TACADETS dies després de l'ov. ( no implantació)
TACADETS dies després de l'ov. ( no implantació)
Bona tarda boniques,
Aquest més com algunes del post de cercadores de novembre sabran, he tingut uns tacadets 4 dies després d'ovular, durant dos dies seguits, després es va aturar, dos dies sense tacar, després un dia més tacant, i es va aturar fins avui el dia de la regla. No m'havia passat mai i també he llegit que no és normal. He estat repassant si havia fet alguna cosa diferent i l'únic que em ve al cap és que vaig prendre MACA ANDINA fins el dia de la ovulació i pastilles d'oli d'onagra fins uns dies després d'ovular.
La meva pregunta, sabeu si això pot haver afectat a ocasionar aquests tacadets? És veritat que (suposo gràcies a l'oli d'onagra) aquest cicle ha estat més curt, però jo solc tenir un cicle de 30 dies i el seguent de 35 o més dies, i es van alternant, un mes 30 laltre 35 o+ i aixi continuament, suposo que depen de l'ovari, la cosa és que aquest cicle tocava llarg i s'ha escurçat perquè ha durat 31 dies. Pot tenir tot alguna cosa a veure?
És que tot això m'ha deixat ben preocupada, la veritat.
Si a algu, li ha passat alguna cosa similar i em pot ajudar, li ho agrairia.
Molts petons flors!!!
Aquest més com algunes del post de cercadores de novembre sabran, he tingut uns tacadets 4 dies després d'ovular, durant dos dies seguits, després es va aturar, dos dies sense tacar, després un dia més tacant, i es va aturar fins avui el dia de la regla. No m'havia passat mai i també he llegit que no és normal. He estat repassant si havia fet alguna cosa diferent i l'únic que em ve al cap és que vaig prendre MACA ANDINA fins el dia de la ovulació i pastilles d'oli d'onagra fins uns dies després d'ovular.
La meva pregunta, sabeu si això pot haver afectat a ocasionar aquests tacadets? És veritat que (suposo gràcies a l'oli d'onagra) aquest cicle ha estat més curt, però jo solc tenir un cicle de 30 dies i el seguent de 35 o més dies, i es van alternant, un mes 30 laltre 35 o+ i aixi continuament, suposo que depen de l'ovari, la cosa és que aquest cicle tocava llarg i s'ha escurçat perquè ha durat 31 dies. Pot tenir tot alguna cosa a veure?
És que tot això m'ha deixat ben preocupada, la veritat.
Si a algu, li ha passat alguna cosa similar i em pot ajudar, li ho agrairia.
Molts petons flors!!!
Re: TACADETS dies després de l'ov. ( no implantació)
Jo no en tinc ni idea Terrallum, però si estàs intranquil·la truca al teu gine segur que és una tonteria.
Jo crec que si tubet trobes bé, tens una regla normal i no tens dolors ni res, aquests tacadets poden ser mil coses i potser ni tan sols dolentes. A mi em va passar per vacances que vaig tenir un retràs de 4 o 5 dies i quasi m'agafa alguna cosa. Doncs el gine diu que segurament va ser per l'alimentació.
Tu tranquil·la dona. Molts PePos!
Jo crec que si tubet trobes bé, tens una regla normal i no tens dolors ni res, aquests tacadets poden ser mil coses i potser ni tan sols dolentes. A mi em va passar per vacances que vaig tenir un retràs de 4 o 5 dies i quasi m'agafa alguna cosa. Doncs el gine diu que segurament va ser per l'alimentació.
Tu tranquil·la dona. Molts PePos!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Elantris Gràcies bonica. Doncs la veritat és que al dir això de l'alimentació m'has fet caure, aviam jo pensava que això no podia afectar al cicle, però fa 5 setmanes que estic anant amb una nutriionista i faig dieta, i la veritat és que he perdut 7 kilos, que en són molts i potser això també ha afectat perquè he canviat molt l'alimentació! No hi havia caigut. Em quedo més tranquila sabent que l'alimentació també hi afecta.
Per la meva experiència l'alimentació fa molt. Afecta hormonalment i hi ha coses que van bé per una cosa i altres per una altra. Si fas dieta segur que prens més verdura i això és molt bo per millorar la salut hormonal. Potser se t'escurcen els cicles i això no és dolent.
També t'he de dir que jo tacava sovint abans de tenir la regla, poquet i em van trobar un pòlip. No és res greu, però la doctora em va dir que podia ser per això.
Si tens dubtes jo sempre recomano anar al gine que et faci una eco vaginal just els dies després d'haver acabat la regla, pq és quan poden veure bé totes les coses (l'úter està més net).
També t'he de dir que jo tacava sovint abans de tenir la regla, poquet i em van trobar un pòlip. No és res greu, però la doctora em va dir que podia ser per això.
Si tens dubtes jo sempre recomano anar al gine que et faci una eco vaginal just els dies després d'haver acabat la regla, pq és quan poden veure bé totes les coses (l'úter està més net).
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Terrallum, jo sempre he tacat entre l'ovulació i la regla. Em van mirar si tenia pòlips i res, em van fer histero per veure les parets de l'úter i res.....al final és manca de progesterona. Et recomano que si estàs cercant embaràs ho parlis amb el gine perquè si fos la progesterona amb uns ovulets de res es soluciona i ajuda a que la implantació es doni.
Molta sort!
Molta sort!
Terrallum a mi em va passar el mateix el cicle passat... just els dies de la implantació vaig començar a tenir tacadets... rosa, marronet... estava convençuda que era implantació i q jo mai taco abans de la W... total entre els tacadets i la W original q va ser mes light de lo normal vaig estar com uns 12 dies... vaig anar al gine i res no li va donar importancia... no tenia polips ni res... deu ser q passen coses i clar les hormones ens fan anar de cul...
ara mhe quedat parada amb aixo de la progesterona... si no em quedo aquest cicle anire al gine de nou i li comentaré... jo penso q en el meu cas falla la implantacio perque durant uns dies sento sintomas de veritat... i despres tot s'esfuma...Anims Terrallum!
ara mhe quedat parada amb aixo de la progesterona... si no em quedo aquest cicle anire al gine de nou i li comentaré... jo penso q en el meu cas falla la implantacio perque durant uns dies sento sintomas de veritat... i despres tot s'esfuma...Anims Terrallum!
Gràcies a totes pels consells i les experiències. De moment esperaré a veure què tal va aquest cicle, si veig que passa el mateix si que demanaria visita al gine, però com que he fet vàries coses diferents espero que hagi estat una conseqüència d'aquests canvis. Així que aquest mes no prendre res de res i seguiré amb la bona dieta, a veure que passa.
Moltes petons boniques.
Moltes petons boniques.
- anneta1984
- :: puça

- Entrades: 24
- Membre des de: dv. des. 04, 2015 4:52 pm
Hola! Sóc nova i he estat tafanejant una mica. Jo vaig patir un abort retingut en la setmana 9 a finals de maig, i encara no acabo de regular-me. Tot i que ja estem buscant, uns dies després d'ovular començo a tacar marró... inclús alguna vegada taco sang, per després no tacar res en hores... el meu ginecóleg no em fa gaire cas i es limita a donar-me Seidivid per ajudar-me a ovular, però crec que tot plegat és desesperant després de patir un abort i no acabar de trobar-me bé. Tant de bo sigui un desarreglo hormonal de fàcil solució, el 16 tinc cita amb un nou ginecòleg...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |