OVOLACIÓ

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
TINETES
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. oct. 13, 2013 10:25 am

OVOLACIÓ

EntradaAutor: TINETES » dg. oct. 20, 2013 7:05 pm

Hola bones....

Aquest mes he tingut la regla amb uns 8 dies de retard, i ha sigut molt estranya. M'ha durat 1 dia mig i força més líquida i més fosca. Primer vam pensar que no fos embaràs,, ja que estem en ello, però llavors no, era regla.

Ara el problema és que no se com haig de comptar els dies d'ovolació, ja que vaig començar tacant molt poc i de manera super escalonada, no sé quin dia és el que puc comptar com a 1r dia de regla.

El mes passat vam comprar un test d'ovolació i el resultat positiu explica que és de 24h a 48h, què vol dir exactament, que durant mateix dia que surt positiu i el dia següent és dia fertil?

AI.... no sé, a vegades estic al 100% i d'altres molt desanimada.

Amb tema ovolació podeu ajudar-me?

MERCI

TINETES
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: OVOLACIÓ

EntradaAutor: bertian » dl. oct. 21, 2013 9:25 am

Tinetes tu i jo estem més o menys igual aquest mes!!!! jo tb havia sospitat embaraç i no no, ha resultat ser una regla en tota regla!
Mira, jo vaig estar uns 10 dies tacant abans de la W també, i el què jo faig és comptar a partir del dia que ja vaig començar a tacar una mica vermell, que no era només marró i només al eixugar-me. No sé si és la forma correcta o no, però jo ho faig així.
També t'he de dir que m'he comprat TO per l'amazon per poder encertar millor l'ovulació, ja que amb el retard d'aquesta última W vaig ben perduda de quant duren els meus cicles!!
TINETES

EntradaAutor: TINETES » dl. oct. 21, 2013 12:16 pm

Hola

Si Bertian.,.. és un pal... jo estic completament igual, avui a la tarda passaré a comprar el TO q dius a veure si m'ajuda perquè no sé pas..vaig totalment despistada....

Avui faré el test a veure què.

Merci

TINA
Niss
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: Niss » dt. oct. 22, 2013 6:09 pm

Hola Tinetes,

A les pàgines de control dels cicles normalment et comencen a comptar un nou cicle quan les pèrdues són més que pèrdues i es tranformen en menstruació, és a dir sagnat lleuger. El difícil a vegades és saber quan són pèrdues i quan ja és més substanciós, però crec que si només taques quan vas al lavabo encara no és menstruació... Si recordes quin dia va canviar una mica, hauries de començar a comptar des d'aquell dia...
Espero haver-te ajudat.

Petons!
TINETES

EntradaAutor: TINETES » dc. oct. 23, 2013 8:03 am

Gràcies NPS. El dia que va començar a ser més regla i no taques si q el tinc clar.

Ho calcularé a partir d'aquest dia.

MERCI

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::