Estic embarassada gràcies a la dieta sense gluten
Re: Estic embarassada gràcies a la dieta sense gluten
Hola Shinyday!
Que bé que hagis obert aquest post, just l'altre dia vas comentar aquest tema al post de OP i hipotiroidisme i des d'aquell moment ja he començat a buscar com fer una dieta sense gluten a partir d'aquesta mateixa setmana.
He vist que hi ha una web de l'associació de celíacs de Catalunya on hi ha una taula que explica molt bé quins són els aliments que es poden prendre i quins no.
No és el primer cas que llegeixo que deixant el gluten s'ha aconseguit un embaràs, i jo, a les portes de la primera FIV doncs vull que el meu cos estigui el més ben preparat possible, i si deixar de menjar aliments amb gluten hi ajuda, doncs endavant!!!
Que bé que hagis obert aquest post, just l'altre dia vas comentar aquest tema al post de OP i hipotiroidisme i des d'aquell moment ja he començat a buscar com fer una dieta sense gluten a partir d'aquesta mateixa setmana.
He vist que hi ha una web de l'associació de celíacs de Catalunya on hi ha una taula que explica molt bé quins són els aliments que es poden prendre i quins no.
No és el primer cas que llegeixo que deixant el gluten s'ha aconseguit un embaràs, i jo, a les portes de la primera FIV doncs vull que el meu cos estigui el més ben preparat possible, i si deixar de menjar aliments amb gluten hi ajuda, doncs endavant!!!
Moltissimes felicitats Shinyday!!!! Em fa molta ilusio llegir que has aconseguit el teu objectiu, deus estar donant bots d'alegria!! Enhorabona, ets un exemple de valentia i constancia, t'ho mereixes molt guapissima! Espero q tinguis un embaras genial i el gaudeixis a tope, un petonas!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Enhorabona!!!! 

Felicitaaats per la
!!!!!
!!!!!Re: Estic embarassada gràcies a la dieta sense gluten
ShinyDay ha escrit:Gràcies boniques!
Paparra, ja veus, em vaig fer un tip de plorar, mai havia plorat tant en ma vida. A més em trobo molt bé, m'agradaria tenir una nàusea o algo, per saber que el petit va donant guerra.![]()
Com et trobes tu?
Nena no saps pas el que dius jajajaja jo vaig tenir nausees de la setmana 5 a la 12 i va ser un martiri!!! Ara de conya, ja he entrat a la 20 i estic tot el dia pendent de notarl@! Son uns moments magics, a aquestes alçades a vegades em pregunto si es veritat o un somni... Espero anar-te llegint pel post d'embarassades, jo he estat força temps desconnectada x paranoies varies pero ja estic tornant al mon SP... Aixi que ens veiem, un peto ben fort guapa!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Bones
m'encanta aquest forum pq pots trobar solucions per problemes que pot tenir qualsevol persona !!
Per cert Paparra com ho feies per disimular si estaves a la feina? Pq jo soc cercadora de septembre i no ho he dit a ningu pq ja saps com es posa la gent de pesadeta. A mes la meva feina és dir-li a algu i corre com la polvora ( ja sabem com som les dones jejeje ) aixi que com ho vas fer amagar-ho? si es que ho vas amagar clar jej
petonets
m'encanta aquest forum pq pots trobar solucions per problemes que pot tenir qualsevol persona !!
Per cert Paparra com ho feies per disimular si estaves a la feina? Pq jo soc cercadora de septembre i no ho he dit a ningu pq ja saps com es posa la gent de pesadeta. A mes la meva feina és dir-li a algu i corre com la polvora ( ja sabem com som les dones jejeje ) aixi que com ho vas fer amagar-ho? si es que ho vas amagar clar jej
petonets
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
hola....doncs a mi aquest és un tema que em posa bastant nerviosa.... tinc ovaris poliquístics i un problema de tiroides autoinmune....tot evidentment podria estar relacionat amb el gluten per el que llegeixo per internet...a mi ara mateix em porta una endocrina i una gine de la dexeus, i han conseguit amb l'omifin que ovuli i em vingui la regla regular....com tenia dubte per tema gluten em van fer les analítiques i va sortir negatiu, i la endocrina nega que pugui tenir res a veure...tot i així no descarto si acabo els cicles amb l'omifin sense resultats valorar la opció de deixar el gluten i veure què passa...el que passa és que em fa molt pal limitar d'una manera tant bèstia la meva alimentació sense "raó" aparent... si ens posem així els làctics també diuen que van fatal per als ovaris poliquístics...etc...al final no menjaré...i el tulinu no hi està gaire a favor...jo ja controlo molt la meva alimentació i menjo molt sa...i li fa por que m'obsessioni... en fi, una mica feta un embolic....
El que no acabo d'entendre és que si s'havies que eres celiaca no fessis la dieta. Ho sento, però no ho acabo d'entendre...ser celiaca assimptomatica no et treu de patir la malaltia, i si no fas la dieta correctament pots tenir molts efectes contraproduent.
Molt bé a animar a altres futures mames amb problemes de que s'ho mirint, jo també conec un cas d'una noia que després inclus d'adoptar dues nenes s'ha enterat que es celiaca i que això l'impedia quedar-se embarassada.
Molt bé a animar a altres futures mames amb problemes de que s'ho mirint, jo també conec un cas d'una noia que després inclus d'adoptar dues nenes s'ha enterat que es celiaca i que això l'impedia quedar-se embarassada.
ShinyDay moltes felicitats!!!! Mira tanta herba i al final era el gluten!!! Què fort!!! I llavors ho sabies que eres celíaca però no tenies cap símptoma? Quines coses... jo tinc amics que ho son però si en mengen es troben malament de la panxa...
En fi, que me n'alegro moltíssim cuca! Una abraçada!
En fi, que me n'alegro moltíssim cuca! Una abraçada!

L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Estic embarassada gràcies a la dieta sense gluten
picara79 ha escrit:Bones
petonets
Hola Picara!
No sé si et refereixes a amagar tant de temps la cerca o amagar les nausees... En el primer cas jo sempre deia que no volia mainada de moment i que no m'atossiguessin amb el tema, tan a amics com familiars. En el cas de les nausees no he tingut problemes a la feina pq soc autonoma amb negoci propi i a l'unic que li hi havia de donar explicacions era al meu soci que es el meu marit jejejeje
Perdoneu la desviacio del tema del post!
Petons a totes i molta sort!!!
P.D. Que foooort lo de la noia celiaca amb dos nens adoptats!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
hola!! he flipat que hagui post sobre aixó! q guay!
jo ara estic de 23 setmanes!!
copio l'explicació que li vaig fer a la mimi pq esta molt completa!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bé t'explico lo que jo vaig fer en un intent ja a la deseperada , pq ho vaig fer per provar sort després de llegir aixó:
http://www.etselquemenges.cat/convidat/ ... riu-13470/
jo el mes que em vaig quedar vaig cambiar la llet pero llet de soja i arrós, el pa normal per pa d'espelta que es sense gluten com m'el feia a casa em feia altres elaboracions com brioxes i massa de pizza (compraba la farina al veritas)...., yogurts només de soja, la pasta també d'espelta, etc..., em comptes de carn a vegades feia tofu, si menjaba pollastre miraba de que sigues ecologic, el ous del 0....
quan portaba uns dies fent-ho vaig anar al una visita homepatica i el metge em va dir que la seguís pero amb el llibre:
http://www.casadellibro.com/libro-los-g ... 74/1239284
el qual jo sóc 0+ i coincidia en que no m'anaba bé el trigo,la llet , etc.... molta sorpresa!
Total al mes em vaig quedar...no se si va ser casualitat pero va ser just aquest mes deprés de més de dos anys...
ara embaraçada menjo atre vegada normal (la llet i el trigo) pq al principi vaig agafar molts fastigs a tot i vaig decidir pararla al embarás....pero després tornaré a fer seguint el grup sanguini!
mira t'he trobat un resum del llibre aquest en un pdf gratuit:
http://www.grupetariobesos.com/images/G ... TACION.pdf
espero que et serveixi!!!!!
jo tinc moltes ganes d'acabar l'embarás amb éxit i poguer estar tranquil-la!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jo no sé si vaser casualitat o qué peró després més de dos anys i 2 ia's i cambiant aixó de la dieta et quedis et deixa estupefacta!!
jo ara estic de 23 setmanes!!
copio l'explicació que li vaig fer a la mimi pq esta molt completa!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bé t'explico lo que jo vaig fer en un intent ja a la deseperada , pq ho vaig fer per provar sort després de llegir aixó:
http://www.etselquemenges.cat/convidat/ ... riu-13470/
jo el mes que em vaig quedar vaig cambiar la llet pero llet de soja i arrós, el pa normal per pa d'espelta que es sense gluten com m'el feia a casa em feia altres elaboracions com brioxes i massa de pizza (compraba la farina al veritas)...., yogurts només de soja, la pasta també d'espelta, etc..., em comptes de carn a vegades feia tofu, si menjaba pollastre miraba de que sigues ecologic, el ous del 0....
quan portaba uns dies fent-ho vaig anar al una visita homepatica i el metge em va dir que la seguís pero amb el llibre:
http://www.casadellibro.com/libro-los-g ... 74/1239284
el qual jo sóc 0+ i coincidia en que no m'anaba bé el trigo,la llet , etc.... molta sorpresa!
Total al mes em vaig quedar...no se si va ser casualitat pero va ser just aquest mes deprés de més de dos anys...
ara embaraçada menjo atre vegada normal (la llet i el trigo) pq al principi vaig agafar molts fastigs a tot i vaig decidir pararla al embarás....pero després tornaré a fer seguint el grup sanguini!
mira t'he trobat un resum del llibre aquest en un pdf gratuit:
http://www.grupetariobesos.com/images/G ... TACION.pdf
espero que et serveixi!!!!!
jo tinc moltes ganes d'acabar l'embarás amb éxit i poguer estar tranquil-la!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jo no sé si vaser casualitat o qué peró després més de dos anys i 2 ia's i cambiant aixó de la dieta et quedis et deixa estupefacta!!
embolica que fa fort....ojo
ojo que la espelta si que porta gluten..... veus....és això.... quin embolic....gluten si, gluten no, lactics si, lactics no....
Lillium ha escrit:pa d'espelta que es sense gluten
ojo que la espelta si que porta gluten..... veus....és això.... quin embolic....gluten si, gluten no, lactics si, lactics no....
Si si m,he equivocat!
lo de l'espelta era pq lo del grup sanguini meu deia que si pero es l'unic q prenia i m'ho feia jo a casa. Pero
Em posaba q el reste de farines cap.
M'he liat perdoooo
lo de l'espelta era pq lo del grup sanguini meu deia que si pero es l'unic q prenia i m'ho feia jo a casa. Pero
Em posaba q el reste de farines cap.
M'he liat perdoooo
O sigui q jo básicament vaig acollirme a la del grup sanguini pq donaba la casualitat q treia/la llet i el trigo... no una dieta de transtorn celiac. Pero treure el trigo i la llet es molta diferencia ja . L'espelta si te llavors gluten en te menys quantitat i llavors estem reduint el gluten molt . Aixo es apte si no ets celiaca diagnosticada clar. '
ok, merci per l'aclariment.... 
La meva homeòpata em va recomanar que intentés eliminar el gluten durant un parell de mesos per veure si amb això em trobo millor, ja que de vegades tinc digestions feixugues... així que ja m'he començat a informar amb el tema de menjar sense gluten, però és força complicat!! no te n'adones i moltes coses que no ho pensaries en porten. Ja m'he posat a la porta de nevera les llistes dels aliments permesos, prohibits i els que són dubtosos (aquells amb els que cal rellegir l'etiqueta vàries vegades) i així m'ho vaig "estudiant" poc a poc.
Això sí, he fet una ullada a la dieta del grup sanguini i em recomana no menjar moltes coses que acostumo a menjar habitualment...
m'ha deixat ben sorpresa!
Així que començaré a treballar el tema de reduïr el gluten i fer la prova... a veure què tal em va!
Això sí, he fet una ullada a la dieta del grup sanguini i em recomana no menjar moltes coses que acostumo a menjar habitualment...
m'ha deixat ben sorpresa! Així que començaré a treballar el tema de reduïr el gluten i fer la prova... a veure què tal em va!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/44dca0
Jo sóc celiaca diagnosticada desde fa 4 anys. També tinc intolerancia a la lactosa i sóc 0+. Per el meu primer embaraç vaig tardar 9 mesos, no estaba diagnosticada. No se si es casualitat o no. Ara busquem el segon, aquest és el primer mes...ja veurem!
A part vull informar que per haber estat tant de temps sense diagnosticar i sense fer la dieta, tinc osteopenia greu. Per aixó noies, si creieu que ho sou us recomano que aneu al tanto, a mi m'ho van diagnosticar amb 24 anys i desde el part (21 a) que el meu cos va començar a fallar...i premi: celiaca i osteopenia. Sigueu pesades amb els metges, la celiaquia és una enfermetat que per desgracia es tarda massa a ser diagnosticada.
Pregunta: Preneu calci i vitamina d les celiaques durant l'embaraç? Que en sabeu?
A part vull informar que per haber estat tant de temps sense diagnosticar i sense fer la dieta, tinc osteopenia greu. Per aixó noies, si creieu que ho sou us recomano que aneu al tanto, a mi m'ho van diagnosticar amb 24 anys i desde el part (21 a) que el meu cos va començar a fallar...i premi: celiaca i osteopenia. Sigueu pesades amb els metges, la celiaquia és una enfermetat que per desgracia es tarda massa a ser diagnosticada.
Pregunta: Preneu calci i vitamina d les celiaques durant l'embaraç? Que en sabeu?
Cuqueta 06-10-06
Esperan-te...juny'14
Esperan-te...juny'14
No sabía res de aixo
quan pugui llegeixho el post....
quan pugui llegeixho el post....Re: Estic embarassada gràcies a la dieta sense gluten
Hola a totes,
Sóc celíaca i faig la dieta sense gluten desde fa més de 4 anys, i desde fa quasi dos intento quedar-me embarassada.
És veritat que si ets celíaca i no fas la dieta tens molt risc d'avortament, però crec que dir que la dieta sense gluten ajuda pot fer que molta gent pensi que no sent celiaca li ajudarà i no és així.
La dieta sense gluten és molt més que no menjar blat i he vist moltes barabritats per internet...
ah! i felicitats pels embarassos
Sóc celíaca i faig la dieta sense gluten desde fa més de 4 anys, i desde fa quasi dos intento quedar-me embarassada.
És veritat que si ets celíaca i no fas la dieta tens molt risc d'avortament, però crec que dir que la dieta sense gluten ajuda pot fer que molta gent pensi que no sent celiaca li ajudarà i no és així.
La dieta sense gluten és molt més que no menjar blat i he vist moltes barabritats per internet...
ah! i felicitats pels embarassos
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |