Como tomar Ácido Fólico??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Almarti
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. jul. 24, 2012 8:45 am

Como tomar Ácido Fólico??

EntradaAutor: Almarti » dl. nov. 26, 2012 8:15 pm

Buenas.Tengo una duda a cerca de como tomar el Ácido fólico. En muchos sitios he podido leer que se ha de tomar durante 3 meses antes de ponerse a buscar. Pues vereis, mi ginecologa me ha dicho que lo he de tomar durante un mes cada 3 meses. Es decir k lo tome en Agosto pues hasta Noviembre no he buelto a tomarlo. Que opinais??
Ninetaa
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Como tomar Ácido Fólico??

EntradaAutor: Ninetaa » dl. nov. 26, 2012 8:28 pm

cada maestrillo tiene su librillo... jo m'he trobat ginecolegs que diuen que només cal prendre'n tres mesos, d'altres que sempre des d'abans de començar a buscar, he vist casos de noies que només els hi recepten un mes... jo penso que l'acid fólic no sobra, pero si veus que la cerca s'allarga molt sempre pots fer 'descansos', són vitamines que també es troben al menjar, aixi que el que fas al prendre les pastilles realment es assegurar-te que els diposits els tens ben plens, la resta, ho pixes.
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
Alexita012
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dl. nov. 26, 2012 8:38 pm

Doncs a mí em va donar àcid fòlic per 2 mesos i em va dir que el tercer descanses... i així farem. Ara estic començant la segona caixa i si aquest mes no hi ha sort, gener descansaré i febrer tornarem a prendre'l. Decididament, cada ginecòleg té la seva opinió! :ok:
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. nov. 26, 2012 9:06 pm

El meu ginecoleg em va recomanar pendre l'acid folic 3 mesos abans de buscar, fa 10 mesos que va neixer el meu fill i encara l'estic prenent, el gener ja l'acabo.
Almarti

EntradaAutor: Almarti » dt. nov. 27, 2012 7:47 pm

Moltes grasies per la vostra resposta!! La veritat es que no se que fer. També m'han dit que si el prens just quan et quedes es dulent. Que penseu d'aixo???
Mida
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Mida » dt. nov. 27, 2012 8:19 pm

A mi em va dir la gine que el prengués 2 mesos abans de buscar, (un mes abans de deixar les pastilles i l'últim mes de les pastilles) però quan vaig tornar a fer-li la consulta de quin àcid fòlic podia comprar em va dir que podria pendre'l fins que m'hi quedés, vaig començar a l'octubre i em va dir que si m'hi quedaba per exemple a l'abril no passava res :ok: això sí, que quan tingués el positiu que hi anés que em canviaria les pastilles.

Hi ha noies a les que els hi han dit que el prenguin quan s'hi queden , però per prevenir defectes del tub neural (cervell i medul.la espinal) durant les primeres setmanes d'embaràs, recomanen prendre'l abans de quedar-te embarassada. Et poso l'enllaç d'un artícle que parla d'això :ok:
http://www.bebesymas.com/embarazo/acido-folico-ayuda-indispensable-durante-el-embarazo

Cada ginecòleg té el seu punt de vista : lasito :
Alexita012
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dt. nov. 27, 2012 8:26 pm

Aleshores a ninguna us ha dit que feu un descanset amb l'àcid cada X mesos??? bueno si de cas tornaré a trucar i preguntaré... Mida a mi sí que em va comentar que quan aconseguís la panxu em canviaria l'AF per un altre amb suplements vitaminics!!! :ok:
Imatge
fada81
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. maig 18, 2012 2:36 pm

EntradaAutor: fada81 » dt. nov. 27, 2012 9:58 pm

A mi emvaren dir que el prenguès tres mesos abans de començar a buscar, i que mentres busquèssim no calia que fés descansos. Com per un tema personal vam postposar la cerca, el doctor em va comentar que les deixés mentre no ens tornèssim a decidir, i com ara hem començat de nou, desde el mes passat que he tornat a començar a prendre-les. Em va comentar que és un complex vitaminic, que el que el cos no necessita ho expulsa.

Per cert! el bròquil té molt àcid fòlic,i jo en menjo molt! Em vaig enterar quan ja feia temps que en menjava
Imatge

Laia, ens fas molt feliços!!
Belisa
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dc. nov. 28, 2012 3:35 am

a mi em va enviar una capsa de foli12 cada 6 mesos em va dir que en paisos desenvoupats era sobradament mes que suficient......un mes de descans d anticonceptius mes l.acid folic i despres a buscar amb sense presa pero sense pausa....ja.ja.ja
Almarti

EntradaAutor: Almarti » dc. nov. 28, 2012 4:56 pm

Al final es veritat que cada ginecòleg diu la seva. En principi són vitamines i se suposa que no ha de ser dolent prendre'l durant més o menys temps.
Tome
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: Tome » dc. nov. 28, 2012 5:31 pm

A mi hem va dir que pregues dos mesos abans de comença i res mes ni descans ni res.
La veritat que jo no vaig comença fins que no vaig deixa les pastilles, es tan difícil que fos a la primera que vaig pensar que no valia la pena. Ara ja porto els dos mesos
ninet@
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dj. oct. 04, 2012 9:55 am

EntradaAutor: ninet@ » dl. des. 03, 2012 1:35 pm

A mi no hem van dir que descanses, el que si que hem va dir que hem prengues 3 mesos el yodecefol i pares un mes, altre cop 3 mesos de yodecefo i aixi anant fent....
Imatge
Sílvia26
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. des. 12, 2012 10:04 am

A mi em va aconsellar prendre'l quan comencés la cerca i que ja no el deixés fins que tingués el nen, o sigui, que l'hauré de prendre fins que pareixi. De totes maneres, començarem la cerca ara i el prenc des d'octubre, així ja tinc el cupo de vitamines amunt!
Imatge
Tome
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: Tome » dc. des. 12, 2012 12:48 pm

A mi em va donar un per la recerca i quant sapigues que tinia panxa el canvies per un altre que tambe tinc la recepta
sym
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: sym » dc. des. 12, 2012 1:01 pm

L'àcid fòlic es pot prendre desde que et quedes embaraçada, pero si es un embaraç planificat et recomanen que el prenguis abans per "omplir els diposits" perqué m'enteneu, ja que preveu malalties del tub neural en el fetus. Es poden fer descansos o fer-ho tot seguit, això a gust del consumidor, de fet arriba un moment que en tens prou i no fa gaire més efecte, però tampoc pasa res per prendre'l uns quants mesos, no us fará cap mal.
Respecte a prendre'l durant l'embaraç el que es sol fer es canviar-lo per unes altres pastilles que, a banda de l'àcid fòlic, també tenen altres vitamines bones per la mare i el nadó. Pero no es pas dolent prendre'l durant l'embaraç, al contrari, es necessari.
Bé espero que us ho hagi aclarit una mica, no sóc ginecòloga però si metgessa i mare (per si teniu qualsevol més dubte).
Jo el vaig començar quan vam començar la recerca, i quan anava a fer un descans embaraçada! aixi que ja no el vaig poder deixar, jeje.
Imatge
Imatge
Panxupacte d'ex-esperadores 2013!!! Miriameta :-()), Sym :-()), Noyja :-()), Kamala, Mer82, Sílvia26, Cositina, LyD, Tome i Alexita012
Almarti

EntradaAutor: Almarti » dj. des. 13, 2012 7:43 pm

Moltes grasies sym per la teva resposta. Bueno grasies a totes!!!
sym
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: sym » dv. des. 14, 2012 8:00 pm

De res noia, per això estem ;-)))
Imatge
Imatge
Panxupacte d'ex-esperadores 2013!!! Miriameta :-()), Sym :-()), Noyja :-()), Kamala, Mer82, Sílvia26, Cositina, LyD, Tome i Alexita012
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dv. gen. 04, 2013 3:52 pm

Yo estoy tomando el Foli-Doce, concretamente desde hace tres días, con el café de la mañana, a primera hora.
La gine me comentó que me lo tomara los 2-3 meses antes de concebir y si luego no me quedaba, que descansara un mes y volviera a retomarlo...
Imatge
miansil-27
:: gosset
:: gosset
Entrades: 444
Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am

EntradaAutor: miansil-27 » ds. feb. 23, 2013 12:02 am

hola maques!! Jo no se qeu fer... tinc la capsa comprada i fins el dia 14 de març no tinc gine!
Ens hem posat ja a fer pinxitos, pero em fa cosa prendre les pastis sense qeu n'ho digui la gine... Que faig?? me les começo a prendre ja i així vaig un mes per endavant o m'espero?? :-o00m
Imatge
SOLEX76
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

EntradaAutor: SOLEX76 » ds. feb. 23, 2013 10:58 am

miansil-27 ha escrit:hola maques!! Jo no se qeu fer... tinc la capsa comprada i fins el dia 14 de març no tinc gine!
Ens hem posat ja a fer pinxitos, pero em fa cosa prendre les pastis sense qeu n'ho digui la gine... Que faig?? me les começo a prendre ja i així vaig un mes per endavant o m'espero?? :-o00m

hola miansil-27!. Prendre-te'l, és innocu, l'àcid fòlic és vitamina B (ara no recordo quina, crec que vit B9) i mal no et farà. Normalment el recomanen prendre durant 3 mesos abans de cercar per fer dipòsits de vit B (es va acumulant a l'organisme, ara no sé si al fetge) i n'hi ha estudis que confirmen que ajuda a prevenir defectes en la formació del tub neural del bb.

Si cerques info d'això trobaràs moltíssima, tant aquí al SP com a internet. (ara que abans de trametre he anat un poc enrera, he vist que la sym responia en això que demanes un poc més amunt!! :ok: )

Sort amb la cerca!!

.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::