Buscant Ginecologa/medifiact

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Baroneta
Entrades: 1
Membre des de: dc. jul. 09, 2014 6:48 am

Buscant Ginecologa/medifiact

EntradaAutor: Baroneta » dv. jul. 11, 2014 2:46 pm

Hola a totes! Acabo de fer-me usuaria del fòrum pq la veritat és que hi ha temes molt interessants! Ara amb la meva parella volem començar a buscar un bebe i em vaig apuntar a medifiact fa uns mesos. Mai mhe visitat a una ginecòloga particular i m'agradaria començar a anar a una. Podrieu recomanr-me alguna? M'agradaria tenir dona que sigui bona metge i amable. Professional però empàtica. Sant Cugat, Barcelona o Sabadell em van be. Necessariament sha de donar a llum a la clinica diagonal? He vist molt bones opinions d'una doctora q es diu Laura Rodellar, a l'hop. General de catalunya, però diria a fiact no entra.

Algun consell? Aviam si puc trobar alguna q em faci el pes i així puc començar aquesta nova etapa amb ella! Moltes gràcies!!!
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Re: Buscant Ginecologa/medifiact

EntradaAutor: Lula1 » dv. jul. 11, 2014 7:39 pm

Hola Baroneta,

Benvinguda al Soc Petit, jo també soc de medifiatc i em porta la Laura Rodellar, si que entra per la mutua. Relament, a mi m'està agradant bastant, és empàtica, hem presentat el nostra pla de part i ens l'ha acceptat. Que siguis de medifiatc no vol dir que hagis de tenir el teu bebe a la clínica diagonal, de fet jo el meu primer fill el vaig tenir a la Quirón i ara tindré a la peque al general de Catalunya. Demana hora amb ellla, i a veure que tal, sempre estàs a temps de canviar.

Una abraçada,

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::