaaaar.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Aquest cicle estic fent SM dia sí, dia no, quan arribi la SW no sé si farem cada dia..faig els TO de Onestep, prenc natalben preconceptivo (encara que estic pensant canviar a ovusitol pel tema de que millora la qualitat dels ovuls), i aquest cicle he començat amb les perles d' oli d' onagra.
Nom d'usuària: airun 81
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar pernil
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): I love it
Edat dels dos: Jo 34 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: 15 cicle, irregular entre 30 i 60dies
Data NW (importantíssim!): 8 febrer si fos de 28 dies
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Totes les proves de fertilitat correctes excepte ovulacio i regla irregular
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..) control testovulacio esporadic, 1r cop que el doctor em diu k prengui ovitrin
Nom d'usuària: Sas83
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: fer un gintoniquet, ...
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): ara mateix no sabria
Edat dels dos:32 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles:fa casi 2 anys, uns 30 a 36 dies
Nº Fills: 0 patatero
Data NW (importantíssim!):5/3
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: jo prenia acfol, el prenia andromas premium. Jo ho vaig deixar a veure si aixi venia el miracle i el ho va pendre 6 mesos. Primer feiem dia si dia no. Despres controlant ovulacio amb TO durant 6 mesos. Despres vam pendre 3 cicles omifin. A mi hem receptar ovusitol pero un gine especialiste en fertilitat hem va dir q no estava demostrat q funciones i ho vaig deixar. I a finals d gener vam començar la primera IA. Ara prenc vitamins i utrogestan.
DATES DE NW
Setmana del 1 al 7 de febrer
-Olotina (1 de febrer)
-Mossa-77 (5 de febrer)
-LANNAH83 ( 5 de febrer)
-Lilylau (5 de febrer)
-Sindria14 (3 de febrer)
-Luli15 (7 febrer)
-Boleta-BCN (7 de febrer)
- Airun81 ( 8 febrer)
Setmana del 8 al 14 de febrer
-JENN90 (9 febrer)
-Efèlide (8 febrer)
-Marta1986 (10 febrer)
-Malibuna (12 febrer)
-Tànit (14 febrer)
Setmana del 15 al 21 de febrer
-DAYNA (16 febrer)
-NANUKA1987 (19/20 febrer)
-Petit36 (20 febrer)
-Nurieta81 (15 febrer)
-Lanina1981 (18 febrer)
-Vannioin (20 febrer)
-Riu (17 febrer)
-NIC (16 febrer)
Setmana del 22 al 28 de febrer (i dilluns 29)
-Xinxa (24 febrer)
-Andina ( 1 de març)
-Cris1986 (22 febrer)
-A1idaka (25 febrer)
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.
PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry
FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació
FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!
PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.
MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.
Postures super sexys per fer diana:
- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat
- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...
Consells per aconseguir panxolina:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
PANXULINES DEL MES
OLOTINA
TE+ 1 de febrerSINDRIA14
TE+ 6 de febrerNIC
TE+ 15 de febrerNURIETA
TE+ 16 de febrerRiu :
TE+ 19 de febrer

mossa-77 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 28, 2016 3:04 pm, en total s’ha editat 50 vegades.
Re: CERCADORES DE FEBRER
Gracies Mossa seras una jefa estupenda I espero ens portI molta sort a totes!!!
Despres amb l'orinador passo dades no Mossa? La meva data NW es el 20 d Febrer!
Despres amb l'orinador passo dades no Mossa? La meva data NW es el 20 d Febrer!
MOSSAAAA que bé!!!!! Nou post, nou mes, noves esperances i noves panxulines!! Molta sort a totes!! Volem panxulines carnavaleressss!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Educadora infantil jefa de mamis juny 2013
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: He pres oli d'onagra per regular cicles i Natalben preconceptivo.
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Oleeee mossa valenta si senyora
Demà m'apunto que ara marxem a casaels meus paresa deixar el nenque avui anem al teatreeee
Demà m'apunto que ara marxem a casaels meus paresa deixar el nenque avui anem al teatreeee
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Gràcies Mossa! A veure si cantes moltes panxus!! Aqui et deixo les meves dades!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Ho canviaria tot per la panxu però mentrestant... Donar-ho tot al carnaval i sortir en moto!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Aquest mes em decanto per Waterloo (Abba)
Cicle de cerca i durada del cicles: a lo tonto... aquest ja és el 4rt cicle de cerca - Durada: 26-28 dies però amb una FL talla XS :-(
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: El 3 de febrer tinc visita amb el gine per comentar resultats del semino, eco i analítica hormonal. A veure si trobem la manera d'aconseguir panxu aviat! El 27 de febrer és el meu cumple i me'l imaginava prenyi... Encara estem a temps!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol des de fa 5 mesos, maca andina dos al dia (jo), totes les pregàries "habidas y por haber" y SW dia si dia no (tot i que de tant en tant també cauen pinxitos de "recreación"... jajaja)
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Nom d'usuària: JENN90
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir intentant i cosir!!
