☆● ☆● Cercadores d'octubre ●☆● ☆

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

Re: ☆● ☆● Cercadores d'octubre ●☆● ☆

EntradaAutor: papallona84 » dc. oct. 01, 2014 8:55 pm

Guapes benvingudes les noves incorporacions;-)
Moment super-ego,
Vaig comprar varis test de tira x amazon i a mes dos clearblue be de preu, ja m'havia sortit la hombreta molt molt suau abans d'ahir i aquest mati he decidit arriscar i fer-me el clearblue...

HA SORTIT EMBARASSADA 1-2!!

aixi q Gisa ja pots cantar panxeta >.-<: >.-<:

Ara q vagi tot be q encara es massa aviat(estic a 4 dies de data n warry)

per cert a mi m'ha anat mbe fer test ovulacio x encertar dia xq segons calculadores ovulava kes tard!

petons i pepos a totes :p-)
Imatge
Imatge
Laia2015
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 13, 2014 8:13 pm

EntradaAutor: Laia2015 » dc. oct. 01, 2014 9:01 pm

Bona nit a totes!!

El mes de setembre ja os vaig estar llegint pero no em vaig animar a escriure, pero aquest mes a tope, a de ser el nostre!! ho aconseguirem!!!!! >.-<:

Em presento:
Nom d'usuària: Laia2015
Edat dels dos: Jo 27, ell 29
Número de fills: 0
Cicle de cerca i durada dels cicles: 16è cicle, primer despres d'un abort. Durada: de 28 a 33 dies, posem-hi 32.
Data de NW (importantíssim!!): 16 d' octubre
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc àcid fòlic i aquest mes també acuarius (ja que vaig llegir per aqui que podia ajudar a la implantació). A la setmana SW intentem fer-ho dia si dia no.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Aquest any vaig tenir un abort espontani al gener i unaltre al juliol, aquest es el primer mes de cerca després de tot el trasvals. Ho em agafat a tope!!
Laia2015
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 13, 2014 8:13 pm

EntradaAutor: Laia2015 » dc. oct. 01, 2014 9:06 pm

Per cert, MOLTES FELICITATS papallona84!!!!!!! :b-))) Ja o tens!!!! Quina emocio!! a disfrutar-ho!!! :-())
Flordeneu
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

EntradaAutor: Flordeneu » dc. oct. 01, 2014 9:07 pm

Papallona84, enhorabona, guapa!! Quina il•lu!!! Una altra panxeta de juny, iujuuuu!!

La 1a panxu d'octubre ha arribat molt matinera, segur q aquest mes us feu un fart de cantar embarassos!
Imatge
Imatge Imatge
la_rodri
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dc. oct. 01, 2014 9:09 pm

Bona nit maques!!! Per fi em puc conectar desde el ordinador, repasar, llegir-vos a totes i personalitzar una miqueta...

PAPALLONA MOLTES FELICITATS!!!!!! :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<:

Quin principi de mes ens espera... no? Primera panxu ja cantada a día 1; la Ice que està a NW+6!!!! Nena, cóm et trobes, alguna senyal? tant de bo sigui la segona panxeta que cantem a l'Octubre >.-<: >.-<: >.-<: Pero és que também tenim a la Lleona, Papallona i Krmencit4 al final del desespero... Molts pepos per a vosaltres!!!!

La setmana setmana que ve serà de DESESPERO TOTAL: Gisa, Eia, Granota, Halia, Manumima, Truxi... totes amb NW pels mateixos dies!!!! Que quan comencem a cantar panxus no pararem :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Esperem que els desesperos no s'allarguin massa i els positius i els TE siguin ben clars desde el principi!! Molts pepos per a vosaltres també!!! :ok:

Llegint-vos amb el tema dels TO, si no surten mai positius, etc... no seria convenient anar al gine? Veient la historia de la Rubinat, em recorda molt la meva propia abans del primer embaraç, i que ja us vaig explicar. Després de molt anys prenent anticonceptius, quan el vaig deixar vaig estar-me un cicle suuuuuuuper llarg :ufs: i el gine em va dir que era perquè els ovaris (poliqístics o amb símdrome poliquístic) es tornen vagots, de maner que vaig requerir una empempta per tornar-los a "fer anar". És per aixó que em va fer el tractament amb l'Omifin, només durant 3 cicles i fent servir preservatiu perquè em va dir que si no volia bessons, :cnena: :cnen: no m'arrisqués. El tractament amb l'Omifin el vaig acabar al Juny, i al Gener vaig tenir el meu positiu!!!!
Llavors, no seria interessant que el gine us miri exactament aixó? no se, a mi em va fer molta cosa saber que es por tenor W però no ovular mai... :ufs:

Parlan't d'aixó, Rubinat cóm et trobes? t'han passat els marejos, vomits i malestar? pot ser eren nervis tot plegat... En qualsevol cas, ara ja has sortit de dubtes, només cal esperar que ovulis i feu diana :p-) o baixi la W per poder començar a comptar CD1. Et dessitjo el millor!!!!

Les que quedem per al final... Ara comencem les SW, així que :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|: :inthebed: :inthebed: :inthebed: :inthebed: Aquest mes serà genial!!!!!

Momento ego: segons l'app del movil, aquí comença la meva SW i estaria ovulant dilluns que ve, però tenint en compre els meus cicles irregulars i laaaaaaaargs, és molt provable que estigui ovulant més tard. Jo no tinc mai cap simptoma, ni mal als ovaris, ni hipersensibilitat als pits... Únicament sóc capaç de detectar la clara web. Ara bé, la pregunta és la següent: si jo començo a notar la claraweb, i la tinc durant uns 5/6 dies, quan se suposa que ovulo? durant la clara web, o al final? per tant, quan son els dies clau per fer pinxito??? Aix, no sé si m'he explicat gaire bé, però segur que alguna em podeu aclarir aixó... ?-) ?-) ?-)
Rubinat
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dc. oct. 01, 2014 9:26 pm

papallona84 ha escrit:Guapes benvingudes les noves incorporacions;-)
Moment super-ego,
Vaig comprar varis test de tira x amazon i a mes dos clearblue be de preu, ja m'havia sortit la hombreta molt molt suau abans d'ahir i aquest mati he decidit arriscar i fer-me el clearblue...

HA SORTIT EMBARASSADA 1-2!!

aixi q Gisa ja pots cantar panxeta >.-<: >.-<:

Ara q vagi tot be q encara es massa aviat(estic a 4 dies de data n warry)

per cert a mi m'ha anat mbe fer test ovulacio x encertar dia xq segons calculadores ovulava kes tard!

petons i pepos a totes :p-)

Uoooo!!!!! Papallonaaaa!!! Felicitaaaaats!!!! :p-) >.-<: :b-))) primera panxu octubrera!!!!!! Estem on fire!!!!!!!! :ok: :love: jo ja he fet comanda a amazon de TO i TE. No us fare patir com al setembreeee!!! De moment no warry. Estem a cd 50... :-o00m
Imatge

Imatge
tortiga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dc. abr. 30, 2014 7:57 pm

EntradaAutor: tortiga » dc. oct. 01, 2014 9:29 pm

Ohhhh a dia 1 i ja tenim primera PANXU!!! MOLTISSIMES FELICITATS PAPALLONA84!!!

Ara a gaudir! :-()) >.-<:
Tortiga

PANXUPACTE GERMANIC tortiga Imatge , montsekit Imatge

http://www.fertilityfriend.com/home/528e69
granota2012
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

EntradaAutor: granota2012 » dc. oct. 01, 2014 9:34 pm

Bona niiiit,

Tot avui sense llegir i ja 2 pàgines!!! Increible!

Gisa, sí encara es resisteix i no crec que vegi TO positiu perque nomes em queda 1! I avui estic a CD22! Molt extrany amb cicles de 32-34 dies...

Rubinat, doncs a veure si el sr.ovul i el bitxito es troben(a l.ataqueeeee!).Ah i l. acid folic abans d.esmorzar.

Arcdesantmarti, Benvinguda i molts anims, ho aconseguireu molt aviat!

Rita2013 i laia2015 benvingudes i que tingueu una cerca ben curteta!

Eia, si pots quan et facis TE posa la foto!!!

Papallona, Enhorabona per la panxu! Ara cuida.t molt i que et cuidin.

Molta sort i molts pepos a totes!!!
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dc. oct. 01, 2014 9:39 pm

Moltes felicitats papallona!!!!! :-()) :-()) :-()) :-())
Comencem el mes de la millor manera!! En volem més, moooooltes més!! :love: :love:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
truxi
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dc. oct. 01, 2014 9:46 pm

Uou! Papallona felicitats!! Comencem bé el mes!

Si nenes, el 9 i 10 som unes quantes!!

Si Gisa, tinc una nena del 9N! Espero q tinguem un bon regal i poguem votar!!

A mi em van trobar l'hipotiroidisme quan la nena tenia 7 mesos, i ara podria baixar dosi d'eutirox però em va dir l'endocrí q mentre volgués buscar panxu no baixariem dosi!

Ara no recordo qui ha dit q va deixar medicament contra l'alergia... jo sóc asmatica, ara no prenc res però durant l'embaras de la meva filla si i no la vaig deixar en cap moment, la gine em va dir q millor prendre'm l'inhalador a que em faltés l'aire...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
Nit1985
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dl. set. 22, 2014 9:57 pm

EntradaAutor: Nit1985 » dc. oct. 01, 2014 9:51 pm

Papallona moltissimes felicitats!!!

truxi Jo vaig deixar l'Avamys per si de cas em quedava (al triptic que l'acompanya diu que esta desaconsellat per embarassades) però el meu otorrino m'ha dit el mateix que el teu (a més tinc un problema d'hipertrofia de cornets pel que m'entra menys aire d'ho normal) i com em coneix suficient per veure'm la meva cara de dubte m'ha donat un informe de tot el temps i les proves que portem perquè li doni a l'obstetra i em quedi més tranquil·la :)
Rubinat
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dc. oct. 01, 2014 10:14 pm

Larodriiii!!! T'havia escrit una resposta amb colorets i ninotets pero sha esborrat i ara te l'ipad el mr.... Jejeje et deia q grqcies x preguntar. Estic millor. Crec q vaig tenir la passa. Ara estic super unflada!! Mhe engreuxat. Suposo q ho deu fer el fet q no em baixa la regla... Gracies per la expkicacio sobre el SOP. M'anira d conya tot el q em puguis explicar. Aquest encara es el meu primer cicle sense nuvaring. Estic a cd 50 i sense w.. Si el dia 19 no ve em prendre la progesterona. A veure com va!
Imatge

Imatge
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

EntradaAutor: Sita7 » dc. oct. 01, 2014 10:16 pm

Papallona!!!! Moltes felicitaaats :-()) :-()) :-()) la primera panxuuuuuu!! Disfruta molt el moment!

A les noves incorporacions, benvingudes!

Rubinat jo tb prenc el folic amb l'esmorzar

Anims els desesperos!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
manumima
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

EntradaAutor: manumima » dc. oct. 01, 2014 10:34 pm

Papallona enhorabona!!!! UAUUUU quin inici de mes!!!!
ice
Entrades: 57
Membre des de: dj. ago. 21, 2014 4:27 pm

EntradaAutor: ice » dc. oct. 01, 2014 10:39 pm

PAPALLONA!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIL FELICITATS PER AKESTA SUPER :-()) :-()) :-())
ARC DE SANT MARTI, MOLTS PEPOS BONIKETA, POTSER AKEST SERÀ EL TEU MES,,,
RUBINAT, JO TAMBÉ PRENC EL ACID FOLIC PEL MATI, a veure si et bé ja la warry i no cal que et prenguis progesterona..
també prenc onagra.

LLEONA, quin desespero seràs la propera?? i tu karmencita com estàs? algun simptoma???
EIA!! si ja ens informes quan facis TE,,, QUINS NERVIS!!!

Moment ego: "ESTIC A DIA 36 I DE MOMENT RES DE RES DE WARRY SI AQUEST FINDE NO EM VE LA WARRY EM TORNARÉ A FER UN TE"
TINC MOLT FLUXE AKESTS DIES, PERÒ POTSER PERQUÈ M'HAGI DE VENIR JA LA WARRY,, O K NO VINGUI FINS D0'AKI 9 MESOS!jejjje

ptnts reinetes!!
i a les que esteu en setmana de pinxitus vingaaa a fer molts deures :inthebed: :inthebed: :inthebed: :inthebed: :inthebed:
Quara
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. set. 01, 2014 10:19 pm

EntradaAutor: Quara » dc. oct. 01, 2014 10:44 pm

Eia, Motsekid jo en quan estic fase desespero començo a sentir tot tipus de símptomes i sensacions, és com si els sentits fossin més sensibles de lo que són normalment. L’ovulació també la noto quan passa… així que deu ser una cosa normal, aprenem a escoltar el nostre cos. :ok: >.-<:

Nit1985_ aquesta W ha fet acte de presencia, eh?! :ufs: :ufs: :ufs: Ho sento guapa!! Molts ànims, no et desanimis gaire i endavant!! Que el mes d’Octubre et pot donar una castanyeta o un bolet com diu la Gisa!!

Papallona84 Moltes felicitats!!![ Ets la primera panxu del mes d’Octubre!! A veure si la teva panxu porta moltes més al darrera!! Enhorabona i gaudeix del moment!! :content: :content: :content: :p-) :p-) :p-) :p-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Laia2015 Benvinguda!! Ets una valenta!! Com jo has passat moments molt durs i una recerca molt llarga, però esperem que estar aquí al post de cercadores amb nosaltres et porti molta sort!! ;-)

Ice com vas?? Encara sense W??? tens algun símptoma?? Aix!! Quins nervis!! :-:) :-:) :-:)

La_rodri jo tema claraweb no domino perquè mai la he notat… ?-) potser algú et pot ajudar més que jo!! En tot cas… fes SM (sexy month) i llestos!!

Rubinat molt ànims!! Quin rotllo… perquè estar així és com estar al Limbo… a veure si aviat ve la W i comences la recerca amb més ganes que mai!!! Molta sort, te la mereixes després de l’entrebanc del mes de setembre… :-()-) :-()-) :-()-)

Moment Ego: jo estic en plena SW!! Avui DC 11 m’he fet el primer TO i ha sortit una ratlleta moolt clara… això vol dir que potser demà o passat demà… ovulo, no? se’m fa estrany perquè el cicle anterior vaig ovular el DC15 o 16 (ara no estic segura…) això vol dir que tindré un cicle més curt?? ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)
Continuaré amb els TO a veure què surt demà!!

Bona nit a totes!!! i molta força!!
Lleona
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dc. oct. 01, 2014 10:59 pm

Quara, amb els TO la ratlleta ha de ser igual o més marcada que la de control, si no, no és positiu i has de continuar fent TO.

Moment Ego: aquesta nit m'ha començat a molestar els ronyons, fet que només em passa quan m'ha de venir la regla, i ara quan he anat al WC i m'he eixugat, he vist un moquet marró al paper. Vamos, que demà em sembla que tindré a la maleïda de visita. :sogra: ja us diré si demà el què.

Bona nit maques!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
gisa
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dc. oct. 01, 2014 11:03 pm

Bona nit guapes!! Aix, he estat fora per diversos temes tot el dia i no veia el moment d'arribar i posar-me al PC... I quan us llegeixo què em trobo????? LA PRIMERA PANXETA D'OCTUBRE!!! >.-<: :b-))) >.-<: :b-)))

ENHORABONA PAPALLONA 84!!! JA HA ARRIBAT LA TEVA :-()) !!! ESPERO QUE TU I EL PAPALLONU GAUDIU MOLT D'AQUESTA NOVA ETAPA!!!
:globus: :miko: :koala: :pandi: :elefant: :girafa: :miko: :koala: :pandi: :elefant: :girafa: :miko: :koala: :pandi: :elefant: :girafa: :miko: :koala: :pandi: :globus:

Sabem que és aviat i que vols que siguem prudents, però l'ombreta de l'altra dia ja pressagiava la panxu... estic molt contenta per vosaltres!! El juny us arribarà el vostra premi...

Imatge
Imatge Imatge Imatge
gisa

EntradaAutor: gisa » dc. oct. 01, 2014 11:36 pm

I dit això, vaig a actualitzar les dades de la primera pàgina! :ok: Quina emoció, a dia 1 i ja inaugurem el post amb panxeta!!! Qui serà la següent??? ;-)))
També vull dir a la Nit1985 que al final vingués la maleïda... em sap greu noia, i a més et va donar el dia, eh? Però bé, comencem de zero i a gaudir de la nova oportunitat i de la cerca... <:-) Per cert, tens nova oportunitat ara a l'octubre o ja passes a novembre?
Halia, de vacances eh? I tant, gaudeix molt bonica! :db:
Llompi, tot i que aquest mes siguis esperadora, al final la cosa ha anat més ràpid del previst, no? Em sonava que havies dit que fins a gener res de res, per tant, genial! Si et sembla t'apunto igualment a la primera pàgina.
, diumenge TE? Pots provar... aquests de tiretes són súper sensibles, no? Mira la Nxe i la Montsekit, a elles ja els va marcar, fluixet, però marcat... :globus:
Quara, bonica, ànims amunt!! Sé que són molts cicles, però vinga, que t'acompanyem en el camí! **--o-)
Montsekit, quina raó que tens! És posar-nos a la cerca i ens fixem molt més en el nostre cos... jo noto molt l'ovulació, però abans creia que eren dolors d'un tipus més escatològic, ja m'entens... ;-) . Com va tot? :-()) I les altres panxetes, ragi, nxe, flordeneu... aneu informant, eh?
Laia80, quina ilu m'ha fet veure't aquí!! 34 setmanes, ja.... que en res tornaràs a ser mama!!! :-)(-: Per cert, m'alegro que al teu nen li vagi tan bé l'escola dels grans! :ok:
Tortugueta, guapa, com ho portem? :ttuga:
Laia2015, benvinguda i bona cerca! :ok: Em sap greu, veig que tu, com a altres companyes, també t'ha tocat superar algun mal tràngol...
Larodri, quin súper post!! Si no ho tinc mal entès, l'ovulació es produeix al final de la claraweb! ;-)
Ostres, granota, quin rotllo! A mi em va donar positiu 12 dies abans de la NW, potser aquest mes tindré un cicle més llarg... en fi, tu fes feineta igualment, i sinó, com et deien per aquí, sempre pots consultar-ho al gine... :ok:
Truxi, jo estic ratllada perquè no em medico i tinc la TSH a 4,1, al límit, però em van dir que de moment, res! I això que saben que busco panxu... a altres llocs he vist que és recomanable tenir-la per sota de 2,5, i si aquest mes no hi ha sort, li aniré a comentar a la capçalera, a veure què diu. :-:)
Ice, no news, good news!!! ;-)
Lleona, no perdis l'esperança encara.... :-o00m
En fi, i veig que sou unes quantes en SW... que tremoli Catalunya!!! ||*||
Nines, molts petonets a totes les que no he anomenat, que igualment us tinc molt presents!! neukiss-)
Imatge Imatge Imatge
gisa

EntradaAutor: gisa » dj. oct. 02, 2014 12:01 am

Nines, i ara aniré a dormir que estic petada!! zz:-)
Però abans recupero un enllaç a un blog que ens va passar la Nxe2015 sobre el tema que heu estat comentant de si els TO poden predir embaràs:

http://mamacontracorriente.com/blog/2011/05/24/%C2%BFadelantan-los-test-de-ovulacion-el-positivo-de-embarazo/

I un altre que he trobat xafardejant per la xarxa:
http://www.embarazoyfertilidad.com/noticias/el-utilizo-del-test-de-ovulacion-como-test-de-embarazo

La veritat és que he trobat opinions de tot, pot ser que es compleixi, però tampoc és 100% fiable, per alguna cosa hi ha TE's i TO's neu:-D
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::