♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Papalloneta01
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 9:16 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Papalloneta01 » dl. feb. 05, 2018 7:14 pm

Holaaaa!!!

Gràcies a totes x la benvinguda i pels ànims!!!

I sort també amb les búsquedes. Això dels símptomes em sembla que ens passa a totes des del moment q comencem a buscar!!

Mode ego: tinc l'analítica la setmana vinent. I buffff miro de no pensar massa i x sort amb la nena i la feina estic prou distreta!! Pero tinc aquella cosa q fa q estigui com nerviosa... I no noto res, xo amb la nena tpoc vaig notar res. Aixi que a esperar zz:-)

Ànims a tope que segur que el febrer portarà moooolts positius!!
lavida
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

EntradaAutor: lavida » dl. feb. 05, 2018 7:19 pm

Bon vespre!!! Entro un momentet per personalitzar, a veure si puc dir alguna coseta a totes...

arigalma: tu fes avui i dimecres i dijous i divendres i sempre que puguis, com més pinxitos més opcions! jeje ..::··

eupatina: va, no et desanimis que oi que no tens la W, doncs espera't...! El desespero pot ser pesat i llarg, però fins que no hi ha W hi ha esperança! Intenta distreure't.

Mimi: si t'has de quedar més tranquil·la esperant, espera... t'entenc, perquè veure un negatiu fot bastant... així que a veure si amb una mica de paciència la W no et baixa i ens pots cantar un positiu, molta sort! Jo tb soc de tempes, m'ho apunto directament a mà, i de normal estic entre 36.5 i el mateix dia de la W estic a 36.8 o així... o sigui que no en facis cas... cada cos és diferent.

silvia: que ben aprofitat nena, això sí que és un bon cap de setmana!!! A veure si amb tants pinxitos heu fet diana! Esperem que així sigui!!! :love: Jo també estic amb TO i avui tb m'he despistat... deu ser la pluja...! jaja

Coaner: va que entre una cosa i l'altre aquest mes serà vostre segur... mentre no arriba la SW pots anar practicant que mai fa mal! jeje I sinó encanta't mirant la neu... que és magnific veure nevar!!! x*x*x

Lluna: jejej era jo la dels noms! Ens haurem de fer un traspàs d'informacions... però amb tot crec que el de nena també l'anem tenient clar... jo li vaig deixant anar al meu home i no m'hi posa mala cara! Però sóc mestra i em costa força decidir els noms... tots em recorden a algú (per bé o per mal) jajaja

Nostreta: Elna és molt bonic... i saber que és de la Maternitat encara més...! Nael no l'havia sentit mai i la veritat és que sona molt bé, és finet i dolç. Bona elecció!

Lleona: si tenies TO+ i vau aprofitar segur que donarà el seu fruit, n'estic convençuda! Relaxa't i cuida't i esperem que no aparegui més la W! Sort bonica!!!

Papalloneta: benvinguda al club!!! A veure si estàs de sort i ens cantes un positiu aquest mes mateix!!!

Mode ego: des de diumenge faig TO dels onestep. No se'm veu bé la ratlleta de sota, és a dir, n'hi ha una que es marca força i surt relativament ràpid i un altre que és moooolt fluixeta, avui més que ahir, i que no puja d'intensitat, és queda així. Diria que ho faig bé, però ja ho dubto hi tot... representa, pel què he entès, que quan surti la de sota del mateix color que la de dalt és quan ovulo, oi?
Per la resta tot igual, encara que em surti o ho interpreti com a TO- jo de SW por si las moscas...! Que després no sigui dit! jejeje

PEPOS i abraçades!!! :p-) :p-) :p-)
Imatge
LlunadeXocolata
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. feb. 06, 2018 6:29 am

Bon dia noies!!

Silvia Quin plan més xulu!! Divertit i ideal per cansar les nenes i que us deixin fer!! jajaja :content:

Mimi T'has tornat a prendre la tempe? La temperatura pot canviar per moltes raons... per això està bé que encara que baixi countinuïs fent el seguiment ... x veure si es mantè a la baixa o bé torna fer pujada... Si es mantinguès a la baixa... probablement confirmaria que no hi ha hagut concepció... Si tornes a pujar hi hauria la possibilitat d'embaràs...
A mi em sol baixar a uns 2 o 3 dies abans de la W. Ja ens diràs!! Tan de bo hagi pujat!! Jo de tu si avui no baixa la W demà al llevar-me em miraria la tempe! Molta sort!!

Eu Hi ha mil símptomes d'embaràs... i la meitat són també símptomes de regla!! Els símptomes que sents poden ser reals... no tenen perquè ser fantasma, senzillament quan estem buscant cada cosa que notem o sentim ho atribuïm a un suposat embaràs... A totes ens passa! Ànims!!
El que comentes de la tempe, de vegades baixa al produir-se la implantació... és a dir a uns 8-10 dies post ovulació, però la baixada de tempe ha de ser un ...dos dies com a molt... i de seguida ha de tornar a pujar ...
Penseu que la tempe és un bon mètode per coneixer millor el nostre cos però no és infalible, pot variar per molts motius!!
Ànims amb la cerca!!!

Papalloneta Si em dius la data en què tens el resultat ho afegeixo a la llista!!!
Ànims! Tan de bo sigui un positiu com una casa!!!!

Lavida Si! Quan les dos línies siguin del mateix color i intensitat, o fins i tot que la ralla del test ho sigui més, és quan ho has de considerar positiu!! Tranquila! Al principi costa!! Però llavors ja li vas enganxant el truquillo jaja :content:
Per cert! A mi em passa alguna cosa semblant amb els noms... jo estic a la llar d'infants...i clar veus passar a molts nens...amb tot tipus de noms.... Però clar, llavors sempre l'associes amb aquells nens! jaja I com siguin una mica bixus...jajaja
És un problema!!

Modo Ego: Doncs res, jo estic en mig de la SW que suposu que donarem per acabada en breus, estic contenta perquè comparat amb el mes passat hem pogut fer més intents :globus: Menys mal!! jaja
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dt. feb. 06, 2018 6:55 am

Bon dia!

Entro ràpid abans de la feina en modo soso.

No sé qui ho ha preguntat però la nostra filla es diu Senda (diminutiu d'Elisenda). I m'uneixo al club de les profes! Jo sóc educadora infantil i faig de TEI a p3 i això de tenir mil noms cada dia ho posa difícil a la tria. Per això nos busquem noms poc comuns i originals. De moment tenim Elna i Nael però no sé si canviarem Elna per un menys comú, perquè últimament s'ha posat molt de moda. Una forma de saber si un nom té molta incidència és mirar-ho al Idescat a Catalunya i al INE a Espanya.

Ego: ahir ja em va sortir TO- després de 2 dies + però ahir no vem poder fer pinxitu. A veure si avui podem!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dt. feb. 06, 2018 8:07 am

Bon dia noies!!

Mimi, jo no tinc ni idea d’això de les temperatures… com estàs avui? Ha aparegut la W?

Eu aquests ànims amunt!!! Segur que ben aviat veuràs el positiu! I això de sentir-se molt contenta… jo amb l’Ariadna estava com sempre, de fet no estava gaire contenta perquè pensava deixar el meu ex just quan vaig veure el positiu… així que no ho prenguis com una senyal que serà un cicle negatiu. Cada embaràs es un món i depèn també molt del moment de la vida que passis. :-()-) :-()-)

Arigalma, moltes vegades ens han tallat o han estat molt pesades i no ens han deixat fer res… el truco es cansar-les molt molt molt jajajajaj :pandi:
Com va la SW? Has tret forces per començar-la?

Lavida, crec que anem igual jajajaj ahir vaig començar amb els TO i surt una línia moooolt clareta… però igualment nosaltres anem fent jiji >.-<:

Lluna gaudeix de la SW nena! :love: :love:

Lleona no havia sentit mai aquest nom! M’agrada!

Els noms… jo el de l’Ariadna el tenia molt clar des que tenia uns 8 anys o així…. Tenia una Nenuco que es deia així i quan vaig saber que portava nena… el meu ex no va tenir res a dir jajajajaj Ara el de nen el tenim més o menys clar, i es 100% popular, Marc. De nena res, no coincidim gaire en noms ell i jo jajaj :-o00m :-o00m

Ego: vale, ahir a les 16h vaig fer el meu primer TO. L’he enganxat a una llibreta del treball i l’he portat, junt amb 1 TO nou, així intentaré fer-lo a les 12h. El d’ahir te una 2n línia molt clara, gairebé invisible. En teoria hauria d’ovular dijous-divendres, així que veurem com surten aquest dies… tinc bastants dolors d’ovaris però no hi ha clara d’ou, així que no sé si tindré un altre cicle rarito com el mes passat! Sort dels TO! :b-)))
Imatge

Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. feb. 06, 2018 10:05 am

Bon dia noies!
Doncs puntual com sempre, aquest matí ha apregut al warry :ufs:
Aixi que cap al març. Ara trucaré al gine per veure que fem amb l’omifin porque ja fa 7 mesos que fem tractament i res
Despres us llegeixo a la feina
Imatge

Imatge

Imatge
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

EntradaAutor: nostreta » dt. feb. 06, 2018 1:31 pm

Hola guapes!

Mimi quin greu... Doncs que passi ràpid i cap al març amb energia positiva!

Lluna, lavida, silvia... A tope amb la SW ..::·· no desaprofiteu cap oportunitat!

Lleona, nosaltres al revés, Elna ho tenim claríssim des d'abans de ser pares en canvi Nael encara em costa. El vaig descobrir per la trobada d'Elnes que hi havia un Nael i em va agradar la idea de que fos el "mateix" nom. De moment no n'hi ha cap altrr que m'agradi.

Jo tampoc sé qui ha preguntat com es diu el mes fill, ara no ho trobo! Es diu Gerard, un nom molt normal, ens va costar moooolt decidir-nos, els que m'agradaven a mi no li agradaven a ell,d de fet no el teníem ni a la llista, un dia va sortir i au, decidit.

Aquí una altra mestra!! Jo sóc de primària però no estic exercint de mestra sinó d'integradora social amb joves en risc d'exclusió social. M'encanta la feina però l'horari de tardes em mata i estic desitjant trobar feina a una escola.

Ego: acabo la SW i comença el desespero.... Quin avorriment!

Llenço una altra pregunta: On viviu o d'on sou?? Potser ens tenim a prop i no ho sabem!
Imatge

Imatge
airyn_jp
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

EntradaAutor: airyn_jp » dt. feb. 06, 2018 8:20 pm

Hola boniques!!

Us tinc abandonades!! Ho sento molt!

Respecte els noms aqui una que també es mestra, de primaria i secundària, ara treballant a la secundaria, i també ens costa mil trobar noms... el gran es diu Alan i he de reconeixer q Nael m’ha agradat molt! Altre opcio q teniem pensat per nen també es Evan...

He llegit q ha arribat la warry mimi, ho sento! Molts anims

Us he llegit desde el mòbil i em ballen els noms!

Unes cuantes entreu en sw disfruteu molt!

Eupatina el tema simptomes es un rollo porque son els mateixos gairebe per una cosa i per l’altre...

Respecte la nova enquesta jo soc de Gavà!

Mode ego: us vaig dir que la warry havia arribat, però desde llavors nomes he tacat una mica cada dia... he fet te aquest matí però negatiu, aixi que no sé ben bé que passa perque no m’havia passat mai... així que ja us informaré!

Un petoneeet
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Lleona
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dt. feb. 06, 2018 9:31 pm

Mimi, quina me aquesta maleïda! El següent serà el bo!!

Airyn i si esperes una mica i tornes a fer TE? Pot ser implantació? Es va avançar la warry o ha vingut quan tocava?

Ego: nos continuem en SW però avui ja he demanat hora al meu gine per a fer visita per la IA. La he agafat per després de la DNW. Esperem que la haguem de canviar per la eco de les 7 setmanes però de moment ja vaig preparant el terreny. Bona nit maques!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Coaner
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dc. feb. 07, 2018 6:15 am

Bon dia,

Entro en modo soso, vaig col·lapsada i no tinc massa temps. Vaig llegir-vos ahir i tampoc vaig poder... em sap greu.
Mimi Quin greu aquesta w,,, ànims guapa!!! Una abraçada :-()-)
Ayrin A veure si pot ser implantació?
Lleona Ja ho tens aquí això!!!
Lluna Molt bé aquests deures!!!
Eu Crec que ahir et vaig llegir i estaves molt desanimada, (perdona si em confonc) Ànims amunt, bonica!! I no t'atabalis tan!!
Crec que moltes vau dir que estàveu amb TO. Que veieu molts positius i gas amb els pinxitos!!! :p-)
Algú em demanava que és l'Energysil vigor... el meu maromo té l'esperma de poca qualitat, segons els semenogramas no és impossible, però una mica d'ajuda aniria bé. Ja pren unes pastilletes recomanades per la gine, però el nostre fisio ens ha aconsellat el ginseng, i com ell és anti medicament, però la paraula del fisio és sagrada, doncs que pugui anar provant algo. Perquè em costa molt que es prengui res. El fisio ens va aconsellar infusionar l'arrel del ginseng, però no ho em trobat de cap manera. I en pastilletes són les que conté més quantitat. Ja us explicaré si va bé o no....
Perdoneu perquè em deixo molt per comentar, m'hi agafo alguna altre estona.

Ego No gairè a comentar... segueixo amb l'omifin.
Bon dimecres!! :b-)))
Imatge
Imatge
LlunadeXocolata

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. feb. 07, 2018 6:25 am

Bon dia!!

Post actualitzat! :ok:

Lleona A per la SW!!! A gaudir-la!! :content: I sobre lo del gine... Fas bé de ser precabuda....d'aquesta manera si baixa ja saps que ja esteu movent fils per la IA.... i si no baixa com tu dius, tan sols s'haurà de canviar el motiu de la visita!! ànims bonica!! Tu ara disfruta de la SW!! >.-<:

Silvia El millor és fer-te el TO cada dia a la mateixa hora... o bé vàris al llarg del dia per compara i enganxar la ovulació!
Jo el que feia era enganxar-los a una llibreta i escriure-hi data, hora y dia de cicle, així després podia fer millor la comparació : lasito : Tan de bo tinguis un cicle tranquilet i enganxeu l'òvul!!!

Mimi Quin pal!!! Però vaja...si ha de venir...que sigui puntual la veritat!! Ara a recargar forces pel proper cicle!! Ja ens informaràs del que et diu el gine!! Una abraçada!!! :globus:

Nostreta Ànims doncs!! A passar el desespero com es pugui!! A mi em queda poquet per entrar-hi... i com que el mes passat no vam poder fer casi intents... de desespero no en vaig tenir gens .... i aquest mes sembla que em ve de nou :content:
Per cert!! Aquí una gironina!! :globus:

Airyn De vegades passa... de totes maneres com t'ha dit la Lleona jo potser esperaria un parell de dies i repetiria TE.... per si les mosques o si realment la veus una regla estranya... aniria a veure al gine a veure que et diu. Una abraçada guapa! Ànims!!!

Va noies!! A per el dimecres!! Que el divendres ja s'olora...jijijijiji
Imatge

Cercant des de Agost '17
silvia.xikillaa

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dc. feb. 07, 2018 7:34 am

Bon dia noies! Aquesta setmana se m’està fent mooooolt llarga... déu ser aquest fred polar que ha tornat a venir. :ufs: :ufs:

Mimi quin greu… has pogut parlar amb el gine?

Nostreta quin rollo el desespero! A passar-lo lo millor possible… :-o00m :-o00m

Airyn quina cosa més rara no, això de la warry? Potser que t’apropis a que et facin una ullada, així també et quedes més tranquil·la.

Lleona bueno tot preparat… ojalá puguis canviar la IA per eco! :-()-)

Coaner, a veure si pots aconseguir que el maromo prengui les pastilles. Si em passes a mi, hauria de ficar-li les pastilles a la força jajajjaaj

Lluna, sii! He agafat una llibreta i vaig enganxant-los. Ahir vaig fer un a les 12h i un altre a les 16h, però per ara es veu una segona línia gairebé invisible. Avui només en faré 1, a les 16h… en teoria ovulo demà o divendres així que avui hauria de veure’s més marcada no? : lasito :

Ego: doncs poca cosa, portàvem varios dies fent SW a tope i ahir entre el fred polar i els virus vam quedar dormits a les 22h... jajajja zz:-) zz:-) però bueno, per ara els TO han sortit negatius així que també va bé agafar forces! :b-))) :b-))) :b-)))

Per cert, jo sóc de Ripollet.
Imatge

Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

EntradaAutor: Eupatina » dc. feb. 07, 2018 9:59 am

Hola!

Gràcies pels vostres ànims! Nose que em va passar...ara ja estic més :-o00m . A més, l'Eupatino, em va dir que si m'obsessionava tant passava de ser una il·lusió a ser un problema. Crec que té raó! Així que he decidit estar positiva.

Silvia, jo visc aprop de RIpollet! Jo quan vaig ferTO, només el vaig fer un dia i era un clearblue (et surt una careta somrient). Crec que si em baixa la regla, el més que ve, en tornaré a comprar!

Lluna,gràcies per actualitzar el post! Com vas?

Coaner, jo havia sentit parlar de la maca andina, per homes!

Mimi, quin llàstima la warry! és lo bo i lo dolent de fer gràfiques, que veus la baixada de tempe i et vas mentalitzant...

Lleona, segur que amb l'hora demanada estàs més tranquil·la, heu fet molt bé els deures! A veure si tens sorpresa i canvies IA per ECO!

airyn_jp, com vas? Ja ha baixat del tot? Si dubtes, ves al ginecòleg i queda't tranquil·la.

Nostreta, fase avorrida! Jo estic igual! Ànims!

Modo ego: jo segueixo en ple desespero! el dia 12 m'ha de venir la W, però com que taco abans de tenir la regla, aviat sabré si vaig cap al març o no... El cicle passat vaig començar a tacar el dia 25 del cicle. Per cert, a algú més li passa? No tinc gaires símptomes, ni mal de pits ni res...Potser una mica de mal de ronyons i alguna rampeta, però crec que és de les classes de zumba! :miko:

Apa boniques, altre cop, gràcies pels ànims!

Eu
alivipa
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

EntradaAutor: alivipa » dc. feb. 07, 2018 12:53 pm

Hola a totes! M'agradaria afegir-me al grup:
NOM: Alivipa
EDAT DELS DOS: 32 i 37
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 18 mesos
CICLE DE CERCA: 6è
DNW: aproximadament el 22/02
QUALSEVOL COSA QUE VULGUEU EXPLICAR: qui espera, es desespera. He pensat que potser amb companyia serà de més bon passar. Espero que no faci que n'estigui més pendent. El primer embaràs ens va costar 6 mesos. Estic una mica tensa perquè esperava que aquest cop no ens costés tant i ja anem pels 6 mesos...
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dc. feb. 07, 2018 1:23 pm

Bona tarda!

Benvinguda Alivipa! Aquí ens fem companyia! A vegdaes va bé compartir pors/penes/dubtes/alegries, clar que a vegades també ens pot portar a estar més pendents de tot.

Mimi sap greu aquesta W! Ara a pasar-la i a per un nou cicle!! Ànims wapa! :-()-)

A les que esteu en fase desespero, ànims! Cada dia falta menys per veure el positiu. Crec que ereu Eu, nostreta i coaner?? Ah, i la Silvia??

Perdoneu però ara mateix sóc incapaç de personalitzar.

A l'enquesta. jo sóc de BCN!

EGO: estem en plena SW, al final vam començar ahir (just el dia que va aparèixer la clara d'ou) i ja li vaig dir al meu marit que per anar bé hauriem de fer deures cada dia fins divendres o dissabte.. a veure si ho aconseguim (tinc els meus dubtes).

Anem parlant!
Imatge

Imatge
LlunadeXocolata

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. feb. 08, 2018 6:25 am

Bon dia!!

Com aneu??

Silvia Ja va bé descansar!!! La veritat és que amb aquesta fred no ve gaire de gust!!! :content: Guardeu energies per quan els TO donin +!!!
Normalment quan s'acosta la ovulació si que van donant més marcat.... però cada cos és un món! I al igual fent els TO descobreixes que ovules més tard del què pensaves.... qui sap... Jo crec que el primer mes amb TO "és de prova" jaja perquè ben bé és quan aprens a fer-los funcionar i veus "exactament" quan ovules... el següent mes (si hi arribes!!) ja domines una mica millor la cosa... Que tot i que el vegi com "de prova" la panxu pot arribar igual eee jaja Em refereixo a l'ús dels tests... El primer cicle que jo els vaig fer servir vaig estar casi tot el cicle de SW :-D Doncs em va costar diferenciar el postiu jaja

Eu M'alegro que estiguis més animada!! Ja queda poc pel 12! Tan de bo hagis tingut sort!!!
Jo no solo tacar abans de que em baixi la W, i si taco és ben bé el mateix dia hores abans... Però pel que he anat veient per aquí diria que a altres els hi passa... A veure si alguna de les noies et pot dir alguna cosa més :miko:

Arigalma Deures molt ben fets!! jaja A disfrutar de la resta de la SW!! >.-<:

Alivipa Benvinguda al post!!!! Aquí trobaràs una tribu per fer-te companyia!! :ok:

Modo Ego: Doncs bé...donc per finiquitada la SW.... tot i que aniré fent algun deure per si les mosques jajaja : lasito :
Entro en modo desespero!!!!! :-o00m

Que passeu un bon dimecres!!! :love: :-()-)
Imatge

Cercant des de Agost '17
Coaner
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dj. feb. 08, 2018 6:58 am

Bon dia guapes,

Silvia Jo quasi quasi haure de fer el mateix, encara em demana perquè no hi ha prospecte amb contraindicacions, i és que només són vitamines... jajjaja
Eu Doncs l'Eupatino té tota la raó, deixa que el problema flueixi. Si no pots acabar convertint el problema en obsessió (t'ho dic per experiència) i llavors és complicat posar marxa enrere. Tot és més fàcil, si ens deixem portar i no fem treballar tan el de sobre les espatlles. Ànims bonica!!
Alivipa Benvinguda!!
Arigalma Jo encara no estic amb desespero, estic amb avorriment total. jajaja
Lluna Ànims amb el desespero!! Que siguiii moooooolt ràpid!! I ens porti bones notícies!!

Ego Com li deia a l'Arigalma, avorriment total!! Però ja vaig pensant que no sé pas com ens ho traginarem aquesta sw, perquè entre enfeinats i que tinc les cervicals cruixides. Ahir m'hi vaig posar escalfor, però no m'ha millorat gaire.... Demà tinc la eco, però tampoc estic convençuda de que em vagi molt bé, perquè aquest cicle no he tingut cap simptome, el passat molts fogots, però aquest vaig força malhumorada, (salto de seguida) i no crec que sigui de l'omifin.

Bon dijous gras!!! Les que teniu peques potser les teniu d'excursió? :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dj. feb. 08, 2018 7:43 am

Bon dia noies! Per fi arriba el cap de setmana!
Avui les meves nenes no marxen d’excursió però si fan un esmorzar en comú al pati. Havien de portar bocata de truita o de botifarra d’ou. Bueno jo aquesta setmana no tinc a l’Ariadna així que el seu pare suposo que li haurà fet...

Eu, vius a prop meu? Doncs així segur t’arriben ben forts els pepos que t’envio! :-()-)

Benvinguda alivipa!

Arigalma gaudeix molt de la SW! ..::·· ..::·· ..::··

Lluna jo vaig pel camí de convertir la SW en sexy mes però no perquè estigui fent TO i no sàpiga si es positiu o no, sinó perquè estem com molt amorosos jajajaja :love: :love:
Ja estàs en desespero?? :-o00m Molts ànims!

Coaner ja ens expliques demà que tal la eco. Això de malhumorada també pot ser símptoma no? Les hormones ens fan tenir aquestes pujades i baixades d’humor!

Ego: doncs per aquí poca cosa, aquesta setmana estic molt cansada però desitjant que arribi el cap de setmana que dissabte i diumenge estem sols i fem sexyweekend :b-))) :b-))) jajaaj dissabte a la nit anem a sopar sushi <:-) (esperem que sigui el últim dia que podem anar!).

Ahir el TO em va donar negatiu, però la línia ja es veia més marcada. Així que segons l’APP ovulava entre avui i divendres però, per ara, pinta més a dissabte-diumenge. Aquesta tarda tornaré a fer TO i, depèn el que surti, demà em portaré un al treball per fer 2 al dia. : lasito :

Passeu bon dijous!
Imatge

Imatge
Arigalma
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dj. feb. 08, 2018 9:13 am

Bon dia noies

Entro ràpidament....
Silvia què guay sexy weekend, aprofiteu! >.-<:
Coaner, sorry, em faig un embolic amb tants noms i pensava que estaves en despesero...

Ego total, com ja augurava, impossible fer deures tots els dies... ahir vam fallar :ufs: , aixxxxx, quina ràbia, avui l'hauré d'enganxar a la mitja part del Barça pk sinó després segur que ens quedem fregits! Només ens queda avui, demà i dissabte... Hem de intentar aprofitar tots els diez però ho veig tannnnt complicat.

Abrigueu-vos i que passeu un bon dijous!!
Imatge

Imatge
airyn_jp
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

EntradaAutor: airyn_jp » dj. feb. 08, 2018 9:40 am

Hola noies, entro en mode Ego total

La warry ja ha vingut del tot... porto una setmana boja i no hi ha manera de seguir-vos... desprès intentaré ficar-me al dia!

un petonet i molts ànims a les que esteu en SW!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET