Temps entre fills

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Jou
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. juny 04, 2014 9:14 am

Temps entre fills

EntradaAutor: Jou » dv. gen. 22, 2016 10:53 am

Bon dia noies!!

Tinc una nena que ara el dia 24 farà els 12 mesos. La veritat és que tenim ganes de començar a buscar un segon, però hi ha moments en què ho veig molt clar i d'altres que no tant per per la feina que pot comportar que els dos siguin tan petits ja que encara estem fent pit a demanda i descarto fer lactància tàndem.

Suposo cada casa és un món però.......però volia saber una mica les vostres experiències entre el temps que es porten els vostres nens.

Moltes gràcies! : lasito :
ladybcn
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

Re: Temps entre fills

EntradaAutor: ladybcn » dv. gen. 22, 2016 11:59 am

Hola!!

Mira els meus fills es portan 18 mesos, la nena es la “gran” que ara te 27 mesos i el nen ara fara els 9 mesos! Al petit no el vam buscar ben be, diguem que tampoc posavan moltes barreres. Quan em vaig enterar de que estava embarassada, vaig tenir molta por, per que la meva filla només tenía 10 mesos, però ara pensó que es el millor que em fet. Al principi, els 4 primers mesos va ser una mica caos, pero després tot marxa sol, la nena s’estima molt al seu germà, i no en té gelos, al principi si tenia una mica pero s’en va acostumar molt ràpid. Jo ho aconsello, nosaltres no es veian tenin un fill criat de 5 anys i tornar a començar. Penso que així es millor, segur q altra persona amb altre perspectiva et diu una altre cosa, pero jo t’aconsello que ho facis sense donarle més voltes, perque si ho penses molt no ho farás jeje la vida es per els valents!! :D
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dv. gen. 22, 2016 1:18 pm

El nostre cas és al revés.
La nostra filla te 2 anys i esperarem un altre any per posar-nos-hi.
Degut a la nostra situació personal i horaris seria inviablew tenir 2 petits alhora. Un treballa al mati i l'altre a la tarda per compaginar-nos la seva cura,.ja que no tenim ajuda familiat, i clar, suposaria que quan un treballa l'altre està sol amb 2, i això inclou anar a comprar i fer els encarrecs de torn, passejar el gos, banyar 2 bebes i donar-los sopar, metge quan toca...si amb una anem de cul, amb 2 no ens ho imaginem. I quan estan malalts...
Per tant esperem que la primera estigui una mica "espabilada".
Pero això depen de la.situació de cada familia.
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

EntradaAutor: iole » dv. gen. 22, 2016 1:27 pm

Els meus nens es porten 3 anys i mig i la veritat es que de moment tot va molt be, el petit ara te 20 dies, te alguns gelos pero ho porta molt be, ja juga mes sol, mira la tv, va a festes de cumple dels seus amics i cada dia es mes independent, jo trobo que esta molt be!
numa1982
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dv. gen. 22, 2016 1:54 pm

Hola!

Els nostres es porten 17 mesos (ara en tenen 28 i 11) i hi ha moments que són una bogeria però n'estem molt contents. Ara al "gran" li ha sortit la gelosia una mica i combinada amb els terribles dos anys és una bomba de rellotgeria. A mi m'ajuda pensar que és una fase i, com totes, acsbarà passant.
Imatge

ImatgeImatge
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dv. gen. 22, 2016 1:54 pm

Hola!

Els nostres es porten 17 mesos (ara en tenen 28 i 11) i hi ha moments que són una bogeria però n'estem molt contents. Ara al "gran" li ha sortit la gelosia una mica i combinada amb els terribles dos anys és una bomba de rellotgeria. A mi m'ajuda pensar que és una fase i, com totes, acsbarà passant.
Imatge

ImatgeImatge
claudia31
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

EntradaAutor: claudia31 » dv. gen. 22, 2016 3:30 pm

Hola!

Els nostres peques es porten 21 mesos i estem molt contents!
El "gran" té 2,5 anys i la petita farà 9 mesos.
Quan el Nil era com el teu jo em vaig enterar que estava embarasada.
Va ser buscat! Ja era la nostre idea!
Hi ha petits moments de bogeria a casa, pero nosaltres no ho canviem per res.
Anem liats . treballem tots dos, el gran va a la llar i tenim ajuda de la familia q ens fan un cop de mà quan ho necessitem ( això es un gran que)
Anem fent i contents!!
Et Diria que Si teniu ganes animeu-vos!!
La nostre experiencia esta sent bona!
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dv. gen. 22, 2016 3:43 pm

Hola,

Jo et puc explicar la nostra experiència des d'una mica més de perspectiva perquè tenim un nen que acaba de fer 7 anys i una nena de 5 i mig, que en farà 6 a començament de juny. Es porten 16 mesos. I malgrat que els primers temps van ser durs, afegit al fet que jo vaig decidir deixar de treballar perquè em va ser impossible combinar la feina amb la voluntat d'estar amb els dos fills, tan petits, i en alguns moments em sentia superadíssima, la veritat és que no ho canviaria per res del món. Des de fa un parell d'anys ja "funcionen" com si fossin bessons, pots anar amb ells a tot arreu, fer amb ells les mateixes coses, entre ells hi ha una complicitat genial, s'estimen i s'enfaden... aquest any a més van junts a classe (som de poble i escola petita). Sí que passen per fases de gelos, penso que és normal, però s'estimen amb bogeria i ja formen un tàndem magnífic. Nosaltres no vam planificar res. Teníem clar que no volíem tindre un fill únic però no vam plantejar-nos mai si esperar un, o dos, o tres anys... i ara vist amb el temps penso que vam fer bé perquè si haguéssim anat esperant, segurament no hauríem trobat mai el bon moment i ens n'hauríem penedit.
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dv. gen. 22, 2016 9:08 pm

Hola,

Jo no veia clar tenir un segon treballant tantes hores. Quan tenia 3,5 anys, el vaig veure gran i se m'havia passat volant!!! I en vaig voler un altre. Es porten 4,5 anys. L'embaràs i tot aquest temps està sent molt maco. Ha viscut tot això i ho hem pogut parlar. Va anar a una ecografia, va estar amb nosaltres a l'hospital des que va néixer i està supercontent de tenir un germà petit. Hi juga, el protegeix, el vigila i el petit li va darrera i riu moltíssim amb el gran. I la millor mabera de despertar al gran és dir-li que l'altre està despert. I va corrents a fer-li petons. Suposo que hi haurà moments que no podran fer les mateixes coses, cine, teatre, però nosaltres no ens veiem amb dos i aquell ritme. Li volíem dedicar tot el temps al gran, i ara ja és molt autònom i ajuda.

Cada família és un món, i cadascú t'explicarà la seva història. Penseu si voleu que es portin molt temps o no, si teniu suport familiar, quina vida porteu i recordeu que anar a buscar un germà no té per què ser immediat.
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dv. gen. 22, 2016 9:37 pm

Hi ha tantes històries com famílies i com bé dieu, cadasquena va fent segons què.
Jo els volia tenir seguits. Però sempre hem anat dient "encara és petit"...jijiji...crec que així podríem estar anys...sempre seran els nostres petits!!! Així que a l'abril farà 4 anys i ens sembla que si volem un altre ens ho hem de començar a plantejar. Sempre serà petit...fins que sigui el "gran".
Els volia seguits...i encara estem rumiant...jijiji...ben bé, mai se sap!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dv. gen. 22, 2016 9:51 pm

Jo volia que les dues primeres es portessin poc i al final es porten 26 mesos (abans vaig tenir un abort) i, vist amb perspectiva, si tornés a començar m'esperaria una mica més, almenys que la gran tingués els 3 anys.

Jo no recordo res de quan la segona era bebè, va ser un primer any de bogeria, amb la primera que tot just havia fet els dos anys.

I em sap greu, perquè no la vaig gaudir.

La gent em deia que ja passaria, i és clar que va passar, però com et dic, va ser poc gaudit.
La gent també em deia que així jugarien juntes i, mira, què vols que et digui, de moment es barallen més que no pas juguen... s'han fet "rivals" i es passen més estones barallades i buscant ser "diferents" l'una de l'altra, que no pas entretenint-se...

Suposo que per això vam esperar més en anar a buscar la tercera. Tenia clar que aquesta la volia gaudir i volia poder estar una mica més per ella, de manera que es porta 5 anys amb la mitjana i 7 amb la gran, i de moment molt i molt bé... Les grans poden entendre-ho una mica més, que de vegades, he d'estar molt pendent de la petitona, i són capaces d'entretenir-se soles quan cal... I, és clar, estan com boges amb la germaneta, que és una cucada...

No sé... tot són experiències... i aquesta és la meva. Si tornés a començar, esperaria una mica més en tenir la segona...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. gen. 22, 2016 10:51 pm

Jo tinc bessons i una nena més petita que es porten dos anys i mig. Jo no sé si és perquè després de l'experiència twin ja vaig quedar curtida, però bo i el 'curro' de tenir tres nens 'petits' trobo que és fantàstic que es portin poc i jo la petita la puc gaudir molt. De fet la gaudeixo més que no pas ho vaig poder fer amb ells! Jo em porto anys amb els meus germans i de petita era com 'filla única', quan jo era una nena ells ja tenien altres interessos.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
nes82
Entrades: 138
Membre des de: dt. maig 25, 2010 2:58 pm

EntradaAutor: nes82 » ds. gen. 23, 2016 12:37 am

Hola noies!
Nosaltres volíem que es portéssin poc! Quan el nen va fer 2 anys em van dir que ja podía anar pel segon (al primer em van fer cessària i em van recomanar esperar 2 anys), i ens hi vam començar a posar, però fins ara ho hi ha hagut sort (el nostre fill farà 4 anys al maig).
Jo si pogués ja n'hagués tingut un altre!
Cada familia ho fa com vol o com pot.
Bona nit!
Nes82
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

EntradaAutor: mordor » ds. gen. 23, 2016 4:09 pm

Els meus es porten dos anys justos. Jo estic encantada, juguen junts i funcionen com si tinguéssin la mateixa edat. Quan va néixer el petit, era tan tranquil que no vaig tenir gaires problemes, a més tinc molta ajuda de la família. M'hauria agradat tenir un tercer també seguit però m'ha costat convèncer el meu home, ens hi posarem aviat si déu vol
Jou
Entrades: 19
Membre des de: dc. juny 04, 2014 9:14 am

EntradaAutor: Jou » dl. gen. 25, 2016 8:41 am

Noies, moltes gràcies per compartir les vostres experiències. :-()-)
jpd1980
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dv. feb. 05, 2016 8:31 am

Hola!! el meu petit té ara 19 mesos i cap a l'agost o així , ja anirem a pel segon, que es portin uns 3 anyets, per experiències properes crec que es bona edat per rebre al germanet. A veure com va, encara veig tan petit al meu, que em preocupa tot... però sortirà bè segur!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dv. feb. 05, 2016 7:24 pm

Hola!

Jo com la Numa i la lady...

El meu té ara 15 mesos i la nena arribarà a l'abril, quan ell tingui 17 mesos (si no s'avança). La veritat es que encara no et puc explicar, però si hi ha dones que tenen bessons o trigèmins... segur que jo també sobrevisc! És cert que seran ritmes diferents però tinc confiança en mi mateixa i en l'Irman :content:
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 150 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::