Significat Beta
Significat Beta
Hola,
avui m'han fet una analítica de sang i m'ha sortit un nivell de beta de 861... he de tornar dimarts, just a les 48 hores, per repetir i veure com ha evolucionat aquest nivell....
estic molt amoÏnada perquè no sé ben bé a que correspon aquest nivell, i més perquè m'han dit que és positiu en quant a embaràs perquè que a l'úter no es veu res i potser o sigui perquè és molt aviat o perquè podria ser un embaràs ectòpic....
m'he quedat tan xafada i amoïnada que no he caigut en fer-li més preguntes a la ginecòloga.
Gràcies!!!
avui m'han fet una analítica de sang i m'ha sortit un nivell de beta de 861... he de tornar dimarts, just a les 48 hores, per repetir i veure com ha evolucionat aquest nivell....
estic molt amoÏnada perquè no sé ben bé a que correspon aquest nivell, i més perquè m'han dit que és positiu en quant a embaràs perquè que a l'úter no es veu res i potser o sigui perquè és molt aviat o perquè podria ser un embaràs ectòpic....
m'he quedat tan xafada i amoïnada que no he caigut en fer-li més preguntes a la ginecòloga.
Gràcies!!!
Re: Significat Beta
Hola bonica, a mi, per confirmar-me l'anterior embarà, em van fer també un anàlisi, t'enganxo les dades perquè vegis que significa:
Límits de Referència : NEGATIU : Inferior a 2 UI/L
EMBARÀS : 2 - 4 setmanes : 40 - 8.500 UI/L
5 - 6 setmanes : 900 - 90.000 UI/L
6 - 8 setmanes : 9.000 - 220.000 UI/L
8 - 10 setmanes : 19.000 - 250.000 UI/L
10 - 12 setmanes : 24.000 - 180.000 UI/L
Per tant dedueixo que el teu resultat inicialment indica que estàs embarassada de 2-4 setmanes, que ja correspon al temps que et toca.
Una forta abraçada i ens veiem al "nostre post"
Límits de Referència : NEGATIU : Inferior a 2 UI/L
EMBARÀS : 2 - 4 setmanes : 40 - 8.500 UI/L
5 - 6 setmanes : 900 - 90.000 UI/L
6 - 8 setmanes : 9.000 - 220.000 UI/L
8 - 10 setmanes : 19.000 - 250.000 UI/L
10 - 12 setmanes : 24.000 - 180.000 UI/L
Per tant dedueixo que el teu resultat inicialment indica que estàs embarassada de 2-4 setmanes, que ja correspon al temps que et toca.
Una forta abraçada i ens veiem al "nostre post"

Moltes moltes moltes gràcies Mym, avui estic com en xoc perquè no ens ho esperàvem i ara aquesta espera,.....
Són tot un plegat de coses noves, com no saber ni quant temps des de fecundació passa fins q s'implanta a l'úter
Dubtes i dubtes
Són tot un plegat de coses noves, com no saber ni quant temps des de fecundació passa fins q s'implanta a l'úter
Dubtes i dubtes
Anims lalama!!! Pensament positiuuuu tot anira be!!!
Lalama, no sé de quantes setmanes estàs, però sóc una experta en betes (sóc de RA) i és molt bon resultat
Ara, ja et dic q depen de les setmanes, no és el mateix estant de 5 setmanes q de 8..
Molta sort, i enhorabona!
Ara, ja et dic q depen de les setmanes, no és el mateix estant de 5 setmanes q de 8..
Molta sort, i enhorabona!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |