♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola guapis! Com esteu? Ja veig que no escriviu molt... Que esteu totes fent molts deures???? Això espero!!! A fer diana!
Elantris, ja veig la teva gràfica, i les tempes molt justetes, però per sobre la ratlla. Així que tranqui, i a acabar de desesperar sense embogir!!! I jnenaa,'aplicaré el mateix consell... Però és que es fa impossible no pensar, i contemplar-se... Però, vaja, tranqui, que heu fet molt bé els deures!!!
Per la meva part, doncs això... deseperant!
Tot i que les possibilitats són escasses, perquè és difícil quedar-se prenyi el primer cicle de cerca (i a mi no m'ha passat mai), és impossible no fer-se il.lusions... I intento no capficar-me molt, però quan estic més tranquil.la, arriba el nighto i em pregunta que si serà nen o nena, que quin nom li posarem, que haurem de canviar-nos el cotxe perquè amb tres fills se'ns queden petits els que tenim... I, a sobre, anit mentre sopàvem, els meus dos fills (que tenen 3 i 5 anys) em treuen el tema de que volen un altre germanet!!! Així, espontàniament!!! Perquè no els hi hem dit res, ni res!!! Quasi caic de la cadira...
Però s'ha de tocar de peus a terra i ser realistes... I les meves tempes tampoc són cap meravella. No acaben d'enfilar-se amunt, i ja em comencen a preocupar. Ja sé que amb totes les festes, cada dia me la prenc a una hora diferent, i havent dormit quantitat d'hores diferents... Però m'agradaria veure una pujada extraordinària, amb una ratlla pels núvols...
Bé, ja veieu que estic en ple desespero!
Com ho porteu la resta?
Elantris, ja veig la teva gràfica, i les tempes molt justetes, però per sobre la ratlla. Així que tranqui, i a acabar de desesperar sense embogir!!! I jnenaa,'aplicaré el mateix consell... Però és que es fa impossible no pensar, i contemplar-se... Però, vaja, tranqui, que heu fet molt bé els deures!!!
Per la meva part, doncs això... deseperant!
Tot i que les possibilitats són escasses, perquè és difícil quedar-se prenyi el primer cicle de cerca (i a mi no m'ha passat mai), és impossible no fer-se il.lusions... I intento no capficar-me molt, però quan estic més tranquil.la, arriba el nighto i em pregunta que si serà nen o nena, que quin nom li posarem, que haurem de canviar-nos el cotxe perquè amb tres fills se'ns queden petits els que tenim... I, a sobre, anit mentre sopàvem, els meus dos fills (que tenen 3 i 5 anys) em treuen el tema de que volen un altre germanet!!! Així, espontàniament!!! Perquè no els hi hem dit res, ni res!!! Quasi caic de la cadira...
Però s'ha de tocar de peus a terra i ser realistes... I les meves tempes tampoc són cap meravella. No acaben d'enfilar-se amunt, i ja em comencen a preocupar. Ja sé que amb totes les festes, cada dia me la prenc a una hora diferent, i havent dormit quantitat d'hores diferents... Però m'agradaria veure una pujada extraordinària, amb una ratlla pels núvols...
Bé, ja veieu que estic en ple desespero!
Com ho porteu la resta?
Hola noies!!
Vinga Elantris i Nightygt, esperem que l'espera valgui la pena
sobretot molts pepos i que l'ànim no decaigui
Jo estic tot just a l'inici del cicle, i com que no tinc ni idea de quan ovularé, doncs anem fent... A veure si aviat fem diana
Vinga Elantris i Nightygt, esperem que l'espera valgui la pena
sobretot molts pepos i que l'ànim no decaigui
Jo estic tot just a l'inici del cicle, i com que no tinc ni idea de quan ovularé, doncs anem fent... A veure si aviat fem diana

Aishhh... Elantris i Nightygt no perdeu l'esperança! És aviat per dir si va bé o no, i no em podeu deixar sense cantar cap panxu, així que si o si PEPOS i relax que segur que hi ha un cigronet intentant enganxar-se! Vull cantar les dues panxus!
Nightygt què fort lo dels nens! Segur que us vau quedar ben sorpresos... jajaja! Ja veus, el tercer germanet és ben desitjat per totes bandes, arribarà segur!
Sandy ves fent xino-xano i... sense perdre el ritme!
Modo ego: Jo en SW, em toca ovular a finals de setmana. de moment els TO surten negatius, així que de moment farem dia si dia no perquè si no el Daynot se m'esgota! jajaja! Avui toca, així que a veure si en una estoneta ens posem a fer deures! jajajajajajaja! Avui ja hem començat la rutina i serà més complicat estar pendent del cos. A veure si així em relaxo una mica, perquè reconec que em passo el dia pensant, i observant, i sommiant desperta (com serà quan vegi el positiu, anirà bé?, em donarà el gine algo per la FL?, farà efecte ràpid?, blablabla)
Per cert, Elantris jo també estic a la plana però de 35,7. Sempre tinc tempes baixetes...a veure si amb l'ovulació la cosa s'anima!
Què sabem de l'Olotina? I ArcoIris? Te encuentras mejor ya? Has tenido una warry guerrera, no?
Nightygt què fort lo dels nens! Segur que us vau quedar ben sorpresos... jajaja! Ja veus, el tercer germanet és ben desitjat per totes bandes, arribarà segur!
Sandy ves fent xino-xano i... sense perdre el ritme!
Modo ego: Jo en SW, em toca ovular a finals de setmana. de moment els TO surten negatius, així que de moment farem dia si dia no perquè si no el Daynot se m'esgota! jajaja! Avui toca, així que a veure si en una estoneta ens posem a fer deures! jajajajajajaja! Avui ja hem començat la rutina i serà més complicat estar pendent del cos. A veure si així em relaxo una mica, perquè reconec que em passo el dia pensant, i observant, i sommiant desperta (com serà quan vegi el positiu, anirà bé?, em donarà el gine algo per la FL?, farà efecte ràpid?, blablabla)
Per cert, Elantris jo també estic a la plana però de 35,7. Sempre tinc tempes baixetes...a veure si amb l'ovulació la cosa s'anima!
Què sabem de l'Olotina? I ArcoIris? Te encuentras mejor ya? Has tenido una warry guerrera, no?
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Hola reines, entro després de tot el finde enfadada amb el maromo. Ha sigut bastant merdós però sembla que hem fet les paus. Últimament discutim molt. Treballem junts i és molt difícil recordar que també som parella. I quan discutim penso que seria millor no quedar prenyis pq potser un dia ens afartem un de l'altre, però després quan estem bé penso que quines burrades penso, que l'estimo cada dia més i que és el noi de la meva vida i que si sóc mare només vull ser-ho amb ell.
Digueu-me que també us passa això. I si no us passa mentiu-me.
Dayna merci per trobar-me a faltar :)
Un petó guapes, després tornaré a entrar i personalitzo una mica
Digueu-me que també us passa això. I si no us passa mentiu-me.
Dayna merci per trobar-me a faltar :)
Un petó guapes, després tornaré a entrar i personalitzo una mica
Sandy ànims que segur que fareu diana proximamente!! Sinó quedem un dia i pujem les dues a Montserrat a posar una espelma!! jajajaja!!
Nyght, aiiix que monos els teus ninos!! Volen un germanet, doncs a fer germanets!! Diga'ls-hi que si volen germanet han d'anar a dormir d'hora i no empipar fins l'endemà al matí! jajajajaja!!!!
dayna, en principi fins el tercer dia després de la ovulació no entres en fase més o menys estable de la fase lútea, si aquí tens una altre pujada que a més després queda estable a tempes encara més altes, doncs quasi segur que tens panxulinota. Però bueno, jo la faig servir més per a predir un dia abans de la baixada de la warry que vindrà i així no em foto tant hostiot. Bueno, me'l foto igualment perquè la baixada en si ja ho és.
Uffffffff com estic avui no?? Estudiar física no em prova tu :S
olotina, molts i molts ànims guapi!! De que treballeu? No sé si és possible, però potser aniria bé que busquessiu espais. Si treballeu junts, a casa esteu junts, i tot plegat, potser el que us cal és un xic d'espai. Jo crec l'amor ho pot tot, però a vegades s'ha de deixar respirar, que corra el aire jajajajaj!!
I sinó us mateu a polvos i andandu

Nyght, aiiix que monos els teus ninos!! Volen un germanet, doncs a fer germanets!! Diga'ls-hi que si volen germanet han d'anar a dormir d'hora i no empipar fins l'endemà al matí! jajajajaja!!!!
dayna, en principi fins el tercer dia després de la ovulació no entres en fase més o menys estable de la fase lútea, si aquí tens una altre pujada que a més després queda estable a tempes encara més altes, doncs quasi segur que tens panxulinota. Però bueno, jo la faig servir més per a predir un dia abans de la baixada de la warry que vindrà i així no em foto tant hostiot. Bueno, me'l foto igualment perquè la baixada en si ja ho és.
Uffffffff com estic avui no?? Estudiar física no em prova tu :S
olotina, molts i molts ànims guapi!! De que treballeu? No sé si és possible, però potser aniria bé que busquessiu espais. Si treballeu junts, a casa esteu junts, i tot plegat, potser el que us cal és un xic d'espai. Jo crec l'amor ho pot tot, però a vegades s'ha de deixar respirar, que corra el aire jajajajaj!!
I sinó us mateu a polvos i andandu

28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
Olotina guapi, jo crec que no sou els únics. Totes les parelles es barallen, i en el vostre cas, com diu l'Elantris, compartir feina i vida us passa factura. Crec que és molt bona idea que intenteu buscar activitats per tenir un espai de cadascun on pugueu desfogar-vos i oxigenar-vos. Jo en el meu cas faig zumba i m'ho passo bomba... I després a casa "Zumbem" els dos.
Intenta dedicar-te una estoneta a tu i que ell faci el mateix. Us anirà molt bé! Molts ànims! El polvasso reconciliador l'heu fet ja??? Jajaja!
Intenta dedicar-te una estoneta a tu i que ell faci el mateix. Us anirà molt bé! Molts ànims! El polvasso reconciliador l'heu fet ja??? Jajaja!
matar-se a polvos #elconcepte jajajaj
heu de trobar un espai per cadascú i us retrobareu amb més ganes!
heu de trobar un espai per cadascú i us retrobareu amb més ganes!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
Bon dia!!
Doncs res, que la tempe no puja i ja som a dia 7 de la fase lútea, així que ja em vaig deshostiant, el mes que bé ja ho farem millor tu.
Doncs res, que la tempe no puja i ja som a dia 7 de la fase lútea, així que ja em vaig deshostiant, el mes que bé ja ho farem millor tu.
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Buenos días :)
Nosotros hemos empezado la 2-SW .....a ver si este mes va mejor la cosa...
¿Podríais apuntarnos para fecha NW el 31 de enero? es cuando me marca el FF ....
Estoy bastante desconectada de todo..... se están abriendo varios frentes y me noto muy colapsada.......
esperemos que no afecte a la búsqueda
Nosotros hemos empezado la 2-SW .....a ver si este mes va mejor la cosa...
¿Podríais apuntarnos para fecha NW el 31 de enero? es cuando me marca el FF ....
Estoy bastante desconectada de todo..... se están abriendo varios frentes y me noto muy colapsada.......
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
elantris jo a dpo7 tb estava a 36.6 i em va començar a pujar dies més tard la tempe. no te'm negativitzis encara!! fins que no arribi la warry re de pensaments negatius!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
18/12/2015 TE+
Bon dia grafiqueres!!!
Elantris, no pateixis massa encara. Com diu la Lagreta, encara pot pujar (i mira la seva gràfica, que també va pujar més tard). I mentre no hi ha warry, hi ha esperança!
Arcoiris, què bé que tinguis ja data de NW! Va, a fer deures a saco!!! I, a vegades, va bé tenir moltes coses a la vegada, per no pensar tant i obsessionar-nos.
Jo avui més animadeta. Per fi la tempe comença a remuntar. (Tal i com diu la Lagreta, a DPO7). Ara, resem perquè es mantingui molts, i molts dies!!!
Elantris, no pateixis massa encara. Com diu la Lagreta, encara pot pujar (i mira la seva gràfica, que també va pujar més tard). I mentre no hi ha warry, hi ha esperança!
Arcoiris, què bé que tinguis ja data de NW! Va, a fer deures a saco!!! I, a vegades, va bé tenir moltes coses a la vegada, per no pensar tant i obsessionar-nos.
Jo avui més animadeta. Per fi la tempe comença a remuntar. (Tal i com diu la Lagreta, a DPO7). Ara, resem perquè es mantingui molts, i molts dies!!!

Hola noies!! Veig que hi ha força moviment!
Nightygt que genials els nens! Com diu l'Elantris, diga'ls que han d'anar a dormir d'hora
Olotina comparteixo el que diuen les noies. Si treballeu junts i viviu junts, haurieu de mirar de tenir una mica d'espai per vosaltres. Jo no treballo amb el meu marit, però sí que fem activitats diferents de tant en tant i tenim el nostre espai, així sempre tenim coses per explicar-nos i desconnectem una mica de tot. Així que molts ànims, que si és l'home de la teva vida, podreu amb tot!
Dayna a tope amb la SW! A veure si les tempes també confirmen l'ovulació! L'Elantris ho explica molt bé (estàs a tope)
Elantris encara que la temperatura no pugi, tampoc baixa, i la tens per sobre de la línia base. I mira la Lagreta, que diu que li va pujar més tard, així que encara no està tot perdut!!
Arcoiris espero que estés animada y con ganas de seguir con la búsqueda. Muchos pepos y espero que todo vaya bien!
Nightygt que genials els nens! Com diu l'Elantris, diga'ls que han d'anar a dormir d'hora
Olotina comparteixo el que diuen les noies. Si treballeu junts i viviu junts, haurieu de mirar de tenir una mica d'espai per vosaltres. Jo no treballo amb el meu marit, però sí que fem activitats diferents de tant en tant i tenim el nostre espai, així sempre tenim coses per explicar-nos i desconnectem una mica de tot. Així que molts ànims, que si és l'home de la teva vida, podreu amb tot!
Dayna a tope amb la SW! A veure si les tempes també confirmen l'ovulació! L'Elantris ho explica molt bé (estàs a tope)
Elantris encara que la temperatura no pugi, tampoc baixa, i la tens per sobre de la línia base. I mira la Lagreta, que diu que li va pujar més tard, així que encara no està tot perdut!!
Arcoiris espero que estés animada y con ganas de seguir con la búsqueda. Muchos pepos y espero que todo vaya bien!

Bueno, estem millor. A més ara acaba de solucionar un problema que feia setmanes que arrossegàvem i ens hem estalviat molts diners i està content. Aquesta nit serà un festival. Llàstima que el TO m'hagi sortit negatiu, perquè hauria estat un bon dia.
Doncs tenim una empresa d'enginyeria. Ell fa la part tècnica i de producció i jo estic a l'oficina i on calgui. Som molt petits i fa poc que hem començat i hi ha dies molt tensos i fem mil hores i ens ho emportem a casa. I tenim dos caràcters bastant explosius i vaja, tot és fantàstic. Intentem fer coses per separat, però el dia a dia se'ns menja. A més ens hem traslladat de poble, per muntar l'empresa, i estem bastant sols, així que no podem quedar amb ningú per airejar-nos. Jo abans feia ioga i m'anava de conya. Sé que al poble on visc ara en fan. M'agradaria poder-hi anar. Ara que ell sembla que recupera el running, he de mirar de trobar aquesta hora setmanal per mi. Sí.
Merci per tot noies, sou collonudes
Després del rollo egocèntric, Arcoiris com t'han dit, conec moltes noies que quan menys pensaven en la cerca va ser quan es van quedar.
Elantris al setembre vam anar a posar el cap a l'olla de Núria i de moment, res de res. Potser la Moreneta és més productiva. Potser li proposo a l'olotí jeje
dayna ho estàs donant tot?
night que guai la teva gràfica no?? aguanta aquí dalt maleïda temperatura!
Doncs tenim una empresa d'enginyeria. Ell fa la part tècnica i de producció i jo estic a l'oficina i on calgui. Som molt petits i fa poc que hem començat i hi ha dies molt tensos i fem mil hores i ens ho emportem a casa. I tenim dos caràcters bastant explosius i vaja, tot és fantàstic. Intentem fer coses per separat, però el dia a dia se'ns menja. A més ens hem traslladat de poble, per muntar l'empresa, i estem bastant sols, així que no podem quedar amb ningú per airejar-nos. Jo abans feia ioga i m'anava de conya. Sé que al poble on visc ara en fan. M'agradaria poder-hi anar. Ara que ell sembla que recupera el running, he de mirar de trobar aquesta hora setmanal per mi. Sí.
Merci per tot noies, sou collonudes
Després del rollo egocèntric, Arcoiris com t'han dit, conec moltes noies que quan menys pensaven en la cerca va ser quan es van quedar.
Elantris al setembre vam anar a posar el cap a l'olla de Núria i de moment, res de res. Potser la Moreneta és més productiva. Potser li proposo a l'olotí jeje
dayna ho estàs donant tot?
night que guai la teva gràfica no?? aguanta aquí dalt maleïda temperatura!
Acabo de contestar-vos a totes avui (ho escric en un doc a mida que vaig llegint tot el que heu posat) i com que m'ha quedat una bona parrafada he pensat fer-ho en posts diferents… (així m’apropo més ràpid als 100 i podré veure/penjar fotos!) jijiji
Arco Iris ya he cambiado la fecha DNW. Es cierto que a veces se nos complica la cosa y que tenemos la sensación de tener muchos frentes abiertos pero la parte positiva es que cuanto más “ocupada” estés menos tiempo tendrás para pensar y agobiarte por el embarazo. Ojalá se ponga todo en su sitio rápido y sin dejar secuelas!
Un abrazo fuerte y ánimo com la SW! A darlo todoooooo!
Arco Iris ya he cambiado la fecha DNW. Es cierto que a veces se nos complica la cosa y que tenemos la sensación de tener muchos frentes abiertos pero la parte positiva es que cuanto más “ocupada” estés menos tiempo tendrás para pensar y agobiarte por el embarazo. Ojalá se ponga todo en su sitio rápido y sin dejar secuelas!
Un abrazo fuerte y ánimo com la SW! A darlo todoooooo!

Elantris no desesperis! Com diu la Lagreta (i ella és un bon exemple) pot pujar més tard, fins i tot sé d’algun cas en que no va pujar gaire la temperatura però tampoc tornava al nivell pre-ovulació. No warry = esperança! Concentra’t en la física i deixa que la biologia faci el seu curs… jajajaja! Es broma! No hi pensis, PEPOOOOOS! I un petonàs enorme carregat d’ànims que vaig a tope d’energia avui (la maca es nota…. jajaja)

Nightygt que sàpigues que el 17 tinc dues coses importants a fer i la PRIMERA I MÉS EXCITANT és cantar la teva panxu! (L’altre és entregar una merda de treball sobre Sociologia de la Religió molt poc motivant…) Així que tinc totes les esperances posades en tu! AMUNT aquests ànims!

Olotina m’alegro que esteu millor. Amb la feina que teniu i el tema d’aixecar una empresa és encara més comprensible aquestes friccions del vostre dia a dia. Faries be de trobar aquesta horeta setmanal (mínim) per tu! Per cert, si a mi no em toca avui… et toca a tu! A donar-ho tot! Jajajaja! El tema és que estem fent dia si dia no perquè el Daynot se’m cansa i es queixa però jo vaig dopada de maca andina i en tinc moltes ganes…. aishhhh… vull reservar el doblete per quan vegi TO+ però de moment res… Per cert, que hagis tingut TO- no vol dir que el pinxito d’avui no compti… si demà veus positiu pensa que els soldadets aguanten un parell de dies pululant a l’espera de l’òvul! A pinxutejar s’ha dit….!! XD

Sandy guapi què tal vas? Encara en fase avorrida? Pensa que no has de donar treva als soldadets, que si els deixeu que s’acumulin gaire després no valen perquè són vellets.. jajaja! Aneu escalfant motors que vull cantar moltes panxus!
Ufff quin rollo us he fotut, no? Crec que he abusat una mica de la "jefatura" ... jajajaja! Crec que vaig espitosa tot el dia per culpa de la maca andina... no hay quien me pare! I a sobre em ve molt de gust pinxito o pinxote o superpolvasso o com li vulgueu dir i avui no tocaaaaaa...... aaarggggggg! jajajajaja! (snif snif)
Ufff quin rollo us he fotut, no? Crec que he abusat una mica de la "jefatura" ... jajajaja! Crec que vaig espitosa tot el dia per culpa de la maca andina... no hay quien me pare! I a sobre em ve molt de gust pinxito o pinxote o superpolvasso o com li vulgueu dir i avui no tocaaaaaa...... aaarggggggg! jajajajaja! (snif snif)

Ostres dayna, ja no me'n he pres més de maca, me'n he oblidat completament!!!!! 
He fet un ajust de la gràfica i l'he deixat ben mona. No sé perquè tenia un pilot de tempes inventades posades a la babalà, sense lògica, i els dies que tenia anotat que em llevava 2 hores tard, sense ajustar...
Ara està més mona :)

He fet un ajust de la gràfica i l'he deixat ben mona. No sé perquè tenia un pilot de tempes inventades posades a la babalà, sense lògica, i els dies que tenia anotat que em llevava 2 hores tard, sense ajustar...
Ara està més mona :)
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
dayna ha escrit:Nightygt que sàpigues que el 17 tinc dues coses importants a fer i la PRIMERA I MÉS EXCITANT és cantar la teva panxu! (L’altre és entregar una merda de treball sobre Sociologia de la Religió molt poc motivant…) Així que tinc totes les esperances posades en tu! AMUNT aquests ànims!
Dayna, em pixo de riure amb el teu comentari!! Què bona que ets!!! Sí, estem d'acord que la primera sembla més interessant. A on he de signar??
I molt bé la idea de penjar a trossets els teus comentaris! Va, que aviat arribes a 100!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |