SEIDIVID

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
baldufa88
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dc. maig 13, 2015 11:59 pm

SEIDIVID

EntradaAutor: baldufa88 » dj. maig 28, 2015 3:16 pm

Bona tarda noies,

primer de tot m'agradaria agrair-vos totes les vostres aportacions a tots els fòrums (des de fa bastant temps us segueixo però mai m'he atrevit a escriure).

Algú està prenent SEIDIVID? Me l'ha receptat la ginecòloga de fertilitat de la SS. Fa un temps que estem intentant quedar-nos embarassats però encara no ha passat. Sobretot ens costa moltíssim trobar el moment d'ovulació.
Ja he provat els to (gairebé sempre em surten les dues ratlletes), temperatura (quan hi ha la pujada ja és massa tard, per tant no em serveix, i cada mes varia de dia), he buscat tots els símptomes corporals de la ovulació, però la meva ment ja crec que em fa males passades. També he provat la onagra i el primer cicle si que ho vaig notar que no era tant llarg, però ja està. Aquest mes li fan proves al meu marit, i a mi em faran un anàlisi de sang el tercer dia de cicle i una eco el 7.

Per tant, m'agradaria saber que tal el SEIDIVID. La doctora em va dir que això m'ajudaria a regular i a més a més notar l'ovulació de manera més clara. Em va dir que em prengués 2 al dia (tot i que al prospecte diu que 1).

Moltes gràcies a totes!
Imatge

Imatge
Cuqui0
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. nov. 16, 2013 12:52 pm

Re: SEIDIVID

EntradaAutor: Cuqui0 » dj. maig 28, 2015 7:06 pm

Hola baldufa, jo fa temps que prenc Seidivid, la gine de RA m'el va receptar perque jo li vaig demanar si hi havia algún suplement que millorés la qüalitat dels ovuls. A mi també em va dir dos sobres i és que si mires la qüantitat d'acid folic, un sobre només son 200 i la recomanació son 400 al dia.

No et puc dir gaire més perque jo ja era bastant regular en la menstruació, a veure si hi ha alguna noia més que l'estigui prenent.

Sort!!
06/03/14 - Inici 1ª FIV
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
baldufa88

EntradaAutor: baldufa88 » dg. maig 31, 2015 10:57 am

Moltes gràcies Cuqui0! Ara ja entenc el perquè dels dos sobres al dia, que al principi m'havia deixat una mica preocupada de si seria massa.
Imatge

Imatge
tallarina
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. març 10, 2014 8:37 am

EntradaAutor: tallarina » dv. juny 05, 2015 3:28 pm

Hola baldufa!!
Jo no vaig notar res especial prenent el Seidivid (això que dius de l'ovulació, etc.) però el segon mes que ho vaig prendre vam fer diana! (i portava 12 mesos cercant, havia provat grafis, to, onagra...). Espero que tinguis la mateixa sort! De moment veig que has fet molt bona feina, així que molts anims amb els dies de desespero que et queden i tant de bo hi hagi una :-()) !
Nidshi
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

EntradaAutor: Nidshi » dg. juny 07, 2015 9:12 am

Hola baldufa! A mi també m'ho van receptar perquè ovulava molt tard i després als pocs dies ja em venia la warry, m'ho van donar per allargar una mica els cicles de manera més natural (era el pas abans de donar-me progesterona). Em van dir que ho prengués tres mesos i que si no em quedava embarassada tornés i llavors ja ens farien proves (portavem 8 mesos provant). Quan vaig tornar als dos mesos ja estava embarassada (ara estic de 11 setmanes). No és que el Seidivid faci miracles, però a mi em va adelantar uns poquets dies l'ovulació i això em va permetre complir el meu somni, així que ànims! i no et preocupis per la quantitat, tinc entès que és molt natural i no et pot fer cap mal.
baldufa88

EntradaAutor: baldufa88 » dg. juny 07, 2015 3:47 pm

Moltes gràcies tallarina i Nidshi! Veig que les dues no vau trigar a quedar-vos quan ho vau prendre! Moltes gràcies i enhorabona per les :-()) :)
Imatge

Imatge
Mix
Entrades: 107
Membre des de: dt. maig 20, 2014 8:16 am

EntradaAutor: Mix » dv. nov. 20, 2015 10:45 am

Bones

Us volia preguntar a les que vau prendre Seidivid, puc prendrem els dos sobres a la nit, en lloc de un al matí i un a la nit???

Estic pensant provar-ho uns mesos per veure si m'escurça els cicles i detecto ovulació.....

Gràcies
04/01/2016: Després d'un paron, tornem a la càrrega
20/01/2016: Ja tenim donant :)
16/03/2016: Tranfer
27/03/2016: ++++
19/04/2016: Eco
30/05/2016: Proxima Eco

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::