Buscant Ginecologa/medifiact
Buscant Ginecologa/medifiact
Hola a totes! Acabo de fer-me usuaria del fòrum pq la veritat és que hi ha temes molt interessants! Ara amb la meva parella volem començar a buscar un bebe i em vaig apuntar a medifiact fa uns mesos. Mai mhe visitat a una ginecòloga particular i m'agradaria començar a anar a una. Podrieu recomanr-me alguna? M'agradaria tenir dona que sigui bona metge i amable. Professional però empàtica. Sant Cugat, Barcelona o Sabadell em van be. Necessariament sha de donar a llum a la clinica diagonal? He vist molt bones opinions d'una doctora q es diu Laura Rodellar, a l'hop. General de catalunya, però diria a fiact no entra.
Algun consell? Aviam si puc trobar alguna q em faci el pes i així puc començar aquesta nova etapa amb ella! Moltes gràcies!!!
Algun consell? Aviam si puc trobar alguna q em faci el pes i així puc començar aquesta nova etapa amb ella! Moltes gràcies!!!
Re: Buscant Ginecologa/medifiact
Hola Baroneta,
Benvinguda al Soc Petit, jo també soc de medifiatc i em porta la Laura Rodellar, si que entra per la mutua. Relament, a mi m'està agradant bastant, és empàtica, hem presentat el nostra pla de part i ens l'ha acceptat. Que siguis de medifiatc no vol dir que hagis de tenir el teu bebe a la clínica diagonal, de fet jo el meu primer fill el vaig tenir a la Quirón i ara tindré a la peque al general de Catalunya. Demana hora amb ellla, i a veure que tal, sempre estàs a temps de canviar.
Una abraçada,
Benvinguda al Soc Petit, jo també soc de medifiatc i em porta la Laura Rodellar, si que entra per la mutua. Relament, a mi m'està agradant bastant, és empàtica, hem presentat el nostra pla de part i ens l'ha acceptat. Que siguis de medifiatc no vol dir que hagis de tenir el teu bebe a la clínica diagonal, de fet jo el meu primer fill el vaig tenir a la Quirón i ara tindré a la peque al general de Catalunya. Demana hora amb ellla, i a veure que tal, sempre estàs a temps de canviar.
Una abraçada,
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |