acupuntura per reproducció?
acupuntura per reproducció?
Hola a totes!! Fa 2 anys que intento quedarme embarassada sense èxit. Tinc 33 anys i el meu marit 34. seminograma normal i la histerosalpingografia amb poc pas a les trompes pero suficient per poder querdarme. He fet tractament de omifin i utragestan durant 3 mesos. Ara faré la meva 1era inseminació, m'han aconsellat l'acupuntura. La veritat es que estic bastant agobiada amb el tema. Sabeu si funciona? O algún lloc on podeu recomenar. Sóc de Terrassa. Mil gràcies
Re: acupuntura per reproducció?
Aquí en parlen
viewtopic.php?f=37&t=39873
viewtopic.php?f=37&t=39873
Hola! Jo t.aconsellaria qet relaxessis amb acupuntura o sense s. Ara és molt agoviant perquè les ganes d ser mare són molt Grans. Però estigues tranquila q aconseguiràs el teu objectiu, has iniciat ja el camí, tingues paciencia q tot anirà bé!!!
L'altre dia a la quiropràctica on vaig hi havia l'anunci d'una sessió de neuroenergètica i kinesiologia per treure l'estrés del sistema reproductiu. És a Barcelona. Si t'interessa, envia'm un privat i et passo el link.
Hola guapa,
Jo vaig quedar-me embarassada gràcies a l'acupuntura. Ara estic de 12 setmanes i només van caldre 11 sessions i els consells que la meva acupuntora em va donar. Si vols et puc passar el seu contacte: a part de ser Acupuntora també és Llevadora i fa seguiments d'embaràs i tot això. Es diu Rosa i visita a Barcelona.
Una abraçada ben forta.
Jo vaig quedar-me embarassada gràcies a l'acupuntura. Ara estic de 12 setmanes i només van caldre 11 sessions i els consells que la meva acupuntora em va donar. Si vols et puc passar el seu contacte: a part de ser Acupuntora també és Llevadora i fa seguiments d'embaràs i tot això. Es diu Rosa i visita a Barcelona.
Una abraçada ben forta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |