quina mútua recomaneu?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
akrina
:: gosset
Entrades: 472
Membre des de: dl. des. 31, 2012 7:31 am

quina mútua recomaneu?

EntradaAutor: akrina » dl. feb. 18, 2013 9:26 am

Bon dia!!

Us volia demanar, a les q teniu mútua contractada quina creieu q es la millor, si em podeu dir experiencies (tant bones com dolentes). Per altra banda no tinc massa idea de com funciona, si em podeu donar 4 recomanacions us ho agraire!!!

Moltes gracies x avançat!!
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: quina mútua recomaneu?

EntradaAutor: jpc » dl. feb. 18, 2013 9:34 am

Bon dia Akrina

jo vaig ser durant un any de Sanitas i ara de Medifiatc. He canviat només pel preu ja que em feien una oferta. Amb totes dues he estat molt contenta. Alguns aspectes a tenir en compte són quins hospitals tenen concertats i el quadre mèdic tot i que normalment tots les mútues tenen els mateixos.
A Medifiatc ara tenen la Clínica Diagonal que està a Esplugues i està super bé, és clar a mi em queda a prop. Sanitas va comprar la Clínca CIMA i ara és el seu hospital propi, jo no hi vaig anar mai però conec infermers que hi treballen i està força bé.
Pel tema autoritzacions i qüestions administratives totes dues funciones bé.
Imatge
akrina

EntradaAutor: akrina » dl. feb. 18, 2013 10:00 am

jpc ha escrit:Bon dia Akrina

jo vaig ser durant un any de Sanitas i ara de Medifiatc. He canviat només pel preu ja que em feien una oferta. Amb totes dues he estat molt contenta. Alguns aspectes a tenir en compte són quins hospitals tenen concertats i el quadre mèdic tot i que normalment tots les mútues tenen els mateixos.
A Medifiatc ara tenen la Clínica Diagonal que està a Esplugues i està super bé, és clar a mi em queda a prop. Sanitas va comprar la Clínca CIMA i ara és el seu hospital propi, jo no hi vaig anar mai però conec infermers que hi treballen i està força bé.
Pel tema autoritzacions i qüestions administratives totes dues funciones bé.

Gracies jpc,, nosaltres ens haviem mirat sanitas pq tenim una clinica al poble on hi ha metges q hi entren...si m.aneu donant punts positius ens quedarem amb aquesta, pero voliem barrejar.ne diferents possibilitats :ok:
Kamala
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

EntradaAutor: Kamala » dl. feb. 18, 2013 10:06 am

Jo tinc Sanitas, però crec que t'has de fixar en el quadre mèdic que entra si t'agrada i està en els teus plans o no....
misita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dc. feb. 17, 2010 9:28 am

EntradaAutor: misita » dl. feb. 18, 2013 10:09 am

Jo també en tinc sanitas no puc recomenar-te altre perquè solament he estat amb sanitas. I em surt cada mes 54€ i en té una carència de 1 any em sembla....
Esperant fins al 01/05 a poder començar de nou....
Estarás toda mi vida en mi corazón
Kamala
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

EntradaAutor: Kamala » dl. feb. 18, 2013 10:13 am

misita ha escrit:Jo també en tinc sanitas no puc recomenar-te altre perquè solament he estat amb sanitas. I em surt cada mes 54€ i en té una carència de 1 any em sembla....

Jo pago 46,9 € (em fan descompte per l'empresa) i vaig tenir una carència de 8 mesos
Tome
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: Tome » dl. feb. 18, 2013 10:31 am

Nosaltres estem a Allianz i molt be, però es un pel careta, no he tingut cap problema per fer-me les proves i el meu home que va estar operat per la mútua, ens varem pensar que no li entraria i no van ficar cap problema.
A mi m’han parlat de Asefa que es barateta i entra igual que a les altres.
Però lo que si que tens que mira com te diuen es que entri lo que a tu et pot interessa.
Com per exemple lo que dius del metge del poble.
Sort guapa
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dl. feb. 18, 2013 10:40 am

Hi ha moltisims metges i cliniques q entren en pràcticament totes les mútues. Crec q t'hauries de fixar en aixo:
-el metge o clinica on voldries anar, entra en la mutua q estas mirant? Pots comprovar si entra en totes, i descartar aquelles on no entri
-mira't la carència per a parts o el q tinguis pensat fer amb ells! si ara mateix ja estas prenyada i cantem el teu positiu aquest mes... potser ja no t'agafarien en la majoria de mutues (bueno t'agafarien pero no t'entraria el part) ja q quasi totes et posen minim 9 mesos de carència per a parir perquè la gent no s'apunti quan ja esta prenyada sino abans
-preu. Pot variar bastant d'una mútua a una altra, per a mi és un element important
-si t'interessa algun tema concret q no entri a totes les mútues (per exemple tema dentistes, o proves d'infertilitat) mira't les cobertures q entren a cadascuna.

Jo tinc Medifiatc. No perquè l'hagi triat jo, sinó perquè ens la paga l'empresa a tota la plantilla. Mai abans havia tingut mútua aixi q no puc comparar. Crec q no és massa cara (hem mirat per afegir al cositino i em sortia per uns 40 euros al mes). Per a aconseguir autoritzacions de moment no he tingut problema (n'he demanat dos cops, per a resonància i per a biòpsia, i en els dos casos la vaig demanar per internet i la tenia en 24 hores). De metges només he provat amb la Quiron, q és una clinica q justament crec q entra a totes les mútues. Però no podia triar qualsevol gine de la quiron: alguns entren i alguns no. Em fan pagar pel liquid de contrast de les resonancies però tinc entès q a quasi totes les mutues és aixi. I segons les cobertures, amb medifiatc no entra cap prova d'infertilitat: amb altres mutues crec q si q entra alguna cosa
akrina

EntradaAutor: akrina » dl. feb. 18, 2013 10:44 am

Moltes gracies x la info! :ok: a veure si hem fet diana aquest mrs, i sino ens ficarem awuest mes a triar.la amv tranquilitat
miriameta
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 18, 2013 10:47 am

i no sabeu quan val una eco o una visita sense tenir mutua?
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. feb. 18, 2013 10:51 am

miriameta ha escrit:i no sabeu quan val una eco o una visita sense tenir mutua?

no ho he fet mai però pel q he vist una mica per sobre a internet crec q segurament estarà entre al voltant d'uns 80-100 euros aprox...
Tome

EntradaAutor: Tome » dl. feb. 18, 2013 10:53 am

miriameta ha escrit:i no sabeu quan val una eco o una visita sense tenir mutua?

Jo quant no tenia mutua pagava uns 60 € me sembla i no crec que hagin pujat molt, si no no tindrien pacients.
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 18, 2013 11:07 am

mare meva... perque la m.. de la SS ha tret la eco 1ª de confirmació :ufs: :ufs: :ufs: i fins les 12 set em done a mi un atac de nervis...
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. feb. 18, 2013 11:10 am

miriameta ha escrit:mare meva... perque la m.. de la SS ha tret la eco 1ª de confirmació :ufs: :ufs: :ufs: i fins les 12 set em done a mi un atac de nervis...

No sabia q abans fesin eco de confirmacio, em pensava q fins la 12 res. Igualment jo a la mutua ja he trucat i em van dir q la visita s'havia de fer abans de la 8a setmana, i la meva gine no tenia forat abans aixi q anire just abans de la 8a. Igualment he demanat hora tambe a la llevadora delcap, per la ss, la tinc la setmana vinent
Tome

EntradaAutor: Tome » dl. feb. 18, 2013 11:11 am

miriameta ha escrit:mare meva... perque la m.. de la SS ha tret la eco 1ª de confirmació :ufs: :ufs: :ufs: i fins les 12 set em done a mi un atac de nervis...

Que c……. nena es una passada. Jo vaig ara al Dr. Hernaiz de la Perpetuo, es molt maco, amable, simpàtic, etc… Però allà no se que cobren ja que sempre he nat per la mútua. Si t’interessa demana hora rapit per que normalment te llista d’espera.
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dl. feb. 18, 2013 11:15 am

cositina,
jo tinc mutua terrassa i el liquid del contrast mai l'he pagat, sempre m'ha entrat.I el meu home ja porta unes quantes ressonàncies amb contrast :ok:
Imatge
Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. feb. 18, 2013 11:18 am

pilar ha escrit:cositina,
jo tinc mutua terrassa i el liquid del contrast mai l'he pagat, sempre m'ha entrat.I el meu home ja porta unes quantes ressonàncies amb contrast :ok:

Doncs millor! A medifiatc no entren, i se d'alguna mes q tampoc. Jo de les dues resos q he fet una vaig pagar i l'altra em vaig fer l'estrangis i no em van cobrar res jeje
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 18, 2013 11:19 am

gracies noies!

tome, A mi tambe m´agrada l´Hernaiz, es el que em va fer la morfo l´altra vegada :)
trucare dema... perque no mespero a les 12...
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Triquiñuelas
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dc. maig 16, 2012 12:36 pm

EntradaAutor: Triquiñuelas » dl. feb. 18, 2013 11:54 am

Jo estic amb Clinicum i de moment bé, però portem poquets mesos. La carència per embaràs, era que t'havies de quedar embarassada al mes següent de contractar, mínim. Si el nen és 7 mesino entrava de totes maneres el part.
akrina

EntradaAutor: akrina » dl. feb. 18, 2013 12:12 pm

Caran!! Moltes gracies x les respostes :content: n.hi ha q no les havia ni sentit!! Buscare info, a veure quina es la q millor servei ens ofereix! Pq com q vivim lluny de bcn no n.hi ha tantes q ens vagin be...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::