•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de OCTUBRE 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
danna
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 11:02 am

•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de OCTUBRE 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•

EntradaAutor: danna » dl. set. 30, 2013 10:25 pm

Cercadores d’ octubre comencem un nou mes, i l’hem de començar amb totes les nostres forces i molt animades!

Aquest mes ens tindreu com a jefas a la collitadeldia i a mi, esperem estar al nivell!

Aquí com deia la nostra jefa Nanuka…et sentiràs com a casa, i així és, aquí estem per escoltar-te, per recolzar-te, per animar-te, per desfogar-te, en definitiva, per parlar obertament de tot allò que et pot passar per el cap hi tinguis ganes de compartir.

Totes tenim un objectiu comú, tenir un fill/a, hi esperem que aquest mes cantem moltíssims positius!!++++ :cnena: :cnen:

Aquest mes és quan el calor ja marxa i arriba el fred, per el què intentem no refredar-nos!! I sota les mantes, aprop de la llar de foc, gaudint de la família, tindrem més estones d'intimitat... que de seguida es veuran reflexades en amor,i petits i petites que ens ompliran les panxetes de calor i llum! La tardor és un temps de recolliment, de començar coses noves, de deixar enrere l'activitat frenètica de l'estiu i centrar-nos: i això aconseguirem! Tots els nostres objectius!

L’octubre és celebra la castanyada i volem que totes ho celebrem amb les nostres castanyetes i panellets. Comenceu a preparar els vostres forns (panxetes) per coure aquests dolços! :love: ..::··

Intentarem fer-ho tant bé com la Nanuka!!
780_008_4685817_4c98f392986195880a5ad13988b2706a.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
danna l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 01, 2013 11:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
danna

Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de OCTUBRE 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•

EntradaAutor: danna » dl. set. 30, 2013 10:34 pm

QUI SOM LES CERCADORES D'OCTUBRE?

A mesura que ens aneu passant les dades ho anirem actualitzant.

Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Truquis del almendruqui o si preneu alguna cosa vosaltres i el maromo. Fas SM o SW? Quin dia o setmana la comences?

AINA: 31 anys i aino 32..podem dir que estem en el 4 cicle de cerca. 1r fill. Em moc pel post de gràfiqueres pero també ho avui fer per aquest... aquest cicle no avui fer gràfiques ni tempes xo si he comprat TO.... m' expliqueu com fer-ho??? Ara matrix estic amb la w. Cicles de 28_30 dies, data NW 3/11

ALASKA: 37 jo i 43 el Mario / 8é cicle de cerca / 1r fill / data NW 17-18 d'octubre / prenc ovusitol i el Mario pren Maca, Selenio i Omega 3 / sóc tècnica en una administració pública / m'agrada llegir abans de dormir, les sèries (Juego de Tronos, Modern Family, Cómo conocí a vuestra madre, Big Bang...), cuinar, el maquillatge... i el SP! / aniversari al febrer / tenim dues gossetes que formen part de la nostra família / Ens han derivat a esterilitat, però seguim buscant pel nostre compte.

ANNIA: jo 41, ell 39. és el meu tercer cicle de cerca. Els meus cicles son bastant regulars (28 dies). Tinc una filla de 5 anys i un fill de 3 anys. Entre els 2 embarassos vaig patir un avortament a les 10 setmanes. Ara, als 41 anys, m’ha hem decidit que volem anar a pel tercer/Data NW: 15 de octubre.

ARIEJA: Arieja 31 (i un dia!) Ariejo 27. Segon cicle de cerca. Serà la nostra primera criatura. Els meus cicles són de 30 dies (o 28 o 35...). Espero la NW pel 14/10 més o menys.

BBYA: jo 29 i el bbyo 30, tercer cicle post legrat, tenim una nena que diumenge fara tres anyets. Cicles super irregulars i ara amb omifin. Data nw 30 octubre.

COLLITADELDIA: 2n cicle de cerca/Jo 27, ell 33/ amb moltes ganes i il·lusió de compartir la nostra vida amb el nostre fill. Esperem que aviat vulgui arribar! Jo em prenc oli d'onagra i infusions cícliques.

DOLÇETA85: 28 anys tots dos i 2n cicle de cerca / Tinc cicles de 30 dies i esporàdicament de 34/ Ens vam casar la nit de Sant Joan de l'any passat, els dos tenim moltes ganes de el 1r baby. Ens encanta la natura i anar a fer passejades amb el nostre gosset!

DANNA: Tinc 25 anys i ell 28 anys/4rt cicle/1r fill/ Aquest mes porto un retrás amb la Warry així que no sé quina es la meva nova data de NW i ara ja vaig totalment perduda amb la durada dels cicles (espero poder ficar data de NW d'aquí poc)/Aniversari 15/10 / Sóc aficionada a la rebosteria creativa i als dos ens agradar sortir a la muntanya amb el nostre gos.

ELIROVI: tinc 30 anys (31 el dia 4 d'aquest mes) i la meva parella en té 34. Serà el nostre primer fill i aquest mes passat ens hem decidit a buscar-lo però uns dies passada l'ovulació, així que no crec que haguem encertat. La meva NW es entre avui i demà ( de moment no ha aparegut). Aquest més que ve ja serà el primer cicle complert i en serio.

ESCARLET: Escarlet 33 anys i escarleto 36 anys tenim un nen k el mes de novembre fara tres anys. Al febre d'aquest any ens varem quedar prenyats pero a la setmana 9 es va aturar. Aixi que despres del descans de dos mesos que ens va aconsellar el ginecoleg al juny varem reiniciar la cerca. Dema es el dia NW. Quins nervis!!!!

ESPI: Jo tinc 37 anys i la meva parella 41. Portem vora dos anys i mig buscant . El Gener d´aquest any ens vam quedar ( desprès d´un any i pico buscant) . El vam perdre a les 8 setmanes. Va ser un cop horrible. Desprès, i no sé com; ens vam quedar als tres mesos. La mala sort va fer que el tornéssim a perdre a les 9 setmanes.( a finals de Juliol).
Ens hem fet totes les proves hagudes i per haver i res. Sembla que tot està correcte.
Ara m´he canviat de ginecòloga i només veurem, em va receptar l´omifin pel següent cicle que serà a principis d´octubre.
Ara estic esperant la NW, com vosaltres dieu. Però molt em temo que vindrà en breu. :(
Així que , després de patir la meva mala experiència , estic amb les piles carregades altre cop i amb moltes ganes de compartir totes les bones noticies que ens esperen a TOTES.

ESTEROCK: Jo 30 i el maromo 35/Aquest serà el 5è cicle de cerca i la durada dels cicles entre 30 i 41....ejem.../El FF em diu que espero la NW pel dia 30-31...quan ovuli ho sabré amb més certesa/ No tenim fills, ell fa molt de temps que em demanava tenir-ne però els estudis, el treball....no acabava de decidir-me...i ara...ara??? penso perquè he trigat tant...només faig que veure panxulines per tot arreu...vull ser mare!! Aquest mes he començat amb l'onagre i acfol. Prenc tempes cada matí. I aquest mes també intentarem encertar amb el pre-seed.

FUTURAMAMI28: yo 28 anys, ell 33; serà el nostre 5e mes de cerca! Semblava que la cosa era més fácil però bueno... A por ello!!! Portem casats 4 mesos, ens vam posar per feina el mateix mes! Data de la NW: 06/10.

JPD1980: El meu nom es Jenny , tinc 32 anys, el meu home te 31 anys i desprès de 11 anys junts ens vam donar el "si,quiero" el 30 de juny del 2012. Aquest es el quart mes de cerca i estem molt ilusionats per ser pares, hem tingut uns mesos molt durs de enfermetats i es la força i l'alegria que necessitem. Cantarem positiu aviat? jeje. Data de NW 08/10

KIRETA: jo 29 i ell 34 / 13ė mes de cerca i 1ė amb omifin / primer fill / data NW com soc molt irregular i aquest mes estic amb el omifin nosė quin día peró cálculo 14 de octubre / esperem que funçioni i aviat tinguem TE+

LAURITA6: hem dic laura i tinc 32 anys, el meu marit tb. tenim una nena de 27 mesos que és el pollito de la iaia jejeje. sóc agent de viatges. I fem tots dos submarinisme.
avui tinc la W i la no espero pel 6/11 sóc regular 27-28 dies.

LULA: Em presento: Vinc del post de cercadores de setembre, tinc 34 anys i el Lulo 28, és el nostre segon cicle de búsqueda del nostre segon fill. En aquests moments estem en plena SW, i hacemos lo que podemos :P.

LLUITADORA: Edat dels dos: 35 i 47/Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle post microabort amb cicles de 30 dies/Nº Fills: 1 de 20 mesos/Data NW (importantíssim!): 18 d'octubre

MAGAR: Jo tinc 26 anys i el Magaro 29. Fà 1 any que ens vam casar pero portem 6 anys junts i vam deixar el nuvaring al novembre passat pero no hem buscat fins ara que començarem. Serà el nostre primer fill (que tothom pensa que serà nena jaja) El meu cicle dura 28 dies (normalment) encara que aquests ultims mesos he tingut algun dia més. Segons les aplicacions, la NW serà 24 de octubre. Prenc Femasvit desde fa uns mesos... LA MEVA SW COMENÇA AQUEST FINDE PERO DESDE JA COMENCEM PER SI DE CAS!!!

MARAMI: 27 anys (el dia 19 en faig 28) i ell 31. La meva data de NW es entre 18-21 a veure si tinc bones noticies. 2 on mes de cerca. Fa un mes i mig que prenc yodocefol. La revisio gineconoligica va ser al abril i tot ok i dema em fare analisis de sang per revisio general i de pas em miraran les hormones que afecten a un embaras. Estic en plena SW perque vaig veure la clara de web

MEL29: Jo 29 (fresquets!) i ell uns quants més / 1r fill per mi / 3r cicle de cerca (el 1r "a consciència") / data NW 3-6/10 (Cicles irregulars). Quins nervissssss!

MIANSIL-27: 32 i 31 anys / 7é cicle sense mesures/ Busquem el primer petit/a de la casa!!! Sóc secretària de direcció / Ens agrada molt el camping, de fet tenim una caravana, m'agrada llegir, veure videos de maquillatge i pentinats, la cosmética... i sóc aficionada a les manualitats / Cumple 04/09 / NW 10 d'Octubre!!

NACA30: i el del Naco39/Aquest és el 17è cicle de cerca (som insistents) :p-) :p-) :p-) i els meus cicles són molt regulars i de 28 dies./No tenim cap fill. Aquest serà el nostre primer/a./La meva NW va ser el dia 29 però encara no m'ha vingut per tant poseu-me el dia 6 que serà el dia que em fare el TE/Tenim moltes ganes de ser pares i ens està costant més del que pensàvem però alguna cosa em diu que ho aconseguirem abans que acabi l'any.

NELA81: 32 anys al igual que el Nelo. Prefereixo posar el compte a 0 i prendre'm aquest com al primer cicle (sense problemes). 1r fill. Durada de cicles entre 26 i 30 dies. FNW calculada pel 10 de Novembre. Els dos prenem àcid fòlic, procurem beure aquarius i suposo que també portaré el control de la temperatura si no m'agobia gaire...

NURIETA82: Edat dels dos: 30 i 34/Cicle de cerca i durada del cicles: Portem 3 mesos. Cicles super regulars de 28 dies. /Nº Fills: Serà el nostre primer bebito./Data NW: 28 d'Octubre/Truquis del almendruqui o si preneu alguna cosa vosaltres i el maromo: Prenc Àcid fòlic des de fa dues setmanes.
Fas SM o SW?: Intentem centrar-nos en la SW!!!

OSITTA: Edat dels dos: 37 i 32/Cicle de cerca i durada del cicles: 10 cicles provant.. encara que ni prenc temperatures, ni faig TO's, ni res de claraweb... Pensava que la cosa funciona de forma diferent, però veient el resultat, el proper cicle començaré amb tot... Encara que em sap greu fer pinxitos per obligació... Ah! i quan em vingui la warry ens comencen a fer proves per veure si falla alguna cosa...
Nº Fills: Seria el nostre primer fill, encara que tenim un gos que és també part de la familia
Data NW (importantíssim!): 8 d'octubre, encara que els símptomes preW em comencen com 10-12 dies abans, i ja els tinc tots.. així que m'em vaig al novembre segur. Els meus cicles són de 26 dies.

PATUFETA75: Tinc 37 anys i en patufo en té 38, tot i que el dia 30 d'aquest mes l'igualaré en edat. És el nostre 3er cicle de cerca, la meva NW teòrica és el 04/10. Els meus cicles solen ser de 30-31 dies, però el mes passat es va endarrerir uns dies. Serà el nostre primer fill o filla, i en tenim moltíssimes ganes! M'agrada molt teixir i tinc la sort de treballar en una botiga on venem llanes i ensenyo la meva afició. En patufo és ajudant de cuina i li encanta cuinar, sobre tot quan esperem convidats. Fa dos mesos que prenc Acfol i suplements de calci i vitamina C. Encara no sé si farem SM o SW, primer té que no arribar la W

PICARA79: Jo 34, ell 36/ 2n cicel de cerca/ amb el nuvarring 28 dies pero l'ultim cicle 23/ Data NW 13 /Intento no pendre cafeina i fem més SM jajaja/Serà el nostre 1r fill / Amb la meva parella ens vem coneixer farà 1 any i fa 9 mesos que vivim junts i estem super enamorats ! Ens agrada llegir, cinema, sortir a passejar, la platja , la montanya , viatjar ...

PRUNETA: Soc la pruneta i tinc 30 anys! En pruneto 38! Busquem el nostre primer fill! Primer cicle de cerca recent deixades les pastis despres de molta indecisio meva per pors pel tema economic basicament! Els meus cicles...suposo q sobre els 28-29-30 dies pq crec recordar q era força regular! La meva data de NW es pel dia 29!
Prenc àcid folic fa cosa d'1 mes i crec q ens anira mes lo del sexy month q sexy week! Som bastant constants jijiji

RAGI: jo tinc 34 anys i ell 32, tenim una nena que aquest mes d'octubre farà 3 anys, pensem que ara es el moment d'anar a pel germanet/a!!/La durada dels meus cicles son irregulars entre 32 i 39 dies...son llargs i faig servir TO desde fa 2 mesos...a veure si aquest mes o encertem!/La meva NW es el dia 17 d'octubre

RAQUEL79: Edat dels dos: 33 i 37/Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle post legrado amb cicles de 28-30 dies/Nº Fills: 1 princesa de 3 anys/Data NW (importantíssim!): entre el 3 i el 5 d'octubre

ROUSY83: Jo tinc 30 anyets i la meva parella 29. Aquest a sigut el nostre primer mes q estem buscant el nostre primer petit/a baby.
Els meus cicles són de 27 a 28 dies, i ara espero a la warry 28/10.

TEUTONA:Jo tinc 36 anys i ell, 35/Tercer cicle de cerca/Primer fill per a mi, segon per a ell/Data NW: 19/10/Treballo a casa. Per contrarestar els efectes de tirar-me tantes hores davant l'ordinador, tres vespres a la setmana vaig a classes de dansa (clàssica, contemporània i dansa del ventre). M'ajuden moltíssim a desconnectar. El dia que em quedi embarassada tinc previst canviar la clàssica i la contemporània pel ioga.

XIMHY: tenim 28 anys tots dos, 2n cicle de cerca, tenim un petit de 2 anys i mig i volem donar-li un germanet/a. NW 13/10. Ens agrada la tranquilitat i la puresa de la muntanya que és on vivim!

CALENDARI MENSUAL
Del 1 al 6
Raquel79 :-()-)
Patufeta75 :-())
Naca30
Futuramami :-()-)
Mel :-()-)

Del 7 al 13
Miansil-27 :-()-)
Ximhy :-())
Jpd1980 :-())
Ositta
Escarlet :-())

Del 14 al 20
Ragi :-()-)
Teutona
Marami :-()-)
Kireta :-()-)
Arieja
Annia
Lluitadora :-())
Picara79 :-()-)
Alaska
Lula

Del 21 al 27
Magar :-())
Espi :-()-)

Del 28 al 31
Nurieta82 :-()-)
Esterock
Bbya
Elirovi :-()-)
Pruneta30
Rousy83 :-()-)

A partir del 31
Aina
Collitadeldia
Danna
Laurita6
Nela81
Dolçeta

DITES RELACIONADES AMB EL MES D’OCTUBRE
Si per l’octubre sembres el teu blat, el segaràs més aviat.
Si a l'Octubre plou, el Rovelló es mou
Si per l’octubre fa bon sol, pagès, enfonsa bé el solc
Si a l’octubre fa fred, bon esplet
Quan l’octubre trona, neu dóna.
Quan octubre és finit, mort la mosca i el mosquit.
Quan l’octubre va a la fi, tots els ocells d’hivern ja són aquí
Quan l’octubre és arribat, treu les nanses de la mar.
Pluja d’octubre, ni una gota perduda.
Per l’octubre la magrana madura
Octubre, octubrot, fuig de l’ombra i busca el foc
De l’aigua d’octubre i del sol de maig, en neix el blat
Castanya torrada i calenta escalfa les mans....i el ventre

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT DE LES CERCADORES DE SETEMBRE)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo jajaja, q s'encarrega d'obrir el post de cerrcadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pagina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarmen conegut com "polvo", "coito", etc Les cercadores també en diem anar al Mercadona amb desfici

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils. Ojo, no confondre amb els "deures" q de tant en tant posa la jefa Cositina per mantenir a les cercadores entretingudes (per exemple buscar canços amb bon rotllo, etc) També substituït per anar al Mercadona

SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes,són els anteriors i immdiatament posteriors a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programita tipus womanlog o fertilityfriend

SW= sexy week

SM= sexy month, dícese del q practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos continuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS=espermatozoides També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i aixi saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quines setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA
= temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry

FASE DE DESESPERO= coincideix amb la fase lutea: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esèrant a q vingui o no la warry, amb desesperació

PSICOSÍNTOMES = síntomes q poden ser reals o no, q creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa q està embarassada (per exemple: mal de pits, nausees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

LA FAMOSA CLARAWEB: Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.

Postures super sexys per fer diana

- postureta bitxobola : Despres de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixi sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpanat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt mes vertical i nomes apte per a nivell avançat jajaja

- tancar cames i dormir : Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sino que tancar cames i a mumir ... no gaire recomenable és un pel fastigos

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajudan a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconsseguir arribar a l'òvul i tocar el timbre jaja)
- ANOUS DE BRASIL al post de Agost no sé quina noia va comentar que va veure per la TV que havien fet un estudi i afirmaven que anaven molt bé per la recerca.
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

Webs on comprar TE i TO:

http://www.amazon.es
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/

Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, però us adjunto les més utilitzades:

http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

Tractament amb Omifin:

Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.
danna l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 31, 2013 10:50 am, en total s’ha editat 33 vegades.
danna

EntradaAutor: danna » dl. set. 30, 2013 10:40 pm

I recordeu que com diu a la foto les millors coses de la vida, no són coses
Per aconseguir panxu :-()) "necessitem" les millors coses: molt d'amor, molts deures i gent magnifica al nostre costat, i aconseguirem el millor de tot la nostra panxulina
Ens agradaria cantar el positiu de totes aquest mes!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
lalama
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2375
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:56 pm

EntradaAutor: lalama » dl. set. 30, 2013 10:44 pm

Moltes gràcies Danna!! I és clar q les dues estareu a l'alçada.

Seràun gran mes
Imatge
danna

EntradaAutor: danna » dl. set. 30, 2013 10:46 pm

Gràcies lalama! El text és cosa de les dues! Si vols ja ens pots anar enviant la teva presentació i la pengem!
collitadeldia
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: ds. set. 07, 2013 3:55 pm
Contacta:

EntradaAutor: collitadeldia » dl. set. 30, 2013 10:54 pm

Bona nit a totes castanyetes!

Estic molt ilusionada de compartir la jefatura amb la danna, i esperem que totes passeu per aquí a compartir un trosset de la vostra història am nosaltres!

Aquest serà el nostre mes!

Jo avui necessitava molt anar a yoga, estava molt enfadada i estressada per uns assumptes de feina, i tot i que la única cosa que volia era posar-me a dins el llit i fins demà... he anat a fer classe.

I avui la classe tractava de la confiança. De la confiança amb l'únivers, que ens proveirà de tot allò que li demanem, perquè ha de ser així.I hem meditat amb un mantra de protecció, us vull regalar l'enllaç perquè l'escolteu abans d'anar a dormir, i us sentiu protegides dins les vostres vides, i confieu: http://www.youtube.com/watch?v=d75QQLe4AuM

Demà a les 7h dono classe de meditació: meditaré per totes vosaltres. :-o00m

Abraçades!
T'estimem, gràcies per escollir-nos!: TE+ 01/11/13
monfamilyclub.wordpress.com
lifesplai.wordpress.com
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dl. set. 30, 2013 10:59 pm

Felicitats Danna i Collitadeldia!!!! Segur que ho fareu genial,la Nanuka ha tingut unes bones alumnes!!!! I no parareu de cantar!!!!!
Maquissim el PEPO!!!! I gràcies pel mantra.Esperem que l.univers ens porti aviat la nostra panxu!!!
Ens veiem veines!!!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
danna

EntradaAutor: danna » dl. set. 30, 2013 11:07 pm

Laia, passes per cercadores??
Collitadeldia, gràcies per pensar amb nosaltres!!Molt contenta de compartir amb tu aquest mes!
pruneta30
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

EntradaAutor: pruneta30 » dt. oct. 01, 2013 7:11 am

Bon dia noies! Com ja he escrit al post d'esperadores, sóc nova per aquí i tot i que no crec q m'acabi d'animar a començat a l'octubre (però en principi ja deixo pastis) he entrat a tafanejar pq tinc mil dubtes i m'ha encantat totaaaa l'explicació/diccionari inicial! Ho necessitava!!!!! Ho expliqueu genial! Una pregunta! Vaig començar ahir amb l'àcid fòlic...és compatible amb altres complexes multivitaminics? Tipus el supradine q poseu a les coses q ajuden? Gràcies i anims a totes en la cerca! :-)
Imatge
mel29
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » dt. oct. 01, 2013 7:13 am

eiiiiiiiiiiiiiiiii

genial post danna i collitadeldia!!segur que sereu unes super jefes!!! i espero que pogueu cantar molts positiussss :-())
i que aviat tinguem tots la nostra castanyetaaaaaaa :-()) :-()) :-())

jo començo el mes amb aniversari!! >.-<: que ja vam celebrar ahir amb el meló, pq avui ens veurem poc...
i en ple desesperooooooo :-o00m :-o00m :-o00m

m'he despertat a les 5:30am, amb unes punxades als ovaris (cosa que em sol passar just abans de la W), i el mugró esquerra sensible (el dret no haha)... això vol dir que aviat tindrem notícies... o de TE+ o de W!!! com que vaig demanar TE per internet, i m'arriben en principi demà passat, esperaré. I si quan arriben no hi ha W, faré TE. Aaaaiiiiiiiiiiiii :-o00m :-o00m :-o00m
Sort que aquesta setmana estaré liada amb coses i espero no pensar-hi gaire!

que tingueu un bon dia castanyeres meves!!!
mel29
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » dt. oct. 01, 2013 7:35 am

ah per cert, tot i que les punxades als ovaris eren preW, també notava un forat a l'estómac (de gana), i això que vam sopar bastant...
i per això he recordat aquell dia de tanta gana de la Nanuka, haha, i he pensat... potser no és W...!!!

au, me'n vaig a treballar i desconnectar una mica! ;-)
collitadeldia
Entrades: 107
Membre des de: ds. set. 07, 2013 3:55 pm
Contacta:

EntradaAutor: collitadeldia » dt. oct. 01, 2013 7:51 am

Bon dia castanyetes!!

Passo un momentet per saludar-vos i animar-vos a entrar! Li donem la Benvinguda a l'Octubre, que serà el mes que es compliràn tots els nostres desitjos! Som-hi!! >.-<:

Aquest mati he anat a meditació, i n'he fet una de molt bonica! A veure si ens porta pau als desesperos :-o00m , ànims a les W! i energia per les SW i SM! :: orrr::

Jo tinc la temperatura, encara alta, prò m'ha baixat 2 dècimes de la més alta registrada. No sé que pensar, perquè els dimarts m'aixeco més aviat que altres dies (a les 6.00) i a més porto dos dies aixecant-me a les 3h del matí ha fer pipí (i avui a més el meu gosset petit havia vomitat!)...

Laia, benvinguda!!

Pruneta, aqui hi estaràs molt bé, benvinguda! I anima't! Jo et recomano que si t'hi vols posar en breu deixis ja el sistema de regulació hormonal (l'anticonceptiu) ja que hi ha nombrosos estudis que diuen que dificulta bastant (si l'has pres durant llarg temps) el fet de tenir :-()) ! A més que trigaràs uns mesos, un cop el deixis, ha tenir unes menstruacions regulars.
L'àcid fòlic és un mineral que necessita el teu cos pel tema de les tiroides. En principi tothom el necessita, o si més no, totes les dones de la franja mediterrània. També és depén del teu tipus de dieta, ja que pot ser que portis una dieta que ja sigui rica en àcid fòlic. Tot i això, et recomano prendre'l perquè igualment no pot produir una sobredosi al cos, allò que el cos no necessita, ho elimina!
Jo no soc molt amiga dels complex multivitamínics, ja que crec que quan necessita el teu cos una cosa, no cal enxufar-li un pack! No sé si m'entens... Si et sents cansada, pot ser per varis motius, més val cercar quin és i tractar-lo, que anar posant tirites (com els multivitamínics). A més, en el cas del Supradin, produeix problemes intestinals (diarrea).

Mel, avui m'ha passat com tu! Portu un parell de dies amb tibantors al baix ventre, avui m'he aixecat a les 3h a fer un pipí i quan he tornat a dormir... sentia com un forat a la panxa!! Quina gana!! Ai, ai...!! I MOLTES FELICITATS GUAPA!! :-()-)

Abraçades!
T'estimem, gràcies per escollir-nos!: TE+ 01/11/13
monfamilyclub.wordpress.com
lifesplai.wordpress.com
Dafne2011
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 15, 2013 12:07 pm

EntradaAutor: Dafne2011 » dt. oct. 01, 2013 7:56 am

Hola noies:

Aquest post ha quedat molt bonic!!! >.-<:

A veure si puc participar més, però vaig molt liada :ufs:

A mi em queden quatre dies per sortir del dubte, però crec que aquest no serà el nostre mes perquè començo a notar-me dolors de regla, no molt forts, però sí que hi són.
Imatge
Imatge
Laia80
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

EntradaAutor: Laia80 » dt. oct. 01, 2013 8:23 am

Molt bé Dana i collitadeldia, molt xulo el post!! Segur que sereu unes jefes genials!! I sobretot que cantareu molts positius!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) Felicitats pel post i us anem seguint des del post veí!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Petons veïnes!!!!
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: ragi » dt. oct. 01, 2013 8:25 am

Soc la Ragi, jo tinc 34 anys i ell 32, tenim una nena que aquest mes d'octubre farà 3 anys, pensem que ara es el moment d'anar a pel germanet/a!!
La durada dels meus cicles son irregulars entre 32 i 39 dies...son llargs i faig servir TO desde fa 2 mesos...a veure si aquest mes o encertem!
La meva NW es el dia 17 d'octubre
Molta sort a totes a veure si aquest mes podem cantar molts i molts positius :-()) :-())

Dana i collitadeldia ho fareu molt bé!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dt. oct. 01, 2013 8:51 am

oooooh!!!! super jefas!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
quina gana en veure aquests panellets!!!! tant de bo en breu estiguem coent els nostres panelletets...

Nom d'usuària: Raquel79
Edat dels dos: 33 i 37
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle post legrado amb cicles de 28-30 dies
Nº Fills: 1 princesa de 3 anys
Data NW (importantíssim!): entre el 3 i el 5 d'octubre

:ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
miansil-27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 444
Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am

EntradaAutor: miansil-27 » dt. oct. 01, 2013 10:40 am

Bon dia!!! M'apunteu???? A veure si aquest mes tenim sort!!!

Miansil-27, 32 i 31 anys / 7é cicle sense mesures/ Busquem el primer petit/a de la casa!!! Sóc secretària de direcció / Ens agrada molt el camping, de fet tenim una caravana, m'agrada llegir, veure videos de maquillatge i pentinats, la cosmética... i sóc aficionada a les manualitats / Cumple 04/09 / NW 10 d'Octubre!!
:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dt. oct. 01, 2013 10:52 am

miansil!!! a veure si cantem positiu
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
dolçeta85
Entrades: 131
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 10:15 pm

EntradaAutor: dolçeta85 » dt. oct. 01, 2013 11:22 am

Estrenem el post d'octubre! Ho fareu genial Danna i Collitadeldia!
Danna ja t'ha vingut la W?
COllitadeldia quina pau deus sentir quan fas meditacions boniques!
Mel moltissímes felicitats preciosa!!
Imatge

[url=http://dais

http://www.fertilityfriend.com/home/48919b" onclick="window.open(this.href);return false;
pruneta30
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

EntradaAutor: pruneta30 » dt. oct. 01, 2013 11:33 am

collitadeldia ha escrit:Bon dia castanyetes!!

Passo un momentet per saludar-vos i animar-vos a entrar! Li donem la Benvinguda a l'Octubre, que serà el mes que es compliràn tots els nostres desitjos! Som-hi!! >.-<:

Aquest mati he anat a meditació, i n'he fet una de molt bonica! A veure si ens porta pau als desesperos :-o00m , ànims a les W! i energia per les SW i SM! :: orrr::

Jo tinc la temperatura, encara alta, prò m'ha baixat 2 dècimes de la més alta registrada. No sé que pensar, perquè els dimarts m'aixeco més aviat que altres dies (a les 6.00) i a més porto dos dies aixecant-me a les 3h del matí ha fer pipí (i avui a més el meu gosset petit havia vomitat!)...

Laia, benvinguda!!

Pruneta, aqui hi estaràs molt bé, benvinguda! I anima't! Jo et recomano que si t'hi vols posar en breu deixis ja el sistema de regulació hormonal (l'anticonceptiu) ja que hi ha nombrosos estudis que diuen que dificulta bastant (si l'has pres durant llarg temps) el fet de tenir :-()) ! A més que trigaràs uns mesos, un cop el deixis, ha tenir unes menstruacions regulars.
L'àcid fòlic és un mineral que necessita el teu cos pel tema de les tiroides. En principi tothom el necessita, o si més no, totes les dones de la franja mediterrània. També és depén del teu tipus de dieta, ja que pot ser que portis una dieta que ja sigui rica en àcid fòlic. Tot i això, et recomano prendre'l perquè igualment no pot produir una sobredosi al cos, allò que el cos no necessita, ho elimina!
Jo no soc molt amiga dels complex multivitamínics, ja que crec que quan necessita el teu cos una cosa, no cal enxufar-li un pack! No sé si m'entens... Si et sents cansada, pot ser per varis motius, més val cercar quin és i tractar-lo, que anar posant tirites (com els multivitamínics). A més, en el cas del Supradin, produeix problemes intestinals (diarrea).

Mel, avui m'ha passat com tu! Portu un parell de dies amb tibantors al baix ventre, avui m'he aixecat a les 3h a fer un pipí i quan he tornat a dormir... sentia com un forat a la panxa!! Quina gana!! Ai, ai...!! I MOLTES FELICITATS GUAPA!! :-()-)

Abraçades!

Moltissimes gracies collitadeldia!!!! No prendre ja mes les pastilles! Avui m'ha baixar la warry com dieu per aqui despres de l'ultim blister però no crec q m'animi fins novembre, desembre...tinc pooor! Ajjaja aleshores prendre desde avui ja nomes l'acid folic i res de complexos vitaminics! Tinc hora al metge se capçalera dilluns aixi q crec q li demanare analitica complerta complerta per veure q estic sanota! Alguna cosa q sa de mirar en concret de cara a buscar panxus als analisis! Muaaaaa
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::