☼★❅☼★❅ VaLeNTeS CeRCaDoReS De GeNeR 2015 ❅★☼❅★☼

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

☼★❅☼★❅ VaLeNTeS CeRCaDoReS De GeNeR 2015 ❅★☼❅★☼

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 02, 2015 5:57 pm

Tssss!!!! Tssss!!!

Que venen, que venen...!!!

Tsss Tsss!!!!

Qui??? Aquests????
reis-mags1.jpg

Nooo!!!!!! Aquest reiet!!!!!

42-52355334.jpg

Síííííí!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Nenes esteu preparades per començar l'any amb un regalet a la panxeta???? :-()) :-()) :-())
Doncs no cal que esperem més i obrim un nou post per donar la benvinguda aquests reiets que de ben segur seran l'alegria de casa nostra!!!
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Vinga!!! Estirem el llacet.........
baby-girl-with-present.jpg

SORPRESA!!!!!!!!!!!!!!!!!
images.jpg

Per tornar a reprendre la tradició dels rodolins direm que:
☆ ⋆ ✩ Pel gener no siguis matiner ☆ ⋆ ✩
☆ ⋆ ✩ Pel gener no treguis el nas al carrer ☆ ⋆ ✩
☆ ⋆ ✩ Al gener tanca la porta i encén el braser ☆ ⋆ ✩

Per tant nenes, no sortiu del llitet i feu mooooooolts pinxitus. Res de SW, fem directament SM a topeeeee!!!!!!!!!

I dit això vull fer un esment a totes les noves cercadores. Animeu-se a cercar el vostre tresoret!!! I fem-ho juntes que així el camí no es fa tan feixuc!!! Una enorme BENVINGUDA a les noves cercadores!!!!

Un abraçada ben gran a les VALENTES cercadores que mes rere mes encara ens trobem en aquest costat del sóc petit. De ben segur que aquesta vegada la sort estarà de part nostra i tindrem la panxu desitjada!!!! Som valentes perquè tot i les pedres que trobem al camí continuem endavant sense defallir i amb il·lusió!!! Nenes, sou formidables, cadascuna de vosaltres a la vostra manera sou espectacularment meravelloses!!! Us volia dir que, tan si cerqueu de manera activa o a l'ombra o bé feu un descansillo del SP continueu sempre endavant!!!! Nenes sou uns soleros enormes. Totes tenim hores baixes però no us vingueu a baix... entre totes ens hem d'animar, si una cau entre totes l'ajudarem, l'animarem i l'aixecarem però aquí no marxa ningú sense panxu!!!!!!!!!!!!!! ;-))) :b-)))

Nenes vinga!!!!!! Ànims amuuuuuunt!!!!! Aquí teniu uns deures a fer aquest mes de gener. Escolliu un d'aquests mantres i repetiu-lo cada dia a primera hora del matí. També repetiu-lo quan estigueu trites o tingueu pensaments negatius. Això us ajudarà a sortir d'espirals que no ens fan bé, i tornar a la roda de la positivitat!!!!
☆ ⋆ ✩ Somriu a la vida i ella et somriurà!!!! ☆ ⋆ ✩
☆ ⋆ ✩ Quan bufen vents de canvi algunes persones aixequen murs, d'altres molins de vent!!! ☆ ⋆ ✩
☆ ⋆ ✩ Tot està per fer i tot es possible!!! ☆ ⋆ ✩
☆ ⋆ ✩ És de valents seguir el camí que marca el cor!!! ☆ ⋆ ✩
☆ ⋆ ✩ Viu tots els dies de la teva vida!!! ☆ ⋆ ✩

Bé, i ja no m'enrollo més i comencem la cerca!!!!!!! Només us vull dir una última coseta...
Feliç 2015.jpg

Aquest dibuix és d'un artista que m'encanta!!! Es diu Joan Turú i té una imatge per cada una de les frases que us he escrit més amunt. Mireu-les! De ben segur que us agraden mooooooooolt!!!!!!!!

QUI SOM LES VALENTES CERCADORES DE GENER’15?

Nom d’usuària:
Edat de tots dos:
Nª de fills:
Cicle de cerca i durada dels cicles:
Data de NW (Super-important!):
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW?
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:

x*x*x nom d'usuari: abril_86
edat dels 2: 28 jo i 33 ell
fills: 1 nen de 20 mesos
cicles de cerca i durada: uns 3 mesos. soc superirregular i a més encara faig pit. només he tingut la regla 3 cops. ara espero la regla des del 26 de desembre...(i no estic prenyi...)
data no warry: a saber!!! esperaré a tenir símptomes d'alguna cosa... jeje
truquillos: àcid fòlic i oli d'onagra
alguna cosa per explicar: doncs us deixo el post que vaig escriure a "embarassades passeu per aquí..." on explico com em vaig quedar embarassada del primer i síptomes. a veure si us serveix!!! moraleja que vaig aprendre: deixar estar to, tempes i punyetes... fer-ho quan a "mi" em venia de gust (la natura és sabia...) i patapam!!

x*x*x Nom Anegueta
- Edat dels 2: Ell 35 i jo 33
- Nº de fills: 1 nen de 7 mesos
- Cicles de cerca: 3r
- Durada dels vostres cicles (aprox): 28 dies (quasi sempre)
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Prenc àcid fòlic. No faig TO. Sí que em prenc les temperatures. Em guio també pels dies fèrtils que em diu l'app i pel moc cervical.
- DATA DE NW: 10 o 11/1

x*x*x Nom d'usuària: Bluebike
- Edat dels dos: 37 jo i 45 ell
- Número de fills: 0
- Cicle de cerca i durada dels cicles:12 cicles buscant i la durada varia entre 30 - 32 dies
- Data de NW (importantíssim!!): 18 de gener
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc acid folic i Clomid.
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs res, molts d'altibaixos , però intentant mantenir la positivitat

x*x*x Nom d’usuària: Charlotte87
Edat de tots dos: 27 i 29
Nª de fills: 1 filla de gaire bé 3 anys que es diu Paula
Cicle de cerca i durada dels cicles: Cicles de 28. 1 ciclo però després de dos avortaments. En busca més de un any.
Data de NW (Super-important!): 26 de Gener
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Jo no coneixia el terme SW però si ho fem. Primer mes que utilitzo TO.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Sóc infermera. Estic molt espantada. Després de dos avortaments la por al cos. Estic ansiosa per quedarme in sobretot al moment de la eco. Per poder dir "aquest cop si".

x*x*x Nom Cucurucho80
- Edat dels 2 él tiene 42 y yo 34
- Nº de fills los dos juntitos ninguno, pero él tiene uno de 10 años
- Cicles de cerca bien bien, así controlando y tal... el 3º....aunque sin protección y a la aventura, será el 5º o así
- Durada dels vostres cicles (aprox) Perdí mi regularidad tras operarme en mayo,pero llevo ya 3 ciclos de 28 días, como era lo normal, clavados...
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! empecé con ovusitol, pero me ponía de los nervios...bufff, muy sensible a todo y dolor de ovarios constante....así que ahora nada. También empecé con bichobola, batwoman, sw cañera.....pero este mes, que va a ser el último hasta julio (nos casamos en noviembre....a no ser que este mes acertemos jajaja que aplazaríamos boda un año, así que....haremos un parón técnico para no colapsar mi vestido jajajaja)....pues eso....que este mes me lo voy a tomar más relajado.... empezamos ayer la SW, y será día sí día no...sin bichos, ni bolas, ni murciélagos... Debo decir que no tengo mucha Fe en mi ovario derecho y su puñetera adherencia al útero, ya que me han dicho, que podría haberme causado poca permeabilidad a la trompa, aunque no hemos realizado pruebas ni nada..... así que tranquilita, y si suena la flauta, genial ;) sino..... para julio :). ¡Se me olvidaba! hago gráfica y TO....
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu. La fecha de la NW es el 27/01

x*x*x Nom d’usuària: Dalilala
- Edat de tots dos: Ell 34 jo 38!
- Nª de fills: O
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 4rt cicle
- Data de NW (Super-important!): 6 de gener segons Womanlog
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: A la primera visita al ginecòleg al setembre (primera cosa que cal fer si es busca panxa) em van trobar un quist a l'ovari de 8 cm!! Que s'ha d'operar. Fa dos anys no el tenia... Però com que vull tenir un nen m'ho deixa intentar durant 6 mesos abans d'operar. O sigui que m'han posat pressió!! Atès que la medicina convencional només soluciona via operació he buscat alternatives: medicina homeopàtica i medicina xinesa
- Truquillos que utilitzem, coses que prengueu. Feu SW?: Així doncs faig tractament homeopàtic, dieta i acupuntura. La doctora homeòpata m'ha donat un tractament (ja veurem pq cal mínim un any i no sempre funciona) i una dieta. També he començat tractament de fertilitat per acupuntura. Si us interessa el tema vaig obrir un post sobre alimentació.

x*x*x Nom d’usuària: Embarassada
- Edat de tots dos: 35 jo, 45 l'embarassat
- Nª de fills: una nena que acaba de fer 5 anys i un nen a punt de fer-ne 2.
- Cicle de cerca i durada dels cicles: entre 30 i 32 dies. Al vespre encara dono pit i no sóc tan regular com abans... Vam començar a buscar el tercer fill al setembre, tot i que la regla no em va venir fins un mes després. Per tant, aquest és el tercer mes de cerca.
- Data de NW (Super-important!): 8 de gener (ja s'acosta!)
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Prenc àcid fòlic, i intentem fer SW, si ens deixen i estem prou desperts!

x*x*x Nom d’usuària: laurajuga
- Edat de tots dos: 33 jo, 37 ell
- Nª de fills: una peque de dos anys i 4 mesos
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 2on, entre 26 i 28.
- Data de NW (Super-important!): 24 de gener
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? No fem res... nomes seguim els dies q marca l'app, i ho intentem moltes vegades.

x*x*x Nom d’usuària: lmlaura
Edat de tots dos: 31 ell i jo 29
Nª de fills: cap encara! :)
Cicle de cerca i durada dels cicles: 6è cicle, el 2on fent molt bé els deures, la mitja és de 26 dies de durada.
Data de NW (Super-important!): 8-1-2015 segons la app
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc folidoce i ara estic amb Yodofol que té més vitamines. Fem SW i aquest hem fet quasi tot el mes jejejej modo vacances ouh yeahhhh!! jajajajajaja
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Sóc una romàntica empedernida, sensible i passional, molt positiva i amb ganes mil de tenir panxu i ser mami. Ens encanten els nens i les nenes, el meu marit és mestre i als dos se'ns cau la baba amb els bebitos que tenim al voltant en especial amb el nostre nebodet de quasi 5 mesos que ens mengem a petons i amb el que practiquem.

x*x*x Nom d’usuària: kadiatusona
- Edat de tots dos: 25 ell, 28 jo
- Nª de fills: 0
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 2n cicle, durada d'uns 16 dies
- Data de NW (Super-important!): 15 de gener
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Som molt complidors, fem els deures casi cada dia, SW!! Faig tempes i em prenc àcid fòlic des de fa 2 mesos. Després de cada pintxito poso els peus cap a munt!

x*x*x Nom d'usuària: krmencit4
- Edat dels dos: 29 jo ell 31
- Cicle de cerca i durada dels cicles:13 cicles buscant i la durada buf cada mes un show
- Data de NW (importantíssim!!): segons el gine a partir del 10 de gener
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc acid folic i ovusitol abans feia TO pero.... Em vaig cansar
- Alguna cosa que vulgueu explicar de Vosaltres per anar-nos coneixent: soc molt impacient... I cada vegada em Costa mes superar un mes sense panxu.... Pero... No queda una altre q seguir..

x*x*x Nom d’usuària: Llompi
Edat de tots dos: ell 42, i jo l'11 d'aquest mes faig 37
Nª de fills: una nena de juny de 2013
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest és el 4rt
Data de NW (Super-important!): 7/1/14.
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc yodocefol i fem dia sí dia no i allarguem una mica la SW
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Amb la nena en vam quedar al primer mes de recrea. Aquest cop ens esta costant una mica més. Tenim moltes ganes de donar-li un germanet/a a la nostra filla.

x*x*x Nom d’usuària: Marionilla
Edat de tots dos: buf! Prefereixo no confessar-la... mooolt veterans!
Nª de fills: 3
Cicle de cerca i durada dels cicles: 1er, després d’un parón de 7 maleïts mesos. Cicles de 30-32 dies
Data de NW (Super-important!): 2 febrer
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW?: He rescatat del calaix els TO que em van sobrar de la cerca anterior i els he tornat a posar en funcionament! Prenc àcid fòlic.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: som pares per triplicat i ja fa molt temps que ens ronda el gusanillo de tornar a repetir per quarta vegada. Ho vem intentar fa un any però vam haver de fer un parón forçat per temes de salut. Ara ens hi tornem a posar. El principal problema que tenim és l’edat, ja estem acabant la vida fèrtil, ens queda poc temps... Som conscients que ens pot costar bastant fer diana. Espero que això no ens posi més pressió de la que ja es té normalment quan es cerca. Ojalà ens ho sapiguem prendre amb relativa calma i pensant que si no arriba no serà cap daltabaix, que ja tenim 3 solets a casa i no ens hem d’obsessionar. Que sigui el que hagi de ser, però per intentar-ho que no quedi!

x*x*x Nom d’usuària: Mia84
- Edat de tots dos: Ell 35, jo 30
- Nº de fills: de moment cap
- Cicle de cerca i durada dels cicles: doncs portem 9 mesos però els primers no compten perquè portava temps utilitzant el Nuvaring. I els meus cicles són irregulars :(
- Data de NW (Super-important!): entre 15-18/01
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Sí que en fem i aquest mes he començat a fer TO, però no estic segura que em funcioni. De moment tots - i avui semblava que fos positiu...però dubto una mica, així que el que fem és fer deures cada dos dies :)

x*x*x Nom d’usuària: mileeidy
- Edat de tots dos: 33 els dos
- Nª de fills: cap
- Cicle de cerca i durada dels cicles: entre 26 i 28. Aquest és el tercer cicle de cerca
- Data de NW (Super-important!): 24 de gener
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc àcid fòlic, i eutirox. no faig TO ni tempes, em guio pel dia que diu App, tot i que aquest segon mes de cerca segons el fluxe que vaig observar, no coincidia amb el dia que em deia l'aplicació.
intentem fer Sw, pr bàsicament ho hem fet quan ens ha vingut de gust i quan hem pogut! crec que el primer cicle de cerca ho vem fer molt millor que aaquest segon, però ni un ni l'altre van funcionar, així que aquest intentarem prestar més atenció a SW pr sense agobios i fent-ho quan ens vingui de gust.

x*x*x Nom neska84
- Edat dels 2: 30 jo i 33 ell
- Nº de fills 0
- Cicles de cerca gener '15 és el 4t
- Durada dels vostres cicles (aprox): 30
- Més cosetes: prenc yodocefol. Sóc ovolactovegetariana. Faig servir ovuview. El compi em va comprar ahir TO i TE a amazon. Fem feina dia sí dia no més o menys des del CD6 de cada cicle. És el tercer cicle que miro tempes.
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu. En teoria la warry ha de no-venir el dia 26.

x*x*x Nom d’usuària: Nidshi (l'he triat per un motiu… ja us l'explicaré més endavant)
Edat de tots dos: jo en tinc 29, apunt de fer els 30. Ell en té 33.
No de fills: cap
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest és el 6è… :( La durada dels cicles: 29 dies.
Data de NW (Super-important!): 22 de gener
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Jo prenia ACFOL però aquest mes he començat a prendre Rubio Supplements-Fertilidad un complement alimentari a base de DHA, oli d'onagra, vitamines, zinc i seleni (m'ho van recomanar a la farmàcia) i ell Pro-Fertil també aquest mes, que té zinc i seleni… a veure com va… De truquillos doncs posar les cames enlaire (encara que crec que no serveix de res), beure aquarius (ho vaig llegir per aquí!). I SW… bé… jo soc més de SM, jajajajaja!!!! Però depen del mes!!
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs… que sóc una mica tímida a l'hora d'explicar aquestes coses, però tothom necessita una manera de desfogar-se i compartir alegries i preocupacions, i aquest sistema és ideal per fer-ho.

x*x*x Nom d’usuària: Niisia
Edat de tots dos: jo 30 i ell 35
Nª de fills: 1a nena de 6 anys, l'Ariadna, que ja te ganes de tindre un germanet :cnen: o germaneta :cnena:
Cicle de cerca i durada dels cicles: portem desde el Febrer del 2014 (pero no ens hi hem posat en serio, ARA SI!!!)
Data de NW (Super-important!): Tinc cicles molt irregulars que van desde els 26 als 36 dies, i aixo ens porta bojos....en teoria la data ronda entre el 20-01 i el 30-01...se que es molt marge pero es que prefereixo no desesperar!!
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc Acid Folic ASPOL, beure Aquarius en desepero, i menjarem moltes nous
Intentarem fer SW, encara que sera una Sexy Desena, juju ..::·· ..::·· del dia 08-01 al 18-01, a veure si acertem algun dia bo!!! :sex-|:
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Ens agrada molt la montanya i els animals, sobretot els gossos, en tenim quatre i competim amb ells.

x*x*x Nom d’usuària: Nina 5
Edat de tots dos: 36
Nª de fills: 1
Cicle de cerca i durada dels cicles:4rt! i ja em penso q mai arrribarà el dia...durada cicles 29 dies
Data de NW (Super-important!): 19/1
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? prenc àcil fòlic i aquest mes he fet super bé els deures però avui ja tinc dolor pre-w! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: ja no sé que fer més per aconseguir panxu i per molt q no vulgui tot el dia hi penso..la gent em diu que no hi pensi...però no ho sé fer! teniu algun consell??

x*x*x Nom d’usuària:Nina81
Edat de tots dos: tots dos 33
Nª de fills: 0
Cicle de cerca i durada dels cicles:5 mes i cicles de 36 dies més o menys
Data de NW (Super-important!): 6 de febrer
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW?: com que tinc cicles irregulars lo de les sw hem vist que no ho encertem...aixi que aquest mes ho anirem fent cada dos dies :miko: . Pren àcid fòlic.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs que ja en tenim moooltes ganes de tenir petitons <:-< :-)(-:

x*x*x Nom d’usuària: Ninniel
Edat de tots dos: jo 39 ell,38
Nª de fills:2: una nena de 9 i un nen de 7
Cicle de cerca i durada dels cicles:2n cicle però primer en sèrio de veritat
Data de NW (Super-important!): 29-1-15 segons les calculadores 30-1-15, segons jo.
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? si estem en plena SW hihihi
Trucs en els altres embarassos
en el primer va ser en el 4rt cicle, ho feia a les palpentes i fent cas a les calculadores online, va resultar nena.
Amb el segon va ser en el segon cicle i el primer utilitzant T.O. Resulta, que tot i que jo sóc regular , no ovulava quan les calculadores em deien que ovulava ( ara no sé si abans o després) gràcies als T.O. ho vaig encertar de plè, va ser nen ( vam fer deures el mateix dia del T.O. positiu)
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs això, que tot i ser la cerca del tercer també tinc pors sobretot per la meva edat, però també moltes ganes i il·lusió

x*x*x Nom d’usuària: poliester
- Edat de tots dos: 30 ell, 32 jo
- Cicle de cerca i durada dels cicles: des de l'agost vam començar a provar, però bé bé, fent TO que surtin positius des de fa 3 mesos. Des de que busquem se'm han descontrolat una mica els cicles, n'he tingut de 30 i de 26, l'últim cicle va ser de 27 dies.
- Data de NW (Super-important!): 20 de gener, si el cicle és de 27 dies com el mes passat.
- Truquillos que utilitzem, coses que prengueu. Feu SW? M'estic prenent Àcid fòlic des de que vam començar la búsqueda i poca cosa més. Tb faig cames amunt una estona després del pinxito. Ovulo súper aviat, així que la meva SW arriba de seguida, que de vegades si em despisto ja no tinc temps de fer deures alguns dies abans, perquè ja em trobo que se'm acaba la regla i ovulo en un no res, aquest últim cop em va donar el TO positiu el CD11.

x*x*x Nom d’usuària: RALA
- Edat de tots dos: JO 32 I ROLO 28
- Nª de fills:0
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 4t, durada de 35 a 40 dies (tinc ovaris poliquístics)
- Data de NW (Super-important!): 07/02
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Hacemos SW, he estado dos meses tomando ACFOL, y estoy en la primera caja de SEIDIVID, tengo que tomarlo durante 6 meses
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Poca cosa... ja aniré explicant...

x*x*x Nom d’usuària: rubieta
- Edat de tots dos: 32 ell, 28 jo
- Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest és el primer cicle de cerca i tinc cicles de 30 dies clavats.
- Data de NW (Super-important!): 22 de gener
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? M'he baixat una aplicació que em diu quan ovulo perque jo ni idea! De moment no utilitzem res mès. La idea era començar al maig, però jijijiij

x*x*x Nom d’usuària: Rubinat
Edat de tots dos: Jo 29 i ell 30
Cicle de cerca i durada dels cicles: És el segon cicle de cerca. La durada podríem dir que encara no la sé... a l'agost vaig deixar el nuvaring per posar-me a cercar però... des de llavors només he tingut la warry una vegada... així que des de l'agost encara vaig pel segon cicle. Ara mateix estic a CD76... vaig tacant però no acaba de baixar la warry :ufs:
Data de NW (Super-important!): No ho sé!!!!!
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Faig TO però no sé ben bé quan es positiu... els estic guardant i veig que la intensitat va fluctuant... Ara faré tempes també. Així que m'apuntaré a grafiqueres!
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Que aquest mes faig 30 anys!! i que tinc moltes ganes de ser mama!!! A veure si se'm regulen els cicles i puc tenir una cerca decent.. Això és anar a cegues!!!!!!!!!!

x*x*x Nom d’usuària: Sita
Edat de tots dos: 32 jo, 35 ell.
Cicle de cerca i durada dels ci cles: 4 rt. Ultimament cicles de 31 dies eteeeeerns!
Data de NW (Super-important!): 17/01
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: prenc vitamines preconcepcionals. Faig TO i intentem fer SW una mica llarga.

x*x*x Nom d’usuària: tallarina
- Edat de tots dos: jo 29 i el tallarino 37
- Nª de fills:0
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 12è, si ve la W comencem proves... aix! Durada entre 27 i 32
- Data de NW (Super-important!): 31/01 aprox (potser uns dies més tard...)
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Hem fet de tot! Acostumem a fer SW si la feina ens ho permet, he pres Femasvit, també vaig provar Ovusitol i Onagra... però ara només prenc SEIDIVID des de fa 1 mes, m'ho va recomanar la ginecòloga.
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Ens agrada viatjar, els gats i a mi la tecnologia i els gadgets (un pèl friki, vaja).

x*x*x Nom d’usuària: titina88
Edat de tots dos: jo 26 (em queden 6 dies pels 27) i ell 27 (a un mes dels 28)
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest és el 1r
Data de NW (Super-important!): 12/01/15
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Pues els segueixos des de que us llegeixo a l'ombra! jjejeje De moment no prenc res pero pujo les cames després de l'acte i faig el bixobola, de moment poc a poquet ja que es la primera vegada que ens hi posem i som molt novatos.

CALENDARI MENSUAL DE LES VALENTES CERCADORES DE GENER’15?

Les que no tenim idea de quan...
Rubinat ******** Sense W des del 19 d'octubre!!
Abril_86 ****** esperant des de 26 de desembre

Setmana de l'1 al 4:

Setmana del 5 a l'11:
Dalilala ********* 6 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Llompi ******* 7 de gener :-()) Ja tens aquí el teu regalet de Reis!!!
“TRUQUILLOS PANXU” Aquets mes hem fet dia sí, dia no… i hem allargat la SW… hem fet uns 10 dies… ah i he tingut vacances de Nadal… Suposo que tot ajuda. Estava més relaxada.
Imlaura ******** 8 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Embarassada ******** 8 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::

Setmana del 12 al 18:
Krmencit4 ******* 10 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Anegueta ******* 10 o 11 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Titina88 ******** 12 de gener :-()) Ja tens aquí el teu regalet de Reis!!!
Kadiatusona ******** 15 de gener :-()) Ja tens aquí el teu regalet de Reis!!!
Sita7 ******** 17 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Bluebike ********* 18 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Mia84 ********** Entre el 15 i el 18 de gener :-()) Ja tens aquí el teu regalet de Reis!!!

Setmana del 19 al 25:
Nina5 ********** 19 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Poliester ********* 20 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Rubieta ********** 22 de gener :-()) Ja tens aquí el teu regalet de Reis!!!
Nidshi ******** 22 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Mileeidy ******** 24 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Laurajuga ******* 24 de gener

Setmana del 26 al 31:
Niisia ******** Entre el 20 i el 30 de gener
Charlotte87 ******* 26 de gener :-()) Ja tens aquí el teu regalet de Reis!!!
Neska84 *********** 26 de gener
Cucurucho ******* 27 de gener :-()-) Qui espera desespera, però si aguanta ho pot tenir tot! Molts ànims bunica xxkiss::
Ninniel ********** 29 o 30 de gener :-()) Ja tens aquí el teu regalet de Reis!!!
Tallarina ******** 31 de gener :-()) Ja tens aquí el teu regalet de Reis!!!

Febrer:
Marionilla ******* 2 de febrer
Nina81 ******** 6 de febrer
Rala ******* 7 de febrer

VALENTES CERCADORES DE COR DE GENER’15?
:-()-) Lataat
:-()-) Estiestelet83
:-()-) Bluebike ***** Gràcies per haver tornat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :b-)))
:-()-) Cinderela
:-()-) Cucurucho ***** Gràcies per haver tornat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :b-)))
:-()-) Tilepa

VALENTES MARONES DE COR DE GRÀCIES PER VISITAR-NOS!!!?

:-()) Gisa :-())
:-()) La_rodri :-())
:-()) Carlota2323 :-())
:-()) Truxi :-())
:-()) Siusiu :-())

************************************************************************************************************

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)

CERCADORES = Foreres que estàn buscant l’embaràs activament. :love:

ESPERADORES= Foreres que, per motius diversos (avortaments, proves médiques, feina…), no poden començar a buscar l’embaràs i es reuneixen al post “esperadores”.

ESTAR A LA BANQUETA= esperar fins la moment que es pugui començar a buscar la panxu.

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica que els permet diferenciar les fases del seu cicle.

JEFA= forera/s escollides decomcràticament o a dedo, que s’encarrega d’obrir el por de cercadores o grafiqueres de cada mes i actualitza la primera pàgina.

ACONSEGUIR PANXU= Quedar-se embarassada. :-())

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com “polvo”, “coito”, etc. :inthebed:

FER DEURES= Fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= Dies més fèrtils. Són els anteriors (uns 3) i inmediatament posteriors (1) a la data d’ovulació. Normalment es calcula la SW mitjançant un programa o app tipus WomanLog o FertilityFriend. Pero alerta! Aquests ho calcules en base a una fase lútia de 14 dies, i no es aixó en tots els casos.

SEXY MONTH (SM)= El practiquen les foreres més luxurioses que prefereixen fer pinxitos continuament durant tot el mes per tenir més opcions d’embaràs.

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l’arribada dels bitxitos al seu destí final.

BITXITOS= Espermatozoides. També coneguts per les cercadores com a soldadets dels picarols. ..::··

TO (Test d’Ovulació)= test que es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada.

TE (Test d’Embaràs)= solem diferenciar entre els “test de tira”, que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el “clearblue” (CB), el que tota la vida amb pantalleta incorporada que et diu find i tot de quantes detmanes estàs!

WL= WomanLog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l’ovulació.

FF= FertilityFriend, aplicació de mòbil (també hi ha versió web) per controlar els cicles i l’ovulació.

CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la “jefa/s” del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s’ha quedat embarassada. >.-<:

NO WARRY (NW)= data en la que NO t’ha de venir la warry, es a dir la regla.

CD= dia del cicle en el que et trobes (per exemple CD1, CD15…)

CLARA D’OU o EGGWHITTE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d’ou, que es detecta normalment 1-2 dies just abans de l’ovulació.

FASE LÚTEA= temps que passa desde l’ovulació fins la data de NW.

FASE DE DESESPERO= coincideix amb la fase lútea: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els deures sexuals i etàn a l’espera de que la warry arribi o no… amb molta desesperació. :-o00m

PSICOSÍMPTOMES= símptomes, que poden ser reals o no, que fan creure a la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que podría estar embarassada (per exemple mal de pits, nàusees, mal d’ovaris…)

PEPO = Pensament Positiu!! Per no decaure!!

La Famosa ClaraWeb

“A mesura que el cicle menstrual avança, augmenta el volum i canvia la textura del fluxe vaginal. Els canvis reflexen els augments de nivell d’estrogens al teu organisme. Durant el periode en que la dona NO es fèrtil el fluxe vaginal es escàs, blanquinós i de textura engaxosa. Pero 2 o 3 dies abans de la ovulació el fluxe és abundant, transparent i forme fils, molt similir a la clara d’ou. El periode més fèrtil de la dona comença l’últim dia que es te aquest tipus de mucositat. Generalment aixó passa un dia abans de l’ovulació o bé el mateix dia de la ooculació. L’augment hormonal també estoba el coll de l’uter durant aquesta etapa. Normalment el fluxe actua com una barrera protectora, pero durant el moment més fèrtil del cicle permet que l’esperma es desplaci per el coll uterí per pujar fins l’uter i finalment arribar a trovar-se amb l’ovul a les trompes de falopi.”

Postures super sexys per fer diana

- Postureta “bitxobola”: després de l’acte sexual, aixecar les cames amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts fins que les cames et fagin figa.

- Postureta “ratpenat”: ampliació de la postureta “bitxobola” que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit, postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat.

- Tancar cames i a dormir: acabat l’acte no anar a fer pis, ni rentar-se ni res… tancar les cames i a mumir…

Suplements per aconseguir panxolina

ÀCID FOLIC: indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a pendre una pastilla cada dia 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
PERLES D’ONAGRA: regulen els cicles mentruals.
AQUARIUS: les sals minerals ajuden a la implantació.
SUC DE POMELO: diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal.
MACA ANDINA: per a ell i per a ella, fà forts els soldadets i augmenta la líbido.
SUPRADINE
PRESEED: lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l’ovul.
SARDINES: dien que van bé per a la formació del cervell del fetus.

On comprar TO i TE?

Amazón (http://www.amazon.es/)
Ebay (http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1)
[url]farmatest.es[/url]
[url]ovutest24.com[/url]
[url]vidatest.com[/url]
[url]womantest.com[/url]

Calculadores de fertilitats (n’hi ha de moltes, pero les més utilizades són…)

http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

*** Alerta! Aquestes webs preveuen una fase l’utea de 14 dies, que es el més habitual, però no té perque ser així en tots els casos, per tont poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.

Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat
Dieta durant l’emaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/

Tractament amb OMIFIN

Serveix per ovular i normalment regula els cicles; el recepten a moltes noies amb ovaris poliquistics o que els costa molt quedar-se embasassades. Es pren el cinqué dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle. Normalment es fan 3 cicles i si no et quedes, decans d’un cicle, i tornes a fer 3 cicles més. Si no et quedes ja no t’en donen més perque se suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d’una pastilla en pren més, pero primer es sol provar amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat la ovulació.

************************************************************************************************************
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Rubinat l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 01, 2015 9:59 am, en total s’ha editat 22 vegades.
Imatge

Imatge
Rubinat

Re: ☼★❅☼★❅ VaLeNTeS CeRCaDoReS De GeNeR 2015 ❅★☼❅★☼

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 02, 2015 6:09 pm

Hola nenes!!!

Ja tenim el post de gener obert!!
Em podeu fer un favor??? M'ajudeu a recordar quines cercadores han deixat d'estar actives al foro? És per posar-les a cercadores de cor.
Aquí van les meves dades!!!

Nom d’usuària: Rubinat
Edat de tots dos: Jo 29 i ell 30
Cicle de cerca i durada dels cicles: És el segon cicle de cerca. La durada podríem dir que encara no la sé... a l'agost vaig deixar el nuvaring per posar-me a cercar però... des de llavors només he tingut la warry una vegada... així que des de l'agost encara vaig pel segon cicle. Ara mateix estic a CD76... vaig tacant però no acaba de baixar la warry :ufs:
Data de NW (Super-important!): No ho sé!!!!!
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Faig TO però no sé ben bé quan es positiu... els estic guardant i veig que la intensitat va fluctuant... Ara faré tempes també. Així que m'apuntaré a grafiqueres!
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Que aquest mes faig 30 anys!! i que tinc moltes ganes de ser mama!!! A veure si se'm regulen els cicles i puc tenir una cerca decent.. Això és anar a cegues!!!!!!!!!!

Vinga noies!! Ànims i endavant la cerca!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
niisia
:: conillet
Entrades: 379
Membre des de: dc. feb. 20, 2008 7:57 pm
Ubicació: Sidamon (Lleida)

EntradaAutor: niisia » dv. gen. 02, 2015 7:19 pm

Que be!!!
Ya el tenim aqui!!

T'ha quedat super xulo Rubinat...amb aquests reiet, jeje <:-< :-)(-: >.-<:

Nom d’usuària: Niisia
Edat de tots dos: jo 30 i ell 35
Nª de fills: 1a nena de 6 anys, l'Ariadna, que ja te ganes de tindre un germanet :cnen: o germaneta :cnena:
Cicle de cerca i durada dels cicles: portem desde el Febrer del 2014 (pero no ens hi hem posat en serio, ARA SI!!!)
Data de NW (Super-important!): Tinc cicles molt irregulars que van desde els 26 als 36 dies, i aixo ens porta bojos....en teoria la data ronda entre el 20-01 i el 30-01...se que es molt marge pero es que prefereixo no desesperar!!

Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc Acid Folic ASPOL, beure Aquarius en desepero, i menjarem moltes nous
Intentarem fer SW, encara que sera una Sexy Desena, juju ..::·· ..::·· del dia 08-01 al 18-01, a veure si acertem algun dia bo!!! :sex-|:

Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Ens agrada molt la montanya i els animals, sobretot els gossos, en tenim quatre i competim amb ells.

ANIMS A TOTES I VEURE SI AQUEST MES HI HA MOLTES PANXUS PER CANTAR!!!!!!! :panxeta: :panxeta:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 02, 2015 7:27 pm

Benvinguda niisia!!!! M'encanta la panxeta!!! Jo la visualitzare per tenirla aviat!!!!
Imatge

Imatge
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dv. gen. 02, 2015 7:45 pm

\o.o/ \o.o/ \o.o/ Molt bé Rubinat!! T'ha quedat molt xulo el post!!! Vinga, que tinguis molta sort, tu i totes les que aquest mes et faran companyia!! Endavant!!!!! \o.o/ \o.o/ \o.o/

PD: Per cert, merci per preocupar-te per mi... de moment vaig tirant, per sort, la meva segona jefa és una de les meves millors amigues i em mima molt, jijiji!
Imatge Imatge Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 02, 2015 8:02 pm

Gracies gisa!!!!
Superheroina!!!!!
Imatge

Imatge
nina81
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

EntradaAutor: nina81 » dv. gen. 02, 2015 8:30 pm

Rubinat hem fa ilu que siguis tu la jefa aquest mes :p-) :b-))) :p-) :b-))) . Et passo lo meu per que m'apuntis...que com qu sóc de cicles llarguets sere de principis de febrer, però m'agradaria que fossis tu qui cantes la meva panxu. Estic animada aquest mes jejeje >.-<:

Nom d’usuària:Nina81
Edat de tots dos: tots dos 33
Cicle de cerca i durada dels cicles:5 mes i cicles de 36 dies més o menys
Data de NW (Super-important!): 6 de febrer
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW?: com que tinc cicles irregulars lo de les sw hem vist que no ho encertem...aixi que aquest mes ho anirem fent cada dos dies :miko: . Pren àcid fòlic.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs que ja en tenim moooltes ganes de tenir petitons <:-< :-)(-:
Intentare conectar-me mes aquest mes.
Tu com et trobes Rubinat? algún sintoma???
Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 02, 2015 8:44 pm

Nina81 benvinguda!!!! Anire calentan la gola per afinar be quan canti la teva panxu!! Encara q sigui al febrer!!

Simptomes, jo??? Tants com vulguis!!! Si per mi q estic prenyadissima pero noi... El predictor no diu lo mateix!!! Jijiji

Per cert nenes, us vaig dir q aquests 4 ultims dies els haviem passat fora amb el sr. Rubinat. Doncs hem rebut tres senyals q ens han deixat bocabadats!!! Bueno... Son tonteries pero... Aver las aylas no??? Senyal 1: una caixa d test d'embaraç va anar a caure als nostres peus! Senyal 2: passem per una farmacia i veiem un cartell enorme q deia "se hacen test d embarazo por 9€" Senyal 3: vam vere una peli on la prota regalava al seu home x l'aniversari una caixa on dins hi havia un TE+!!! Ai nenes quin pessic em va fer el meu home!!!
Imatge

Imatge
nina81

EntradaAutor: nina81 » dv. gen. 02, 2015 9:46 pm

Jajaja jo tb crec amb les senyals Rubinat. I que et va dir el ginecoleg dels cicles aixi de llargs? Suposo q se't regularan un miqueta amb els mesos, no?
Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 02, 2015 10:12 pm

Nina81, doncs vam fer eco i analisis hormonals i tot mes q be! Fins i tot ha desparegut l'ombra del sop (ovaris poliquistics). Diu q tinc un marge d sis mesos i sino es regulen solets els cicles doncs em donara una ajudeta. Jo estic molt positiva... Tard o d'hora arribara i mentrestant gaudeixo del meu recent estrenat matrimoni i d la meva neboda q em te el cor robat <3
Imatge

Imatge
nina81

EntradaAutor: nina81 » dv. gen. 02, 2015 10:38 pm

I taaant q es regulara ja veuras. Jo tinc sop. Però de moment hem decidit no pendre res i quan vingui vindrà. Jo també tinc dos nebots petits un d'any i mig el Jan, i la nena de 4. Es diu Maria i es la meva nineta...a part sempre vol venir amb nosaltres i a mi se'm cau la baba. sempre anem a la muntanya ab bici i m'ha fet gracia pq per reis ha demanat una bici per poguer anar amb nosaltres. Aixxx es el meu angelet. Em fa gracia quan hem diu " tieta encara no tindre un altre cosinet? I em toca la panxa" i m'explica toooot el que li ensenyara. Jejeje es la bomba
Imatge
Cucurucho80
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

EntradaAutor: Cucurucho80 » ds. gen. 03, 2015 7:48 am

Qué post tan bonito y lleno de esperanza!!!

Os iré siguiendo desde las sombras aunque sea una esperadora este mes y unos cuantos que siguen....pero no nos rendiremos!!!!

Suerte a todas!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » ds. gen. 03, 2015 10:19 am

Bon dia nines!! Com va el tercer dia de l'any??
Jo amb ganes d'arribar a casa. Encara estem fora, ara a ca la sogra i la veritat és que una ja té ganes d'agafar el seu llitet i dormir plàcidament zz:-)

Veig que només som tres cercadores apuntades fins a dia d'avui!! Això té una cosa positiva i l'altra negativa. La negativa :ufs: seria que no esteu animades per formar part del grup i això, al menys a mi, m'entristeix. Amb la meva situació (sense warry des del 19 d'octubre i com aquell qui diu: "buscant a cegues") també he estat temptada de deixar el SP perquè veia que m'hi capficava molt. Ahir precisament el meu home em va dir que aquest foro em té absorvida... Nahhh.. Tot el contrari, m'ajuda molt, em fa passar estones molt bones, és com una mena de diari personal (on sinó contaria tot això sense que em prenguessin per paranoica obsessiva!!!) i us conec a vosaltres que sou uns :***: Així que per mi el SP m'aporta més positivitat que tot el contrari. La part positiva :ok: de ser tan poquetes apuntades és que us podré mimar més jijijijijiji. Estaré més per vosaltres i no costarà tant personalitzar. Però que si hi ha alguna indecisaaaa la il·lusió de veure créixer el grup em farà personalitzar encantadíssima encara que siguem 1000000 apuntades!!!!!!!!! Així que animeu-vos!!!

Així doncs comencem la jornada d'avui amb una imatge que porta un missatge que vull que us quedi ben clar a totes!!!!!

captura-de-pantalla-2013-06-26-a-las-22-44-09.jpg

I com que avui tinc tot el temps del món per dedicar-vos doncs també he buscat una cançoneta xula!!! (No us mal acostumeu que això no podrà ser cada dia ehhh!!!)

CODI: SELECCIONA’LS TOTS
http://youtu.be/iZ9vkd7Rp-g

En fi, tinc poc a personalitzar. Som-hi!

Cucurucho ànims amb aquesta espera que de ben segur serà molt bunica perquè estàs preparant un dels dies més macos de la teva vida!! La teva boda!!! Si vols ves-te passant per aquí i explica'ns què vas pensant, com ho vas muntant. Jo fa tot just mig any que em vaig casar i quan miro les fotos mmm..!!! Sembla que hagués passat ahir.

Nina81 què bunic això que expliques!!! La meva neboda té tot just un any, i tot i que vivim en ciutats diferents i ens veiem menys del que jo voldria, quan aparec davant seu sempre em fa aquella rialla :love: i em tira bracets per venir cap a mi. És un amoooooor!!!

Bé doncs nenes, res més a dir, a veure si us animeu a escriure!!!!!

Petonets!!!!! :content:
Imatge

Imatge
Bluebike
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

EntradaAutor: Bluebike » ds. gen. 03, 2015 11:30 am

Neneeeeeees, Bon any!!!!!

No em volia apuntar! Jajajajaj. Però es que us trobo a faltar i per estar llegint a l'ombra doncs m'he dit, no siguis tonta i apuntat! neu:-D

No sé si estaré gaire acitva, però es que amb el post tant xulo que ha obert la Rubinat i que m'ha tocat la fibra sensible que em tinguessiu com cercadora de cor doncs no m'he pogut resistir a unir-me!

També vull donar les gràcies a la Imlaura i a la Cinderela. Ho heu fet molt bé, el mes de desembre és un mes difícil de portar per que totes voliem una panxa nadalenca i no hem estat actives al post per les vacances. Però l'heu portat estupendament i aviat tindreu la recompensa, ja ho veureu.

A casa dels Blubike estem en plena SW :b-))) i amb moltes ganes! Com podeu veure ja se m'ha passat el bajon! :miko:

Apa doncs, les meves dades:

Nom d'usuària: Bluebike
- Edat dels dos: 37 jo i 45 ell
- Cicle de cerca i durada dels cicles:12 cicles buscant i la durada varia entre 30 - 32 dies
- Data de NW (importantíssim!!): 18 de gener
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc acid folic i Clomid.
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs res, molts d'altibaixos , però intentant mantenir la positivitat
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » ds. gen. 03, 2015 11:40 am

Jojojojo bluebike!!!! Aixi m'agrada!!!!! Quan estigui al PC t'afegeixo!!! Ataca fort nena!!!! Petonets!!!!
Imatge

Imatge
Llompi
Entrades: 314
Membre des de: dv. des. 21, 2012 7:13 pm

EntradaAutor: Llompi » ds. gen. 03, 2015 12:36 pm

Wow! Quin post mes xulo, Rubinat! Desprén energia positiva! Moltes felicitats, valenta!
I moltes felicitats a les nostres jefes de Desembre que ens van mimar i cuidar molt i molt! Moltes gràcies, Cinderela i Lmlaura!
I benvinguda Bluebike!!!

Us deixo les meves dades!!! A veure si aquest més omplim el fòrum de panxus.

Nom d’usuària: Llompi
Edat de tots dos: ell 42, i jo l'11 d'aquest mes faig 37
Nª de fills: una nena de juny de 2013
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest és el 4rt
Data de NW (Super-important!): 7/1/14.
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc yodocefol i fem dia sí dia no i allarguem una mica la SW
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Amb la nena en vam quedar al primer mes de recrea. Aquest cop ens esta costant una mica més. Tenim moltes ganes de donar-li un germanet/a a la nostra filla.

Moment ego: Estem en ple desespero i al principi tenia l'intuïció de que estava embarassada perquè tenia més gana, em marejava sovint, tenia singlot, insomni, i molta son per la nit (tot això em va passar al primer embaràs) però ara porto un parell de dies amb molt mal d'ovaris i sensació de Warry... en fin, mentre no hi warry hi ha esperança.

Passi el qui passi, el 2015 serà el nostre any!
nina81

EntradaAutor: nina81 » ds. gen. 03, 2015 1:03 pm

bon dia noies!

quina gràcia ja sóm més!
Rubinat molt xula la cançó d'avui...tal i com et vaig dir ahir...m'agrada que siguis la jefa i saps perquè? perquè ets suuuuuper positiva i jo també sóc aixi!
bluebike que guai que hagis decidit apuntar-te. i a tope amb aquesta sw :miko:
llompibufff en ple desespero...ànims que potser seràs la primer panxu.

Doncs res jo ara a casa que he arribat de treballar i a la tarda sant tornem-hi, es el que te treballar en botiga. Estic en plena warry, però ja tenim ganes de que s'acabi. El meu home em diu que aquest mes em d'anar a totes..jeje es un :***: i mira que al principi pensava que no li feia gràcia. Apa reinetes vaiga preparar el dinar.
Imatge
titina88
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 1:17 pm

EntradaAutor: titina88 » ds. gen. 03, 2015 1:27 pm

Hola notes!

Bueno, m'acabo d'animar a escriure!! porto uns dies llegint-vos pero amb el post tan bonic que ha escrit la Rubinat i les vostre paraules m'he animat. Nosaltres hem començat fa uns dies just va coincidir amb les vacances, estavem super tranquils i amb tant de nen a la familia ens ha estrat la papitis de cop. Ja portem temps que volem anar-lo a buscar pero estic acabant la carrera i fins ara no em veia capaç de portar-ho tot de cop, ara només hem queden un parell d'assignatures per aquest any i cest finie! Torno al fil... vam començar la nit de Nadal i no hem parat jejejejeje estem acabant la SW. Es el primer, la primera vegada i tot es nou per nosaltres, no vull emparanoiar-me amb els simptomes pero sembla que em passa de tot jajajajaja. Pero es que tenim moltes ganes, porto molt de temps esperant el moment de posar-nos a buscar el <:-< :-()) z2:-)

Nom d’usuària: titina88
Edat de tots dos: jo 26 (em queden 6 dies pels 27) i ell 27 (a un mes dels 28)
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest és el 1r
Data de NW (Super-important!): 12/01/15
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Pues els segueixos des de que us llegeixo a l'ombra! jjejeje De moment no prenc res pero pujo les cames després de l'acte i faig el bixobola, de moment poc a poquet ja que es la primera vegada que ens hi posem i som molt novatos.

Per ara no se quins són els simptomes perquè encara que porto uns dies amb nausees crec que poden ser més ven dels dies de comilones infinites nadalenques jejejeje. Ara, l'espera es llargaaaaaa jejeje.

Un petó i gràcies per llegir-me >.-<: >.-<: :***:
nina81

EntradaAutor: nina81 » ds. gen. 03, 2015 2:40 pm

titina88 benvinguda. Jeje el que ariba a fer el nostre cos amb els simptomes. una coseta per això, demana-li al gincecoleg que et recepti àcid fòlic, va bé per la salut del petit. jo tinc que marxar cap a treballar sino tu explicaria bé. Noiesssss alguna li podria explicar. ara si que us deixo fins demà
Imatge
krmencit4
Entrades: 66
Membre des de: dt. ago. 19, 2014 3:05 pm

EntradaAutor: krmencit4 » ds. gen. 03, 2015 5:07 pm

Holaaaaaaaa!!!!! Q guayyyy!!! Ja Tenim aqui gener !!!!! Rubinant!!! Ole ole !!! Quina alegría de post!!! Jis

Nom d'usuària: krmencit4
- Edat dels dos: 29 jo ell 31
- Cicle de cerca i durada dels cicles:13 cicles buscant i la durada buf cada mes un show
- Data de NW (importantíssim!!): segons el gine a partir del 10 de gener
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc acid folic i ovusitol abans feia TO pero.... Em vaig cansar
- Alguna cosa que vulgueu explicar de Vosaltres per anar-nos coneixent: soc molt impacient... I cada vegada em Costa mes superar un mes sense panxu.... Pero... No queda una altre q seguir...

Moment ego: sin rastro de la W... Ni he tacat mes dsd la nit del 30. Pero si amb mals típics de W i molt mal d pits!!! ( com cada mes)!

Escric dsd mvl !!! A la nit personalitzo!
Bluebike!!!! Q be veurat x aquiiiiiiiiii

Petonsssssssss

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::