☁☼☂:::♬ Grafiqueres de Novembre 2015 ♬:::☂☼☁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
izascun79
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres d'Octubre 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: izascun79 » ds. oct. 24, 2015 3:38 pm

Bona tarda mamis!!!!

Estic desapareguda!!! Perdoneu-me!!!!! :ufs: :ufs:
A veure, què està passant aquí? veig un munt de guarris indesitjades!!!! :-(( :-((
Lleona, Lagreta, elantris,... ho sento molt, noies!

Sandy, estic pràcticament segura que no has ovulat. No us cremeu, aneu fent deures cada dos o tres dies però sense agobios... sé el que són aquests cicles tan llargs, són desesperants.

cucurucho! Qué es esto de no tener esperanzas??? Esto aquí no se tolera de ninguna de las maneras!!!! :love: Pepo a tope, tía! :ok: La tempe que tienes del jueves entiendo que es post-ovulatoria, verdad? Como no tengo gráficas de referencia no conozco tus tempes base.

Naral, nena! Pedazo d'ovulació, no? Molt bé! Ànims amb el desespero! >.-<:

Sobre mi, anem a pams, perdoneu per no haver-vos dit res de la meva DNW. Jo ja sabia que no podia estar embarassada perquè em van fer un test en sang abans d'operar. Necessitaven saber si estava embarassada o no abans d'intervenir, i com els vaig dir que estàvem en cerca,... de totes maneres em van dir que ho feien sempre, per protocol. El tema, la NW era el dia 18 però se'm va avançar al dia 16... resulta que devia ovular el dia 4 d'octubre, just el finde que havíem de marxar de nòvios per celebrar els 6 anys del nostre aniversari de boda. Ja és mala sort que un finde a l'any que decidim marxar a dormir fora, deixar els nens amb els avis... ja ho teníem tot organitzat i el meu apèndix devia decidir que no era el moment de quedar-me embarassada... farem cas al destí! :content: :content:
Weno, quin rotllo us he fotut. El tema, que aquest cicle ja estem de nou en cerca, aquest finde ja estrenem SW perquè el cicle passat vaig ovular a CD17, super aviat per ser jo. A veure aquest mes com va. No estic poden prendre tempe perquè he deslletat al peque per les nits (aprofitant l'estada a l'hospital) i ara es desperta super aviat, sobre les 5 o les 6, i ja me'l poso al llit amb mi, i mai recordo posar-me el termòmetre, i clar... a les 7 la tempe ja no seria vàlida perquè fa massa poc que m'he despertat, i inclús hi ha dies que em desvetllo i em llevo abans d'hora... a veure si aquesta setmana em poso les piles i començo amb les tempes, que em sento perduda sense aquesta referència.

Weno, ara sí que us aniré seguint, que no tinc perdó de déu!
Totes les nostres esperances posades en la cucurucho! :ok: :ok: Quins nervis, la última setmana abans de la boda!!!! :love: :love: :love: :love: Com a mínim t'anirà bé per no pensar-hi gaire...
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
_ArcoIris_
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

EntradaAutor: _ArcoIris_ » ds. oct. 24, 2015 3:58 pm

Tanto decirme todas que quien sabe...que quizá con los nervios patapúm, panxu..... esta mañana me hice un test de esos de casa....

Y patapúm, sí....pero del blanco nuclear jajajajaja

Sigo con molestias leves de vez en cuando en la panza.... 2 días para fecha de NW y bajando....

Izaskun, ataca este finde !!! y que tengas una SW de escándalo !!! :sex-|: :sex-|:
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » ds. oct. 24, 2015 4:29 pm

Cucurucho, no et desanimis, encara que sigui de alta sensibilitat, pot ser massa aviat perque surti positiu. Jo m'esperaria a després de la DNW. I no és per donar il•lusions, si no perqué els positius del meu voltant han sortit després de DNW i mooooolt fluixets i estic segura que abans de DNW no haguessin sortit +. Com diem, si no hi ha warry hi ha esperança!! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
_ArcoIris_

EntradaAutor: _ArcoIris_ » ds. oct. 24, 2015 4:38 pm

jejeje gracias, guapa....

Realmente el positivo que tuve con estos test, fue a 5 días posteriores a NW, y salió la doble raya al momento..... Esta vez no fue ni con el primer pipi, y ha sido dos días antes..... así que, aunque no quiero caerme ni deprimirme cuando venga......siempre mantengo una pequeña esperanza hasta que viene la dichosa....

De todos modos, este mes, que es el primero de nuestra segunda búsqueda.... no teníamos muchas esperanzas, porque mi cuerpo quizá no está preparado del todo tras el aborto.... Pero vete a saber :)

Me encanta este mini-foro jejejeje es más íntimo que el de cercadores, que por suerte está muy animado

Lleona ha escrit:Cucurucho, no et desanimis, encara que sigui de alta sensibilitat, pot ser massa aviat perque surti positiu. Jo m'esperaria a després de la DNW. I no és per donar il•lusions, si no perqué els positius del meu voltant han sortit després de DNW i mooooolt fluixets i estic segura que abans de DNW no haguessin sortit +. Com diem, si no hi ha warry hi ha esperança!! :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
sandysc85
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

EntradaAutor: sandysc85 » ds. oct. 24, 2015 4:43 pm

Hola noies!!

Izascun79, gràcies pels teus consells. El que em fot de tot això és no saber quan ovularé, i que el cicle se'm farà eteeeeeern... Clar, acostumada a cicles de 26 dies (28 amb l'anticonceptiva) doncs això és massa per mi :-D :-D El que sí sé és que els meus ovaris ja estan funcionant (o això em va dir el giencòleg). A veure si aquest cicle també noto mal a l'ovari, i així almenys sabré que he ovulat abans que m'ho diguin les temperatures ;-))) Sobretot espero que la maleïda no em vingui entre el 12 ie l 15 de novembre, que tinc un viatge programat amb les amigues i em fotrà molt :r) :r) La part bona és que nosaltres anem fent deures quan ens ve de gust... Espero que seguim així (el ginecòleg ja m'ho va dir ben clar: no t'obsessionis i aneu fent quan us vingui de gust) :-)

Vosaltres a tope amb la SW! Espero que ja estiguis totalment recuperada i puguis tornar a la normalitat i a prendre't les tempes :ok:

Cucurucho80 qué lástima lo del TE! Bueno, mientras no esté la warry hay esperanzas... Como dices, quizá tu cuerpo todavía está adaptándose, después del aborto y anillo y tal... Y si no es ahora, después de la boda, al lío de nuevo! Que ya no te queda nada! Cómo van esos nervios? Disfrutad muchísimo, y pasadlo genial en el viaje!

A mi también me gusta este mini-foro, porque en el de cercadores a veces me pierdo con tantos mensajes ;-))) ;-))) aquí os tengo más controladas :ok:

Les altres com ho porteu? Que passeu un bon dissabte!
Imatge

Imatge
_ArcoIris_

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dg. oct. 25, 2015 6:26 am

Modo soso móvil..

Estoy nerviosita.... Llevo varios días con sensaciones raras en la barriga así que , hoy al despertar me hice dos test... un te y un to...

El to hace unos días me salia blanco nuclear , lógico pq ya había pasado la ovulacion... pero hoy , me da casi casi positivo ....

El te sale negativo ...

Recuerdo que alguien usaba los to como antecesores del te si aún estos no marcaban....

¿a alguna le suena ?

Me voy a pegar un batacazo cuando me baje la W. .....
Imatge
Imatge
Imatge
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dg. oct. 25, 2015 7:53 am

_ArcoIris_ ha escrit:Modo soso móvil..

Estoy nerviosita.... Llevo varios días con sensaciones raras en la barriga así que , hoy al despertar me hice dos test... un te y un to...

El to hace unos días me salia blanco nuclear , lógico pq ya había pasado la ovulacion... pero hoy , me da casi casi positivo ....

El te sale negativo ...

Recuerdo que alguien usaba los to como antecesores del te si aún estos no marcaban....

¿a alguna le suena ?

Me voy a pegar un batacazo cuando me baje la W. .....

Buenos días!
Sí, a mi me suena que el TO podía ser sinónimo de positivo unos días antes de la warry... Pero creo que no era fiable al 100%.
Aun así, espera unos días más, que mientras no te baje hay esperanzas! :ok:
Imatge

Imatge
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dg. oct. 25, 2015 9:52 pm

Això dels TO com si fossin TE s'ha de fer al matí o al vespre com si ho volguessis fer servir de TO?
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
JuditG
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

EntradaAutor: JuditG » dg. oct. 25, 2015 10:02 pm

Hola noies, m'infiltro un moment. No vull ser negativa, però vull explicar-vos que em va passar a mi.

Tres dies abans abans de la DNW vaig fer TO i va sortir positiu (realment creia que estaba ovulant perquè tenia cicles irregulars), i tres dies després va aparéixer la warry. Durant la warry( la vaig tenir molt rara) vaig decidir tornar a fer TO i em va sortir positiu! Em creia que era tacat d'implantació...però no no, va començar a baixar bé la warry...

A vegades si que pot dir q estàs embarassada, pr ja veieu que a vegades no.
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dl. oct. 26, 2015 6:49 am

Elantris ha escrit:Això dels TO com si fossin TE s'ha de fer al matí o al vespre com si ho volguessis fer servir de TO?

No en tinc ni idea! La veritat és que és una bona pregunta...

Però val més fer cas al que diu la JuditG, perquè no és fiable al 100%. Així que TO per ovulació, i TE per embaràs :ok:

Tot i així, mucha suerte Cucurucho80!!!. Que ya estás en la semana de tu boda >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
_ArcoIris_

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dl. oct. 26, 2015 6:57 am

Gracias guapa...

Modo móvil...

Siguen los dolores así que dudo que la warry tarde demasiado en aparecer....

Hoy ya ni me hice TE con la primera orina pq tantos dolores no presagian nada bueno.... así que esperaré a manchar para confirmar mi paso a noviembre
Imatge
Imatge
Imatge
Naral
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dl. oct. 26, 2015 8:16 am

Bon dia!!!

Sandysc85 veig que al final ja has ovulat!!! :p-) :p-) :p-) anirem gairebé de la maneta perquè ens portem dos dies!! ara a :-o00m :-o00m :-o00m

cucurucho! ya nos informarás! lo de los TO, yo cuando me quedé en junio, el dia antes me salió un TO + pero también hay muchos casos en los que pese al TO+ no ha habido embarazo asi que...casi mejor no hacerlo!

yuyu com vas?? si t'ho repenses ja saps! a tornar a la gràfica!! jejeje

Lleona sento l'arribada...espero que el pròxim sigui el bo i no us calgui passar a IA

Izascun!!! rebenvinguda!! jejeje com et trobes de l'operació??? així us vau quedar sense finde romàntic! :-:) :-:) a veure si aquest cicle teniu sort!

I per part meva... per fi ja em va marcar la linia de la ovulació i ara ja a esperar! No crec que aquest sigui el nostre mes però mai es sap!! seguirem en modo zen jejejej
Miyulina
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

EntradaAutor: Miyulina » dl. oct. 26, 2015 9:03 am

Bon dia noies!

Començo un nou cicle i aquest volia fer tant TO + temperatura, a veure si així la cosa surt millor!

El cas és que he tingut uns dies de tacat pre-regla (em passa sovint) i avui jo diria que ja ha baixat la warry i es el primer dia que m'he pres la Tº. I m'ha sortit 37º, una mica alt la veritat. És normal amb la regla? o ja me joderá tota la gràfica? sóc molt novata!!!

Merci!
Cucurucho80
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

EntradaAutor: Cucurucho80 » dl. oct. 26, 2015 10:19 am

Gracias guapas :)

Ayer tuve mucho pero mucho flujo líquido...y veía un ligero toque rosa una de las veces....

Pero hoy de nuevo me he levantado con el flujo del mismo estilo, vi color rosa.....quité el dedo de debajo, y vi que era transparente blanquecino....que lo rosa era la transparencia de mi dedo bajo el papel mojado..... así que ya no sé si ayer el rosa fue lo mismo....

Dichosos nervios, dichosas dudas jajajajaja nada......tuve dolores, y ahora vuelvo a estar sin sentir ni un dolor....Y los pechos no me duelen, cosa rara pre-regla.... Sólo me los noto muy 'llenos'....

Os mantendré informada :)

La boda va....buahh, quedan 5 días !!! jajajaja histérica total jajaja y encima viendo llover..... Con unas ganas enormes de vernos viajando de luna de miel juassss

Naral y Sandy, ole por esas ovulaciones !!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ahora a desesperar y a ver si noviembre nos trae muuuuuuchas panxus !!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Cucurucho80

EntradaAutor: Cucurucho80 » dl. oct. 26, 2015 10:19 am

PD: escribo desde el despacho donde tengo guardado el pass de cucurucho jajajajaja pero desde portátil y móvil seguiré con Arcoiris hasta que me lo solucionen jajajaja Os voy a volver locas :content: :content: :content: :content:
Imatge
Imatge
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dl. oct. 26, 2015 10:23 am

Hola noies!!!

Naral per fiiiiii!!!! Ja ho imaginava, perquè ahir vaig tenir un mal d'ovaris d'ovulació bastant bèstia, i imaginava que el FF m'ho marcaria... Tot i així, m'ha marcat el divendres com a dia d'ovulació, però bé, el que és important és que he ovulat, i aquest cicle 3 dies abans que l'anterior! A veure si aquest cicle tinc una FL més llarga i poc a poc el meu cos torna als cicles de 26 dies... O millor, que la regla no vingui ;-))) ;-))) Bé, ens queda passar el desespero juntes!! :-o00m :-o00m :-o00m vinga que cantem panxu juntes!!! :-()) :-())

Cucurucho80 Aix, qué incertidumbre!!! Espero que sea súper panxu y os caséis siendo 3 :ok: y si llueve en la boda, ya sabes lo que dicen: "novia mojada, pronto preñada" ;-)))

Miyulina A mi em sembla que 37º és molt elevat per estar amb la regla, però si és el primer cop que ho fas i no tens referències, potser és normal per tu... D'altra banda, estàs segura que és regla? Perquè pel cercadores vaig veure que anaves amb tacadets... Bé, suposant que ho sigui, hauràs de prendre els 37º com a referència, i veure com evoluciones...

Yuyu t'animes a ser grafiquera?

Ah! I alguna vol portar el post de novembre? Queden uns dies encara, però així comencem a fer sondeig :ok:

Vinga, a veure si d'aquí a final de mes cantem alguna panxu!!
Imatge

Imatge
Miyulina
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

EntradaAutor: Miyulina » dl. oct. 26, 2015 10:31 am

Normalment estic a 36º amb algo...

Si és la regla, ja són pèrdues una mica més grans, i per mi que avui ja em baixarà casi normal, sempre em fa el tonto uns dies abans. Tot i que ja son varios!! i el problema és que abans no hi estava tant atenta com ara i no puc comparar gaire, ahir pensava que ja em baixava normal, avui també tot i que de moment sembla que es manté igual, però són masses dies! Sé que ja m'ho fa molts cicles però no sé si tant! :ufs: Tinc gine al novembre, li comentaré a veure, començo a preocupar-me... :(

Aish que extrany lo de la temperatura, a veure demá...
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dl. oct. 26, 2015 10:35 am

Noies merci pels anims!!! Jejeje el termómetro no el deixo pas....pero no tinc gráfica amb cara i ulls....
Lo de la regla amb la tempe a 37..... A mi tambe en passa..i 37.2 i paaammmm la porcota :((
Tinc algunos dades que m'ha donat temps de fer amb taaants mesos prenent tempe.
En el meu cas.....la temperatura diurna tambe en puja a mes de 37, despres el día de la warry, baixa a 36,4....
Cucurucho80

EntradaAutor: Cucurucho80 » dl. oct. 26, 2015 10:38 am

Yo cuando me viene la regla me baja a 35 y pico....a veces ni llega a 35.5 .....pero como decís cada una es un mundo :)

Mi grafi tampoco tiene ni cara ni ojos jejeje de momento sólo voy apuntando datos....si me pongo despertador a las 7 para tempe, con todos los nervios, ya la acabaría de fastidiar jejeje
Imatge
Imatge
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dl. oct. 26, 2015 10:47 am

Aixxx cucurucho mucha suerte bombón!! Esperó tengas un positivo!! Nunca se sabe!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::