<<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
LLUM7
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. ago. 30, 2017 12:07 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LLUM7 » dc. ago. 30, 2017 10:18 pm

Uaaaaaau Bea! Això sí que és informació, no sé com agrair-te tot el que m'has explicat! Entraré al web que m'has recomanat per informar-me més sobre el tema. Ets la canya i més, si com intueixo, no et dediques professionalment a aquest àmbit! Gràcies, de tot cor!

Mof, ja m'agrada que t'hagis emocionat, jo també ho he fet al sentir que era em moment. Ah, per cert! Ja que són baratets...aprofita per fer un TE ;-)))

Miketa..déu n'hi do! Segur que tot aquest procés ha sigut llarg i costós anímica i psicològicament però ara comences a ovular i això és una gran notícia i oportunitat! Poc a poc i bona lletra i segur que ho aconsegueixes!

Ostras Lluna de Xocolata, doncs jo encara no m'he posat cap mes amb les temperatures...com que em faig els TO... en general, sou partidaries de prendre les temperatures?

Cuca7, molts ànims! És el que diu la Bea...l'estadística ja t'ha tocat...ara toca encertar-la!

M'agrada molt l' ambient d'aquest grup...Molta sort a totes! Ens anem llegint, bona nit!
LLUM7
Entrades: 13
Membre des de: dc. ago. 30, 2017 12:07 pm

EntradaAutor: LLUM7 » dc. ago. 30, 2017 10:23 pm

Ai, una pregunta noies. Veig que al xat, totes teniu el nom d'usuaries i, a sota, el nom d'un animalet i unes caretes (que intueixo que són els mesos de cerca que porteu?), com es posa això? Gràcies!!!
Mof
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dj. ago. 31, 2017 12:46 am

Benvinguda, Miketa! Quin calvari t'ha tocat passar... Desitjo de tot cor que arribi aquest embaràs amb final feliç que et mereixes! Quina data t'apunto? Si estàs amb clara d'ou potser ovularàs demà o demà passat i després diuen que s'han de comptar 14 dies fins l'arribada (o no!) de la porca. Ho vols calcular així? Ho dic per saber on afegir-te...

Llum7, això del nom de l'animal, és el nivell de forera que té cadascú o sigui que conforme vagis escrivint més missatges aniràs pujant de nivell.

D'aquí a unes hores us explicaré el resultat del te. Pots comptar! Sóc una mica bèstia fent-me tests tan aviat!

Bona nit! :-())
Imatge

ImatgeImatge
LlunadeXocolata
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. ago. 31, 2017 6:45 am

Bon dia floretes!!

Benvinguda Miketa! Quin mal trangul deus haver passat... Espero que ben aviat puguis veure un positiu! Molta sort!!

Llum7 això de les tempes... jo ho vaig començar a fer per començar a conéixer bé el meu cicle, la meva idea es fer-ho durant uns mesos per poder tenir una idea més clara de la ovulació, la fase lútea, ...
Ah! I lo de les cares i el nom d'animals sota el nom d'usuari, és segons els posts que has publicat jeje Jo vaig començar com tu fa poc, sense cap carona ni nom!! I ara ja sóc una puceta!! jeje
Tranquila, ja t'acabaran sortint! :content:

Mof!!! Què tal el test??? :pandi:

Noies! Ahir a la nit, al poc de posar-me al llit, vaig sentir un dolor més intens a la zona del úter que s'escampava fins la ingle, va durar uns segons... va ser com una punxada. També vaig notar com uns tirons per la zona de l'úter... Crec que mai havia sentit aquestes sensacions... Tampoc mai m'havia posat a buscar.... punyeters psicosímptomes!
De totes maneres, no m'he fet el test... En llevar-me, 36,6 :menjadonuts: m'ha baixat una dècima respecte ahir :ufs:
Crec que no hi ha hagut sort aquest mes :-o00m
LlunadeXocolata l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 31, 2017 8:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Bea
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dj. ago. 31, 2017 8:32 am

Bon dia a totes!

Benvinguda Miketa! Sento molt tot el que has passat. Les irregularitats que descrius a causa del SOP les conec molt bé. La clara d'ou pot apareixer més d'un cop al mateix cicle, és senyal que l'estrògen està elevat perque el nostre cos intenta ovular, però de vegades la LH no puja bé i no s'aconsegueix l'ovulació, així que segueix el cicle amb nivells hormonals alterats i empitjorant el problema. De vegades amb petites pèrdues, de vegades sense regles durant setmanes o mesos... I de vegades ovulem però l'òvul no és de bona qualitat, i pot ser que el cos luti que queda (aquell residu que et van veure a la eco) no generi prou progesterona i baixi la regla molt d'hora impossibilitant la implantació. També és possible tenir més d'un To positiu durant el cicle sense aconseguir ovulació, per això les tempes són una bona guia per nosaltres per saber si de veritat ovulem, perque no tenim un ecógraf a casa per confirmar-ho. El que és important és que miris si dies abans del positiu, el test sortia blanc o molt claret. La LH hauria de pujar només durant l'ovulació, però les SOP tendim a tenir nivells més estables durant el cicle, no fem el pic habitual. T'estàs medicant per la RI i fent exercici regular? Ja veuràs que aquest 2017 serà el teu, no és fàcil, però el SOP es pot control·lar i no impedeix l'embaràs! I aquest cop segur que va bé.

Ostres LlunadeXocolata, feia molt bona pinta, a veure què passa demà!

Mof! ens tens pendents del teu test! Manifesta't!!!!

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
LlunadeXocolata

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. ago. 31, 2017 8:38 am

Bea ha escrit:
Ostres LlunadeXocolata, feia molt bona pinta, a veure què passa demà!

Bon dia Bea!! Just acabava d'editar el post afegint lo de la punxada jaja
Si...feia bona pinta!! Però vaja... com dius tu a veure demà... Tot i que ja ho dono força per perdut :-o00m però vaja... a seguir-ho intentant!! Ja diuen que la primera és de prova no? :-o00m
Imatge

Cercant des de Agost '17
Mof
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dj. ago. 31, 2017 8:44 am

Molt bon dia, trobadores!

El test ha sortit blanquet blanquet. Potsee és massa aviat però vaja, un dia o dos abans,de la porca esperava que ja sortís una ombreta. L'he buscada desesperadament però és que ni volent-me-la inventar no hi ha hagut manera. En fi... a seguir esperant.

Llunadexoxolata, a veure com segueixes!

:-()-)
Imatge

ImatgeImatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

EntradaAutor: rosae7 » dj. ago. 31, 2017 8:56 am

Hola noies!!

Benvingudes a totes les noves incorporacions, estic segura que d’aquest grupet sortiran positius aviat!
Encara que tinguem històries diferents, tenim el mateix objectiu i estic segura que ho anirem aconseguint.
Modo ego: He començat amb els TO a la tarda, tal i com em veu dir, però ahir vaig obrir un i estava mig tallat i vaig pensar a veure si estaran tarats... així que acabo de fer una compra del clearblue i demà m’arriba. Crec que ho veuré més clar que no pas amb les tires... avui és DC11.
Encara que sembli una mica boja, tinc ganes de que arribi la normalitat (diguem rutina) a la que surto... i tinc més temps per pensar m’obsessiono, tinc ansietat i necessito tenir control o que em controlin a mi vaja... ahir va donar negatiu el TO, de moment encara no hem tingut SW, avui és l’aniversari del meu marit així que espero ho celebrem, jeje.
No volia tampoc obsessionar-me com el mes passat que ho vem fer tots els dies de la SW, aprox (perquè ja us dic amb les tires no ho veig clar)i al final els pinxitus geriàtrics van ser poc emocionants i al menys m’agradaria que poguéssim gaudir una mica, jeje.
Ja us aniré explicant que em diu la careta somrient!!

Ànims,
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dj. ago. 31, 2017 8:58 am

Bon dia boniques!!! :***: escric des-de el mòbil i no puc personalitzar gaire.

Noies si, la Margarida es un dia si un dia no jajaja :-D fins ara havíem fet un si dos no però estem provant així, aviam que tal, encara que no se perquè aquest cicle no tinc gaire esperança perquè no noto gaire els símptomes que solc tenir a la SW... Normalment tinc molta cw i punxades, i porto uns dies amb una mica de fluxe però m'hi he de fixar molt... normalment es molt evident. Jo tinc baixa reserva ovàrica i suposo que alguns cicles son anovulatoris, potser aquest n'és un :-o00m i després de llegir el que ha posat la Bea... en fi, segons el Clue em toca ovular demà, aviam si la cosa canvia.

Molts petons guapes!!!
Imatge
Imatge
Bea

EntradaAutor: Bea » dj. ago. 31, 2017 9:36 am

Ostres Moxaina, no volia espantar a ningú. El que explico aplica a les noies amb SOP. Si tens clicles regulars, això és senyal que ovules. Si no ovules, és impossible tenir cicles regulars. Una altra cosa és que a mida que ens fem grans, és normal de tant en tant tenir algun cicle anovulatori, però això ho notaries segur perque el cicle s'acurtaria o s'allargaria molt.

Bea.
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dj. ago. 31, 2017 9:46 am

Bea bonica tranquila jejeje no estic diagnosticada de sop, tampoc he anat a mirar-m'ho sincerament... tinc cicles irregulars d'entre 28 i 39 dies, encara que aquests últims han estat de 28, 32 i 33 (sense comptar el de l'avort). Quan vaig anar a urgències em van dir que un ovari el veien multifolicular (es així?) i l'altre normal, i que per això podien ser els cicles irregulars. Suposo que alguna cosa tindré.
Igualment el meu peque va venir al cinquè cicle i ara vaig pel quart (l'avort va ser al segon cicle de cerca) així que per aquesta banda no em preocupi gaire, quan hagi de ser serà!!!
Imatge
Imatge
Eia_
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

EntradaAutor: Eia_ » dj. ago. 31, 2017 10:03 am

Bon dia reines,

Quantes incorporacions, m'encanta aquest post!! >.-<:

Bea, he alucinat amb tot el que arribes a saber, com diu la Mof, un pou de ciència, quina sort tenir-te per aqui.

Rosae7, anar fent TO amb calma i fent modo margarita segur que caçeu l'ovulet.

Lluna de xocolata, a quin dia de cicle estas?

Mof, encara et queden 2 dies per sortir de dubtes, res per perdut, hi ha moltes cercadores que han vist la seva primera ombreta el dia despres de la falta, aixi que no hi ah res perdut.

Modo ego: Avui era el dia NW, aixi que he fet un TE, i blanc blanc,...i ara he anat al lavabo i la porca al canto :ufs: . Doncs anem pel segon cicle, i amb el bon rollo que hi ha en aquest grup segur que ens anira més que bé.

Ara si Mof que em faras de anfitriona. ;-)))

Em presento, sóc l'Eia, 34 anys i una nineta de 2 anys i 2 mesos : lasito : , cada dia més enamorada d'ella :love: Amb la peque em vaig quedar al segon cicle, haviam si tenim la mateixa sort amb aquest segon embaras.
La nova data NW és 28/9
Imatge
LlunadeXocolata

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. ago. 31, 2017 10:34 am

Eia_ Doncs ara si que benvinguda al grup de trobadores de setembre!!! :r)

Estic a dia de cicle 30, l'espero com a molt tard el dia 5! Però vaja...com tu crec que ja m'en vaig al segon cicle :-o00m
Espero que demà la tempe sigui més clara, o molt més alta o molt més baixa jaja

Mof potser era massa aviat!!! Si és que l'ànsia ens pot!! jaja De fet diuen que quan un test és del tot fiable és despres d'una setmana de falta... Però qui és capaç d'esperar tant!!! :content:
Imatge

Cercant des de Agost '17
Bea

EntradaAutor: Bea » dj. ago. 31, 2017 10:39 am

Moxaina, ovari multifolicular = ovari poliquístic. Però això no implica tenir SOP (Síndome d'Ovari Poliquístic), els ovaris poliquístics en sí mateixos no són un problema si no impedeixen l'ovulació ni causen més símptomes, prop d'un 20% de les dones els tenen.
El SOP es diagnostica quan a més a més hi ha alteracions hormonals, que de vegades venen associades als ovaris poliquístics i de vegades no, principalment hiperandrogenisme de diferents graus que es manifesta com a hirsutisme (pèls a on les dones no hauriem de tenir com la cara, la panxa, l'esquena, ...), acné, pell i cabell molt greixós, caiguda exagerada del cabell, etc i/o oligo/anovulació.
Però pel que comentes, tens cicles prou regulars i et quedes embarassada de seguida, jo no em preocuparia, vol dir que ho tens prou control·lat.

Mof, he llegit ara el negatiu, era d'aquests de sensibilitat 10? Potser vas ovular més tard? ara no recordo si feies TO/tempes.
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Miketa
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

EntradaAutor: Miketa » dj. ago. 31, 2017 10:58 am

Bon dia!
Mof, si, jo també comptaria el dia de NW per d'aqui uns 15 dies, cap al 15-16 de setembre.
Molts anims tu també! Potser era aviat per al te, si no hi ha w hi ha esperança!!
Bea, si, faig dieta, en tants anys n'he fet moltes i ara estic amb paleo, la veritat és la millor,em sento super bé, res de cansament, res de mal humor, m'aprimo, que amb cap altre dieta m'aprimava. I exercici si que en faig, faig ioga cada dia, ho recomano a tothom! De fet, el gine també em va dir que ell el recomanava molt. Em medico amb metformina, tot i que la meitat de dies no me la prenc, amb aquesta dieta ja no hauria de caldre. Les que tenim sop també solem tenir problemes de tiroides, doncs des del canvi de dieta també s'ha controlat. Tinc cicles de 30-40 dies quan abans eren de 90 i mes! I sense ovulacio. El que mes em va impactar va ser quan vaig veure la eco i eren uns ovaris normals, sense folicles! No m'ho creia.
Recomano la web PALEOSOP, també tenen Facebook, EVA MUERDE LA MANZANA, i MONTSE reus. A mi m'ha ajudat més que qualsevol metge.
Tema to si, me'n he fet moltíssims en tants anys, i sempre sempre sortien marcats, però aquesta vegada no, sortien blancs fins l altre dia, i ahir va sortirmes marcat, però no positiu encara, al cap de 2 hores men vaig fer un altre i aquest si que era blanc... No se com interpretar-ho. Avui la temperatura era de 2 dècimes menys que ahir...
Be, a veure a la tarda quan el faci que surt, tampoc tinc moltes possibilitats perquè entre el polip i les trompes... Pero encara no perdo la fe!!!
Be, noies, ja us he fotut una altra parrafada!! Hehehe
Em sap greu no personalitzar massa, m'he d'aprendre els vostres noms.
Gràcies per la benvinguda!!
Ànims a les que teniu la porca, aprofiteu per cuidar-vos, donar-vos un capritx, doneu gràcies perque la regla renova i neteja el niu per al vostre petitet, mimeu-vos molt!!
Una abraçada forta a totes!!! Tot arriba, només cal paciència!!
sakura1410
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

EntradaAutor: sakura1410 » dj. ago. 31, 2017 11:54 am

Hola noies!! Jo ja porto 4 anyets de cerca amb 2 aborts el mig i 3 IA's. Ara al setembre havia de tornar a Sant Joan de Deu pero esperarem una mica mes, aquest ultim abort ha estat molt dur i mentres anirem provant. Propera data de no porca: 23 setembre
El meu dia fertil se suposa que sera pel cap de setmana de la diada, que es el nostre aniversari de noces ||*|| anirem a per totes una vegada mes! Ah! Tinc 32 anys, perque la jefa em ugui afegir
Petons i a per l'ovulet!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
LlunadeXocolata

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. ago. 31, 2017 1:03 pm

Benvinguda Sakura1410! A veure si la diada us porta sort i en surt un petit catalanetl!! ||*|| jeje

Miketa!!! Aquí una enamorada més del yoga :love: és un esport fantàstic i molt adaptable al ritme de cadascú! Durant l'estiu no l'he pogut practicar massa... A veure si ara a partir de setembre m'hi puc tornar a posar.... i qui sap, a lo millor m'ajuda a trobar la panxulina :camio:
També m'agrada molt sortir a còrrer de tant en tant... Sóc una persona que de seguida s'angoixa... I el còrrer m'ajuda moltíssim! Tot i que ara buscant embaràs... em fa no sé què sortir a còrrer i m'ho estalvio... ?-)
Imatge

Cercant des de Agost '17
floretta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

EntradaAutor: floretta » dj. ago. 31, 2017 1:08 pm

Hola boniques!!!

Una més que s'afegeix al grup de trobadores al setembre!!!

Mof moltes gràcies pel magnífic post de benvinguda!! Espera uns dies, potser avui era aviat per veure el + al TE, ànims què segur que arriba la :-()) ben aviat!!

Bea, ets una crack!! Quina passada la de coses què saps, ets un pou de coneixement com ja han dit algunes!!

Molts ànims a totes que segur què aviat podem cantar positius :b-))) :b-)))

Jo tinc 32 anys, i aquest serà el meu primer cicle de cerca del meu primer <:-< !! La veritat és que aquest mes serà una mica llençar-nos a la piscina perque no he fet ni TO ni tempes, però en teoria estic acabant la SW i hem fet feineta :sex-|: , així que mai se sap!! la idea si aquest mes no arriba és el proper mirar exactament el dia d'ovulació per conèixer una mica més com funciono, per que ara dono per fet que ovulo quan m'ho diu la app...en teoria el meu proper DNW és el 14 de setembre.

Sóc nova per aquí, suposo que ja aniré agafant més pràctica a personalitzar i fer més macus els posts!!!

Anem parlant!!!
Eia_
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

EntradaAutor: Eia_ » dj. ago. 31, 2017 2:09 pm

Bea, que veig que domines el tema de les tempes. Et volia consultar, aquest mes d'agost he començat a mirar les tempes en la setmana de desespero a CD21 (36.9), 37, 37, 36.9, 37.1, 36.9, 36.7 i avui a CD29/1 (36.7) que m'ha vingut la W, en principi si em baixava avui la regla tal i com ho ha fet (un parell d'hores despres de prendre'm la tempe) hauria d'haver sigut la tempe més baixa no?
Imatge
Miketa
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

EntradaAutor: Miketa » dj. ago. 31, 2017 3:06 pm

Bones!
Ostres tela el que es parla per aquí!! Hahaha
Llunadexocolata, estic ben enganxada, m'agrada tant que inclús el diumenge al llevar-me en faig. Ho vaig descobrir fa relativament poc i es l'unic esport que no tinc mandra de fer.
Qualsevol cosa que distregui la ment es bona, correr, nedar... El que sigui, a més ajuda a que tot funcioni millor.
Sakura benvinguda! Deu n'hi dor també pel que has passat!!
El meu home diu que cada pedra del camí ens fa més forts, aixi que molts ànims!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::