CERCADORES DE NOVEMBRE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nicoia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

Re: CERCADORES DE NOVEMBRE

EntradaAutor: Nicoia » dc. des. 02, 2015 8:16 pm

Noies, aquest més no he estat present, però vull donar-li un petonàs molt fort a la Siberiana i felicitar-la per la seva panxu
ueeeeeeeeeeeeeeeee!!!! M'alegro moltíssim per tu, tot arriba i penso en quan ens explicaves els viatges del siberiano, com t'has anat sentint per aquí, però per fi ha arribat!!! :-()) Un petonàs ben fort futura marona

També a tu Cristineta!!!!!!! Un altre mami :-()) :-()) , moltes felicitas bonica!!! Al final tant temps esperant i per arriba, això em dóna moltes esperances i alegria per tu!!!

Ara a gaudir totes dues del cigronet!!! >.-<: >.-<:
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

EntradaAutor: sakura1410 » dc. des. 02, 2015 9:54 pm

SIBERIANAAAAAA, FELICITATS!!!
Ostres estava llegint i ho he mirat 2 cops. Felicitats!! Encara que aquesta paraula avui es queda curta! Me'n alegro tant per tu... sempre ens has donat ànms i paraules super boniques per a totes, em dona molta pena perdre't a aquesta banda del fòrum però és una alegria immensa que hagis pogut cantar la teva panxu. Milers de petons i una forta abraçada. DISFRUTA AL MÀXIM D'AQUESTA PANXA TAN MERESCUDA
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dj. des. 03, 2015 7:51 am

Moltes gràcies, boniques, sí, sí, al final tot arriba! Estem encara una mica als núvols, espero que ens baixi una mica el subidón aquest, perquè a mi em costa pensar en una altra cosa, fins i tot quan somio penso que hi ha un cigronet dins meu (bé, de moment li diem "granet de cuscus", perquè a cigró encara no hi arriba :love: ). Us vaig seguint per aquí, i desitjo que ben aviat puguem retrobar-nos a l'altra banda del fòrum :-()-)
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. des. 03, 2015 9:30 am

eiii noies entro per despedir el mes.....i felicitar la Siberiana!! oleeeeeeee positiu com una casa!! >.-<: >.-<: >.-<:
jo he tingut una warry molt extranya....em va venir diumenge nit/dilluns matí....i dimecres ja no tacava...... ?-) ?-) ?-) pero baja era warry segurissim! :ufs:
així que de pet al desembre.......
gracies jefa per estar tant pendent.....i molts anims atotes les que passeu a desembre!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::