Sera que si o quedara en res?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
daca30
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. abr. 01, 2014 9:01 pm

Sera que si o quedara en res?

EntradaAutor: daca30 » dt. abr. 01, 2014 9:08 pm

Bona nit noies!, soc nova al fòrum i estic plena de dubtes ?-) , us explico el perque a veure si em podeu ajudar una mica. Fa uns dos mesos que no prenc la pildora, i fins ara la menstruació m'ha anat vinguent com tocaba, pero ara em trobo que la meva ultima regla va ser el 27 de febrer, som a dia 1 i encara no ha fet acte de presència, el dia 27 vaig tacar una mica,al netejar-me, i vaig pensar ja es aqui, pero res de res. A part d'aixó, no tinc cap simptoma ,només puc dir que he tingut una mica de fluxe i alguna molestia tipica de regla, pero res més. No se que en penseu de tot aixó?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Sera que si o quedara en res?

EntradaAutor: neuetes » dt. abr. 01, 2014 9:20 pm

Només ho sabràs del cert fent un test. Espera't un parell de dies més i si no et ve la regla, te'l fas.
daca30

EntradaAutor: daca30 » dt. abr. 01, 2014 9:22 pm

neuetes ha escrit:Només ho sabràs del cert fent un test. Espera't un parell de dies més i si no et ve la regla, te'l fas.

gracies neuetes!, la veritat es que si que es l'unica manera de sapiguer-ho, ara jo no li he comentat res al meu home, perque ell es una mica reaci a tenir un altre fill, he de dir que es d'una parella anterior, i no se com pot reaccionar.
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. abr. 02, 2014 8:49 am

Fes-te un test pq sino no ho sabràs fins d'aqui 9 mesos
Imatge

Imatge
Sumsi
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dc. abr. 02, 2014 11:13 am

Fes-te un TE, tal com diuen les companyes. No costa res i així et treus el dubte. Sort!!
Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: laiaf3 » dc. abr. 02, 2014 11:29 am

de totes maneres... jo crec que SI que ho estàs, home, ja han passat mooolts dies!!!!
daca30

EntradaAutor: daca30 » dc. abr. 02, 2014 12:24 pm

Aix noies no se la veritat, potser s em retrasa perque estic nerviosa o algu, pero es q no tinc cap simptoma. L unic q tinc es sensacio de que wm baixara en qualsevol moment. M esperare a divendres a veure q...
daca30

EntradaAutor: daca30 » dc. abr. 02, 2014 12:27 pm

Aixo si, en algun moment li haure de dir al meu home..
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. abr. 02, 2014 1:18 pm

doncs si estaria bé que li diguessis i que et fessis un test, ara ja podria sortir positiu o negatiu pq ja has passat els 28 dies de cicle
Imatge

Imatge
Sumsi

EntradaAutor: Sumsi » dc. abr. 02, 2014 2:27 pm

Fes-t'ho divendres però abans comenta-li al teu home, si et ve de gust clar. I és molt normal no tenir símptomes seria massa aviat, bé cada dona és un món jeje.

Ja ens diràs, espero que sigui positiu :ok:
Imatge
daca30

EntradaAutor: daca30 » dc. abr. 02, 2014 5:33 pm

Hola noies, ja li he comentat al meu home,la veritat pensaba que reaccionaria d una altra forma,pero que va, m ha sorpres,m ha dit que si es positiu q estaria encantat. Nosaltres ens voliem esperar una mica,be mes aviat ell,pq ja te una nena de 3 i li feia una mica de cosa, pero q si ara en ve un altre pues q li fa ilusio.
tilepa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

EntradaAutor: tilepa » dc. abr. 02, 2014 8:33 pm

Molt bé daca30 per parlar amb el teu home, de vegades ens muntem pel·lícules per res! I necessites el seu recolzament en aquests moments!
Clar que sí, fes-te TE i ens informes!
Petons i SORT!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Eiwa
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

EntradaAutor: Eiwa » dc. abr. 02, 2014 9:02 pm

Daca30 una pregunta, de quants dies han sigut els cicles anterios? Ho dic perquè o tens cicles molt llargs o estàs embarassada! Fa molts dies ja de la darrera warry!

El tacat del dia 27 és sospitós, podria ser el famós sagnat d'implantació! Aquest es dóna entre el dia 6 i 10-12 després de l'ovulació, així que sigui com sigui ja podries saber alguna cosa... fes TE i sortiràs de dubtes. La veritat que el major símptoma és que la warry no hagi fet acte de presència. Hi ha noies que fins passades unes setmanes l'únic símptoma és el que dius, sensació que ha de baixar la warry en qualsevol moment! :ok:

Que bé que el teu home s'ho hagi pres bé! jejeje. Sort i ja ens informes a veure què! :-()-)
daca30

EntradaAutor: daca30 » dj. abr. 03, 2014 12:31 am

Hola, doncs desde que no prenc la pildora els meus cicles han sigut de 29-30 dies. En prinxipi la prenia per regular la warry com dieu per aqui.
raquel79
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dj. abr. 03, 2014 9:15 am

sort amb el TE! :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Sumsi

EntradaAutor: Sumsi » dj. abr. 03, 2014 9:46 am

Molt bé daca30 que el teu home s'ho hagi pres tant bé, serà un gran recolzament.

Molta sort i ja ens diràs.
Imatge
Eiwa
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

EntradaAutor: Eiwa » dj. abr. 03, 2014 11:39 am

daca30 ha escrit:Hola, doncs desde que no prenc la pildora els meus cicles han sigut de 29-30 dies. En prinxipi la prenia per regular la warry com dieu per aqui.

Aiiii doncs fes TE! :ok:
daca30

EntradaAutor: daca30 » dl. abr. 07, 2014 4:42 pm

Hola noies!
Perdoneu que no m'hagi conectat abans , vaig de cul amb la feina, casa,etc... Bé, doncs el tema está en que finalment va fer aparició la que pensaba que m'hauria abandonat uns mesos, es veu que s'ho ha pensat i ha decidit fer acte de presència :-(( . Jooo, jo que ja em començava a fer ilusions,pero bé suposo que ja vindrá, espero que no sigui molt tard pero aixo mai se sap. Dir-vos que m 'ha agrada molt poder compartir tot els sentiments i dubtes amb altres persones que es troben a la mateixa situació, i si em feu un lloc per aqui, doncs estaré encantada de poder formar part de les futures mamis. Molts petons a totes !! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Sumsi

EntradaAutor: Sumsi » dl. abr. 07, 2014 5:12 pm

daca30 a continuar intentant-ho.ja veuràs que quan menys s'espera patapam jeje.

Per qualsevol cosa estem aquí totes per ajudar-te. Sort :-()-)
Imatge
daca30

EntradaAutor: daca30 » dg. abr. 13, 2014 6:04 pm

Hola noies!!
Com ja sabeu, em va baixar la maleida, i la veritat em va sentar una mica malament, pero be a altre cosa mariposa. El que em passa ara es que es suposa que em va marxar al cap d'uns tres o quatre dies, pero encara continuo tacant, es més aviat al netejar-me després de fer pipi, perdoneu que sigui tan explicita pero es que no se que pensar. Encara tinc dolorets de regla i el que si que m'he notat, es que ultimament tinc molts ardors d'estomac. No se si es que tot plegat son nervis o que, alguna li ha passat algo semblant??

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::