CERCADORES DE NOVEMBRE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Malibuna
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

Re: CERCADORES DE NOVEMBRE

EntradaAutor: Malibuna » dt. des. 01, 2015 9:20 pm

Bona nit noies!!!
He estat una mica desconectada perquè vaig de cul però he intentat llegir-me tots els últims comentaris...

Primer de tot... ENHORABONA SIBERIANA!!! >.-<: He flipat amb el teu company de feina i amb les teves intuicions!!

Marta_1986, xoxoneta, em sap greu, però com dieu, desembre és un molt bon mes!!!

Terrallum, quina ràbia guapa! Però pel que veig per aquí, fins que no baixa del tot la W hi ha esperances (jo no tinc cap tipus d'experiència, així que no sé, jeje). A veure si finalment hi ha hagut sort!!! Molts PEPOS!!

Mariona12, em sembla que el el Mariano està agobiat. Tot i que per tu el fet de buscar l'embaràs una altra vegada és una manera de superar l'avortament, potser ell necessita més temps. Aquests homes que no externalitzen el que senten són la pera!! (al meu també li passa). Molts ànims guapa!!

Modo ego: no sé quan he de començar a fer pinxitus!!! :sogra: Us explico. El dilluns passat vaig començar a tacar marró amb bastanta quantitat, però no va ser fins dimecres que ja va ser vermell. Jo conto com que la W em va venir dilluns, i llavors demà començaria la meva SW segons el Womanlog i el FF. Però avui encara he tacat una mica, així que no pot ser que demà comenci la SW, no? Demà em faré un TO (el primer que em faig) a veure què surt, però trobo que és massa d'hora, no? És que és la primera regla després de treure'm el DIU que portava desde fa un any i vaig ben perduda! Tinc al maromo que es vol reservar fins el primer dia de la SW perquè surtin els ..::·· amb més energia, jajaja. I clar, vol que li digui quan podrem fer algo!! :()():::: A veure si em podeu ajudar!! : lasito :
JuditG
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

EntradaAutor: JuditG » dt. des. 01, 2015 9:21 pm

M'infiltro un moment per felicitar la nova panxu!!!

A més, Mariona12, estic contenta de veure que estàs millor! Ara t'he llegit i m'has fet pensar en mi i el Judito. Ell em va dir el mateix, que no volia contar dies, ni saber res de tot això, que anessim fent i ja arribaria... Doncs bé, jo el vaig respectar però...seguia sabent quina era més o menys la meva SW i aquella setmana el buscava molt més, sense donar explicacions ni res... Amb les armes que tenim les dones jejeje. Evidentment ell se n'adonava (perquè després em deia "ahir vas ovular n?").
La cosa és que, jo em vaig relaxar i ell va cedir al meu joc, varem gaudir molt més i just aquell mes vam fer punteria.

Així que no et desanimis bonica, tot arribarà ja voràs! Un petonàs!
Mariona12
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

EntradaAutor: Mariona12 » dt. des. 01, 2015 9:35 pm

Gràcies JuditG espero que amb els dies vegi les coses més clares, en aquests moments en que no s'està al 100% la paciencia és nul·la! ostres i quina ilusió que t'haguis passat a saludar, us vaig llegint i veig que tot viento en popa, ja et queda menys per els 3 mesos! diuen que un cop els passes et trobés amb molta energia i molt millor! quina alegria
Malibuna gràcies bonica, jo lleginte el que et recomanaria es que fagis el TO, suposo que aquesta primera W després del diu serà una mica rara i descontrolada ( a mi em va passar amb els pastilles) però a la seguent ja se'm va normalitzar

Ja he obert el Post de Desembre noies!

Aniré a dormir que avui no està sent molt bon final de dia...
Un petonet boniques
*Dos angelets al cel*
Lagreta
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

EntradaAutor: Lagreta » dt. des. 01, 2015 9:38 pm

escric molt ràpid! malibuna tu comença por si acaso! no et prens la temperatura? jo conto normalment 7-10 dies per començar la SW pel que he anat veient als meus cicles però si no ho tens clar fuego a discreción!!

veig que ja tenim jefa de desembre oi!? gràcies mariona!! espero que cantis totes les panxes i et quedis ben afònica! el tema dels maromos comparteixo el que diuen la majoria: a fer-ho subtilment i a buscar-los a la SW. ells segur que ho noten però si no se'ls hi diu doncs millor! la veritat és que jo amb el maromo tinc sort i de moment ens riem molt amb el tema i anem fent conyes en plan preparados listos ya! i diem aquí tiene la entrega de su esperma jajajaj però bueno el primer mes jo tb estava molt rallada amb tot el tema i no gaudia gens així que espero que puguem seguir així pq ara ens ho estem passabt mb. si els vostres maromos no són de parlar gaire no els forceu (jo crec que no entenen tot el tema de sw claraweb ovulació etc) així que a atacar subtilment o a parlar seriosament si veieu que no tenen ganes. decisions transcendentals com aquestes sempre fan por!

mossa77 et vaig seguir a mares de juliol. ETS UNA VALENTA TU I TOTES LES MARES DE COR i aquí us cuidarem molt! m'encanta que totes aconseguim panxus però encara em fa més il.lusió quan l'aconsegueix una de vosaltres. així que espero que totes vosaltres (no recordo els noms ho sento!) tingueu una cerca ben curta i sobretot que surti tot bé que us ho mereixeu molt!!

no puc fer gaire més des del mòbil però us llegeixo a totes!! vaya ritmazo!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dt. des. 01, 2015 9:51 pm

Mariona, és inevitable tenir moments i dies "d'agobio", que sents que l'altre no està pel tema, o que fa coses rares... però pensa que ells també senten molta pressió per "fer diana", tot i que la processó moltes vegades va per dins. Nosaltres també hem tingut mesos de tot, ell de vegades ha de marxar uns quants dies per feina, i dos mesos seguits va coincidir amb la SW i jo no podia evitar sentir-me molt frustrada, estava enfadada, tot em molestava. També algun cop jo el buscava i ell no responia com jo hauria volgut, en fi, que hi ha moments de tot. Però quan vam començar a parlar més obertament de com ens sentíem (jo frustrada amb els viatges, ell preocupat per si els seus bitxitos eren prou bons), tot va començar a fluir millor. Han estat uns mesos d'aprenentatge, i pel camí hem patit una mica, però també hem rigut molt, va arribar un punt amb lo dels viatges que ell ja em deia que em deixaria una mostreta al congelador :content: I els dos ens moríem de riure. O sigui que doneu-vos temps, parleu i estimeu-vos intentant no obsessionar-vos amb la cerca (fàcil dir-ho, oi?). Ànims, bonica, ja veuràs com tot es posa al seu lloc.
siberiana

EntradaAutor: siberiana » dt. des. 01, 2015 9:58 pm

Terrallum, nooooo! Però si lo teu era panxu cantada! A veure què passa amb els tacadets, no ho donem per perdut encara.

Moltes gràcies per totes les vostres felicitacions, estem contentíssims... bé, el siberiano fa una estona que m'ha dit que "ell tampoc és que tingués pressa". Coooom? ?-) Hahahaha, deu ser que encara està païnt la notícia, perquè aquest últim mes ja estava en plan: "uf, és que jo vull un bebé ja!!!" . En fi, mica en mica ens n'anirem fent a la idea. De moment aquesta nit hem sortit a celebrar-ho amb una última copeta de vi (jo només m'he atrevit a fer-ne un glopet, la resta se l'ha fotut ell que amb el susto el necessitava) i un bon plat de pernil ibèric. Ara ja em poden dir que no he passat la toxo... que me quiten lo bailao! >.-<: >.-<: >.-<:

Bona nit a totes, i us vaig seguint ja al post de desembre! Se'm fa estrany no apuntar-m'hi aquest mes... però no me'n vaig, ens seguirem trobant per aquí.
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » dt. des. 01, 2015 10:04 pm

terrallum si taques marró no vol dir warry. encara hi ha esperança!!

ai siberiana que guaaai!! me n'alegro un munt per tu!! recordo molt quan explicaves lo dels viatges del siberiano i mira... aquí estàs! em sembla molt guai lo del vi i el pernil (bueno sóc vegetariana així que més guai lo del vi jaja). et seguiré pel post de mamis on t'apuntis!

18/12/2015 TE+
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dt. des. 01, 2015 11:06 pm

Entro abans d'anar a dormir a donar pepos a la Mariona i a la Terrallum.

Jo potser m'equivoco però crec que després de l'avort el teu home té por de veure't trista un altre cop, i suposo que com que també ho passen malament però tenen aquesta mania de ser forts i valents, molt a lo macho alfa, doncs no volen patir i fan aquestes coses. Jo crec que necessiten passar el dol i potser no van al nostre ritme, perquè no tenen el rellotge tant activat com nosaltres.

Ara em renyareu totes però crec que lo dels homes és més una decisió vital i per a nosaltres és alguna cosa totalment incontrolable.
Ja us dic jo que no n'he volgut mai, n'he parlat milers de vegades i ni parlar-ne, era algu que no estava en discussió i que era clar que no passaria. I mira ara, TINCTINC!!!
Ells, al portar-ho diferent, hi ha una part emocional molt bèstia.
Hi ha moments que penso que ha de ser pitjor i tot.
No noten res, no saben que passa, no poden expressar-ho com nosaltres per lo de que socialment queda estrany, no se'ls informa de tantes coses, no van al gine, no els hi fan ecos, no els creix la panxa amb una coseta a dins que es mou, els tractem com a donants d'esperma, etc
Nu sé, suposo que ells també passen lo seu i a vegades ni ens n'adonem.

Que consti que és una reflexió ara que m'ha vingut al cap, no vull fer sentir malament a ningú ni vull dir amb tot el rollo aquest que la Mariona tracti malament al Marionet eh!!

Es que això de treballar i estudiar no em prova no :r)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Martooona
Entrades: 259
Membre des de: dc. maig 06, 2015 2:05 pm

EntradaAutor: Martooona » dc. des. 02, 2015 6:10 am

Ànims Mariona, crec que això ens ha passat a totes... Crec que la Elantris a fet un resum molt bo de com crec que se senten ells.

TERRALLUM.. Nooo :( no m'ho puc creure.. Segur??

Jo tambe amb tacadets.. Marxo a desembre :( estic xof.. Despres de l'avort tenia esperances de quedar-hi ben rapid..

Petons
Cristineta86
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » dc. des. 02, 2015 6:43 am

BON DIA BONIQUES!!!!!!!!
No se si posar-ho a noviembre o a desembre...
Com ja sabeu, avui tinc visita al gine per entregar-li els papers per iniciar la inseminació...doncs a part del papers li tinc que dir que...
EMBARAZADA 1-2!!!!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Aix que encara no m'ho crec...el fet es que la meva data de nw es dema però vaig llegir als papers que en el momento d'acceptar el pressupost ja s'ha de pagar 70€ i li vaig dir al meu marit que no els volia llençar que primer fessim el test i ja veuriem...
Jo fa uns dies que tenia la mosca rera la orella ja que no tinc sintomes de w nomes els grans i era raro...pero clar com em van dir que era tan complicat...
Ara estic rara digueu-me paranoica pero despres d'un any i mig de cerca ara veig el positiu i em venen totes les pors... i si es un falç positiu???i si no va be???suposo que amb el pas dels dies ho anirem veient i assimilant!!!!!!!
Ara vaig corrent al post de desembre a posar-ho!!!!!!!
Mariona12

EntradaAutor: Mariona12 » dc. des. 02, 2015 7:11 am

Bon dia! gràcies pels ànims noies! de veritat! Crec k heu definit perfectament el què li deu passar a Mariano... així que intentaré pendre'm-ho amb més paciencia tot plegat!
CRISTINETA86!!!!!! Felicitats bonica!!!!!!!!! Quin notición!!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-)))
*Dos angelets al cel*
siberiana

EntradaAutor: siberiana » dc. des. 02, 2015 7:18 am

Cristineta86, ENHORABONA, BONICAAAAAA! Totes les panxus em fan il·lusió, però la teva encara me'n fa més! Estava cantat que havies de venir a agosteres amb mi, que tu i jo fa mesos que anem de la maneta :ok: No saps com me n'alegro per vosaltres, un positiu sempre és bona notícia, però quan fa temps que es busca i s'està a les portes de RA ha de ser la bomba >.-<: >.-<: >.-<: És normal que ara t'entrin una mica les pors, nosaltres també estem en plan prudent, i un pèl acollonits per com ens canviarà la vida, però alhora molt emocionats. Passet a passet
Martooona

EntradaAutor: Martooona » dc. des. 02, 2015 7:41 am

CRISTINETAAAAAA!!!! Mooooootes felicitats bonica!!
Quina alegria tant gran!! I mes despres de tant temps!! Ara no pateixis i a disfrutar-ho al maxim!!

Terrallum; com vas? Has tacat mes?
Terrallum
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dc. des. 02, 2015 7:47 am

MOLTISISISISIMES FELICITATS CRISTINETAAAAAAAAAA

Quina alegria!!!!! Que bonic just qiedarte abans de començar RA!!! M'alegro moltisim!!! Despres de tant de temps de cerca heu de fer una bona celebració amb el maromo!!!! I de caps a mares d agost bonica!! Disfrutau moltisim!!!

Martooona! He vist que tu també taques? Hem d'esperar a veure que, que com diuen x aki mentre no hi ha W hi ha esperances

Modo ego: avui de moment no he tacat, es la meva DNW, però havent tacat ahir ja no em faig gaires ilusions. He de confessar que ahir em vaig fer un far de plorar d'aquests de maratón, sort tinc del Terrallu que em consola pobret!! Bueno, seguiré esperant a veure que...Sort que la.Cristineta em dona aquestes alegries i així el dia es porta mooolt millor!!
Imatge

Imatge
Cristineta86
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » dc. des. 02, 2015 7:51 am

MOLTES GRACIES A TOTES!!!! La veritat es q no en soc massa conscient encara de fet encara vaig sovint al wc a mirar si ha vingut....la veritat es q el fetde q hagi sigut just abans de la ra ha sigut impresionant!!!! Anire igualment al gine encara q no crec q vegi res
Martooona

EntradaAutor: Martooona » dc. des. 02, 2015 8:18 am

Terrallum; si, vaig tacar, pero lo meu crec que si que ja es la maleida.. Jo estic fora de viatge per feina, i tambe m'he passat tota la nit plorant.. Aixxxx no pot ser aixo, a mes al no tinguer al Martu m'he pogut desfogar ben tranquilament, sino intento estar be per no fer-li passar malament ... Que hi farem!

Sort de la Cristineta!!! :))
Tànit
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

EntradaAutor: Tànit » dc. des. 02, 2015 8:44 am

Només entro per fer una reflexió. Si voleu dieume boja... Po crec q quan tirem la tovallola ens relaxem i el cos esta mes receptiu... Mireu la Cristineta... Segur q ja es pensaven q sense RA no hi hauria panxu i mira tu 1-2semanas!!!!!!! Aiiiiiiiii qem fa moltissima ilusio!!! A les q esteu fent les maletes per canviar de post,..... Ens hem de proposar relax total son 9 meses de forn ja no ve de trigar un mes mes o un mes menys a quedarnos i els cigronets ens ensenyen q es fa sempre el q ells volen vindran quan vulguin sortiran del forn quan els doni la gana i faran el q vulguin ambnosaltres una temporada mooooooolt llarga
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » dc. des. 02, 2015 8:58 am

Cristinetaaaaaa em morooooo de la il.lusió!! quan ens vas dir que anàveu a RA però aquest mes aniríeu fent pinxitos ja us ho dèiem i mira! que fort! això és començar el dia amb una alegria!! com me n'alegroooooo!!

i si totalment d'acord amb el que diu la Tànit! no serà casualitat que tantes parelles que no podien tenir fills en començar RA o adopció es quedin embarassats. el cos és savi i si veu estrès o el que sigui ell entén que no és un bon moment. a mi per feina m'anava moltbé ser mare de juny o juliol i com que no ha pogut ser ara (tot i fer gràfica) m'ho prenc amb molta més calma pq no tinc cap pressa! que el cigronet arribi quan ell cregui que és bon moment!!

reitero felicitacions a la Cristineta! ole vosaltres!!

18/12/2015 TE+
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. des. 02, 2015 11:55 am

Bon dia boniques!!!

Primer de tot: [b]CRSITINETA86 MOLTISSIMES FELICITAAAAATS!!!![/b] PERÒ QUE FOOOOOORT!!! VAYA CRACK AHHAHA :p-) :p-) >.-<: >.-<: :b-))) :b-))) :-())
me n'alegro mil millons!!!! que fort,no? hehee quina super diana! i quina flipada en veure el positiu hehhee

bé, jo entro a Novembre simplement per acomiadar-me com a jefa!. Ha estat tot un plaer ser la jef aquest mes i anar anunciant panxus i posant icones hahaha ah i fent algun resum,eh! heheeh ara espero que durant aquesta setmanaes cantin moltes panxus fruit del mes de novembre ejhehe

una abraçada i ens veiem al Desembre :***: :love: :love: :love: :love:

SOU COLLONUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES :-()-)
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Mariona12

EntradaAutor: Mariona12 » dc. des. 02, 2015 7:00 pm

Marta! Gràcies per ser una super jefa aquest mes!! de moment ja m'has enviat dues Panxus del Novembre! :-()) :-()) espero que en cantin alguna mes! i aviam si puc cantar jo la teva aquest desembre!!! ..::·· :love:

Un petonet bonica!
*Dos angelets al cel*

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::