SEIDIVID

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nidshi
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

SEIDIVID

EntradaAutor: Nidshi » dl. feb. 16, 2015 4:53 pm

El meu ginecòleg m'ha receptat Seidivid per regular la ovulació. Algú més en pren o n'ha pres? Us ha anat bé?
tallarina
Entrades: 147
Membre des de: dl. març 10, 2014 8:37 am

Re: SEIDIVID

EntradaAutor: tallarina » dt. feb. 17, 2015 6:36 am

Hola Nidshi,
T'he llegit també a cercadores, t'escric perquè jo vaig prendre Seidivid 1 mes i poc i... Bingo! Després de 12 mesos de cerca!
Espero que tinguis també molta sort, en el meu cas em va ajudar a escurçar una mica el cicle (de 32 a 29 dies) i a avançar una mica l'ovulació (de CD20-22 a CD17).
Això sí, estic una mica en desacord amb el que et va dir el gine sobre els complements... T'explico, el Seidivid tampoc és un "medicament", també és tipus complement. Si t'hi fixes porta àcid fòlic, inositol i alguns antioxidants (és molt semblant a l'ovusitol). Diuen que fa que millori la qualitat dels ovulets. Però el que no entenc és que el gine et despotriqui de l'àcid fòlic i d'aquestes ajudetes més o menys naturals i que et recepti un complement que justament és això! Jejejeje no ho sé, m'ha sobtat!
Ah, sobre la maca, haig de dir que el tallarino mai ha pres res per millorar els bitxitos, però he llegit casos al SP de seminogramas que han millorat molt després de mesos prenent maca, així que no sé si tot és "invent per fer-nos gastar diners".... Però vaja, que no sóc metge i tampoc ho hem provat... Només és la meva opinió!
Molta sort i espero que la cerca sigui mooolt curta!!
tilepa
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

EntradaAutor: tilepa » dt. feb. 17, 2015 7:22 am

hola noies!
Doncs a mi una gine també em va recomanar el Seidivid, dos sobres al dia per millorar la qualitat dels ovuls (hem de començar una FIV properament). Porto un mes prenent ho i de moment he notat que començo a tacar abans d'hora. potser mha avançat l'ovulació però no ho sé segur, ja que aquest mes no he fet TO. Tampoc he fet cap eco encara des de que mho prenc per mirar com està tot. Soc de cicles super regulars 24-25 dies.
Ara se m'ha acabat la caixa i no se si comprar més, doncs he visitat unes quantes clíniques de RA i a les altres no m'han dit de prendre res de moment (crec que ja aniré prou medicada quan comencem!).
I pel que fa a les vitamines d'ells, doncs vam preguntar a landroleg i diu que en mooolts pocs casos milloren una miqueta.

Petons i molta molta soooooort!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
tallarina

EntradaAutor: tallarina » dt. feb. 17, 2015 2:45 pm

Hola Tilepa! No sé què dir-te, clar a mi ja m'anava be ovular una mica abans, però tu si tens cicles tan curtets potser no... Tot i que és el que diem, que és una "ajudeta" estil ovusitol, així que mal tampoc crec que et faci! Jo només em prenia un sobre a la nit, abans d'anar a dormir.
Molta sort amb aquesta FIV, tant de bo cantem la teva panxeta ben aviat!!
Nidshi

EntradaAutor: Nidshi » dt. feb. 17, 2015 5:00 pm

Tallarina, àcid fòlic si que me'n prenc, però l'Acfol que és el normal, de tota la vida, i que val 3€. El que volia dir el meu gine (potser jo no em vaig explicar bé) és que n'hi ha d'altres que son molt cars, estem parlant d'uns 25€ la capsa, perquè tenen més "coses" i que no milloren de manera notable la nostra possibilitat de concebir. Suposo que son estils i maneres de veure les coses que tenen els metges.
Sincerament dona molts ànims el que expliques de que quan vas començar a prendre SEIDIVID t'hi vas quedar de seguida, aish! casualitat o no, però dona esperances!!! Gràcies bonica!

Tilepa, jo de tu li preguntaria al gine si cal que t'ho continuis prenent, al final, ells són els experts… Igualment, així com diu la tallarina, mal no te'n pot fer perquè és tot molt natural.
RALA
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dc. set. 24, 2014 4:49 pm

EntradaAutor: RALA » dj. feb. 19, 2015 8:24 pm

Hola noies,

Aqui una altra que pren Seidivid! Just acabo de començar la 3a capsa, així que jo no et puc servir de gran ajuda... estic una mica depre pq pensava que seria més ràpid, però no... sort que amb casos com el de Tallarina, que vam coincidir a cercadres, em motivo :)

Estic bastant chof, pq els meus cicles són de 35-40 dies, i clar... són desesperants, i amb seidivid haig de dir que igual... Jo només prenc 1 al dia, tot i que la gine al principi em va dir q 2, però vaig llegir el prospecte i li vaig comentar q per la feina no m'aniria bé prendre'l al matí i em va dir que bueno... però pot ser començo a fer els 2 al dia. Les q feu 2 al dia, els feu cada 12 hores justes????

A mi el que m'agradaria és escurçar els meus cicles, i que fosin de 28 dies, no se si amb omifin o ovusitol això és possible? Dimarts torno a la gine, a preguntar dubtes, tot i que em va dir 6 mesos de seidivid.
RALA

EntradaAutor: RALA » dj. feb. 19, 2015 8:25 pm

RALA ha escrit:Hola noies,

Aqui una altra que pren Seidivid! Just acabo de començar la 3a capsa, així que jo no et puc servir de gran ajuda... estic una mica depre pq pensava que seria més ràpid, però no... sort que amb casos com el de Tallarina, que vam coincidir a cercadres, em motivo :)

Estic bastant chof, pq els meus cicles són de 35-40 dies, i clar... són desesperants, i amb seidivid haig de dir que igual... Jo només prenc 1 al dia, tot i que la gine al principi em va dir q 2, però vaig llegir el prospecte i li vaig comentar q per la feina no m'aniria bé prendre'l al matí i em va dir que bueno... però pot ser començo a fer els 2 al dia. Les q feu 2 al dia, els feu cada 12 hores justes????

A mi el que m'agradaria és escurçar els meus cicles, i que fosin de 28 dies, no se si amb omifin o ovusitol això és possible? Dimarts torno a la gine, a preguntar dubtes, tot i que em va dir 6 mesos de seidivid.

X cert, també em van dir oli d'onagre, però no se si amb seidivid serà com "sobredosis" o el puc pendre tb...¿?
tilepa
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

EntradaAutor: tilepa » dv. feb. 20, 2015 4:03 pm

hola noies! doncs jo ja me lhe deixat de prendre. nomes portava 1 mes, pero se mha escurçat tan el cicle, que no hi torno. jo ja soc de cicles curts 24-25dies, però aquest he fet rècord, als 19 dies la W per aqui. a saber quan he ovulat! jo prenia 2 al dia (un mati i un vespre, no cada 12h exactament).
sort i espero que us vagi bé noies!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
tallarina

EntradaAutor: tallarina » dv. feb. 20, 2015 6:57 pm

Rala, jo també vaig prendre perles d'onagra algun cicle! (12 mesos donen per anar innovant, jeje!). A mi sí que em van escurçar els cicles, però no sé, m'ho vaig deixar de prendre perquè algunes deien que s'havia de prendre fins l'ovulació, altres que tot el cicle... Total, que em vaig rallar i no m'ho vaig prendre més!! No crec que passi res per fer les dues coses, el que porta cada un és diferent.
Pero facis el q facis, espero que et porti molta sort i que aquests sobrets de Seidivid siguin els últims!!
Tilepa, Déu n'hi do quin mini-cicle tu! Unes tants dies i les atres tan pocs, què mal repartit esta el món, jeje!!
Nidshi

EntradaAutor: Nidshi » ds. feb. 21, 2015 8:47 am

Ostres, un cicle de 19 dies?? Això sí que és estrany! Ho has dit al teu gine? Potser és que t'ho has de seguir prenent perquè es vagi regulant… Jo de moment m'ho vaig prenent, quan se m'acabi la warry començaré a fer TO per veure si em canvia o no el dia d'ovulació… però bé, amb calma...
RALA

EntradaAutor: RALA » ds. feb. 21, 2015 5:22 pm

Hola tallarina,

Moltes gràcies pels ànims!! i tu de quan estàs? per quan et toca? la veritat és que amb el teu exemple ens dones molts ànims :) m'en recordo que vam coincidir a cercadores.

Jo avui mateix he començat a pendre 2 sobres en comptes d'un com feia fins ara, a veure si em fan efecte com a tilepa, encara que no crec que se m'escurcin tants dies...

Nidshi, tu fas un al dia o dos?
tallarina

EntradaAutor: tallarina » ds. feb. 21, 2015 6:44 pm

Rala, guapa, si ja me'n recordo d'haver coincidit a cercadores, me n'alegro que t'animi veure el meu cas (de fet, per això vaig respondre a aquest post, per si la meva experiència us podia animar). No sé si va ser el Seidivid, clar, però quan estàs cercant doncs qualsevol possible "variació" en el que has fet anteriorment penses: home... provem-ho per si de cas, oi?
Doncs jo avui just començo les 7 setmanetes!! Dilluns passat vam poder veure el cigronet i ja compto els dies que falten per la propera eco, es fa llarg (i paranoic, a dies, també! :-o00m). Em toca la primera quinzena d'octubre, si tot va bé.
Molta sort a totes, i que amb Seidivid o sense tingueu ben aviat una :-()) :-()) ben maca!
Nidshi

EntradaAutor: Nidshi » ds. feb. 21, 2015 7:05 pm

Rala, jo només faig un al dia, haig de fer-ho així durant tres mesos i si no funciona em donaran progesterona per allargar-me el temps des de ovulació fins baixada warry.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::