Data NW (importantíssim!): 9/02 aprox (no vaig apuntar dia exacte que em va baixar)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada molt llegir, estic estudiant per ser assessora de lactancia, tinc SOP, m'agrada molt cosir... Ja us explicare mes cosetes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol, fem dia si i dia no. He començat a fer TO aquesta setmana
Hola boniques!! M'afegeixo a la llista!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Intentar fer més esport, ja que amb els ànims (o desànims) ho he deixat aparcat.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Aquest mes " uptown funk" de Bruno Mars
Cicle de cerca i durada dels cicles: Des de febrer 2015. Els cicles em poden durar mesos. Tinc SOP
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc vegetariana, m'encanten els animals i tinc dos gatets! :D i m'encanta fer cupcakes i pastissos!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Tinc SOP, detectat al setembre, cicles anovulatoris i regles provocades. Prenc metformina des de fa un mes i el gener ha estat el primer amb Omifin + Ovitrelle + Progesterona...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Tinc SOP, detectat al setembre, cicles anovulatoris i regles provocades. Prenc metformina des de fa un mes i el gener ha estat el primer amb Omifin + Ovitrelle + Progesterona...
Vinga guapes!! Molts positius aquest mes! Pinxitos a tope!
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Vinga mossa que seras una jefa genial i cantaras com un canari!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: De momento seguir intentant.
Data NW (importantíssim!): 19/2
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc de Barcelona, mestra de primària i mami de l’Arlet de 20 mesos. M’agrada molt la literatura infantil, sóc la friki dels contes i per això vaig crear el blog unconteperlarlet.wordpress.com i faig de contacontes en el poc temps lliure que em deixa la petita. Vaig prticipar al fórum fa dos anys a l’agost i com a jefa de setembre on vaig gauidr molt i fer un grup que avui en dia som molt amigues. Després a mares de maig on de nou, va sortir un grup preciossisim.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Nosaltres fam fer dia si dia no.
DAYNA Compartim DNW!
Data NW (importantíssim!): 19/2
DAYNA Compartim DNW!

NOM USUARIA: PETIT36
preciós!!
Data NW (importantíssim!): 20 de Febrer (es el día que NOOO m'ha de venir..
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: vam patir un avortament a l'Octubre i no portem bona ratxa de salud amb el Petito36.. pero esperem aquest any ens porti lo que tant dessitja el meu peke!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: aquest cicle he comensat amb ovusitol i el petito amb Gestadha. i freqüencia.. som dels que preferim dia si dia no desde la W.
preciós!!Data NW (importantíssim!): 20 de Febrer (es el día que NOOO m'ha de venir..
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: aquest cicle he comensat amb ovusitol i el petito amb Gestadha. i freqüencia.. som dels que preferim dia si dia no desde la W.
Aleee ja ens anem apuntant! !!! Esperem q aquest mes sigui profitos! !! O al menys q disfrutem I puguem compartir mooolts Bon moments!!

Hola guapes!!!! De moment ja us tinc a totes fitxades, em pensava que seria més dificil tot aixo,jejeejej. Ara... entretingut si que ho és.
Mode ego total. Estic amb psicosintomes total. No em trec el malestar de mareig de sobre en tot el dia. Tinc des de fa un parell de dies un pessigolleig als mugrons terrible. I tinc una gana!!! que em menjaria un bou! I d'és d'ahir que tenia unes ganes boges de menjar xuxes, i avui no m'he pogut estar de comprar.ne tres o quatre. mmmmm que bones que les he trobat. També tinc com unes punxades a la part baixa del ventre, de tant en tant.
Em fa molta por fotrem la patecada, perquè soc totalment conscient, que a vegades ho desitges tant, que tu mateixa et fas els sintomes. Haurem de passar tota la setmana. I a sobre tindré festa, o sigui que aquesta preferiria treballar.
Mode ego total. Estic amb psicosintomes total. No em trec el malestar de mareig de sobre en tot el dia. Tinc des de fa un parell de dies un pessigolleig als mugrons terrible. I tinc una gana!!! que em menjaria un bou! I d'és d'ahir que tenia unes ganes boges de menjar xuxes, i avui no m'he pogut estar de comprar.ne tres o quatre. mmmmm que bones que les he trobat. També tinc com unes punxades a la part baixa del ventre, de tant en tant.
Em fa molta por fotrem la patecada, perquè soc totalment conscient, que a vegades ho desitges tant, que tu mateixa et fas els sintomes. Haurem de passar tota la setmana. I a sobre tindré festa, o sigui que aquesta preferiria treballar.
MOSSA porto 2 dies que vull XUXESSSSS jajaja
Mal als mugrons, una mica de nàusees, gana i punxadetes...lo mateix vaja però no li faig gaire cas ;)
Però m'ha semblat curiós lo de les xuxes jeje
Mal als mugrons, una mica de nàusees, gana i punxadetes...lo mateix vaja però no li faig gaire cas ;)
Però m'ha semblat curiós lo de les xuxes jeje
Tu també lannah?? mira m'he comnprat un parell de nubes, maduixes, cucs, i cireres. Ohhh que bé que se m'han posat. I avui que estic per casa, a la tele se'ls hi ha donat per fer anuncis tot el dia de Donuts
. Juro que no m'en compraré cap.
. Juro que no m'en compraré cap.Re: CERCADORES DE FEBRER
Hola noies!!!
Us he anat llegint al desembre i al gener i m'he animat a apuntar-me :). A veure si aquest mes ho aconseguim totes!!! Per cert, em connectaré desde mòbil perquè el pc normalment no l'encenc quan arribo a casa... Les meves dades:
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Alguna cerveseta artesana, menjar pernil i alguna farra ;)
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): I was made for loving you - Kiss
Cicle de cerca i durada del cicles: Aquest serà el 3r cicle, i em duren entre 24 i 28 dies
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig fer la visita preconcepcional al gine al febrer de l'any passat però em van trobar hipotiroidisme i fins al Desembre no em van donar el ok per començar a cercar...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc yodocefol i onagra i fem sw dia si, dia no. A més faig gràfiques de temperatures i aquest mes TO per confirmar.
Us he anat llegint al desembre i al gener i m'he animat a apuntar-me :). A veure si aquest mes ho aconseguim totes!!! Per cert, em connectaré desde mòbil perquè el pc normalment no l'encenc quan arribo a casa... Les meves dades:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc yodocefol i onagra i fem sw dia si, dia no. A més faig gràfiques de temperatures i aquest mes TO per confirmar.
Benvinguda Nurieta81 Ja veuràs quin grup més xulu de cercadores que tindrem aquest febrer. Ara entro les teves dades! 

Entrava per dir-vos bona nit i que hem sortit una estona i m'he fotut 3 birres i ho he donat tot amb un concert de versions de Queen, i que ja m'apuntaré al grup quan em baixi la w demà o dilluns, però us he de dir que fa dies que arraso amb les xuxes a la caixa del caprabo, bosses de regalèsies a 1€.
Febrer febrerot ja que no fa fred fes pujar el termometre demà al matinot.
Estic desquiciada
Mossa...ho saps no? Jijiji
Febrer febrerot ja que no fa fred fes pujar el termometre demà al matinot.
Estic desquiciada
Mossa...ho saps no? Jijiji
Olotinaaa!! Ha pujat una mica no???
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Si, TE de tires negatiu.
Quan ve la w la tempe baixa el mateix dia no? Pot ser que contés malament i dnw sigui demà
Quan ve la w la tempe baixa el mateix dia no? Pot ser que contés malament i dnw sigui demà
Olotina, aquesta pujadeta pinta bé.
A mi la tempe em baixa abans que la warry normalment, és a dir, el dia que veig que em baixa començo a tacar aquell dia o com a molt el següent. A d'altres els baixa progressivament, però si puja aleshores és bon senyal. Creuem els dits i intenta estar tranquila a veure com evolucionen les properes 24-48 h!
A mi la tempe em baixa abans que la warry normalment, és a dir, el dia que veig que em baixa començo a tacar aquell dia o com a molt el següent. A d'altres els baixa progressivament, però si puja aleshores és bon senyal. Creuem els dits i intenta estar tranquila a veure com evolucionen les properes 24-48 h!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |