Nova cercadora, hola!
Nova cercadora, hola!
Hola!
Aquí estic... submergint-me en aquest fòrum... no havia entrat mai, és la primera vegada...
Us explico: al setembre vam començar a buscar el primer embaràs... a principis d'octubre va venir la regla, i així la del novembre i la de desembre...
En teoria, per cap d'any/any nou em vindrà la següent regla (imagines que no vingui??)
De moment prenc el Natalben Preconceptiu i no tenim especial cura a l'hora de tenir relacions sexuals, sempre intentem que la Sexy Week hi hagi moviment i intento fer la postura bitxobola a l'acabar. Però no sempre ho fem amb la postura que em faciliti que tots els
es quedin dins i penso que potser no ho estem fent del tot bé... i no sé si la regla es compta des de la primera taca, per petita que sigui, o des que hi ha una quantitat de regla gran.
Espero els vostres consells!
Una abraçada!!
Aquí estic... submergint-me en aquest fòrum... no havia entrat mai, és la primera vegada...
Us explico: al setembre vam començar a buscar el primer embaràs... a principis d'octubre va venir la regla, i així la del novembre i la de desembre...
En teoria, per cap d'any/any nou em vindrà la següent regla (imagines que no vingui??)
De moment prenc el Natalben Preconceptiu i no tenim especial cura a l'hora de tenir relacions sexuals, sempre intentem que la Sexy Week hi hagi moviment i intento fer la postura bitxobola a l'acabar. Però no sempre ho fem amb la postura que em faciliti que tots els
es quedin dins i penso que potser no ho estem fent del tot bé... i no sé si la regla es compta des de la primera taca, per petita que sigui, o des que hi ha una quantitat de regla gran.Espero els vostres consells!
Una abraçada!!
Re: Nova cercadora, hola!
Hola q tal?? Jo de moment no et puc donar cap consell pq encara ens queden uns mesos per posar.nos.hi, pero ja estic per aqui posant.me al dia sobre tot el q tinc fer . Nomes entrava per donar.te la benvinguda.
Chewi normalment la warry es compta des del primer dia q baixa bé i vermella. Jo normalment taco marronet 1 o 2 dies abans i aquests no els compto.
Si vols passat pel post de cercadores de Desembre i ja veuràs com pots resoldre aquest i altres dubtes.
Molta sort!!!
Si vols passat pel post de cercadores de Desembre i ja veuràs com pots resoldre aquest i altres dubtes.
Molta sort!!!
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Chewi, jo com la Nela81 també t'aconsello que passis pel fil "Cercadores de desembre" allà et sentiràs acompanyada (entre d'altres per nosaltres), i podràs compartir dubtes que a totes més o menys també podem tenir. Som un equipàs de dones!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |