ACID FOLIC

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Magar
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:09 pm

ACID FOLIC

EntradaAutor: Magar » dl. juny 10, 2013 4:39 pm

Hola guapes!

Necesito ajuda... el gine em va dir que prenés qualsevol àcid fólic... quin utilitzeu? quin us va be?

Merci :)
Imatge Imatge
Imatge
Gatxàn
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: ACID FOLIC

EntradaAutor: Gatxàn » dl. juny 10, 2013 5:05 pm

Hola!!!

A mi em van recomanar el Fesmavit (que és un complement vitamínic molt complert que porta, a més de l'àcid fòlic recomanat, altres vitamines necessàries per l'evolució de l'embaràs), també hi ha el Natalben, Gestagyn.... També hi ha gines que només recomanen l'Acfol (que és un complement únicament d'àcid fòlic), el Yodocefol (que a més porta Iode i Vit B12). N'hi ha varis. Jo crec que depèn molt de l'estat nutricional de cada dona. No sé quin aconsellar-te però si et vols quedar embarassada aviat jo em prendria els més complerts.
Espero haver-te ajudat. :ok:
Magar
Entrades: 303
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:09 pm

EntradaAutor: Magar » dl. juny 10, 2013 5:18 pm

Gatxàn ha escrit:Hola!!!

A mi em van recomanar el Fesmavit (que és un complement vitamínic molt complert que porta, a més de l'àcid fòlic recomanat, altres vitamines necessàries per l'evolució de l'embaràs), també hi ha el Natalben, Gestagyn.... També hi ha gines que només recomanen l'Acfol (que és un complement únicament d'àcid fòlic), el Yodocefol (que a més porta Iode i Vit B12). N'hi ha varis. Jo crec que depèn molt de l'estat nutricional de cada dona. No sé quin aconsellar-te però si et vols quedar embarassada aviat jo em prendria els més complerts.
Espero haver-te ajudat. :ok:

Gracies guapa! el Femasvit me'l vaig pendre 1 mes... pero es super car!! era per seure quin utilitçaveu vosaltres. Merci!!!
Imatge Imatge
Imatge
stela
:: gosset
:: gosset
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

EntradaAutor: stela » dl. juny 10, 2013 5:32 pm

Hola jeny!!! Quant de temps!!!! Com va tot?? Ja vas començar la cerca?? Petons!!!
ISDISYUNAO
:: zebra
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

EntradaAutor: ISDISYUNAO » dl. juny 10, 2013 6:00 pm

jo prenc folidoce que costa 3 euros creec i el vaig pendre per el meu 1º embaras i ara porto ja una temporada prenen mentres busco el 2º
Gambeta
Entrades: 153
Membre des de: dt. març 12, 2013 9:24 am

EntradaAutor: Gambeta » dl. juny 10, 2013 6:01 pm

Jo prenc el yodocefol i costa uns 5€.
Tana
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dt. maig 07, 2013 6:13 pm

EntradaAutor: Tana » dl. juny 10, 2013 6:20 pm

Jo em prenc el Natalben preconceptivo (Af+iode+vitamines), però és dels carets. Tot i així jo penso que quantes més cosetes porti millor, com que son vitamines, el que el cos no necessita les elimina i ja està. És a dir, que prefereixo que porti més coses a part del AF... ja que estem que no falti de res! jejeje

No te n'ha receptat cap el metge?
lagisela
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: ds. març 30, 2013 8:56 am

EntradaAutor: lagisela » dl. juny 10, 2013 6:25 pm

El meu ginecòleg em va explicar que només calia prendre'l durant tres mesos, que n'hi havia prou per tot un any.
• ✿ -`•✿ JA SOM MoLtEs MaMiS De MaRç! ✿•´- ✿ •

Imatge
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dl. juny 10, 2013 8:44 pm

Jo vaig prendre natalben i era una mica car però a part de l' àcid fòlic portava moltes altres vitamines.Com que m ho va receptar el ginecòlèg ja no vaig mirar cap altre.
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dl. juny 10, 2013 9:20 pm

Mentre buscava Folidoce, i un cop em vaig quedar embarassada, Femibion Pronatal 1 :ok: i al segon trimestre vaig canviar al Femibion Pronatal 2 :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. juny 10, 2013 10:05 pm

Jo preniaYODOCEFOL i amb recepta et sortira mes economic. Jo el vaig pendre 3 mesos abans de la busqueda i durant l'embaraç.
ner
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ner » dl. juny 10, 2013 10:30 pm

Jo durant la cerca prenia YODOCEFOL, que com t'han dit pots demanar la recepta al metge del CAP. Ara, que estic de poc més d'un mes el metge me'l va canviar per Gestagyn Embarazo que és més car.
Imatge
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Mida » dt. juny 11, 2013 10:51 am

jenny jo prenia l'Acfol i costa 3 eruos i pico, després al quedar-me embarassada la gine em va canviar les pastilles com a l'Artemis, al Femibion pronatal 1 (que porta altres vitamines) i ara prenc el femibion pronatal 2 fins al final :ok:
Aitona
Entrades: 214
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 2:54 pm

EntradaAutor: Aitona » dt. juny 11, 2013 12:14 pm

Jo vaig pendre durant la búsqueda i durant tot l'embaràs Natalben Supra i desprès Natalben lactancia.
Araneta
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » dt. juny 11, 2013 1:23 pm

Hola!
A mi el gine m'ha recomant l'ASPOL (no he vist a ningú més que ho prengui...) te el doble d'àcid fólic que l'ACFOL... I de complexes vitaminics em va dir que res, a no ser que tinguis carències... si menges de tot en principi no et cal res més... però crec que això ja és opinió personal, al final fas el que et deixa més tranquila... oi? :love:
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dl. juny 17, 2013 10:00 am

mireu-vos la quantitat d'acid folic q porta cada marca. Jo prenia gestagyn embarazo. El més probable és q no tingui res a veure, però he hagut d'interromprem l'embaras per espina bifida i com us podeuy imaginar ara estic obsessionada amb el tema de l'acid folic de cara al proper embaras (quan ens deixin tornar-lo a intentar). I ara m'han dit q prengui ACFOL. Si mireu la composicio veureu q acfol porta com 10 vegades més acid folic q gestagyn, yodocefol i molts altres... ja dic q molta gent pren aquests i els ha anat bé, pero jo des de la meva trista experiència, quant més acid folic i quan abans el comenceu a prendre millor (jo vaig començar 4 mesos abans del positiu i hem acabat aixi pero bueno, mes val q sobri q no q falti=
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dl. juny 17, 2013 11:12 am

cositina ha escrit:mireu-vos la quantitat d'acid folic q porta cada marca. Jo prenia gestagyn embarazo. El més probable és q no tingui res a veure, però he hagut d'interromprem l'embaras per espina bifida i com us podeuy imaginar ara estic obsessionada amb el tema de l'acid folic de cara al proper embaras (quan ens deixin tornar-lo a intentar). I ara m'han dit q prengui ACFOL. Si mireu la composicio veureu q acfol porta com 10 vegades més acid folic q gestagyn, yodocefol i molts altres... ja dic q molta gent pren aquests i els ha anat bé, pero jo des de la meva trista experiència, quant més acid folic i quan abans el comenceu a prendre millor (jo vaig començar 4 mesos abans del positiu i hem acabat aixi pero bueno, mes val q sobri q no q falti=

Hola bonica,
Tens raó que l'Acfol porta 5mg d'acid fòlic versus els 400mcg que porten la majoria. Però els 5mg diaris només estan recomanars per a persones amb antecedents com el teu. De manera genèrica amb 400mcg d'acid folic, 2 mcg de vitamina b12 o cianocobalamina i entre 200-300mcg de yodur potàsic és suficient. La resta de vitamines i ions, no està demostrat que serveixin per res i encareix molt el producte. jo, en el teu cas, a més del comprimit d'acfol, em pendria un del yoduk 200 per cobrir les necessitats de iode i prevenir l'hipotiroidisme congènit, les conceqüències del qual també poden ser una bona p**ada. I en gent sense aquest antecedent que prefereixi prendre acfol, també ho pot fer, però prenent a més el yoduk 200. Una forta abraçada Cositina.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Tana
Entrades: 506
Membre des de: dt. maig 07, 2013 6:13 pm

EntradaAutor: Tana » dl. juny 17, 2013 7:05 pm

Jo de moment em prenc Natalben preconceptivo, però aprofitant que se m'està acabant i que anava al metge he demanat una recepta i com que el natalben no entra m'han receptat NATIFAR... no em sona de res.. ja veurem que tal va...
Araneta
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » dc. juny 19, 2013 1:20 pm

cositina ha escrit:mireu-vos la quantitat d'acid folic q porta cada marca. Jo prenia gestagyn embarazo. El més probable és q no tingui res a veure, però he hagut d'interromprem l'embaras per espina bifida i com us podeuy imaginar ara estic obsessionada amb el tema de l'acid folic de cara al proper embaras (quan ens deixin tornar-lo a intentar). I ara m'han dit q prengui ACFOL. Si mireu la composicio veureu q acfol porta com 10 vegades més acid folic q gestagyn, yodocefol i molts altres... ja dic q molta gent pren aquests i els ha anat bé, pero jo des de la meva trista experiència, quant més acid folic i quan abans el comenceu a prendre millor (jo vaig començar 4 mesos abans del positiu i hem acabat aixi pero bueno, mes val q sobri q no q falti=

Cositina, a mi el gine em va dir que prengués ASPOL, que porta el doble que l'ACFOL... si vols buscar info, endavant! Potser et va bé.
Un petonet!!! :-()-)
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
BellaMar
Entrades: 174
Membre des de: dc. juny 19, 2013 1:16 pm

EntradaAutor: BellaMar » dc. juny 19, 2013 1:31 pm

Hola a Totes!!!
Soc nova, porto llegint uns dies i avui m´he animat a a enregistrarme.
Cap a septembre, la meva parella i jo em pensat anar a buscar el nostre primer fill, estic una mica verda en tots els temas relacionats amb l´embaraç.
He demanat hora per per anar a gine...m´han donat per finals de Juliol.
haria de començar a pendre acid folic ja?? o es millor que esperi la visita del gine?
Quan de temps abans s´ha de pendre l´acid folic?

moltes gracies!!!!
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR-HIVERN:
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::