★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
siberiana
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: siberiana » ds. ago. 01, 2015 8:26 am

Obro post d'agost amb moltes ganes de poder cantar panxetes a dojo. Agost té 31 dies, i 31 dies donen per molt! Tan de bo els dies de relax, les llargues migdiades, les estones al sol i les nits a la fresca ens facin gaudir molt de la cerca durant aquest mes, i al final arribi el premi tan desitjat: una bona panxolina. Bé, una no, volem moooooooooltes panxolines
:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Hi ha alguna dita del mes d'agost que diu:

- Allò que l'agost madura, setembre ho assegura
A madurar ovulets i embrionets, que al setembre els volem tots ben arrelats! :-())

- Boira d'agost, pluja d'abril
Encara durant aquest mes vinguin moments difícils que vulguin emboirar-nos el camí, segur que a l'abril hi haurà pluja de petits que portaran un solet ben gran a les nostres vides :***:

- No hi ha oliva, que de l'agost no sigui sortida
Tothom a la feina, que aquest agost han de sortir moltes olives! :p-)

- Per l'agost, cigrons i most

Quan arribin els nostres cigronets s'hauran acabat les copes de vi per una bona temporada (i els gintonics i mojitos, que ens coneixem! :love: ). Però sempre podrem brindar per celebrar-ho amb una bona copa de most

:sopant:

També us deixo una frase que m'ha agradat:

"Tot sembla impossible fins que es fa realitat",

- Nelson Mandela - :ok:

Us desitjo que el mes que avui encetem faci realitat els vostres somnis.

Companyes, qui som les cercadores d'agost??? A mesura que us aneu apuntant, us aniré afegint. El format per apuntar-se és l'habitual:

Nom d'usuària
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!

Les cercadores som:

Nineta22
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: disfrutar dels pinxos i beure'm birres a la fresca d'un xiringu!!
Edat dels dos: jo 31 i ell 30
Cançó de bon rotllo: invencibles d'Els Catarres!!
Cicle de cerca i durada del cicles: serà el segon cicle el que començaria ara a l'agost en cas que la W faci acte de presència, espero no començar-lo però!!! Els cicles em duren uns 30-35 dies, és difícil avegades preveure quan caurà la W!!
Nº Fills: una nena de dos anys preciosa!
Data NW (importantíssim!): Cap al 7-8 d'agost jo compto, però ves a saber!! És la data que m'he fixat per fer TE si no m'ha baixat la maleïda!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: amb una petita a casa que menja i dorm poc, es complicat trobar moments d'intinitat amb el maromo, però tot i el cansament intentem fer el que es pot!!! Tenim moooooltes ganes de tenir un altre petit/a per casa! Estic convençuda que tornarà a ser nena!! Que vingui aviat!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : fem SW i com he dit, el que bonament es pot!!

wendolina81
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: aprovechar el verano tomando mojitos, que con este calor anda que no apetecen....
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): me he acordado de una que me enseño mi hermana en un momento difícil de mi vida, que cada vez que la escucho me da muy buen rollo y la canto como una loca: Lo que quiero, lo que soy de Señor Trepador
Edat dels dos: yo 33 y el 29
Cicle de cerca i durada del cicles: este será nuestro tercer ciclo de búsqueda, si la warry se digna a aparecer.....Mis ciclos solían ser bastante regulares de entre 28 y 31 días, pero llevo dos meses un poco mas descontrolada....
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): pues aquí si que ya no sé qué poner.... Porque si se me retrasa tanto y al final viene, me iría a septiembre.... Así que 2 de agosto porque es la anterior?? Jefa y expertas, qué creéis?
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: me encantan las manualidades: coser, tejer, ganchillear, estar con veinte mil proyectos empezados a la vez.... Me encantan los niños desde siempre y me gustaría tener 3...aunque quizá ya voy un poco tarde.... Estoy rodeada de mamás y niños por todas partes y es un poco difícil, porque me ha costado mucho que mi pareja se decidiera.....
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: estoy tomando AcFol desde hace un mes y poco. De comida no me quito de nada, ya me tocara prescindir del jamoncito y demás... Hacemos SM por no agobiar al wendolino con días buenos, hoy toca..... Así que realmente cuando nos apetece, aunque con este calorazo..... :***:
Un abrazo y a por agosto a topeeeee

petitajo
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Acabar-me l'ampolla de baileys, l'ampolla del mes passat ja s'esta acabant
Edat dels dos: jo 38 i ell 32
Cicle de cerca i durada del cicles: tercer mes de cerca, durada curta, uns 25 dies de mitja
Nº Fills: una nena q aviat fara 14 mesos q em te enamorada
Data NW (importantíssim!): 8 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada caminar per la muntanya i tot i q fa temps q ho he deixat (amb la nena n'he perdut una mica les ganes) m'agrada correr i desconectar.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc acfol i faig SW :rulos:

cassiopea
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: una ruta per Aigüestortes
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) be OK, d'Ingrid Michaelson
Edat dels dos 37 ell, jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles: el quart des de que no prenem anticonceptius, però no hem mirat massa els dies... potser hauriem de començar a fer càlculs. Durada dels cicles 28-32 dies
Nº Fills encara cap
Data NW (importantíssim!) 2 d'agost aproximadament.... encara en fase de desespero del juliol!!! (espero no haver de canviar data)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: que volem la nostra col de juliol :D
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: de moment encara no fem res més que quan ens ve de gust... però potser hauriem de començar a fer càlculs, a veure si hi ha més sort!

Pelusseta (un nom un pèl ridícul però amb història!) :lfantrose:

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Menjar sushi a dojo!!!! i fuet! i fer cervesetes!

Cançó de bon rotllo: "Still young" de The Cat Empire :miko:

Edat dels dos: jo 31 i pelusito 33.

Cicle de cerca i durada del cicles: segon cicle de cerca en serio, tot i que és el tercer sense prendre mesures anticonceptives... Durada variable (és horrorós, no puc preveure gaire...) al voltant de 36 dies, alguns cops 38, d'altres 33... i he arribat a 45 i a 29!!

Nº Fills: cap... però desitjant que arribi aviat! :o-o_o:

Data NW (importantíssim!): 29 d'agost (estic a CD8...) :-o00m

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'encanta cosir i sempre tinc coses entremans. També m'agrada la meva feina i solc tenir sempre algun projecte entre mans... aquest agost, per exemple, em toca treballar una mica (des de casa eh)... :-.:·::

Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc àcid fòlic des de fa un mes. Ah! i tinc una app al mòvil (lovecycles) que se suposa que em va bé... i bé, de tant en tant encerta alguna cosa... El mes passat vaig fer servir TO (innocent de mi, pensava que així ho enllestiríem ràpid) ..::·· :dimoni: i vam fer SW... i la warry es va avançar 3 dies! aquest mes farem SM, dia sí dia no (aproximadament, que ell marxa uns dies...)

Nicoia

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Disfrutar de la festa major de la meva ciutat, amb les nits de concert i unes cervesetes!

Cançó de bon rotllo: Músic de carrer de Txarango

Edat dels dos: ell 32 i jo 28

Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle (espero que la frase a la tercera va la vençuda sigui per mi >.-<: ) i la durada és de 26 dies

Nº Fills: cap, tenim moltíssimes ganes que arribi! :-)(-:

Data NW (importantíssim!): 20 d'agost

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Aquest mes fem 9 anys junts amb el Nicoiu! Així que esperem gaudir molt de les vacancetes i la cerca, i aviam si recordem la data també perquè arriba la nostra oliveta!

Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc àcid fòlic, em vaig comprar uns tests d'ovulació la setmana passada per internet però encara no m'han arribat (això que deia que en màxim 72 hores t'arribava el paquet) i la setmana que ve és la SW així que espero que no trigui més :sogra: . Aquest mes aprofitarem que tenim vacances tots dos i farem SM.

Zenda75
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Anar al cinema
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) M'agrada molt Cole Porter i d'ell sobretot Anyting goes, té molt ritme i energia.
Edat dels dos: 40 tots dos
Cicle de cerca i durada del cicles: 1 any i 5 mesos. Els cicles van de 28 a 32
Nº Fills: Una nena de 3 anys i mig
Data NW (importantíssim!): En principi el 4 d'agost
Disfruto molt de la meva feina, sóc doscent, m'agrada ensenyar als meus alumnes i si aconsegueixo fer-los despertatr interès per l'art, el dibuix, les noves tecnologies, ja estic contenta. Cosa que no sempre és tasca fàcil.
M'agrada l'òpera, els musicals i el teatre.
I així manual l'origami i fer pastissos.

ardillita
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir disfrutan dels mojitos i d'un bon vi blanc a la platgeta.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) I gotta feeling.
Edat dels dos: 29
Cicle de cerca i durada del cicles: el mes passat nomes hi va haver un intent... Aixi que es el primer cicle complet de búsqueda i durada entre 28-30 dies(en principi cada 28)
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) 19 d'agost
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Prenc acfol, i els TO que em van donar just están començar a marcar-se ... Per tant sexy week!!! Pero com estem de vacances aquest mes jo crec que será Sexy month mes aviat.

gordi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a la muntanya i disfrutar amb el peque!
Edat dels dos: 29 jo i 34 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle de cerca i durada uns 30 dies
Nº Fills: un nen de 6 anys
Data NW (importantíssim!): 12d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc molt impacient!!!! Tests a saco!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc acid folic i oli onagra. Ho fem día si i día no, i quan toca (to) cada día... Jejejejej

cristineta86
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu doncs seguir gaudint d'un bon pernilet
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)la del mark ronson
Edat dels dos jo 28 ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles cicle num 14 durada doncs amb omifin eren 28 pero ultimament estic bastant descontroladeta...
Nº Fills una de 2 anys i 7 mesos
Data NW (importantíssim!)8-9 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.doncs com veieu porto ja molts cicles buscant i les forces s' acaven... aquest cicle com l'anterior no he volgut fer to pero es el primer en els 14 mesos de cerca q veig clar la cw per una part super be pero per l'altre fa q m'obsessioni mes ! Si al setembre no ho hem lograt va dir el gine q iniciariem les proves dels 2
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! prenc folidoce aquest cicle hem anat fent dia si dia no a veure si tenim resultats aviat i conseguim la panxuuuuu encara q em sembla ja un miracle...

mvillpa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: planificar la ruta de les vacances d'agost, que en cas de panxu vull també intentar de fer.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Tot està per fer d'Acció (recomano sentir-la sobretot pq canta...tot està per fer i tot és possible!!)
Edat dels dos: 31 tots 2
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest seria el 4t pero com q juliol no hem fet res de feina deixem q serà el 3r, durada en principi 31 dies
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): 5 agost, pero vindrà segur després passo data de setembre per actualitzar-ho
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agraden molt les manualitats sobretot punt de creu i ganxet. També m'agrada el camping i estar molt amb la família i per casa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: hem prenc la temperatura per conèixer millor el meu cos, de moment no fem res especial fer-ho quan ens ve de gust però si van passant els mesos i no arriba :-()) crec q haure de parlar amb la parella i mirar de posar-nos seriosament pq amb pocs intents esta vist que la cosa no funciona. ?-) Pero tampoc el vull atavalar massa...

i juliol entre una cosa i altra... Ovulacio perduda... Tot sigui pq ara a l'agost pogués anar a per totes!!

Edoimaeti
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gaudir del meu nen i de la meva feina a tope
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Alegria d'Antonia Font
Edat dels dos: jo 38 i ell 40
Cicle de cerca i durada del cicles tercer cicle, 29-30
Nº Fills: un de tres anyets
Data NW (importantíssim!): 7 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada dibuixar i cantar, també m'agrada molt la meva feina i això és una gran sort.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc el femasvit. Fem SW i amb prou feines, el peque no ens deixa gaire i quan ens deixa estem cansants.

Nina5
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar a córrer fins a petar!
Edat dels dos: ell 36 jo 37
Cicle de cerca i durada del cicles: el 10è cicle! sóc una de les veteranes!! durada del cicle 31-33 dies
Nº Fills: 1 princep de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 18-20 agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.: encara estic amb LM, el meu petit no hi ha manera que es desenganxi! neujor:-) neujor:-)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! vaig fer 3 cicles d'omifin i res! ara estic prenent ovusitol, per provar! a veure si aquest mes és el nostre!! aquesta setmana és SW! així que a fer deures, farem dia si dia no...let's see!!

Pichula
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: beure vi, jejeje!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Tonight it's gonna be a good night de The Black Eyed Peas (per la Sexy Week :love: )
Edat dels dos: jo 36 i el pichulo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el segon, durada aproximada de 28
Nº Fills: 1 nen preciós de 33 mesos (gairebé 3 anys, com passa el temps!!!)
Data NW (importantíssim!): 25/08
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: com ja us vaig comentar, fins ara ens feia molta mandra anar pel segon (tot i que sabiem que en voliem dos), però ara ens hem decidit! Del nen ens vam quedar a la primera, sorpresa total!!! Esperem tenir tanta sort amb el segon, tot i que imagino que no serà igual... Amb l'embaràs del nen ho vaig passar fatal, doncs pateixo d'ansietat i vaig intentar portar l'embaràs sense medicació i va ser el pitjor que vaig fer! Al final em van portar a Psiquiatria Perinatal de la Maternitat, em van medicar i a poc a poc tot va anar millor... i el petit està perfecte!!! Ja m'han dit que el segon embaràs no me'l plantegi sense medicació.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: amb el pichulo fem conya de que si la cerca del primer hagués durat més, s'hagués tornat boig! Només va durar un cicle i li tenia el calendari de la cuina marcat amb fosforito els dies de l'ovulació!!! :ok: :ok: . No sé on vaig llegir que s'havia de fer des del dia 10 del cicle i durant 10 dies dia sí i dia no i així ho vam fer l'altra vegada i així ho farem ara suposo... si el peque i la son ens deixen!!! Que ara és més complicat!!! Ah! I em prenc maca, perquè amb la medicació de l'ansietat vaig perdre la líbido no sé on...

melibea80
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: passarem les festes de l'agost amb algun gin&tonic de més
Edat dels dos: 30 (quasi 31)
Cicle de cerca i durada del cicles: segon mes de cerca, entre 35 i 40 dies
Nº Fills: una nena de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 10 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc adicta als TOs però aquest cicle m'he controlat molt perquè no estava a casa (vacances), i m'ha vingut tan bé desconnectar que crec que he superat la meva adicció una mica jejeje
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc AF, temperatures (aquest mes poques), ens centrem més en els dies clau però no desaprofitem cap oportunitat que ens deixi la nena per intimar... són poques, però... I sempre havia posat cames enlaire però aquest mes hem anat més de pinxito silenciós... jejeje i no he fet malabarismes...

lluna_plena
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: gaudir al màxim de les meves vacances més que merescudes i recuperar les energies perdudes durant aquests últims mesos tant estressants!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Com a músic que sóc, el que millor em va és agafar el meu instrument i tocar. És el millor per desconnectar!! Però si n'he de triar una, ara mateix apostaria per la de "Je veux" de Zaz!! totalment recomanable!!
Edat dels dos: ell 37 i jo 32
Cicle de cerca i durada del cicles: des que vaig deixar les anticonceptives això és un descontrol, però crec haver deduït durant aquests 3 mesos que portem buscant, que duren vora 34 dies, tot i que aquest va per llarg!!
Data NW (importantíssim!): doncs com he dit abans, és difícil de dir, però per posar un dia i esperant no rebre-la, el 8 d'agost.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc músic, mestra de música i estic estudiant la meva tercera carrera. Aquest és el nostre tercer mes de cerca. Tinc una vida força estressant i sóc una persona molt nerviosa, així doncs ara que estic de vacances espero que sigui el meu moment!! També pateixo d'insomni, i tot i que al principi de cercar vaig decidir deixar la medicació més que res per tenir la consciència tranquil·la, després de dos mesos desastrosos i algun ensurt vaig decidir tornar-hi. El metge m'ha fet un tractament especial per embarassades (o això diu) i de moment em va molt bé. Creuem els dits perquè continuï així de bé i no m'afecti en l'embaràs!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: M'estic prenent el Yoduk des que vaig deixar les anticonceptives i em prenc la temperatura diàriament. A part d'això, ens estem arruïnant amb els tests d'embaràs degut al descontrol dels meus cicles i les meves regles raríssimes (la última va durar només un dia i només vaig treure flux marró)!!Aquest cicle també he començat amb els tests d'ovulació a veure si hi ajuden.

Marionilla
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: continuar les classes de Zumba a topeeee! :lfantrose:
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): La Gozadera (ens la posen a Zumba i és molt modivadora!)
Edat dels dos: ja hem posat el 4 al davant…
Cicle de cerca i durada del cicles: 6è cicle. Durada de 35 dies
Nº Fills: 3. S’estan fent grans a gran velocitat i tenim moltes ganes de tenir un nou bebé a casa!
Data NW (importantíssim!): 7 agost
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: una frase ho resumeix tot: TENIM PRESSA, MOOOLTA PRESSA! Per desgràcia, necessitem paciència, mooolta paciència!! :-D
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : prenc àcid fòlic i oli d’onagra. Faig TO i intentem fer SW quan es pot i ens deixen…

Virolai
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: menjar gelats, que si torno a tenir diabetis ja se m'haurà acabat el dolç!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): la meva biblioteca sonora ara es limita a La lluna, la pruna i similars.
Edat dels dos: jo 40 i ell 39
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle oficial (em va venir la primera regla després de l'embaràs a finals de juny, gairebé tres anys després de l'última!), el cicle anterior em va durar uns 30 dies, més del normal en mi; fins que no em surti un TO positiu no podré començar a calcular una data. De moment no poso dia.
Nº Fills: 1, de 22 mesos
Data NW (importantíssim!): Doncs això, de moment no ho sé. Fins que no sàpiga quan ovulo no ho podré calcular.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: vaig tenir 4 avortaments abans que naixés el nostre fill, ens quedàvem embarassats fàcilment però costava que arrelessin. La cinquena va ser la vençuda. Ara aviam si seguim igual de fèrtils, que l'edat no perdona.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: m'estic prenent Seidivid des de fa dos mesos, des que va venir-me la primera regla faig tests d'ovulació, que em van anar molt bé les altres vegades que buscàvem embaràs. Quan els TO comencen a marcar-se una mica augmentem el ritme, perquè tenint un nen de vora dos anys no ens sobren les energies precisament!

Lotus d'Ìndia
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu Seguir feliç amb la vida i celebrar el proper mes de pinxitus amb vinet i sushi a dojo!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) One Life de Madcon ft Kelly Rowland
Edat dels dos Jo 23 el maridín 25!
Cicle de cerca i durada del cicles fa casi 1 any que vam començar a cercar i hem perdut 2 angelets pel camí. Durada del cicle 30 dies clavats!
Nº Fills 2 angelets al cel.
Data NW (importantíssim!) 14 d'agost però aquest cicle el perdrem quasi segur, ens han donat la llum verda massa tard!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Tot i els avortaments, estem molt ilusionats i ens morim de ganes de ser papis! Tothom ens diu que som molt joves però desde que ens vam casar l'any passat no hi ha res que tinguem més ganes. El que diuen que ens perdrem ara, ho guanyarem després quan els nens ja siguin grans i nosaltres encara molt joves! >.-<:
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! Suposo que per la joventut som molt actius amb el tema pinxitus :love: jajaja i com que em quedo embarassada molt ràpid encara no mirem ni dies, ni TO, ni tempes. Esperem que ara no ens calgui mirar-ho tampoc! Prenc tota la medicació que em va receptar l' especialista en avortaments de repetició. Clexane 60, Isovorin, Progesterona, Femibion 2 i Adiro 100. Però tot sigui perquè aquesta propera llentieta sigui la bona! :-()) :ok:
Perdoneu pel rotllo! Però aqui una servidora ja porta massa història al darrera...

sakura
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxuaprofitar per beure Gintonics ara que m'he aficionat i sortir en bici!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)feliz de Bustamante, m'encanta el bon rotllo que em transmet!
Edat dels dos31 ell i 30 jo
Cicle de cerca i durada del cicles12 de cerca aproximadament, amb un abortament fa 4 i mig. Durada dels cicles: desde l'abortament, desde 25 fins a 31, mooolt irregular
Nº Fillscap
Data NW (importantíssim!)5 d'agost però ovulaciò 7 dies tard, per tant 12 d'agost??
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: som molt impacients els dos, tenim una gossa boxer que és gran i patim pq no coneixerà el nostre <:-< , ara ella és la nostra petitona.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!
prens acid folic(encara q de vegades se m'oblida), vam fer SW i a la setmana següent em surten el to positius, pel que vam fer deures un dia i l'altre va ser un pinxito griatric...

tubi
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu continuar amb els meus mojitos i el vi blanc
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) alegria
Edat dels dos jo 24 i el maromo 31
Cicle de cerca i durada del cicles fins ara prenia pastilles i era un rellotge ara ja veurem que passa
Nº Fills cap
Data NW (importantíssim!) El dia 25
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! De moment no seguim cap truc i fem pinxito cada dia >.-<:

Lunut
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu:
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Hebron de Groundation
Edat dels dos: 29 jo i 37 el xic
Cicle de cerca i durada del cicles: porto amb l'actual 5 cicles de cerca. Duren el que els dona la gana...entre 25 i 28 dies, mai se sap i esto me está matando!!!jijij :-o00m
Nº Fills: 1 (2 anys i 4 mesos)
Data NW (importantíssim!): doncs entre el 27 i el 30 d'agost. ves a saber! (just els dies que començo vacances!!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs amb el primer embaràs no ens va costat gaire. Tres cicles i ale! Ara ja en portem dos més i la veritat es que m'ho passo fatal! Cada cicle tinc mil símptomes...primer els interpretava com que estava embarassada, ara ja són símptomes de la maleïda! Just avui entro a la setmana de desespero i ja començo a notar tetes grosses, mal d'ovaris,...es un granet això que tinc a la punta del nas? El xic diu que estic molt guapa i que aquest mes segur que si...però ves a saber!Haurem d'esperar!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : de moment no prenc res, ni faig TO, però m'ho estic plantejant si aquest cop no fem diana. He intentat no obsessionar-me amb les dates però més o menys ho hem anat fent sovint i encara més els dies que en teoria són els bons.

Bruixalila
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: seguir com fins ara, activitat!
Edat dels dos: 32(casi 33)-34
Cicle de cerca i durada del cicles: sise mes de cerca, cicles llargs i abundants
Nº Fills: una nena de 4 anyets
Data NW (importantíssim!): 29 agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: disfrutar moltissim de la meva princess, gaudir de la muntanya, la familia i zumba! ;)
Per l'embaras de la nena em vaig trobar molt malament fins l'hora del part (i el part 23h), reso perque no em passi el mateix!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc natalben pre

Siberiana
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: gaudir molt de les vacances a Ses Illes :***:
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Seguint amb el tema illenc... Wa yeah, d'Antònia Font. Tot i la psicodèlia, sempre he trobat que és una cançó d'amor molt bonica
Edat dels dos: 31 jo, 45 ell
Cicle de cerca i durada del cicles: 25 dies. Segon cicle de cerca en sèrio (abans el siberiano era a fora, i no ho comptem perquè no ens vam poder veure quasi gens)
Data NW (importantíssim!): 14 d'agost, just el dia abans de marxar de vacances
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'encanta viatjar, i ho faig sempre que puc
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: vaig començar a prendre àcid fòlic uns mesos abans de començar a buscar, i faig TO per intentar afinar la punteria els dies fèrtils, i la resta del temps poder gaudir d'estar plegats sense pressions. Estem sortint de la SW, per tant aviat començarem la fase pel·liculera :content:

Dates de NW d'AGOST:

Setmana del 27 al 2
- Cassiopea.... 2 :-())
- Wendolina81.... 2 :-()-)

Setmana del 3 al 9
- Zenda75.... 4 :-()-)
- mvillpa.... 5 :-())
- Marionilla.... 7 ?-)
- edoimaeti.... 7 :-()-) (propera 2 setembre) :-()-)
- lluna_plena.... 8 :-())
- Nineta22.... 7/8 :-()-)
- petitajo.... 8 :-()-)
- lluna_plena.... 8 :-())
- cristineta86.... 8/9 :-()-)

Setmana del 10 al 16
- melibea80.... 10/12 :-())
- gordi.... 12 :-()-)
- sakura.... 12 :-()-)
- lotus d'india.... 14 :-()-)
- siberiana.... 14 :-()-)

Setmana del 17 al 23
- ardillita.... 19 :-()-)
- nicoia.... 20 :-()-)
- juditg.... 21 :-()-)
- nina5.... 23 :-()-)
- soleur.... 24 :-())

Setmana del 24 al 31
- pichula.... 25 :-()-)
- tubi.... 25 :-()-)
- virolai.... 25 :-()-)
- lunut.... 27 :-()-)
- pelusseta.... 29 :-()-)
- bruixalila.... 29 :-())

Estadística: 26% de cercadores amb panxu agostera, més les que queden per confirmar durant els primers dies de setembre!!!

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

LA FAMOSA CLARAWEB:

Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu cicloavanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambiosreflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periododonde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodomásfértil de la mujercomienza en el últimodía que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmenteestosucede el día anterior a la ovulación o bien el mismodía de la ovulación. El aumento hormonal tambiénreblandece el cuellouterinodurante esta etapa. Normalmente el flujoactúa como una barrera protectora, perodurante el momentomásfértil del ciclopermite que el esperma se desplace por el cuellouterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

Webs on comprar TE i TO:

http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo)
http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
http://www.fidetest.com/

Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:

http://www.serpadres.es/tools/calculadoras
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.

Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat

Tractament amb Omifin:

Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.

Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm

Per poder penjar fotos al fòrum:

1. Seleccionar la foto que voleu penjar.
2. Guardar la foto.
3. Un cop tingueu guardada al pc la imatge que voleu penjar al fòrum, cal que aneu a la pàgina http://es.tinypic.com/
4. Allà heu de buscar l'arxiu que acabeu de guardar, i donar-li a carregar.
5. Inmediatament us sortirà una pantalla on hi ha diferents links (4 en concret). Heu de copiar el segon link que diu: Código IMG para foros y paneles de mensajes (aquest serà per poder penjar una foto al fòrum).
6. L'enganxeu al post on el voleu publicar i ja sortirà la imatge!

Molta sort a totes!
siberiana l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2015 10:19 am, en total s’ha editat 17 vegades.
siberiana

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores d'Agost 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: siberiana » ds. ago. 01, 2015 8:32 am

Ah! L'altre dia vaig veure en un post antic una altra manera d'anomenar la "fase de desespero" que trobo que és molt bona i una mica més positiva: FASE PEL·LICULERA, per les pel·lícules que ens muntem al cap mentre esperem amb totes les nostres forces que no aparegui la maleïda. No sé vosaltres, però jo m'hi sento moooolt identificada, i em feia gràcia compartir el nom amb vosaltres per si volem anar alternant-los.
Nineta22
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » ds. ago. 01, 2015 8:38 am

Bones cercadores valentes!!

Siberiana, un post genial i molt puntual eh? A veure si l'agost ens porta sort a totes i acabem plantant un munt de cols!!

Nom: Nineta22
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: disfrutar dels pinxos i beure'm birres a la fresca d'un xiringu!!
Edat dels dos: jo 31 i ell 30
Cançó de bon rotllo: invencibles d'Els Catarres!!
Cicle de cerca i durada del cicles: serà el segon cicle el que començaria ara a l'agost en cas que la W faci acte de presència, espero no començar-lo però!!! Els cicles em duren uns 30-35 dies, és difícil avegades preveure quan caurà la W!!
Nº Fills: una nena de dos anys preciosa!
Data NW (importantíssim!): Cap al 7-8 d'agost jo compto, però ves a saber!! És la data que m'he fixat per fer TE si no m'ha baixat la maleïda!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: amb una petita a casa que menja i dorm poc, es complicat trobar moments d'intinitat amb el maromo, però tot i el cansament intentem fer el que es pot!!! Tenim moooooltes ganes de tenir un altre petit/a per casa! Estic convençuda que tornarà a ser nena!! Que vingui aviat!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : fem SW i com he dit, el que bonament es pot!!

Moltissima sort a tothom!! Penseu que, d'una manera o una altra, tot arriba!! El nostre moment és cada vegada més a prop!!
wendolina81
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. des. 03, 2013 1:18 pm

EntradaAutor: wendolina81 » ds. ago. 01, 2015 9:00 am

Bondia nenes!!
Yo aun estoy en desespero de julio. LLevo unos meses un poco mas descontrolada, no se si será el calor o que.... Pero yo calculaba fecha de NW el 29-30 pero nada de nada.... El WL me lo había calculado para el día 2 de agosto.... Veremos a ver. De momento ni síntomas ni nada, estoy como si fuera mitad de ciclo.... Esto va a acabar con mis nervios......

Aquí van mis datos

Nom d'usuària: wendolina81
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: aprovechar el verano tomando mojitos, que con este calor anda que no apetecen....
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): me he acordado de una que me enseño mi hermana en un momento difícil de mi vida, que cada vez que la escucho me da muy buen rollo y la canto como una loca: Lo que quiero, lo que soy de Señor Trepador
Edat dels dos: yo 33 y el 29
Cicle de cerca i durada del cicles: este será nuestro tercer ciclo de búsqueda, si la warry se digna a aparecer.....Mis ciclos solían ser bastante regulares de entre 28 y 31 días, pero llevo dos meses un poco mas descontrolada....
Data NW (importantíssim!): pues aquí si que ya no sé qué poner.... Porque si se me retrasa tanto y al final viene, me iría a septiembre.... Así que 2 de agosto porque es la anterior?? Jefa y expertas, qué creéis?
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: me encantan las manualidades: coser, tejer, ganchillear, estar con veinte mil proyectos empezados a la vez.... Me encantan los niños desde siempre y me gustaría tener 3...aunque quizá ya voy un poco tarde.... Estoy rodeada de mamás y niños por todas partes y es un poco difícil, porque me ha costado mucho que mi pareja se decidiera.....
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: estoy tomando AcFol desde hace un mes y poco. De comida no me quito de nada, ya me tocara prescindir del jamoncito y demás... Hacemos SM por no agobiar al wendolino con días buenos, hoy toca..... Así que realmente cuando nos apetece, aunque con este calorazo..... :***:
Un abrazo y a por agosto a topeeeee
Imatge
petitajo
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » ds. ago. 01, 2015 9:11 am

Moltes gracies siberiana per obrir el post i fer-ho tan matinera, q avui es dissabte!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Segur q ho faras molt be!!

hehehehhehhe m'ha agradat molt la FASE PEL:LICULERA :b-))) :b-))) :b-))) Jo estic en plena fase

Em presento tot i q algunes ja em coneixeu pq vinc de les cercadores de juliol

Nom: petitajo
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Acabar-me l'ampolla de baileys, l'ampolla del mes passat ja s'esta acabant
Edat dels dos: jo 38 i ell 32
Cicle de cerca i durada del cicles: tercer mes de cerca, durada curta, uns 25 dies de mitja
Nº Fills: una nena q aviat fara 14 mesos q em te enamorada
Data NW (importantíssim!): 8 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada caminar per la muntanya i tot i q fa temps q ho he deixat (amb la nena n'he perdut una mica les ganes) m'agrada correr i desconectar.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc acfol i faig SW :rulos:

Ara mateix estic en fase pel.liculera, controlo la ovulacio a través de calendaris d'internet i just l'endema de la implantacio vaig començar a sagnar, aixo m'ha durat fins avui q ja no taco gaire, dos dies de perdues q a estones ha sigut d'un vermell intents pero no perdo l'esperança. Ahir em vaig fer una beta, resultat negatiu, tot i q encara era massa aviat pq sortis positiva. La meva data de NW es pel proper dissabte (8) i si avui ja deixo de tacar q tot apunta a q si, em fare un TE. Si es negatiu consultare al gine a veure q ha passat pq sagnar al mig del cicle no es gaire normal. De moment no tinc cap sintome

A veure si aquest agost podem cantar moltes :-()) :-()) :-()) :-()) q ja som unes quantes q fa temps q la busquem :ok:

Bon cap de setmana a totes!!!!!
Imatge

Imatge
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » ds. ago. 01, 2015 10:41 am

Bon dia guapes!!!
Aquí una marona de juny! <:-<

Us desitjo a totes que aconseguiu el vostre somni més desitjat :-()) :-()) Tant de bo aquest sigui el vostre mes i tingueu moltes olivetes amb vosaltres!! :p-)

Aniré passant!

A les que esteu encara amb la Warry de juliol, espero que no baixi!!! :-()-)
Imatge
Imatge
cassiopea
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

EntradaAutor: cassiopea » ds. ago. 01, 2015 11:02 am

encara en fase de desespreo de juliol... espero que no hagi de canviar la data...

cassiopea
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: una ruta per Aigüestortes
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar) be OK, d'Ingrid Michaelson
Edat dels dos 37 ell, jo 31
Cicle de cerca i durada del cicles: el quart des de que no prenem anticonceptius, però no hem mirat massa els dies... potser hauriem de començar a fer càlculs. Durada dels cicles 28-32 dies
Nº Fills encara cap
Data NW (importantíssim!) 2 d'agost aproximadament.... encara en fase de desespero del juliol!!! (espero no haver de canviar data)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: que volem la nostra col de juliol :D
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu: de moment encara no fem res més que quan ens ve de gust... però potser hauriem de començar a fer càlculs, a veure si hi ha més sort!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » ds. ago. 01, 2015 11:46 am

Moltíssima sort Agosteres, esperem que els pinxitus estiuencs donin com a resultat mooooools cigronets!!!

PEPOs a topeeeee!!!
Imatge Imatge
pelusseta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. jul. 31, 2015 3:14 pm

EntradaAutor: pelusseta » ds. ago. 01, 2015 12:15 pm

Hola! aquí una espirant a panxu!!!!! :cangui:

Em presento!

Nom: Pelusseta (un nom un pèl ridícul però amb història!) :lfantrose:

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Menjar sushi a dojo!!!! i fuet! i fer cervesetes!

Cançó de bon rotllo: "Still young" de The Cat Empire :miko:

Edat dels dos: jo 31 i pelusito 33.

Cicle de cerca i durada del cicles: segon cicle de cerca en serio, tot i que és el tercer sense prendre mesures anticonceptives... Durada variable (és horrorós, no puc preveure gaire...) al voltant de 36 dies, alguns cops 38, d'altres 33... i he arribat a 45 i a 29!!

Nº Fills: cap... però desitjant que arribi aviat! :o-o_o:

Data NW (importantíssim!): 29 d'agost (estic a CD8...) :-o00m

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'encanta cosir i sempre tinc coses entremans. També m'agrada la meva feina i solc tenir sempre algun projecte entre mans... aquest agost, per exemple, em toca treballar una mica (des de casa eh)... :-.:·::

Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc àcid fòlic des de fa un mes. Ah! i tinc una app al mòvil (lovecycles) que se suposa que em va bé... i bé, de tant en tant encerta alguna cosa... El mes passat vaig fer servir TO (innocent de mi, pensava que així ho enllestiríem ràpid) ..::·· :dimoni: i vam fer SW... i la warry es va avançar 3 dies! aquest mes farem SM, dia sí dia no (aproximadament, que ell marxa uns dies...)

Aquest mes intentaré anar passant força per aquí... jo crec que em pot anar bé compartir amb vosaltres les meves anades d'olla! és que el meu soci, mr. pelusito, és un home SLOW, un tranquil vaja :-o00m , i diu que ja arribarà quan hagi d'arribar... però jo, que sóc una TURBO :motu::, no puc esperar tant... i estic pendent dels símptomes, dels psícosintomes i de tota la mandanga ... així que per descarregar una mica m'anirà molt bé córrer per aquí..

VINGA FUTURES PANXUS! :tbiies: QUE LA BATUDA D'AGOST SIGUI FRUCTÍFERA! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Nicoia
Entrades: 68
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

EntradaAutor: Nicoia » ds. ago. 01, 2015 2:59 pm

Hola a totes les cercadores!!

Gràcies Siberiana per obrir el post, segur que faràs una feina genial com a jefa!

Una cercadora més, em presento:

Nom: Nicoia

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Disfrutar de la festa major de la meva ciutat, amb les nits de concert i unes cervesetes!

Cançó de bon rotllo: Músic de carrer de Txarango

Edat dels dos: ell 32 i jo 28

Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle (espero que la frase a la tercera va la vençuda sigui per mi >.-<: ) i la durada és de 26 dies

Nº Fills: cap, tenim moltíssimes ganes que arribi! :-)(-:

Data NW (importantíssim!): 20 d'agost

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Aquest mes fem 9 anys junts amb el Nicoiu! Així que esperem gaudir molt de les vacancetes i la cerca, i aviam si recordem la data també perquè arriba la nostra oliveta!

Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc àcid fòlic, em vaig comprar uns tests d'ovulació la setmana passada per internet però encara no m'han arribat (això que deia que en màxim 72 hores t'arribava el paquet) i la setmana que ve és la SW així que espero que no trigui més :sogra: . Aquest mes aprofitarem que tenim vacances tots dos i farem SM.

Aquest mes ha de ser el nostre noies, tindrem un munt d'olivetes!!! Molts PEPOs a totes!
Nineta22
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » ds. ago. 01, 2015 3:16 pm

Una que ja s'estrena!! Acabo de començar a tacar!! Ben d'hora i sense cap símptoma com a mi m'agrada!! En fi, crec que posaré nova data NW pel 31 d'agost, a veure si aquest mes tinc sort i tinc 2 dates NW el mateix mes!! :)

En fi, a disfrutar novament dels plaers prohibits i a confiar que la propera serà la meva!!

Sort a la resta!!!
siberiana

EntradaAutor: siberiana » ds. ago. 01, 2015 8:59 pm

Benvingudes, cercadores d'agost!

Ja he actualitzat l'entrada inicial amb les dades que m'heu passat. Demà al matí encara podré fer alguna cosa si hi ha cap més cercadora, i si no ja fins d'aquí a uns quants dies no podré actualitzar. Marxem a la muntanya a desconnectar una mica, que bona falta ens fa! I la desconnexió serà total, perquè quasi que no hi ha cobertura mòbil enlloc >.-<:
siberiana

EntradaAutor: siberiana » ds. ago. 01, 2015 9:19 pm

Personalitzo una mica aprofitant que tinc ordinador:

Nineta22 - aquest tacat et quadra amb la warry? Perquè veig que tenies com a data de NW el 7/8 d'agost, i encara falten uns quants dies. Vols dir que no podria ser implantació? Jo de moment em mantinc optimista i no et vull canviar encara la data de NW... si finalment no hi ha panxu, sempre som a temps de fer-ho. Però bé, com tu vegis. Pepos, guapa, i si resulta que és w, a difrutar al màxim dels plaers prohibits!

Nicoia - clar que sí, una celebració doble seria la bomba! :p-)

Pelusseta - benvinguda i ànims amb els cicles irregulars. Jo no puc ajudar-te gaire, perquè sóc bastant com un rellotge, però sé que algunes noies prenen oli d'onagra per mirar de regular-los una mica, i que sigui més fàcil saber quan s'ovula ..::·· :love: Aquí estem per ajudar-te, i per compartir tooootes les anades d'olla. Ja veuràs que no ets pas l'única pel·liculera :content:

Cassiopea - aix, tenim notícies? Vinga, va, a veure si puc cantar la primera panxu del mes abans de marxar fora uns dies!!! Dóna'm una alegria gran :-())

Halia i Náyade - gràcies per passar per aquí a donar-nos ànims! :-()-) :-()-)

Petitajo - que bé que t'hagi agradat la fase pel·liculera >.-<: No em penjo la medalla jo, perquè ho he vist en un post antic, però trobo que és molt encertada :-D Tan de bo la teva pel·lícula tingui final feliç (de moment aquest sagnat fa bona pinta, no? Pel que tinc entès pot haver-hi sagnat vermell i ser implantació igualment, no té per què ser marronet o rosat)

Wendolina81 - voto perquè facis TE ja i sortim totes de dubtes, hahahaha! Vinga, a veure si tenim panxu a la vista :p-) De moment t'he posat data de NW el 2, perquè fins que no arribi no perdrem l'esperança. Si més endavant ho hem de canviar (espero que no!) ja ho farem. Mantingue'ns informades :ok:
Cristineta86
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » ds. ago. 01, 2015 9:43 pm

Nom usuaria:cristineta86
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu doncs seguir gaudint d'un bon pernilet
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar)la del mark ronson
Edat dels dos jo 28 ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles cicle num 14 durada doncs amb omifin eren 28 pero ultimament estic bastant descontroladeta...
Nº Fills una de 2 anys i 7 mesos
Data NW (importantíssim!)8-9 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.doncs com veieu porto ja molts cicles buscant i les forces s' acaven... aquest cicle com l'anterior no he volgut fer to pero es el primer en els 14 mesos de cerca q veig clar la cw per una part super be pero per l'altre fa q m'obsessioni mes ! Si al setembre no ho hem lograt va dir el gine q iniciariem les proves dels 2
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! prenc folidoce aquest cicle hem anat fent dia si dia no a veure si tenim resultats aviat i conseguim la panxuuuuu encara q em sembla ja un miracle...
mvillpa
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: mvillpa » ds. ago. 01, 2015 11:22 pm

Nom d'usuària: mvillpa
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: planificar la ruta de les vacances d'agost, que en cas de panxu vull també intentar de fer.
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Tot està per fer d'Acció (recomano sentir-la sobretot pq canta...tot està per fer i tot és possible!!)
Edat dels dos: 31 tots 2
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest seria el 4t pero com q juliol no hem fet res de feina deixem q serà el 3r, durada en principi 31 dies
Data NW (importantíssim!): 5 agost, pero vindrà segur després passo data de setembre per actualitzar-ho
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agraden molt les manualitats sobretot punt de creu i ganxet. També m'agrada el camping i estar molt amb la família i per casa.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: hem prenc la temperatura per conèixer millor el meu cos, de moment no fem res especial fer-ho quan ens ve de gust però si van passant els mesos i no arriba :-()) crec q haure de parlar amb la parella i mirar de posar-nos seriosament pq amb pocs intents esta vist que la cosa no funciona. ?-) Pero tampoc el vull atavalar massa...

i juliol entre una cosa i altra... Ovulacio perduda... Tot sigui pq ara a l'agost pogués anar a per totes!!

Siberiana, un post molt xulo, jo tb estaré uns dies fora sense Internet pero a la tornada a seguir a tope!!

Bones vacances!!
edoimaeti
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

EntradaAutor: edoimaeti » dg. ago. 02, 2015 8:23 am

Hola, com me n'alegro de trobar aquest grup, serà una bona manera de sentir-me més acompanyada:

Nom d'usuària: Edoimaeti
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Gaudir del meu nen i de la meva feina a tope
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Alegria d'Antonia Font
Edat dels dos: jo 38 i ell 40
Cicle de cerca i durada del cicles tercer cicle, 29-30
Nº Fills: un de tres anyets
Data NW (importantíssim!): 7 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada dibuixar i cantar, també m'agrada molt la meva feina i això és una gran sort.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc el femasvit. Fem SW i amb prou feines, el peque no ens deixa gaire i quan ens deixa estem cansants.

Una pregunta per les que sou regulars, quan us feu el test d'embaras? Hi ha llocs que diuen que es poden veure fins a una setmana abans de la NW però aleshores m passo una setmana fent tests i molt nerviosa, potser no val la pena?

Molta sort a totes!!!
ImatgeImatge
pichula
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

EntradaAutor: pichula » dg. ago. 02, 2015 8:26 am

Bon dia cercadores!

siberiana genial el post d'inici! Has trobat unes frases fetes moooolt bones! jejeje! I m'apunto a la fase pel·liculera! Jejeje!

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: beure vi, jejeje!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Tonight it's gonna be a good night de The Black Eyed Peas (per la Sexy Week :love: )
Edat dels dos: jo 36 i el pichulo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el segon, durada aproximada de 28
Nº Fills: 1 nen preciós de 33 mesos (gairebé 3 anys, com passa el temps!!!)
Data NW (importantíssim!): 25/08
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: com ja us vaig comentar, fins ara ens feia molta mandra anar pel segon (tot i que sabiem que en voliem dos), però ara ens hem decidit! Del nen ens vam quedar a la primera, sorpresa total!!! Esperem tenir tanta sort amb el segon, tot i que imagino que no serà igual... Amb l'embaràs del nen ho vaig passar fatal, doncs pateixo d'ansietat i vaig intentar portar l'embaràs sense medicació i va ser el pitjor que vaig fer! Al final em van portar a Psiquiatria Perinatal de la Maternitat, em van medicar i a poc a poc tot va anar millor... i el petit està perfecte!!! Ja m'han dit que el segon embaràs no me'l plantegi sense medicació.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: amb el pichulo fem conya de que si la cerca del primer hagués durat més, s'hagués tornat boig! Només va durar un cicle i li tenia el calendari de la cuina marcat amb fosforito els dies de l'ovulació!!! :ok: :ok: . No sé on vaig llegir que s'havia de fer des del dia 10 del cicle i durant 10 dies dia sí i dia no i així ho vam fer l'altra vegada i així ho farem ara suposo... si el peque i la son ens deixen!!! Que ara és més complicat!!! Ah! I em prenc maca, perquè amb la medicació de l'ansietat vaig perdre la líbido no sé on...
Imatge

Imatge
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dg. ago. 02, 2015 9:51 am

Hola noies!! He passat una mica per alt el post de cercadores de juliol, us he seguit de prop però des del mòbil és complicat escriure molt, estava de vacances mode OFF. I, redéu, sou molt productives!!! Escriviu molt!!! :r) M'encanta perquè jo també ho hauria fet si no hagués estat sense ordinador!!!

Poso enllaç a la meva grafi perquè vegeu com vaig (com veureu, em queda una setmana per poder fer TE):

My Ovulation Chart
melibea - gráfico 28dias.es

Nom: melibea80
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: passarem les festes de l'agost amb algun gin&tonic de més
Edat dels dos: 30 (quasi 31)
Cicle de cerca i durada del cicles: segon mes de cerca, entre 35 i 40 dies
Nº Fills: una nena de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 10 d'agost
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: sóc adicta als TOs però aquest cicle m'he controlat molt perquè no estava a casa (vacances), i m'ha vingut tan bé desconnectar que crec que he superat la meva adicció una mica jejeje
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! : Prenc AF, temperatures (aquest mes poques), ens centrem més en els dies clau però no desaprofitem cap oportunitat que ens deixi la nena per intimar... són poques, però... I sempre havia posat cames enlaire però aquest mes hem anat més de pinxito silenciós... jejeje i no he fet malabarismes...

Així que m'apunto en la recta final del cicle, si en una setmana o setmana i mitja no hi ha bona notícia, passaré directament a setembre... Però espero plantar l'oliveta (ara toca oliveta?) i no tornar a començar...

Petons!!!
mvillpa
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: mvillpa » dg. ago. 02, 2015 10:31 am

Bon dia!!

Wendolina, aunque dijiste que no habías hecho muchos deberes esto pinta fenomenal!!!! Para cuando un TE??

Zenda75, tu com vas? Também et queden molts pois dies per sortir de dubtes. A veure si tan dir q no havieu fet deures i quedaré soleta en el grup... Però si és aixi m’alegraré moltissim per vosaltres!! :p-)

petitajo, ha parat el sagnat?? Q bé!!!! A veure si era implantació i aviat ens pots donar una bona noticia!! Quin dia faràs el TE??

Nineta22, estas segura que ja és la w?? S’ha adelantat?? Bé si és així molts ànims i a l’ataca aviat q finals de mes encara tens l’oportunitat de dir q tens la teva oliveta!!! :-()-)

melibea80, jo crec q tens els deures super ben fets!! Ara només falta q la fase peliculera la passis el millor possible!! Ànims i molts pepos!! :-o00m

Molt benvingudes a les que seguim juntes el camí i a les noves incorporacions i tan de bo aquest mes ja ens poguem apuntar a l’altra aparta del forum de quan ja saps que seras mare!! z2:-)

Jo per la mega part un mal de pits horroros i ja algun cop mal de w... però avui faig la maleta, marxem uns dies i ja marxo preparada pq encara que no es perd mai l’esperança en el meu cas si que es va perdre al no haver fet deures quan tocava... Per tan l’espero amb ganes de que marxi aviat i ens poguem posar a fer feina per anar a per totes aquest mes!!

A la tornada hem posaré el dia de totes vosaltres i espero que hi hagi un munt de panxus!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
cassiopea
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

EntradaAutor: cassiopea » dg. ago. 02, 2015 4:50 pm

siberiana ha escrit:Cassiopea - aix, tenim notícies? Vinga, va, a veure si puc cantar la primera panxu del mes abans de marxar fora uns dies!!! Dóna'm una alegria gran :-())

Les notícies que puc donar es que no ha vingut la w de moment >.-<: ! com que de vegades els cicles se m'allarguen una mica més... m'esperaré una mica a fer TE... si demà no ha vingut potser me'l compro i dimarts me'l faig... no n'he fet mai cap i he llegit en alguna de vosaltres que s'ha de fer amb el primer pipí del dia? si no cal... doncs potser demà mateix me'll fare... :-o00m

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 89 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::