no puja la temperatura...:'(

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arrebol
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. nov. 03, 2013 7:45 am

no puja la temperatura...:'(

EntradaAutor: Arrebol » dg. abr. 27, 2014 4:47 pm

Bona tarda boniques!!

Tinc un dubte en ment que em sembla que sé la resposta però jo mateixa intento dir que no potser :ufs: :ufs: :ufs:

Fa uns 5 mesos que controlo la temperatura i sempre, sempre cap al CD15-CD16 tenia un augment de temperatura. Semblava que tot era teòricament com diuen i per tant la cosa era que no haviem encertat els dies clau.

El kit de la qüestió és que aquest mes hem fet uns super deures i (ara bé la part xunga) a CD19 la temperatura no ha augmentat.
Cicles super regulars i patrons més o menys que es repetien cada cicle i ara patapam!!! No m'ho puc creure aquest mes no he ovulat???

Noies què en penseu?¿? Oi que té tota la pinta que aquest mes és impossible esperar bones notícies?

Gràcies per avançat!!
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: no puja la temperatura...:'(

EntradaAutor: metiarc » dg. abr. 27, 2014 5:57 pm

ness, jo el primer que et diria és que no t'atabalis massa (que sé que és més fàcil de dir que de fer, eh!). Si dius que ets molt regular, potser només que aquest mes per nervis o alguna cosa se t'estigui retardant una mica l'ovulació i ja està. Jo intentaria estar lo més relaxada possible i esperar uns dies a veure què passa. Hi ha moltes noies que tenen l'ovulació cada mes a CD20, CD22... Potser l'estàs a punt de tenir. Donat uns dies més i si veus que no puja la tempe truca al teu ginecòleg. Però ja et dic, intenta no agobiar-te que és el pitjor enemic. Segurament, no és més que un cas aïllat i el proper cicle continues sent tant regular com sempre :ok:
Molts ànims guapa! neukiss-)

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Arrebol
Entrades: 157
Membre des de: dg. nov. 03, 2013 7:45 am

Re: no puja la temperatura...:'(

EntradaAutor: Arrebol » dg. abr. 27, 2014 7:02 pm

metiarc ha escrit:ness, jo el primer que et diria és que no t'atabalis massa (que sé que és més fàcil de dir que de fer, eh!). Si dius que ets molt regular, potser només que aquest mes per nervis o alguna cosa se t'estigui retardant una mica l'ovulació i ja està. Jo intentaria estar lo més relaxada possible i esperar uns dies a veure què passa. Hi ha moltes noies que tenen l'ovulació cada mes a CD20, CD22... Potser l'estàs a punt de tenir. Donat uns dies més i si veus que no puja la tempe truca al teu ginecòleg. Però ja et dic, intenta no agobiar-te que és el pitjor enemic. Segurament, no és més que un cas aïllat i el proper cicle continues sent tant regular com sempre :ok:
Molts ànims guapa! neukiss-)

Moltes gràcies Metiarc :-()-) :-()-) Esperaré uns dies més com bé dius i esperem que no hi hagi més coses rares com els hi ha passat a varies cosines :-o00m :-o00m

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::